شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه ارائه سیستم های کنترل تردد و انواع سازه های متحرک و ثابت در صنعت کشور دارد. این شرکت توانسته با ارائه با کیفیت ترین و با دوام ترین سیستم های کنترل تردد برای شرکتها و ادارات مختلف نیاز سازمانهای متعددی را از این بابت برای سالهای سال تامین نماید.



یک سیستم کنترل تردد خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

SzTj5kodLO 

یک سیستم کنترل تردد خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

 

1. قابلیت گستردگی: سیستم باید قابلیت پشتیبانی از گستره وسیعی از ترددها و مکان‌ها را داشته باشد. این مورد شامل ترددهای افراد پیاده، خودرو، موتورسیکلت و سایر وسایل نقلیه می‌شود.

 

2. دقت و قابلیت تشخیص: سیستم باید دقت بالایی در تشخیص تردد داشته باشد و تمام جزئیات آن را در نظر بگیرد. این موضوع شامل تشخیص و شناسایی نوع وسیله نقلیه، ثبت زمان ورود و خروج و کنترل دسترسی می باشد.

 

3. سرعت و کارایی: سیستم باید سرعت بالایی در پردازش داده‌ها و صدور دستورات داشته باشد. زمان پاسخ و عملکرد سیستم باید به طور قابل قبولی کاهش یابد تا ترددها بدون تأخیر و وقفه‌ انجام شوند.

 

4. قابلیت اتصال به سایر سیستم‌ها: سیستم باید امکان اتصال و ارتباط با سایر سیستم‌های مدیریتی مانند سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های حضور و غیاب و سیستم‌های اطلاعاتی را داشته باشد.


شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه ارائه سیستم های کنترل تردد و انواع سازه های متحرک و ثابت در صنعت کشور دارد.
این شرکت توانسته با ارائه با کیفیت ترین و با دوام ترین سیستم های کنترل تردد برای شرکتها و ادارات مختلف نیاز سازمانهای متعددی را از این بابت برای سالهای سال تامین نماید.
انواع سیستم کنترل تردد تمام اتومات در شرکت سایه گستر آسیا که برترین برندها دنیا را شامل می شوند با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

سیستم کنترل تردد سایه گستر آسیا یک مجموعه جامع اتوماسیون حفاظتی و کنترلی می باشد که از مدل های مختلف با امکانات ویژه تشکیل شده است.


حال چرا باید دستگاه کنترل تردد بخریم ؟

سیستم کنترل تردد به شما کمک میکند تا ترددهای ورودی و در صورت نیاز خروج پرسنل در محل کار و یا هر جای با اهمیت دیگر را چک کنید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دستگاه کنترل تردد با کارشناسان ما مشورت کنید تا بهترین راه حل را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. سیستم کنترل تردد با سیستم حضور و غیاب کاملا فرق میکند و نباید این دو سیستم را با هم یکی دانست و از یک سیستم برای دو منظور استفاده کرد. البته شما میتوانید با استفاده از امکانات دستگاه حضور و غیاب جهت کنترل تردد از پرداخت هزینه مجدد جلوگیری کنید.
دستگاه کنترل تردد یک دستگاه خاص و ویژه است و در تمامی محل هایی که شما احساس میکنید نیاز به کنترل و مراقبت درب ورود و خروج دارد نصب میشود.


اغلب مشتریان از دستگاه کنترل تردد در مکان های زیر استفاده میکنند :
درب های آزمایشگاه و دانشگاه ها ، اتاق های سرور ، درب های اتاق های خاص بیمارستان ، اتاق های سازمانها و ارگانهای نظامی ،  اتاق مدیران و مدیر عاملان ، درب سالنهای همایش و ….


دقت کنید با تجهیزات خاصی که برای سیستم کنترل تردد امروزه وجود دارد هیچگونه محدودیتی برای نصب وجود ندارد و به طور کلی دستگاه کنترل تردد میتواند بر روی هر دربی نصب شود.


کنترل تردد تعیین می کند چه افرادی می توانند به منابع موجود در یک مکان یا سازمان دسترسی داشته باشند. کنترل تردد یکی از اصول ضروری امنیت است که درصد خطر را برای کسب و کار یا سازمان به حداقل می رساند.
کنترل تردد فیزیکی دسترسی به محوطه ها، ساختمان ها، اتاق ها و دارایی های فیزیکی فناوری اطلاعات را محدود و مشخص می کند.
برای تأمین امنیت دیتا سنتر تجهیزات، سازمان ها از سیستم های کنترل تردد الکترونیکی استفاده می کنند که برای محدود سازی و کنترل تردد و ردیابی داده های تردد، به اسناد هویت کاربر، کارت های کنترل تردد کارکنان، اطلاعات بیومتریک و گزارشات متکی هستند. برخی از این سیستم ها برای کنترل تردد هوشمند به اتاق ها و ساختمان ها، دارای پنل های کنترل تردد و همچنین آلارم هستند و قابلیت اتصال به یک نرم افزار مانیتورینگ را نیز دارا می باشند.


سیستم های کنترل تردد با ارزیابی اطلاعات ورود شامل گذرواژه‌ ها، شماره شناسایی شخصی (PIN)، اسکن های بیومتریک، علائم امنیتی یا سایر عوامل تأیید اعتبار، وظیفه مهم تأیید هویت و کنترل هوشمند تردد را انجام می دهند. سیستم های کنترل تردد چند عاملی، که نیاز به دو یا چند عامل برای تأیید اعتبار دارند، اغلب بخش مهمی از لایه های نظارتی و دفاعی تجهیزات کنترل تردد را تشکیل می دهند.


سامانه کنترل تردد چگونه کار می کند؟


سیستم های کنترل تردد متصل به درب با یک دستگاه قفل الکترونیکی کار می کنند. این وسیله را می توان روی درب ورودی اصلی و یا درب های درون مجموعه قرار داد. برای ورود به ساختمان یا اتاق، کاربر باید قادر باشد اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهد – به عنوان مثال یک رمز عبور یا یک کارت. کارت روی یک کارت خوان کشویی کشیده می شود یا روی آن قرار می گیرد. در بعضی موارد ممکن است یک کد لازم باشد، به این معنی که از کاربر خواسته می شود که کد صحیح را روی یک صفحه کلید وارد کند.
سیستم های کنترل تردد متصل به درب از دستگاهی به نام کنترلر استفاده می کنند. هر کنترلر نرم افزار مخصوص به خود را دارد و نرم افزار اصلی روی سرور اجرا می شود. برخی از سرورها ممکن است صدها کنترل کننده را مدیریت کنند.
علاوه بر محدود کردن دسترسی، سیستم های کنترل تردد متصل به درب می توانند با سیستم های ویدیویی و آلارم به طور همزمان استفاده شوند، که به این ترتیب می توانید ببینید چه کسی وارد ساختمان می شود و هر رویدادی را که باعث فعال شدن آلارم شود را مشاهده کنید.
000 انواع مدل های سیستم کنترل تردد در شرکت سایه گستر آسیا موجود است که از ان جمله می توان به دستگاه حضور و غیاب، کنترل تردد کارتی، رمزی، اثر انگشت و تردد خودرو اشاره کرد.


به طور کلی سیستم های کنترل تردد، به دو نوع کلی کنترل تردد پرسنل و افراد و سامانه کنترل تردد خودرو و وسایل نقلیه تقسیم می شوند.


کنترل تردد پرسنل و افراد (حضور غیاب)
 
سیستم های کنترل تردد پرسنل و افراد به طور کلی به سه دسته تجهیزات کنترل تردد کارتی، دستگاه کنترل تردد بیومتریک و سیستم کنترل تردد رمزی تقسیم می شوند.


تجهیزات کنترل تردد کارتی

کارت تردد در واقع یک کلید یا نشانه امنیتی است که به شما امکان دسترسی از طریق سیستم های کنترل تردد به عنوان مثال تجهیزات کنترل تردد اتاق سرور را می دهد. این سیستم ها به یک کارت خوان (نصب شده روی درب) نیاز دارند و شما با قرار دادن کارت خود روی کارت خوان، کشیدن آن یا وارد کردن آن می توانید به محل مورد نظر دسترسی پیدا کنید.


دستگاه کنترل تردد رمزی
معمولا وقتی صحبت از احراز هویت می شود همه ما فورا به رمز یا شماره PIN فکر می کنیم که با وارد کردن صحیح آن اجازه دسترسی به هر شخصی داده می شود. استفاده از این روش در سیستم های کنترل تردد و حضور و غیاب کاملا رایج است؛ این روش همچنین در بانکداری و برای تأیید دسترسی به حساب هایی مانند ایمیل یا سایر حساب های آنلاین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی و تشخیص چهره (بیو متریک)


سیستم های کنترل تردد بیومتریک مانند سیستم کنترل تردد اثر انگشتی، سطح امنیتی برتری نسبت به سایر سیستم های کنترل تردد مانند کارت یا رمز عبور دارند زیرا رمز خوان های بیومتریک افراد را شناسایی می کنند، نه کارتها یا رمزهای عبور. در گذشته تنها مؤسسات امنیتی رده بالا قادر به نصب سیستم های کنترل تردد بیومتریک بودند، اما اکنون هزینه سیستم های کنترل تردد بیومتریک با سیستم های کنترل تردد مبتنی بر کارت تقریبا برابر شده است.


کنترل تردد خودرو و سایر وسایل نقلیه
سامانه کنترل تردد خودرو به ‌طور خودکار تمام مراحل تصمیم گیری در مورد ورود و خروج خودرو را کنترل می کند، یعنی: تصویربرداری از وسیله نقلیه، مدیریت لیست وسایل نقلیه، تصمیمات دسترسی و کنترل مانع ورود. در ادامه به چگونگی اجرای این مراحل اشاره می شود:
•    یک وسیله نقلیه وارد منطقه تشخیص می شود
•    دوربین تصویری از پلاک خودرو را ضبط می کند
•    دوربین تصویر را به کنترل کننده درب می فرستد
•    کنترل کننده درب لیست وسایل نقلیه خود و همچنین قوانین ورود و خروج را بررسی می کند
•    کنترل کننده درب دستور نهایی را به مانع می فرستد
•    مانع دستور باز / بسته را اجرا می کند
تصمیمات ورود می توانند براساس تأیید پلاک به همراه عواملی از قبیل: روز هفته، ساعت روز، انواع اعتبار نامه ها و غیره اجرا شوند.

Top