شرکت سایه گستر آسیا زیباترین طرای سقف پلی کربنات اتومات را با توجه به طراحان با تجربه و خلاق خود در محیط مورد نظر شما اجرا می کند. جهت ثبت سفارش انواع سقف پلی کربنات اتوماتیک می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نمایید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف اتوماتیک پلی کربنات در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
cGBEKM6yTM

در هنگام خرید سقف اتوماتیک پلی کربنات، برخی نکات مهم و اساسی را می‌توان در نظر گرفت. این نکات به نوع سقف، شرایط اطراف و نیازهای شما بستگی دارد، اما در کل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. کیفیت مواد: انتخاب مواد با کیفیت بالا برای ساخت سقف اتوماتیک پلی کربنات بسیار مهم است. پلی کربنات یک پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و خوردگی است و باید از مواد با کیفیت و مقاومت بالا تولید شده باشد.

 

2. ضخامت پنل: ضخامت پنل سقف اتوماتیک پلی کربنات باید مناسب باشد. ضخامت بالا می‌تواند مقاومت و دوام سقف را افزایش دهد، اما در عین حال وزن سقف را نیز افزایش می‌دهد. ضخامت پنل را بر اساس نیازهای خود و شرایط آب و هوایی محیط انتخاب کنید.

 

3. مقاومت در برابر UV: برخی از سقف‌های پلی کربنات با پوشش UV مجهز شده‌اند تا از آسیب دیدگی ناشی از تابش مستقیم نور خورشید محافظت کنند. اطمینان حاصل کنید که سقفی را که قصد خرید آن را دارید، دارای این پوشش محافظ است.


شرکت سایه گستر آسیا زیباترین طرای سقف پلی کربنات اتومات را با توجه به طراحان با تجربه و خلاق خود در محیط مورد نظر شما اجرا می کند.
جهت ثبت سفارش انواع سقف پلی کربنات اتوماتیک می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نمایید.
بیست و پنج سال سابقه درخشان و تخفیف فوق العاده بیست درصدی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت شرکت سایه گستر اسیا در بازار شده است.

سقف جمع شونده پلی کربنات نوعی سقف جمع شونده است که برای استخر ها فوق العاده بوده و مورد استفاده استخر ها بیشتر از بقیه مکان ها قرار میگیرد.


این سقف جمع شونده زیبایی و ظاهر شکیل خاصی را به فضا و استخر میبخشد و تنوع در اشکال و انواع دارد.
یکی از مهم ترین ویژگی ها که این سقف جمع شونده را محبوب کرده است ، داشتن سازه آلومینیومی سبک است که آن را برای استفاده عالی کرده است.
سقف جمع شونده پلی کربنات عایق بوده و دچار پوسیدگی نمیشود.
 
برای دانستن قیمت سقف پلی کربنات ابتدا باید دانست که سقف پلی کربنات دارای پوشش پلی کربنات هستند. که این نوع از پوشش ها دارای پانل های سبک و عایق و محکم هستند.که در برابر رطوبت و گرما عایق بوده و باعث کاهش مصرف انرژی نیز میگردد. در صنعت ساختمان سازی یکی از ویژگی های اصلی انتخاب مصالح مقاومت بالا و سبک بودن جهت عدم تحمیل وزن اضافه به سازه است.


سقف پلی کربنات یکی از بهترین عناصر بکار برده شده در ساختمان سازی است. که علاوه بر وزن سبک دارای مقاومت نسبتا خوبی بوده و عایق گرما و سرما نیز میباشد.این مسئله نیز بر قیمت سقف پلی کربنات نیز اثرگذار است. و قادر به تحمل گرما و سرمای شدید است. اما برای تخمین حدود میزان ماندگاری آنها برای یک سیستم سقف پلی کربنات متحرک 25 سال تخمین زده شده است .که البته به کیفیت مواد بکار برده شده در ساخت پلی کربنات،نوع صحیح نصب آن و نحوه نگهداری و میزان سرویس آن نیز بستگی دارد.


از پوشش های سقف پلی کربنات برای مکان هایی مانند گلخانه ها به جای شیشه نیز استفاده میگردد. زیرا که دارای مقاوت نسبتا بالاتری از شیشه میباشد و شکنندگی شیشه را ندارد. و حتی دارای شفافیت لازم و عایق گرما و سرما برای گلخانه ها نیز میباشد.
و با اجرای یک سقف متحرک اتوماتیک از جنس پلی کربنات میتوان بنا به نیازهایی مانند جابجایی مواد مقداری و یا کل سقف را باز و بسته نمود. حتی تخمین زده شده که پوشش پلی کربنات نسبت به عایق پلاستیکی دارای 20 برابر مقاومت بیشتر میباشد. زیرا که این پوشش دارای انعطاف بیشتری نسبت به پلاستیک است.


شیشه ها نیز قابلیت استفاده شدن در سقف های اتوماتیک را داراست اما پوشش های پلی کربنات علاوه برمقاومت بالاتر نسبت به شیشه دارای قیمت کمتر از شیشه نیز میباشد. پلی کربنات از عبور گرمای شدید جلوگیری میکند ومقدار تابش نور خورشید را کاهش میدهد.


 سقف متحرک تلسکوپی با فراهم نمودن یک محیط مسقف و سرپوشیده، در عین حال نور و منظره محیط خارج را در اختیار کارفرمایان محترم قرار می دهد. این سازه فضای جدیدی را برای مشتریان محترم فراهم می نماید تا پتانسیل کسب و کار خود را افزایش دهند.


سازه سقف اتوماتیک متحرک تلسکوپی ترکیبی از آلومینیوم و آهن است و جنس رویه سقف متحرک بنا بر نیاز مشتری می تواند از جنس پلی کربنات و یا پلگسی گلس یا شیشه باشد، با توجه به وزن پایین تر پلی کربنات از لحاظ قیمت نسبت به سازه های شیشه ای مناسب تر هستند. این سازه مناسب برای استخرها،گلخانه ها و رستوران ها است.


سقف متحرک پلی کربنات بهترین گزینه برای سقف متحرک استخر بوده که میتواند در انواع مات یا شفاف تولیدشده و استخر شما را در مواقع لازم به صورت سرپوشیده درآورده و از شرایط جوی محفوظ نگه دارد.


انواع سقف متحرک پلی کربنات

سقف جمع شونده پلی کربنات از جهت متریال و اندازه دارای تنوع زیادی است. انواع سقف متحرک پلی کربنات در بازار موجود است. برای مکانهای مختلف مانند پاسیوها، استخرها، رستوران ها و پشت بام ها و دیگر اماکن سقف متحرک یک سازه مفید است.
سقف متحرک پلی کربنات به دلیل استحکام، وزن پایین و جلوگیری از نفوذ اشعه ماورابنفش نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده است.


انواع سقف متحرک پلی کربنات در مکانهای متعدد به کار می‌روند. این سازه به علت اتوماتیک بودن استفاده بسیار آسانی دارد و گزینه مناسبی برای مکانهای مختلف است. سقف جمع شو دارای هر نوع جنسی که باشد به دلیل باز و بسته شدن کاربردهای زیادی دارد.
انواع سقف جمع شو پلی کربنات را باید از برندهای آشنا و با کیفیت تهیه کرد که با کمترین هزینه بتوان از یک سقف زیبا و با دوام استفاده کرد. سقف پلی کربنات چون دارای شفافیت است نور طبیعی را کم نکرده و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.


نصب سقف متحرک پلی کربنات


نصب سقف متحرک پلی کربنات ایده و روش مناسبی برای مسقف کردن اماکن مختلف است. سقف جمع شو پلی کربنات به دلیل سبک بودن و شفاف بودن آن توجه بسیاری از کارفرماها را به خود جلب کرده است. سبک بودن آن، نصب سقف را آسان کرده و اجرای آن را بهبود می‌بخشد.
شفاف بودن ورق های پلی کربنات نیز باعث زیبایی و جذابیت ظاهری سقف می‌شود و همینطور از هدر رفتن انرژی به دلیل کم نشدن تابش نور جلوگیری به عمل می‌آورد. نصب سقف متحرک پلی کربنات باید توسط افراد با تجربه انجام پذیرد که کاربران را دچار مشکل نکند. برای تهیه سقف متحرک باید از افراد خبره کمک گرفت تا بهترین نوع و شکل سقف را برای مکان مورد نظر تعبیه کرد.
اجرا و نصب سقف جمع شو برای کارفرماها می‌تواند پرهزینه باشد پس باید در تهیه و نصب آن دقت لازم را مبذول داشت.

خرید سقف متحرک پلی کربنات ایده ای مناسب برای کافه داران، صاحبان رستوران ها و استخرها، گزینه ای مناسب برای پاسیوها و حیاط خلوت ها است.


در هنگام خرید سقف جمع شو پلی کربنات باید توجه شود که با مکان مورد نظر هماهنگی داشته باشد تا بتواند نیازهای کارفرما را برآورده سازد.
برای خرید سقف متحرک باید با کارشناسان این سازه مشورت کرد تا متناسب با محیطی که در نظر گرفته شده است انتخاب شود.
پلی کربنات از آنجا که دارای شفافیت شیشه می‌باشد برای مکانهایی که نیاز به نور طبیعی است کاربرد بسیاری دارد. پلی کربنات به علت سبکی و دید داشتن به مناظر محیط از جذابیت زیادی برخوردار است.
سقف متحرک دارای انواع مختلفی است. برخی از آنها برقی و بعضی دیگر دستی هستند. عده ای از سقف های متحرک از امکانات بیشتری نظیر نور حبابی، تهویه، دریچه باز شونده و طراحی پیشرفته و زیبا برخوردارند. قیمت سقف متحرک پلی کربنات بستگی به امکانات، متریال، متراژ و برند آن دارد.


سقف جمع شونده اگر از جنس پلی کربنات باشد، به دلیل شفاف بودن و سبک بودن آن از طرفداران زیادی برخوردار است.
قیمت پایین سقف، نشان دهنده کیفیت پایین آن نیست زیرا سقف ها با متراژ کوچک ارزان تر هستند. اگر سقف متحرک را برای محیط کوچک و کم رفت و آمد در نظر دارید می‌توانید با هزینه کمتری آن را تهیه کنید.
انواع سقف جمع شونده با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. البته باید برای تهیه یک سقف متحرک مناسب، نظر و مشورت متخصصین را به کار برده تا بتوانیم از سقف متحرک، بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

Top