طراحان با تجربه سایه گستر آسیا با طرح های خلاقانه و فوق العاده زیبای سقف ثابت استخر بهترین و شیک ترین سقف ثابت استخر را در بازار ارائه می دهد. جهت تهیه سقف سقف استخر کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از خدمات ویژه است شرکت بهرمند شوید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف ثابت استخر در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

wjzpwnnin2 

هنگام خرید سقف ثابت برای استخر، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. در زیر مهمترین و اساسی‌ترین نکات را بررسی خواهیم کرد:

 

1. اندازه و ابعاد: قبل از خرید سقف ثابت برای استخر، باید اندازه و ابعاد استخر خود را به دقت اندازه‌گیری کنید. سقف باید به طور کامل بر روی استخر جای بگیرد و اندازه‌گیری نادرست می‌تواند به مشکلاتی مانند ناسازگاری در اندازه یا نصب ناصحیح منجر شود.

 

2. جنس و مواد ساخت: جنس و مواد ساخت سقف نیز بسیار مهم است. باید از موادی استفاده شود که در برابر عوامل جوی مانند آب، آفتاب، باد و حرارت مقاوم باشد. مثلاً معمولاً از پلی‌کربنات یا گلاس فایبر به عنوان مواد ساخت سقف استخر استفاده می‌شود.

 

3. استحکام و پایداری: سقف باید استحکام و پایداری کافی داشته باشد تا بتواند به صورت مستقل بر روی استخر قرار گیرد و بارهای خارجی را تحمل کند. بنابراین، بهتر است مطمئن شوید که ساختار سقف قوی و استحکام کافی دارد.


طراحان با تجربه سایه گستر آسیا با طرح های خلاقانه و فوق العاده زیبای سقف ثابت استخر بهترین و شیک ترین سقف ثابت استخر را در بازار ارائه می دهد.
جهت تهیه سقف سقف استخر کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از خدمات ویژه است شرکت بهرمند شوید.
شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه اجرای سقف ثابت استخر بهترین گزینه برای پوشش استخر شما در کشور محسوب می شود که محصولات و خدمات خود را با تخفیفهای فوق العاده ارزان تقدیم شما می نماید.

استخر یکی از فضاهای مورد استفاده در ساختمانهای شیک و لوکس محسوب می شود که با پوشش ثابت استخر مناسب می تواند زیبایی بسیاری به منزل یا باغ شما ببخشد.


از آنجایی ساخت آپارتمان ها و ویلاها و… پیشرفت کرده و حیاط داخل خانه ها قابل دید برای بقیه آپارتمانها شده است استفاده از استخر در حیاط خانه برای خانواده ها غیر ممکن شده است . با پوشش سقف استخر این کار قابل حل میباشد.یکی از مهمترین مزایای پوشش سقف استخر این است که با داشتن استخرهایی با سقف پوشیده شما می توانید در هر زمان از استخرهای خود استفاده کرده و لذت ببرید.
اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد فراهم می آورد و در فصل تابستان بدون اینکه نگران گرم شدن آب براثر تابش شدید آفتاب باشید از آب تنی لذت ببرید و با نصب سقف استخر دیگر نیازی به تمیز کردن مداوم استخر نیست به راحتی در هر زمان و در هر فصل میتوانید از استخر استفاده کنید.

انواع سقف استخر

سقف متحرک استخر یا سقف ریلی استخر
پوشش سقف استخر را با استفاده از ورقهای پلی کربنات میتوان متحرک یا ریلی نیز ایجاد کرد که متحرک یا ریلی بودن آنها با دست یا موتور طراحی میشود.

پوشش سقف استخر را میتوان بصورت ثابت انجام داد که هم صددرصد آب بندی کامل داشته باشد هم عمر طولانی و هم از نور کافی برخوردار باشد.

پوشش ثابت سقف را می توان با انواع ورق پلی کربنات از جمله : 2 یا چند جداره ، فلت و…. و یا با استفاده از نورگیر حبابی که برای پوشش سقف حیاط خلوت و یا پوشش سقف پاسیو نیز به کاربرده میشود، انجام داد. نورگیر های حبابی به دلیل دارا بودن قابلیت باز شو گزینه مناسبی براس پوشش استخر بصورت ثابت است
پوشش سقف استخر را با استفاده از ورقهای پلی کربنات میتوان متحرک یا ریلی نیز ایجاد کرد که متحرک یا ریلی بودن آنها با دست یا موتور طراحی میشود.

پوشش ثابت سقف استخر

پوشش سقف استخر را میتوان بصورت ثابت انجام داد که هم صددرصد آب بندی کامل داشته باشد هم عمر طولانی و هم از نور کافی برخوردار باشد. پوشش ثابت سقف را می توان با انواع ورق پلی کربنات از جمله : 2 یا چند جداره ، فلت و…. و یا با استفاده از نورگیر حبابی که برای پوشش سقف حیاط خلوت و یا پوشش سقف پاسیو نیز به کاربرده میشود، انجام داد. نورگیر های حبابی به دلیل دارا بودن قابلیت باز شو گزینه مناسبی براس پوشش استخر بصورت ثابت است.
برای استفاده بهینه از استخر  در تمام فصول سال و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر باید برای این محیط سقف تعبیه
نمود .برای پوشش سقف استخر چندین حالت وجود دارد که در این قصد داریم به این موضوع بپردازیم.


برای پوشش سقف استخر دو نوع پوشش وجود دارد:
۱-پوشش استخر متحرک یا ریلی
۲-پوشش استخر ثابت

پوشش استخر متحرک

برای پوشش سقف استخر متحرک یا ریلی باید در ابتدا به این موضوع توجه کرد در اطراف استخر باید فضایی برای جایگزاری ریل ها وجود داشته باشد تا ریل ها با لبه استخر فیت نباشد و افراد برای تردد از استخر به بیرون با مشکلی روبرو نشوند.یکی دیگر از سقف های استخر متحرک به این نحو می باشد که سقف ثابت و دیواره های کار متحرک
می باشند.می توان در این نوع پوشش از سقف نورگیر حبابی  دیواره ها را از متریال پلی کربنات استفاده نمود.
سقف متحرک استخر در کل توسط ورق پلی کربنات پوشش داده می شود که با توجه به موقعیت اقلیمی از ضخامت های مختلف استفاده می شود همچنین با توجه به
خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات می توان این سقف را در اشکال مختلف طراحی نمود.


پوشش استخر ثابت

برای پوشش سقف استخر ثابت می توان از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات استفاده نمود که در این حالت قیمت سقف استخر به مراتب پایین تر از سقف استخر ریلی متره می شود.
برای این امر می توان سقف و دیواره ها را از ورق پلی کربنات یا سقف را توسط نورگیر حبابی و دیواره ها از ورق پلی کربنات پوشش داد.
برای تعیین قیمت سقف استخر تمام سطحی که نیاز به پوشش رادارد در قیمت محاسبه می گردد ولی در کل سقف ثابت استخر در مقایسه قیمتی با سقف استخر متحرک
دارای قیمت کمتری می باشد.برای تعیین قیمت سقف استخر و مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا در تماس باشید.

Top