درب بالکن شیشه ای تاشو امروزه یکی از شیک ترین تجهیزاتی است که منازل لاکچری نصب می شود. درب بالکن شیشه ای تاشو مزایای بسیاری را برای بالکن شما به همراه خواهد داشت. جهت اطلاع از مزایای فراوان درب شیشه ای بالکن تاشو می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نمایید.



مزایای درب بالکن شیشه ای تاشو چیست؟

dEbhdaGA0N 

درب بالکن شیشه‌ای تاشو یک گزینه بسیار محبوب برای فضاهایی چون بالکن و تراس است و دارای مزایای بسیاری می‌باشد. در زیر برخی از مزایا و ویژگی‌های این نوع درب را ذکر می‌کنیم:

 

1. دید منظره: درب بالکن شیشه‌ای تاشو از شیشه شفاف تشکیل شده است که به شما اجازه می‌دهد تا از منظره اطراف لذت ببرید. شیشه شفاف باعث می‌شود نور طبیعی به داخل فضاهای داخلی نفوذ کند و به روشنایی و آرامش فضا کمک کند.

 

2. جلوگیری از نفوذ عوامل جوی: درب بالکن شیشه‌ای تاشو معمولاً دارای سیستم مناسبی برای حفظ عایق حرارتی است. این به معنی جلوگیری از نفوذ هوا، گرد و غبار، باران و صداهای مزاحم از بیرون به داخل فضاهای داخلی است.

 

3. فضای باز: با باز کردن درب بالکن شیشه‌ای تاشو، می‌توانید فضای باز بیشتری برای خود ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد در فصول گرم سال به طور مستقیم در فضای باز نشسته و هوای تازه و خنک را تنفس کنید.

درب بالکن شیشه ای تاشو امروزه یکی از شیک ترین تجهیزاتی است که منازل لاکچری نصب می شود. درب بالکن شیشه ای تاشو مزایای بسیاری را برای بالکن شما به همراه خواهد داشت.
جهت اطلاع از مزایای فراوان درب شیشه ای بالکن تاشو می توانید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نمایید.
در شرکت سایه گستر آسیا بهترین طراحی و اجرا درب بالکن شیشه ای تاشو با قیمتهای فوق العاده ارزان و ضمانت کیفیت تقدیم شما عزیزان می گردد.

شیشه بالکن یا شیشه تراس ابزاری است برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی. با استفاده از آن می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد.


با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرد. در گذشته از شیشه برای بالکن استفاده نمی شد. همین امر موجب میشد فضای تراس در زمستان و در هنگام بارش برف و باران یا در روزهای سرد سال کاملا بی استفاده باشد.


با نصب شیشه بالکنی می توان یک فضای امن خصوصی همراه با مبلمان مناسب ایجاد کرد. در واقع این امر موجب اضافه شدن یک بخش به سایر فضاهای ساختمان می شود. این موضوع در منازل کوچک با متراژ پایین یک ایده مناسب برای گسترش فضا است. هرچند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان های اداری و تجاری و انواع ساختمان توصیه می شود. علاوه بر ایجاد دید و ویو بهتر موجب ورود نور طبیعی بدون اشعه مضر می شود. در صورت نیاز می توان برای حفظ حریم خصوصی از انواع ششه مات و رنگی برای بالکن استفاده کرد. در حال حاضر از شیشه بالکن متحرک برای بالکن استفاده می شود.


مزیت های بالکن شیشه ای


از مزیت های استفاده از آن تاشو بودن آن و جمع کردن آن در صورت عدم نیاز است. همچنین به راحتی می توانیم دو سمت شیشه تاشو مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کنیم. شیشه بالکن تاشو به دلیل مزیت های بسیاری که دارد گزینه اول برای اجرای بالکن می باشد. شیشه برای بالکن معمولا از جنس سکوریت شده انتخاب و نصب می شود. به دلیل ایمنی بالای شیشه سکوریت در ایجاد اکثر پارتیشن های مود استفاده در ساختمان از آن استفاده می شود.
شیشه بازشو بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. استفاده از شیشه میرال برای بالکن یک روش مناسب برای ایجاد ایمنی بیشتر در این فضا می باشد. نصب آن موجب می شود گرد و غبار و آلودگی کمتری به محیط زندگی وارد شود.


انواع شیشه های بالکن


شیشه بالکن اغلب به صورت فریم دار و فریم لس نصب و اجرا می شود. از انواع بالکن شیشه ای در تراس منازل و ادارات، گلخانه، پنت هاوس و … استفاده می شود. تراس شیشه ای در نوع تاشو و ریلی نصب می شود. پارتیشن متحرک بالکن شامل پانل های شیشه ای تاشویی می باشد که به آسانی در کنار دیوار تراس جمع می شوند. بالکن شیشه ای در فصول گرم تر مانند تابستان می توان تراس را به طور کامل در کنار دیوار جمع کرد و در مواقع نیاز دوباره به حالت اول برگرداند.
در حالت های مختلف کاملا باز، نیمه باز و کاملا بسته میتوانیم از تراس شیشه ای استفاده کنیم. پوشش بالکن و تراس به وسیله شیشه راه حلی برای ایجاد آسایش و آرامش بیشتر می باشد. چون با نصب آن از انواع صدا های مزاحم رفت و آمد وسایل نقلیه و آلودگی های صوتی خیابان و همچنین آلودگی و گرد و غبار در امان خواهیم بود. شیشه ریلی تاشو را می توان در تراس ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و کلیه ساختمان ها با کاربری های مختلف به کار برد.

برای اطلاع از نحوه تعیین قیمت بالکن شیشه ای تاشو برخی فاکتورهای حایز اهمیت ذکر می گردد اما پیشنهاد می کنیم تنها با یک تماس و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما آخرین قیمت درب بالکن شیشه ای تاشور را دریافت نمایید.


قیمت بالکن شیشه ای تاشو  را با تماس با مشاورین متخصص سایه گستر آسیا جویا شوید. بالکن شیشه ای تاشو در حالت قابل جمع شدن به گونه ای طراحی شده است که همواره یک پانل ثابت بوده و سایر پانل ها قابلیت جابجایی دارد.ترکیب شیشه و نوع نصب شیشه ها و ابزار و یراق آلات به کار رفته ، هزینه و قیمت های متفاوتی داشته باشد. نوع بست پایه مورد استفاده در قیمت نرده شیشه ای تاثیر می گذارد.برای بالکن های کوچک و برای استفاده بهینه از فضا می توان از بالکن شیشه ای تاشو استفاده کرد. گرایش به استفاده از این نوع بالکن شیشه ای روز به روز در حال افزایش بوده و برای بسیاری از فضاها کارایی دارد.یراق آلات مورد استفاده در این بالکن در درجه اول باید مقاوم و با دوام باشد.در این بالکن ها همه پانل ها کنار دیوار یا تا وسط فضا قابل جمع شدن و سهولت شست و شو دارد.


قیمت شیشه بالکنی تاشو  این شیشه های بالکنی با توجه به جنس و اندازه قیمت گذاری می گردد. معمولا از ریل های آلومینیومی برای حرکت شیشه ها استفاده می گردد. با به کارگیری سیستم بالکن شیشه ای علاوه بر افزایش نور محیط داخلی، در محیط های اداری دکوراسیون داخلی شرکت مشخص بوده و به نوعی تبلیغ شرکت به حساب می آید. شیشه بالکنی تاشو به دلیل استفاده به عنوان قسمتی از نما باید از مصالح درجه یک باشد و هرگونه نقص در شیشه یا شکستگی کوچک می تواند در زمان وزیدن باد یا برخورد اجسام با شیشه ها، باعث شکستن شیشه ها و آسیب رسیدن به افراد شود.

Top