شرکت سایه گستر آسیا به عنوان اولین ارائه دهنده سقف ثابت پیشرفته و مدرن در ایران انواع سقف ثابت را با بهترین قطعات و تجهیزات در محل مورد نظر شما نصب می نماید. سقف ثابت استخر در شرکت سایه گستر آسیا مانند دیگر محصولات این شرکت کاملا استاندارد بوده و مطابق با آخرین تکنولوژی و ایده های روز دنیا طراحی می گردد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف استخر ثابت در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


B4VELhgK5Q 

در هنگام خرید سقف استخر ثابت، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. ابعاد استخر: در ابتدا، حجم و ابعاد استخر خود را دقیقاً اندازه‌گیری کنید. سقف استخری که انتخاب می‌کنید باید مناسب با ابعاد استخر شما باشد تا به درستی روی آن نصب شود.

2. مقاومت در برابر عوامل جوی: سقف استخر باید قادر به مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف مانند باران، برف، باد و اشعه UV باشد. اطمینان حاصل کنید که سقف انتخابی دارای مواد و پوششی است که از تغییر شکل، زنگ زدگی و خرابی ناشی از این عوامل محافظت کند.

3. سیستم باز و بسته شدن: سقف استخر باید دارای یک سیستم موثر و قابل اطمینان برای باز و بسته شدن باشد. این سیستم باید آسان در استفاده، قابلیت تنظیم در ارتفاع و قوی برای جلوگیری از نفوذ آب و هوا باشد.

شرکت سایه گستر آسیا به عنوان اولین ارائه دهنده سقف ثابت پیشرفته و مدرن در ایران انواع سقف ثابت را با بهترین قطعات و تجهیزات در محل مورد نظر شما نصب می نماید.
سقف ثابت استخر در شرکت سایه گستر آسیا مانند دیگر محصولات این شرکت کاملا استاندارد بوده و مطابق با آخرین تکنولوژی و ایده های روز دنیا طراحی می گردد.
شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع سقف ثابت استخر بهترین گزینه برای اجرای پوشش مناسب بر روی استخر شما می باشد.

با سقف ثابت استخر امروزه مردم پیش از گذشته به تفریحات خود اهمیت میدهند از جمله شنا که فرقی نمیکند در چه فصلی از سال باشیم چراکه درهر زمانی لذت بخش است .


همه میدانیم استخرهای روباز علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود دارای معایبی هم هستند. مواردی مثل:
•    ورود گرد و خاک و برگ و … به داخل استخر
•    تابش نور خورشید در تابستان و احتمالا سوختگی پوست افراد در برابر آفتاب
•    سرمای شدید در زمستان و نیاز به انرژی بیشتر برای گرمایش آب
اغلب افرادی که در ویلای خود استخر روباز دارند به این فکر میکنند که:
•    چگونه می توانند از استخر خود به صورت چهار فصل استفاده کنند؟
•    یا بنا به دلایل مختلف دوست دارند بتوانند استخر سرپوشیده داشته باشند.
•    شاید کمی فراتر از آن چگونه می توانند استخری داشته باشند که هم روباز و هم سرپوشیده باشد؟

جواب این سوالات و راه حل رفع این نیازها پوشش استخر  است. با پوشش استخر می توانید استفاده از استخرهای روباز را در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول مختلف سال تجربه کنید. البته پوشش استخر مورد نظر در اینجا متفاوت با کاورهایی است که فقط روی سطح آب را پوشش می دهند.

در این بین شاید موانعی برای این تفریح لذت بخش وجود داشته باشد که گاه حتی آزار دهنده هستند ، شما فرض کنید در تابستان دلتان یک آب تنی حسابی میخواهد اما تابش شدید آفتاب مسئله ای بسیار آزار دهنده است .
حتی گاهی مایل هستید در استخری شنا کنید که در دید مستقیم افراد قرار نگیرید و سر پوشیده باشد اما تمایلی هم به استخر هایی با سقف آجری را دارند ، ندارید چراکه گاها دیده شده که این سقف ها ریزش داشته اند وعدم نوردهی این سقف ها نیز از دیگر مشکلات آن است علاوه بر این جلوه زیبایی نیز ندارند.


قطعا شما نیز از افرادی هستید که ایمنی در استخر و جلوگیری از سقوط اشیا به داخل استخر برایتان اهمیت بالایی دارد.
زلزله و طوفان های شدید میتواند عاملی خطرناک برای سقف های آجری باشید و تهدیدی جدی برای سلامتی شمااما چاره کار کجاست مگر میتوان از این تفریح لذت بخش به راحتی گذشت؟
نگران نباشید شرکت سایه گستر آسیا با ساخت پوشش های سقف ثابت استخر با بهترین کیفیت این اطمینان را به شما میدهد که در ایمنی کامل زیر سقفی زیبا در شکل دلخواه خودتان همراه با نوردهی طبیعی و بدور از هر گونه دید مستقیم  تفریحی لذت بخش را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.
با وجود این سقف ها نگران گرمای تابستان و سرمای زمستان نباشید.

سقف ثابت استخر مزایای بسیاری نسبت به دیگر پوشش های استخر دارد و اگر به خوبی طراحی و اجرا شود می تواند بهترین گزینه برای این منظور قلمداد گردد.


نورگیرهای سقف استخر امروزه دارای کاربرد مناسبی می باشد و مزیت هایی را به همراه دارد. شما می توانید با استفاده از سقف استخر در هر زمان به تفریح در استخر خود بپردازید و هم چنین دید همسایگان و اشراف آنها را نیز به استخر پوشش دهید.
با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگ می توان از انواع مختلف نورگیر استخر استفاده کرد تا با شرایط تناسب داشته باشد.

سقف استخر با استفاده از نورگیر

با استفاده از پوشش سقف استخر می توانید شرایط زیر را در دست داشته باشید:
نورگیرها باعث می شوند تا بتوان میزان نور ورودی لازم را به میزان مناسبی دریافت کرد و محیطی آرام و دلنشینی را به همراه داشت.
نورگیر سقفی استخر باعث می شود تا با استفاده از ورق های پلی کربنات استفاده شده، از اشعات مضر خورشیدی جلوگیری شود.
با استفاده از استخر مسقف شده شما می توانید در هر فصل و هر زمانی از استخر خود استفاده کنید و لذت ببرید.

مزایای سقف استخر

از جمله ویژگی های مثبت و مزایای سقف استخر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انتقال نور مناسب
جلوگیری از اشعات مضر
مقاوم در برابر ضربه و خوردگی
مقاوم در حرارت های بالا
مقاوم در برابر باد و باران
قابل استفاده در تمام شرایط و فصول
قابل استفاده برای استخر عمومی و خصوصی
دارای پروفیل های آهنی برای استحکام سازه
موجود در رنگ ها و ضخامت های متفاوت


سقف استخر می تواند با استفاده از انواع نورگیر، مانند نورگیر حبابی، قوسی، ثابت یا متحرک و با استفاده از ورقه های پلی کربنات طراحی و تولید شوند. با توجه به نیاز محیط و سلیقه ی مشتری می توان هر یک از انواع نورگیر را تولید و در اختیار مشتریان قرار داد.
لازم به ذکر است که نوع نورگیر استفاده شده برای استخر با توجه به شرایط اقلیمی آن محل و نوع سازه بستگی دارد.
پوشش های سقف ثابت را می توان با ورقه های پلی کربنات به صورت نورگیر سقفی ساده و یا نورگیر دو جداره طراحی کرد. هم چنین می توان از نورگیر حبابی برای این منظور استفاده کرد که اغلب از این نوع در پوشش سقف حیاط خلوت و پاسیو مورد استفاده قرار می گیرد.
نورگیر حبابی می توانید قابلیت بازشونده داشته باشند که در این صورت هوا نیز بین محیط رد و بدل خواهد شد.

Top