قیمت پوشش استخر در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی همراه است و انواع پوشش استخر در این شرکت با ضمانت کیفیت اجرا می شوند. همچنین شما می توانید برای نصب پوشش استخر در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.




قیمت پوشش استخر در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی همراه است و انواع پوشش استخر در این شرکت با ضمانت کیفیت اجرا می شوند.
همچنین شما می توانید برای نصب پوشش استخر در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد و از دانش کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
شرکت سایه گستر آسیا با توجه به ربع قرن تجربه در زمینه طراحی انواع پوشش استخر روباز توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

قیمت پوشش استخر در کنار کیفیت پوشش استخر دو فاکتور اساسی برای انتخاب پوشش استخر مناسب برای مشتریان می باشد که در نظر گرفتن این دو سایه گستر آسیا را به محبوبترین شرکت در مشهد در این زمینه تبدیل کرده است.


در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای برخی از افراد وجود ندارد و مردم به سمت احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند.لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد که انواع پوشش استخر این مشکلات را حل کرده است.
برای سقف استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر برای احداث ریل که جنس آن گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش میتوان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به تنهایی پوشش را جابجا کرد.
هزینه سقف متحرک استخر و در کل قیمت سقف متحرک بستگی به متراژ استخر، نوع متحرک بودن، جنس پوشش، طرح درخواستی از جمله ارتفاع پوشش و… بستگی دارد. پس از بررسی اولیه و با توجه به درخواست مشتری و کاربرد سقف مورد نظر طراحی اولیه توسط واحد طراحی سایه روشن به همراه برآورد اولیه تنظیم و جهت تایید به کاربر اعلام می گردد.
استخر محیطی است که گاهی به صورت سرپوشیده و گاهی به صورت سر باز می‌توان از آن استفاده کرد و لذت یک ورزش آبی را تجربه کرد. بدون تردید فصل زمستان انتخاب مناسبی برای استفاده از استخرهای رو باز نیست و شما بی برگشت دچار بیماری خواهید شد. به همین خاطر نیاز است برای بهره گرفتن از استخرهای سر باز فکری اندیشیده شود. چه فکری بهتر از این که با استفاده از پوشش‌های متحرک کار فضاسازی استخر تکمیل گردد. با استفاده از سقف‌های متحرک می‌توانید با یک تیر چند نشان را هدف گیری کنید. در ابتدا در دوازده ماه سال شما صاحب یک استخر کاملاً خصوصی و سربسته می‌شوید. مورد دیگر به دلیل متریال مورد استفاده اینگونه سقف‌های متحرک شما را از اشعه‌های خورشید که برای بدن خطرناک هستند در امان نگه می‌دارد. مورد آخر اینکه علاوه بر موارد ارائه شده یک دکوراسیون مدرن را برای استخر خود به شکلی کاملاً متفاوت خواهید داشت.
 

آیا می دانید چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟ این پوشش استخر قیمتی بیشتر اما رفاه بالاتری را برای شما به همراه دارد.


این روزها فرهنگ آپارتمان نشینی سبب شده است که دیگر همانند گذشته در حریم شخصی خانه‌های ویلایی احساس آرامش و امنیت همیشگی از آن شما نباشد. به همین خاطر به سادگی نمی‌توان در خانه‌های ویلایی از استخرهای رو باز بهره گرفت. شکی در این نیست که با استفاده از پوشش متحرک استخر می‌توان یک سقف متناسب با دیوار پوش‌هایی از پلی کربنات مات تهیه کرد و به بهره گیری از استخر جدید پرداخت. اگر می‌خواهید با آسایش خیال از امکانات رفاهی منزل خود بهره بگیرید می‌توانید از این سری از سازهای مدرن استفاده کنید.
می‌توانید این پوشش‌ها را به صورت ثابت و یا متحرک مورد استفاده قرار دهید. پوشش‌های ثابت به صورت یک سازه بر روی استخر تعبیه می‌شود که در فصل تابستان لطف  استفاده از استخر روباز از شما گرفته می‌شود. اما پوشش‌های متحرک به دو صورت ریلی و موتوری در هر شرایطی  که تمایل داشته باشید باز و بسته می‌شود. به عنوان مثال شما با استفاده از سازه‌های متحرکی که به موتور مخصوص مجهز شده است، تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید کار خصوصی سازی استخر خود را انجام دهید. این امر علاوه بر مزیت‌های بسیاری که برای شما دارد سبک بسیار لاکچری در دیزاین و فضاسازی محیط‌های داخلی به شمار می‌آید.

Top