شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه انواع سازه های متحرک و ثابت بهترین برندهای پرده هوا را در ایران به مشتریان خود ارائه می نماید. استفاده از موتورهای اینورتر و بسیار بسیار کم مصرف در پرده هوا شرکت سایه گستر آسیا سبب شده محصولات این شرکت کمترین مصرف برق را در بین دیگر محصولات دارا باشند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پرده هوا در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

hNSaR7k5vS 

هنگام خرید پرده هوا (Air Curtain)، نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

1. ابعاد و اندازه: مهمترین نکته در خرید پرده هوا، اندازه مناسب برای فضای مورد استفاده است. بررسی کنید که پرده هوا اندازه و عرض مناسبی برای درب ورودی یا باز شدن فضا داشته باشد.

 

2. توان و سرعت باد: توان و سرعت باد پرده هوا بر قدرت حفظ دما و جلوگیری از ورود هوا به فضا بسیار تاثیرگذار است. مطمئن شوید که پرده هوا انتخابی قدرت و سرعت باد مناسبی داشته و با توجه به اندازه و نیاز فضا، اثربخشی مناسبی دارد.

 

3. نوع نصب و استفاده: بررسی کنید که پرده هوا قابلیت نصب آسان و ساده را دارد. همچنین، بهتر است نحوه استفاده و کنترل پرده هوا (مانند راه اندازی، تنظیمات دما و سرعت و غیره) را هم در نظر بگیرید.


شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه انواع سازه های متحرک و ثابت بهترین برندهای پرده هوا را در ایران به مشتریان خود ارائه می نماید.
استفاده از موتورهای اینورتر و بسیار بسیار کم مصرف در پرده هوا شرکت سایه گستر آسیا سبب شده محصولات این شرکت کمترین مصرف برق را در بین دیگر محصولات دارا باشند.
قطعات مختلف پرده هوا اگر از طراحی مهندسی مناسبی بهرمند باشند تا سالهای سال می توانند با کارکرد مناسب خود صرفه جویی فوق العاده ای در مصرف انرژی داشته باشند.

پرده هوا دستگاهی است شبیه به کولر گازی که از ورود حشرات، گرد و خاک، آلاینده های محیطی و همچنین تبادل انرژی جلوگیری می کند.


پرده هوا دستگاهی است که برای جلوگیری از جابجایی هوا یا آلاینده‌ها از یک فضای باز به فضای دیگر بکار می‌رود. رایج‌ترین کاربرد آن به‌صورت یک فن دمنده رو به پایین است که بالای ورودی یک ساختمان یا بازشویی بین دو فضای دارای تهویه با دماهای متفاوت نصب می‌شود.
این مدل از پرده هوا برای مکان هایی با عرض بازشو حداکثر 180 سانتیمتر و ارتفاع بازشو های تا 2 متر مناسب می باشد.اگراز بالای درب تا سقف فضای حداقل 50 سانتیمتر برای نصب پرده هوا موجود نیست در این صورت دستگاه هوا گیری از جلو را پیشنهاد می کنیم. این دستگاه دارای یک موتور 175 وات و 1400 دور می باشد.


سوالات متداول:
•    پرده هوا چگونه کار می کند؟
•    دستگاه پرده هوا برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟
•    کارایی دستگاه چیست؟
•    قیمت پرده هوا مقرون به صرفه است؟
•    نصب پرده هوا چگونه است؟
دستگاه با دمیدن یک جریان هوای فشرده با شدت بالا به صورت مستقیم است که  مانع از ورود هوا و ذرات به داخل محیط می شود و دو منطقه سرد وگرم و بالعکس را از یکدیگر جدا می نماید.فشار باد مانع ورود هوای بیرون ، گرد وغبارو  بوی ناخوشایند به داخل شده و همچنین در هنگام باز بودن درب از خارج شدن  هوای مطبوع داخل محیط  به بیرون جلوگیری می نماید.
 

پرده هوا شرکت سایه گستر آسیا شامل یک سیستم فن و نازل است که جریان هوای فشرده با سرعت بالا را در زمان باز شدن درب تولید نموده و یک دیواره هوا ایجاد می کند.


مانع یا دیواره هوا ، انتقال حرارت، رطوبت، گرد و غبار، دود و حشرات از طریق درب را به حداقل می رساند. فن دستگاه سبب افزایش انرژی جنبشی به هوا می شود و مقاومت در برابر نفوذ هوا یا ذرات ناخواسته را ایجاد می کند.
دستگاه قابلیت نصب سنسور اتوماتیک درب به جهت سازگاری با تمامی درب های موجود در بازار را دارد  این مهم سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر مفید دستگاه خواهد شد. همچنین مجهز به ریموت کنترل بوده و می توان سرعت دستگاه را در دوحالت کند وتند تنظیم نمود.
سنسور درب: این سنسور در مکان هایی که دارای درب اتوماتیک می باشد بر روی دستگاه نصب می گردد تا به صورت اتوماتیک و همزمان با باز و بسته شدن درب، دستگاه روشن ویا خاموش گردد.


محل نصب دستگاه:
دستگاه به صورت افقی در بالای درب و یا به صورت عمودی نیز نصب می گردد.در وضعیت افقی، دستگاه در بالای درب نصب شده و می تواند به صورت اتوماتیک همزمان با باز و بسته شدن درب ورودی و یا پیوسته ، فعال و غیرفعال شود.در وضعیت عمودی نیز به همین صورت می باشد.


انواع مدل های دستگاه :
این دستگاه انواع مختلفی داشته و با توجه به شرایط مکان و نیاز هر شغل و مکان از آنها استفاده می شود. این دستگاه در دسته بندی های ذیل قرار می گیرد:
1.    پرده هوا تجاری ، اداری
2.    پرده هواصنعتی
3.    پرده هوای گرم(کویل دار)

مزایای استفاده از دستگاه پرده هوا:
•    جلوگیری از هدررفتن انرژی و صرفه جویی آن
به عنوان جداکننده هوای گرم و سرد ایفای نقش می کند.در فصل تابستان و زمستان برای متعادل نگه داشتن هوای محیط داخل هزینه هایی زیاد صرف می شود دستگاه   هوای داخلی و خارجی را از یکدیگر جدا نموده و اجازه نفوذ به یکدیگر را نمی دهد وموجب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.
•    جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک،حشرات موذی،دود،بوهای نامطبوع
برای محیط هایی که  درب ورودی وخروجی به دلیل جابجایی کالا وتردد پرسنل آنها باید به صورت دائم باز باشد و در صورت بسته بودن درب موجب سخت شدن جابجایی و تردد می شود اهمیت بسیاری پیدا می کند لذا با نصب این دستگاه علاوه بر جلوگیری از هر نوع آلودگی نیز تردد پرسنل وجابجایی کالا به آسانی انجام می شود.
•    جلوگیری از نفوذ باد به محیط داخلی
•    حفظ و نگهداری بهداشت محیط داخل باجلوگیری از نفوذ هر نوع آلودگی خارجی
•    جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی در سردخانه ها و گرم خانه ها
مکان های مناسب برای نصب پرده هوا:
محل هایی مانند کارخانجات صنایع غذایی و دارویی, رستوران ها, فروشگاه های شهری, بیمارستان ها صنایع داروسازی, هتل ها, شیرینی فروشی ها و…می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. همچنین کارخانجات بزرگ مانند کشتارگاه ها دستگاه پرده هواصنعتی مناسب می باشد.

Top