شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف اتوماتیک آلومینومی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. شما می توانید انواع سقف آلومینیومی اتوماتیک را با تنها یک تماس با شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 سفارش داده و تحویل بگیرد.



آشنایی با سقف اتوماتیک آلومینیومی

 
BM38AUzeMu

سقف اتوماتیک آلومینیومی یک سامانه سقف قابل تنظیم است که از جنس آلومینیوم ساخته شده و دارای قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک است.

این سقف معمولاً در برخی ساختمان‌ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند تراس‌ها، پارکینگ‌ها، رستوران‌ها و فضاهای تجاری دیگر.

 

سقف اتوماتیک آلومینیومی معمولاً شامل سیستمی است که قادر است سقف را به طور اتوماتیک باز و بسته کند. این سامانه شامل موتورها، ریل‌ها، سوییچ‌ها و کنترل‌گرهای الکترونیکی است که با کمک آن می‌توان سقف را به طور خودکار باز و بسته کرد.

 

با استفاده از سقف اتوماتیک آلومینیومی، می‌توان به آسانی تنظیم درجه باز و بسته بودن سقف را انجام داد. این سقف معمولاً دارای سنسورهایی است که به طور خودکار سقف را باز یا بسته می‌کنند، بر اساس شرایط هوایی مانند باد، بارش باران یا تابش نور خورشید.

 

سقف اتوماتیک آلومینیومی به دلیل استحکام و سبکی که از آلومینیوم به آن داده می‌شود، مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد. همچنین، طراحی زیبا و مدرن این سقف‌ها می‌تواند به زیبایی و استفاده بهینه از فضاها کمک کند.

 

از محاسن دیگر سقف اتوماتیک آلومینیومی این است که قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند را دارد. به این ترتیب، می‌توان با استفاده از یک سیستم خانه هوشمند، سقف را از راه دور کنترل کرده و به طور هوشمند درجه باز و بسته بودن آن را تنظیم کرد.

شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف اتوماتیک آلومینومی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.
شما می توانید انواع سقف آلومینیومی اتوماتیک را با تنها یک تماس با شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 سفارش داده و تحویل بگیرد.
سقف آلومینیومی اتومات در شرکت سایه گستر آسیا از برترین موتورها و قطعات کنترلی برند دنیا تهیه شده و با بالاترین کیفیت در بازار ایران عرضه می گردد.

سیستم‌ سقف اتوماتیک به شکلی طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، باد و تابش آفتاب مقاوم باشند، و امکان تعبیه چراغ در زیر سقف اتوماتیک  در این سیستم‌ها وجود دارد.


سیستم سقف های اتوماتیک متحرک برای استفاده از فضاهایروباز در چهار فصل سال بسیار مناسب میباشند، چراکه استراکچر، یراق آلات فضا را کاملا در مقابل نفوذ سرما، باران و برف محافظت مینماید. باز و بسته شدن سقفها با توجه به سفارش مشتری به 2 صورت دستی و اتوماتیک موتوردار با کنترل از راه دور امکان پذیر است. همچنین امکان نصب سنسور هوشمند باران، آفتاب و یا برف بر روی سیتمهای مذکور وجود دارد. بدین صورت که با تنظیم سنسور مذکور در صورت شروع باران سقف بصورت کاملا اتوماتیک بسته شده و نیازی به دستور کاربر نمیباشد. همچنین برای هارمونی بیشتر اجزای استفاده شده در سیستم سقف های اتوماتیک متحرک، نورپردازی خاصی در زیر سقف جمع شو تعبیه شده و نیازی به نور پردازی مجدد محیط وجود ندارد. شایان ذکر است که تلفیق سیستم سقف های اتوماتیک متحرک با شیشه های متحرک دور تادور، به شما امکان استفاده از یک محیط کاملا رویایی در چهار فصل سال را میدهد.

برخی از خصوصیات سقف متحرک:

- بسیار زیبا و شیک
- مقاوم در برابر باد، باران و برف
- کاملا بیصدا
- سیستم زهکشی یکپارچه به منظور هدایت آب
- ماکزیمم طول 10 متر و عرض نامحدود
- مناسب جهت بالکن‌ها، تراس‌ها و فضا سازی محوطه باز رستوران‌ها، کافی شاپ‌ ها، فود کورت‌ ها، هتل ها، تالار های پذیرایی، پارکینگ ها و همچنین مسقف نمودن استخرها


سقف جمع شونده آلومینیومی علاوه بر محافظت شما و اتومبیل تان از نور مستقیم خورشید ، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی منزل شما و یا رستوران شما خواهند شد.
 این اکسسوری کاربردی و شیک ، سایه ی مد نظر شما را ارائه می دهند و مکانی مناسب برای لذت بردن از بیرون از منزل را بدون برخورد با شرایط نامطلوب آب و هوا فراهم می کنند.


سقف جمع شونده آلومینیومی ، با تیغه های آلومینیومی کج طراحی شده اند ، که با چرخش خود به نور خورشید اجازه عبورمی دهند و در عین حال یک جریان هوای طبیعی ایجاد می کنند که فضای زیر آن را خنک نگه می دارد . تیغه های آلومینیومی را می توان به طور کامل بست تا در صورت لزوم یک سقف مستحکم ساخته شود که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند مقداربار زیادی (برف و باران) را تحمل کند .باز و بسته شدن سقف های آلومینیومی ، با فشردن یک دکمه به راحتی انجام می شود زیرا این سقف به صورت برقی و اتوماتیک کار می کنند.
در سقف جمع شونده آلومینیومی ، پره های آلومینیومی اکثریت ساختار سقف را تشکیل می دهند ، موتوری برای چرخش پره ها از یک موقعیت افقی (بسته) تا یک موقعیت باز و از 0 تا 135 درجه حرکت می کنند. لوله های زهکشی یکپارچه ساخته شده در اسکلت ، آب باران را مستقیماً به زیر سیستم و یا به وسیله ی سیستم های زهکشی موجود تخلیه می کنند ، و سطح سقف جمع شونده آلومینیومی را خشک و ایمن می سازد و از آن در برابر آب محافظت می کند .


تیغه های آلومینیومی با پلی استایرن منبسط شده ، انباشته وعایق شده اند و انرژی صوتی حاصل از برخورد باران بر روی پره های آلومینیومی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
سیستم های سقف برقی آلومینیومی برای کارایی بهتردر فضاهای شخصی یا تجاری و همچنین سایر اماکنی که نیاز به یک روش ایجاد سایه لوکس و با دوام دارند ایده آل هستند. این محصولات هوشمند ، راحتی در فضای باز را برای دوستان ، خانواده ، کارمندان ، مشتریان یا میهمانان شما فراهم می کند.


سیستم های سقف جمع شونده آلومینیومی با طراحی مدولار ساخته شده اند که به شما این امکان را می دهد که محافظت بیشتری نسبت پرده های عمودی ، دیوارهای روکش شده و شیشه ، در برابر هر نوع تاثیرات آب و هوا و همچنین برای حفظ حریم خصوصی خود داشته باشید. سیستم های سقف جمع شونده ی آلومینومی واحدهای طراحی شده ماژولاری هستند که در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که می توانند کاملا سفارشی و بر اساس نیاز و سلیقه ی شما و هماهنگ با نمای ساختمان شما طراحی شوند .


طراحی مدولار سیستم سقف جمع شونده آلومینیومی ، آزادی کامل را در اختیار شما می گذارد و طیف گسترده ای از ترکیبات احتمالی شامل چوب یا اکسسوری های آلومینیومی را برای محافظت بیشتر در طرفین آن فراهم می کند. این سقف جمع شونده آلومینیومی ، با استفاده از دیوارهای شیشه ای متحرک در اطراف و تبدیل آن به یک محوظه مسقف ، به معنای این است که این سیستم می تواند در تمام سال ، امکان محافظت ازشما در برابرشرایط جوی نامساعد را فراهم کند و حتی با ایجاد واحدهای روشنایی و گرمایشی ، فضای مسقف و دلپذیری را برای لذت بردن شما از فضای باز با امکانات رفاهی مطلوب ایجاد می کند.

Top