اگر تصمیم دارید به نصب درب ریلی برای پارکینگ و یا حیاط و یا فضاهای دیگر مد نظر خود اقدام کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین شما می توانید برای نصب درب ریلی سریع و مطمئن و البته ارزان با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.



مزایای استفاده و نصب درب ریلی پارکینگ

FWQHcjQnpR 

نصب و استفاده از درب ریلی پارکینگ برای شما مزایای زیادی دارد. در زیر تعدادی از این مزایا را بررسی می کنیم:

 

1. صرفه جویی در فضا: درب ریلی پارکینگ در مقایسه با درب های سنتی بازویی فضای کمتری را اشغال می کند. این به شما امکان می دهد تا فضای بیشتری را برای پارک خودروها و استفاده موثر از فضای پارکینگ خود داشته باشید.

 

2. امنیت بیشتر: درب ریلی پارکینگ دارای سیستم قفل و امنیتی قوی است که از دسترسی غیرمجاز به پارکینگ جلوگیری می کند. این درب ها معمولاً دارای قفل الکترونیکی، کد امنیتی یا کارت عبور هستند که تنها به کاربران مجاز اجازه ورود می دهند.

 

3. سهولت استفاده: نصب درب ریلی پارکینگ باعث سهولت و راحتی در استفاده از پارکینگ می شود. با استفاده از یک کنترل از راه دور یا یک سیستم خودکار، شما می توانید درب را با یک دکمه باز و بسته کنید. این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به خروج از خودرو یا استفاده از کلیدها، به راحتی و سریعاً وارد یا خارج شوید.

اگر تصمیم دارید به نصب درب ریلی برای پارکینگ و یا حیاط و یا فضاهای دیگر مد نظر خود اقدام کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
همچنین شما می توانید برای نصب درب ریلی سریع و مطمئن و البته ارزان با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از آخرین تکنولوژی های کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا توانسته با کیفیت ترین فرآیند نصب درب ریلی را در کشور به مشتریان خود تقدیم نماید.

برای نصب درب ریلی ابتدا باید تجهیزات مناسب برای این مهم را تهیه و سپس با توجه به اصول مهندسی این قطعات را نصب نمود.


پارکینگ‌ها عمدتاً از ورودی‌های پر رفت و آمد ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی هستند. از این رو باز کردن درب پارکینگ به طریق سنتی و پیاده شدن از خودرو این روزها به کل در حال فراموشی است و تقریباً تمامی ساختمان‌ها بسته به نیاز خود اقدام به نصب درب‌های خودکار در پارکینگ می‌گیرند. درب ریلی از جمله انواع جدید این نوع از درب‌ها است که کم کم در حال باز کردن جایی برای خود در این بازار است. در این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با طریقه نصب، مزایا، معایب و تجهیزات درب ریلی پارکینگ آشنا کنیم.
اجزای درب ریلی
درب‌های ریلی برای نصب در پارکینگ از یک سری قطعات تشکیل شده‌اند که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    فلاشر
•    آهن ربایی پایین
•    ریل فلزی
•    جک ریلی
•    آهن ربایی بالا
•    چشمی تشخص مانع
•    موتور مخصوص درب
•    دندان شانه‌ای
•    مدار کنترل یا فرمان

چگونگی نصب درب ریلی پارکینگ

به طور کلی ساختار کلی درب خودکار ریلی به شکلی است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲/۵ متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می‌کند. صرف نظر از انواع مختلف درب ریلی که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت، پروسه نصب و راه اندازی درب‌های ریلی در پارکینگ‌ ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی یکسان بوده که در ادامه مفصل تشریح شده است.
•    اولین مرحله در نصب درب ریلی پارکینگ، فراهم کردن بستری مناسب برای استقرار درب یا بهتر بگوییم ریل‌های آن است. به همین منظور یک ناودانی را مماس با کف زمین نصب می‌کنند. گاهی بسته به شرایط سطح زمین شاید لازم به حفر محل قرار گیری ریل و بتن ریزی باشد زیرا وزن درب‌ها زیاد است و اگر ساختار سطح زیرین ریل مستحکم نباشد می‌تواند ساختار درب را به کل خراب کند.
•    در مرحله بعد و با اطمینان حاصل کردن از محکم شدن ناودانی باید نسبت به نصب ریل یا چرخ دنده‌ها درون ناودانی اقدام کرد. برای نسبت ریل هم از پیچ‌های مخصوص که در فواصلی مشخص از هم محکم می‌شوند یا جوشکاری استفاده می‌کنند.
•    بعد از نصب ریل و دنده‌ها به نصب برد اقدام می‌شود.
•    در گام بعدی باید چرخ‌ها را که در بین ریل و درب قرار می‌گیرند را نصب کرد.
•    در مرحله بعد نیز درب در جای خود محکم شده و با اندازه گیری‌های دقیق از تراز بودن آن اطمینان حاصل می‌شود.
•    در آخر هم سیم کشی‌های چشمی‌ها و فلاشر و متصل نمودن سیم کشی‌ها به برد موتور صورت می‌گیرد.
درب ریلی پارکینگ چه مزایایی دارد؟
نصب درب ریلی پارکینگ با توجه به نحوه عملکرد و سایر ویژگی‌هایی که دارد، یک سری مزیت را در پی خواهد داشت که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است.
•    درب‌های ریلی عملکرد ساده‌ای دارند و همین موضوع طول عمر و ماندگاری آن‌ها را بالا می‌برد.
•    برای پارکینگ‌ها با کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی و صنعتی مناسب است.
•    روش باز کردن آن‌ها بسته به فناوری که به کار برده می‌شود به شیوه‌های مختلفی از جمله کنترل از راه دور، کارت، کد و گوشی هوشمند امکان پذیر است.
•    امکان سفارشی آن‌ها بر اساس درخواست مشتری وجود دارد و می‌توان آن‌ها را از مصالح مختلفی مانند چوب، شیشه و فولاد ساخت.
•    از نظر امنیتی نیز نسبت به درب‌های تاشو عملکرد بهتری دارند.
•    در صورت درخواست مشتری می‌توان در اجرای آن‌ها از نصب باتری هم استفاده کرد تا در مواقع قطعی برق هم بتوان از آن استفاده کرد.
•    سرعت بالا و تولید صدای کم علی‌رغم قدرت بالای آن
•    دارای سنسور‌های حرکتی و مادون قرمز دقیق و قدرتمندی است که استفاده از آن‌ها هر چه بیشتر ساده می‌کند.

روش شناسایی کورس درب برقی کشویی برای نصب درب ریلی بسیار مهم است و می تواند کارایی درب ریلی در صورت انتخب مناسب افزایش دهد.


برای این منظور باید درب اتوماتیک ریلی را در حالت میانی قرار دهید و فرمان Close را اجرا کنید. در این حالت درب اتوماتیک ریلی به سمت بسته شدن بطور آهسته حرکت میکند و بعد درب اتوماتیک با سرعت بالاتر از قبل به سمت باز شدن حرکت میکند که بعد از چند ثانیه با سرعت به سمت بسته شدن درب اتوماتیک حرکت میکند و در آخر می ایستد و Stop میکند.

روش ریست کردن و پاک کردن ریموت درب اتوماتیک ریلی

برای این منظور باید کلید رسیور را نگه دارید تا چراغ روشن شود و بعد از چند ثانیه چراغ رسیور شروع به ۳بار روشن و خاموش شدن میکند. که برای بار سوم قبل از خاموش شدن چراغ، بایستی کلید رسیور را رها کنید و منتظر شوید تا چرا رسیور دوباره روشن شود و با سرعت کلید رسیور را یک لحظه فشار دهید و مدت ۱۰ ثانیه صبر کنید تا سیو شود. که اگر این کار را درست انجام داده باشید در آخر چراغ رسیو تند تند چشمک میزند و بعد به تعداد ۵ بار به آرامی روشن و خاموش میشود.
روش ست کردن ریموت درب ریلی اتوماتیک
برای این کار باید این مراحل را انجام بدهید . ابتدا باید کلید رسیور را نگه دارید تا چراغ رسیور روشن شود و بعد کلید را رها کنید. سپس باید کلید ریموت را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. و در آخرین مرحله باید ۱۰ ثانیه صبر کنید تا سیو شود.

Top