شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه سایبان اتومات توانسته نیاز مشتریان را به خوبی با محصولات مدرن خود برآورده نماید. سایبان اتومات نیز مانند دیگر محصولات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین قطعات و تجهیزات مدرن و به روز در دنیا سود می برد و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سایبان اتومات در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


2IxhXug2mX 

هنگام خرید سایبان اتومات (چادر کششی)، برخی از نکات مهم و اساسی که باید در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

 

1. جنس و کیفیت: انتخاب سایبانی با جنس مرغوب و با کیفیت بالا از اهمیت بسیاری برخوردار است. بیشترین استحکام و مقاومت را در برابر باد و عوامل جوی فراهم می کند. سایبان‌هایی که از موادی مانند آلیاژ آلومینیوم با روکش ضدزنگ ساخته شده‌اند، معمولاً مناسب‌تر هستند.

 

2. ساختار و استحکام: سایبان باید دارای ساختار محکم و استحکام کافی باشد. بهتر است سایبانی با سیستم قوی و محکمی تهیه کنید که قابلیت تحمل بار و فشار را داشته باشد. همچنین، اتصالات و قطعات مورد استفاده در سایبان نیز باید محکم و پایدار باشند.

 

3. ابعاد و وزن: سایبانی که دارای اندازه و وزنی مناسب است را برای استفاده انتخاب کنید. اندازه سایبان باید مناسب برای تعداد افرادی که قرار است در آن اقامت کنند و همچنین وزن آن باید قابل حمل و جابجایی آسان باشد.


شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه سایبان اتومات توانسته نیاز مشتریان را به خوبی با محصولات مدرن خود برآورده نماید.
سایبان اتومات نیز مانند دیگر محصولات شرکت سایه گستر آسیا از بهترین قطعات و تجهیزات مدرن و به روز در دنیا سود می برد و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سایبان اتومات را مانند دیگر سازه های متحرک و ثابت ارائه شده در این شرکت با تخفیف فوق العاده بیست درصدی در بازار ارائه می گردد.

سایبان اتوماتیک شرکت سایه گستر آسیا بالای درب ورودی منزل و پنجره ها برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب نصب میشود تا از تغییر رنگ وسایل داخل منزل جلوگیری کند.


به طور مثال وقتی مغازه ای از داشتن سایبان متحرک محروم شده باشد صاحب مغازه  شاهد از بین رفتن محصولات پشت ویترین خواهد بود پس برای داشتن سایبان متحرک هرچه زودتر اقدام کنید تا بیشتر از این ضرر نبینید.
در گذشته سایبان های دستی مورد استفاده قرار می گرفت، ولی امروزه سایبان اتوماتیک به دلیل سهولت استفاده جایگزین آنها شده است.
سایبان متحرک استقامت و کیفیت کاملا متفاوتی با سایبان های سنتی دارد. علاوه بر آن سهولت در باز و بسته کردن سایبان اتوماتیک به وسیله ریموت از مهمترین مزایای آن می باشد و همچنین برای تبلیغات هم بسیار مناسب است. مکانیزم سایبان برقی بسیار پیشرفته است و نحوه ی استفاده از آن که نیروی دستی دخالت ندارد میتواند برای سالیان سال برای شما کار کند به همین دلیل دوام آن از سایبان های دستی بیشتر است و دیگر نیاز به استفاده از اهرم برای بالا و پایین دادن آن نخواهید داشت.

برخی از مزایای سایبان برقی در شرکت سایه گستر آسیا
•    استفاده از پارچه های وارداتی ، مقاوم در برابر آفتاب ، باران و حرارت
•    استفاده از یراق آلات مستحکم و قوی
•    قابلیت تنظیم شیب سایبان از ۰ تا ۴۵ درجه
•    قابلیت چاپ در هر طرح و رنگ بر روی سقف یا آویز یا هر دوی آن ها (با استفاده از سلیقه مشتری)
•    استفاده از موتورهای اروپایی با دوام و ماندگاری بسیار بالا
•    امکان استفاده از سیستم های گرمایش (هیتر گرمایشی) و سرمایش (مه پاش) در زیر سایبان
•    قابلیت کنترل چند سایبان به وسیله یک ریموت کنترل
•    امکان نصب سیستم نورپردازی جهت روشنایی و زیباسازی محیط
•    قابلیت اتصال به سیستم BMS یا سایر سیستم های اتوماسیون ساختمانی
•    امکان نصب سنسور باد،باران،نور،برف
•    قابلیت باز و بسته شدن از فاصله ۳۰ متری توسط ریموت کنترل
•    هنگامی که سایبان در حالت بسته قرار دارد نیاز به فضای اضافی در محل نصب شده ندارد

شما می توایند با چاپ تبلیغات فروشگاه خود بر روی سایبان اتومات طراحی شده در شرکت سایه گستر آسیا عملا ضمنا داشتن سایبان از تبلیغات چشمگیر نیز سود ببرید.


هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد تا بتواند مشتری بیشتری را برای خود جذب کند. اگر از روش های تبلیغاتی آگاه باشید قطعا از این که بخواهید تبلیغات انجام بدهید پشیمان می شوید، هزینه های تبلیغات بالا می باشد اما راهی که ما جلوی پای شما قرار داده ایم یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد. شما می توانید با هزینه بسیاری کمی تبلیغات موردنظر خود را بر روی سایبان برقی چاپ کنید. اگر تبلیغات مورد نظر  فروشگاه خود را به کمک سایبان مغازه انجام بدهید دیگر نیازی نیست عوارضی را بابت تبلیغات به شهرداری پرداخت کنید. سایبان برقی در کنار تمام مزایایی که دارد در زمینه ی افزایش درآمد نیز به شما کمک خواهد کرد.


صرفه جویی در مصرف انرژی به کمک سایبان برقی
همه ی ما در فصل تابستان و زمستان از وسایل سرمایشی و گرمایشی استفاده می کنیم اما بهتر است بدانیم استفاده زیادی از این وسایل می تواند انرژی را از بین ببرد. سایبان برقی باز هم مشکل را برطرف می کند! سایبان برقی به دلیل ساختاری که دارد می تواند مشکلات شما را در فصل تابستان و زمستان حل کند. در فصل تابستان هوای داخل منزل شما را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان فضای داخلی منزل شما را گرم نگه می دارد. در این صورت شما دیگر نیازی ندارید که به صورت مداوم از وسایل سرمایشی و گرمایشی خود استفاده کنید و به راحتی می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. زمانی که بتوانید به کمک سایبان برقی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توان گفت که سایبان برقی در کمتر کردن هزینه های شما نیز تاثیرگذار می باشد! اگر قصد دارید سایبان از سایبان برقی خود سال ها به صورت مداوم استفاده کنید برای خرید از با سایبان برقی متین در تماس باشید.


مقاومت بالای سایبان برقی!
برای هر فردی که محصولی را خریداری می کند بسیار مهم می باشد که محصول خریداری شده از مقاومت بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل شرکت سایبان برقی متین با توجه به نیاز مشتریان خود سایبان برقی را با مقاومت بالا تولید می کند. شما می توانید از سایبان برقی خود تا سال ها استفاده کنید بدون این که مشکلی برای سایبان شما پیش بیاید. سایبان برقی در شرکت ما به کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته می شود و در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، بارش باران، وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و… از شما به راحتی محافظت می کند.

Top