شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف اتومات پارچه ای را در طرح ها و نقشها مختلف و با زیباترین طراحی متناسب با محیط مورد نظر شما اجرا می نماید. سقف اتومات پارچه ای در شرکت سایه گستر آسیا از بهترین قطعات و پیشرفته ترین موتورها و سنسورها بهره می برد و تا سالهای سال خیال شما را از یک سقف مطمئن و جمع شونده آسوده خواهد کرد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف اتومات پارچه ای مدرن در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 

pfWsR2KkUR

k22m1zV4lH

 

هنگام خرید سقف اتوماتیک پارچه‌ای مدرن، نکات زیر را می‌توانید در نظر بگیرید:

1. کیفیت و مواد استفاده شده: مطمئن شوید که سقف اتوماتیک از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. پارچه‌ای مرغوب و مقاوم، مکانیزم‌های قوی و قطعات فلزی مستحکم از جمله نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. همچنین، بررسی کنید که سقف اتوماتیک حتما دارای گواهینامه‌های استاندارد و تضمین کیفیت ‌باشد.

 

2. طراحی و ظاهر: سقف اتوماتیک پارچه‌ای باید با طراحی مدرن و زیبا با دکوراسیون داخلی فضا متناسب باشد. از طرح و رنگ پارچه، مواد استفاده شده در کادر و محافظ‌ها، و نوع مکانیزم باز و بسته شدن سقف اطمینان حاصل کنید.

 

3. ابعاد و سایز: ابعاد و سایز سقف اتوماتیک بر اساس فضای مورد نیاز و ابعاد دقیق محل نصب باید تعیین شود. در نظر داشته باشید که سقف اتوماتیک باید به صورت کامل بسته شده و همچنین در حالت باز نیز به خوبی عمل کند.


شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف اتومات پارچه ای را در طرح ها و نقشها مختلف و با زیباترین طراحی متناسب با محیط مورد نظر شما اجرا می نماید.
سقف اتومات پارچه ای در شرکت سایه گستر آسیا از بهترین قطعات و پیشرفته ترین موتورها و سنسورها بهره می برد و تا سالهای سال خیال شما را از یک سقف مطمئن و جمع شونده آسوده خواهد کرد.
جهت سفارش سقف اتومات پارچه ای و دیگر محصولات با کیفیت شرکت سایه گستر آسیا می توانید با یکی از شماره های 09151250522  و یا 05137663055 تماس حاصل فرمایید.
0000 سقف پارچه ای اتوماتیک انتخاب مناسبی برای رستورانها و فروشگاه و دیگر فضاها به شمار می رود و می توانند مزایای فوق العاده ای داشته باشد.


سقف پارچه ای قابل کشش کششی به مشاغل اجازه می دهد تا از فضای بیرون خود بیشترین استفاده را داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که وقتی هوا اجازه می دهد و در صورت نیاز هوا از باران ، باد یا حتی آفتاب بیش از حد محافظت می کند ،و از محوطه خود  لذت ببرید.
طراحی سقف پارچه ای اثبات شده و محکم است که تیرهای درایو پایین را مستقر می کند و می تواند در شکل های مختلفی متناسب با ردپای مختلف تنظیم شود
سقف پارچه ای دارای انواع مختلفی است. برخی از آنها سبک تر و برخی سنگین تر هستند. سقف اتوماتیک پارچه ای از نوع سبک سقف تاشو هستند.


سقف متحرک پارچه ای از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که بر روی یک ریل حرکت می‌کند.
در سقف تاشو پارچه ای با قرار دادن یک موتور، نیروی محرکه در سقف به وجود می‌آید. از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، باز و بسته شدن سقف به آسان امکان پذیر می‌شود. از سقف متحرک پارچه ای برای مسقف کردن رستوران ها، کافه ها، استخرها، بالکن ها، پاسیوها، پارکینگ ها و آلاچیق ها بسیار مناسب است.
برخی از سقف های پارچه ای دارای دیواره های شیشه ای کشویی یا همان هوابند کننده هستند، که باعث جذاب شدن این سازه می‌شود.
0000 با نصب سقف پارچه ای اتوماتیک در واقع یک الاچیق مدرن پارچه ای در محوطه و فضای سبز محیطی منحصر به فردی ایجاد خواهد شد.
در این راستا شرکت سایه گستر آسیا برای نشان دادن اینکه یک مرکز کارآفرین و همراه با نوآوری است از الاچیق چادری در ورودی اصلی خود استفاده کرد چرا که سازه پارچه ای یکی از متریال های است که می توان طرح های نوآور و خلاق با آن ایجاد کرد.

سقف اتوماتیک محصولی جدید و پیشرفته به منظور اضافه نمودن فضایی مسقف و کاربردی می باشد ، برخی از کاربرد های این سازه مدرن در رستوران ها و کافی شاپ ها جهت اضافه نمودن فضای قابل استفاده در 4 فصل ، و در ساختمان های اداری جهت سالن جلسات و همایش ( در فضاهای بلااستفاده نظیر پشت بام یا حیاط خلوت ) می باشد ، نهایتا اجرای سقف متحرک امکان استفاده بهینه از فضا و بهره گیری از محیط های بلااستفاده را به مشتریان میدهد.


مشخصات عمومی:

1- نوع سازه : این سازه از جنس آلومینیوم بوده وتمامی پروفیل ها با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده اند

2- مشخصات ابعادی پروفیل های استفاده شده در سیستم : - ابعاد پرفیل کناری 150mm * 100mm -ضخامت پرفیل کناری 3mm - ابعاد پروفیل افقی 150mm*160mm - ضخامت پروفیل جلویی افقی 3mm - ابعاد پروفیل عمودی جلویی 140mm*113mm - ضخامت پروفیل عمودی جلویی 4mm - اندازه سیستم پارچه از پایین تا پروفیل کشنده56.5 mm * 46.5 mm - ضخامت پروفیل سیستم پارچه از پایین تاپروفیل کشنده 1.50 mm سیستم هدایت آب باران در پروفیل جلویی پیش بینی گردیده است .

3– پارچه Blackout سه لایه - وزن 750 gr / m بدون انعکاس نور ، غیر قابل اشتعال ، با قابلیت کشش یکسان ، ضد آب ، بدون تغییر رنگ در بلندمدت محصول کشور اسپانیا و در دو رنگ سفید و کرم

4 – سیستم اتوماتیک : موتور ، مدار فرمان و ریموت کنترل محصول کشور آلمان

5- سیستم روشنایی : - بر روی پرفیل های افقی جای نصب سیستم روشنایی پیش بینی گردیده است - برق مصرفی (3 watt)

6 – استانداردها: CE – ISO 9001:2000 

7- گارانتی : سیستم اتوماتیک موتور و پارچه به مدت 5 سال گارانتی است.

8- نتیجه تست : - نتیجه تست ISO 9001 – CE ( مقاومت سازه در برابر باد و ظرفیت وزنی ) q = 600NM/m2



مشخصات فنی:

•    کاربرد: مسکونی- اداری- تجاری- صنعتی
•    نحوه باز شدن: تاشو
•    عرض سقف برقی (متر): تا حداکثر 12 متر
•    طول سقف برقی (متر): تا حداکثر 10 متر ( بازشو )
•    ارتفاع سقف برقی (متر): به سفارش خریدار
•    ولتاژ عملکرد (ولت): 220v
•    فرکانس (هرتز): 50
•    فاز عملکرد: تک فاز
•    نوع منبع تغذیه: جریان مستقیم
•    سیستم های فرمان: دکمه فشاری- ریموت کنترل- فتوسل- کنترل با حسگر- کنترل با کلید
•    حداکثر فضای بازشو (درصد): 100%
•    پوشش نهایی: پودری الکترواستاتیک
•    جنس یراق آلات: استنلس استیل- آلومینیوم
•    گروه رنگ: سفید- سیاه- قرمز- صورتی- زرد- نارنجی- سبز- آبی- بنفش- زرشکی- سرمه ای- قهوه ای- نقره ای- طلایی- خاکستری
•    رنگ: براساس سفارش مشتری
•    ویژگی: ضد آب- مقاوم در برابر باد و طوفان- عایق حرارتی- عایق رطوبت
•    امکانات: پوشش بصورت کاملا آببند و هوابند- امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط- سیستم هدایت آب باران- قابلیت تنظیم زاویه بازشوی- چرخهای مورد استفاده از جنس مواد تفلون پلی آمید- دارای سیستم نور پردازی- قابلیت اتصال به سنسور متال- امکان اتصال به باطری و ups- امکان نصب سنسور هوشمند باران، آفتاب و یا برف
•    پشتیبانی و خدمات پس از فروش: تامین و تعمیر قطعات- تعویض و تعمیر محصول- حمل- نصب- آموزش

Top