اگر قصد نصب درب شیشه ای فولدینگ را دارید شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه و تخصص کارشناسان خود بهترین گزینه به شمار می آید. برای نصب درب شیشه ای فولدینگ با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و با ذکر مشخصات درخواستی خود بهترین و مناسبترین محصول را دریافت نمایید. شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از برترین تجهیزات و تکنولو




اگر قصد نصب درب شیشه ای فولدینگ را دارید شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه و تخصص کارشناسان خود بهترین گزینه به شمار می آید.
برای نصب درب شیشه ای فولدینگ با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و با ذکر مشخصات درخواستی خود بهترین و مناسبترین محصول را دریافت نمایید.
شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید و نصب درب شیشه ای فولدینگ در خدمت تمام هم وطنان عزیز می باشد.

درب شیشه ای فولدینگ یا درب شیشه ای اتوبوسی در مکانهایی با عرض کم نصب می شود و با توجه به تخصص بالای کارشناسان سایه گستر آسیا تا سالهای سال خیال شما را از ورودی مطمئن و راحت آسوده می کند.


 اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ در مکان ها با عرض کم نصب میگردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگر نمی توان استفاده کرد. به طور خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ تقریبا ۹۰٪ دهنه را بازشو می دهد. در ادامه بیشتر با این محصول منحصر به فرد شرکت سایه گستر آسیا آشنا می شویم.
یکی از انواع رایج درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی به لحاظ کاربری آسان و عمومی درب های تاشو فولدینگ یا اتوبوسی می باشد. درب های فولدینگ یا تاشو در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده گردیده و بیش از 85 درصد عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد. با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی در مکان های به نسب با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.

از جمله خصوصیات ویژه درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی می توان به کاربری آسان طرحهای زیبا و قابلیت نصب در محلهایی با عرض کمتر اشاره نمود.


در زیر برخی از ویژگی های دربهای اتوبوسی یا فولدینگ شرکت سایه گستر آسیا را ذکر می نماییم:
1. کاربری آسان و عمومی، قدرت و نصب آسان درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی
2. تنوع رنگ بندی فریم ها و کاورها
3. کاربرد شیشه تک جداره و دوجداره
4. قابلیت اتصال به سیستم Access Control
5. مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد جهانی
6. برای ورود ایمن و قابل اطمینان در موقعیت اضطراری از طریق کمی فشار تنها بیرون باز می شود.
7. این سیستم درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی جهت اما کنی که عرض ورودی آنها کم می باشد با قابلیت تاشو به طرفین در یک مسیر خطی، تقریبا 90 از عرض کل جهت تردد قابل استفاده می باشد.

درب  اتوماتیک شیشه ای لولایی یا همان درب فولدینگ از جمله انواع درب هایی است که برای ورودی های کم عرض که امکان نصب درب اتوماتیک کشویی  وجود ندارد ، توصیه می گردد.عملکرد ساده و روان وکارایی مناسب، این درب ها را به عنوان گزینه ای مناسب برای ورودی های کم عرض و کم تردد معرفی می نماید
ویژگی منحصر به فرد این نوع درب های شیشه ای اتوماتیک لولایی   این است که در بسیاری از موارد بر روی دربهای موجود به راحتی قابل نصب است و نیز ساخت درب جدید چندان ضرورتی نداد این نوع درب   اتوماتیک   در مکانهایی که نسبت عرض دهنه نیاز به عرض بازشو بیشتری می باشد مورد استفاده قرار میگیرد میباد
 مشخصات اصلی درب شیشه ای اتوماتیک
فولدینگ دارای سیستم مکانیکی و الکترونیکی خاصی می باشد که با تقسیم عرض ورودی به چهار قسمت  مساوی بهره برداری بیش از ۹۰ % عرض ورودی را امکان پذیر میسازد شایان ذکر است که درب شیشه ای اتوماتیک اتوماتیک تاشو در مدت   درب اتوماتیک زمان حدود ۲ تا ۴ ثانیه باز می شد و سرعت استاندارد آنها یک متر بر ثانیه می باشد
.بنابر این می توان ویژگی های بارز درب شیشه ای اتوماتیک تاشو را به صورت زیر خلاصه نمود: کاهش شعاعی که درب در آن باز و بسته می گردد و عملیات خود را انجام می دهد  (در مقایسه با درب اتوماتیک لولایی معمولی در فضای محدود)سرعت بالا در باز و بسته شدن درببل استفاده در فضاهای محدووان  کمتر نسبت به درب شیشه ای اتوماتیک لولایی معمولی مورد استفاده در مکانهایی که نیازمند امنیت بالا می باشند.درب  اتوماتیک تاشوی نوین تکنیکال به دلیل داشتن ظاهری زیبا هر سلیقه ای راپوشش می دهد. این دربها از جنس درجه یک آلومینیومی ساخته می شوند که رضایت و ایمنی را به همراه دارد

Top