برای نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک در مشهد نام شرکت سایه گستر آسیا یکی از برترین و مناسب ترین شرکتها در بین کارشناسان مطرح می باشد. همچنین شما می توانید برای نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.




برای نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک در مشهد نام شرکت سایه گستر آسیا یکی از برترین و مناسب ترین شرکتها در بین کارشناسان مطرح می باشد.
همچنین شما می توانید برای نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
در تماس با این شماره ها کارشناسان شرکت آسیا گستر آسیا می توانند بهترین مشاوره را در زمینه نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک در مشهد به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند.

نصب پوشش استخر ثابت و نصب پوشش استخر متحرک یکی از خدمات ویژه شرکت سایه گستر آسیا می باشد که با بهترین طراحی همراه است.


برای سقف استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر برای احداث ریل که جنس آن گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش میتوان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به تنهایی پوشش را جابجا کرد.
استخر محیطی است که گاهی به صورت سرپوشیده و گاهی به صورت سر باز می‌توان از آن استفاده کرد و لذت یک ورزش آبی را تجربه کرد. بدون تردید فصل زمستان انتخاب مناسبی برای استفاده از استخرهای رو باز نیست و شما بی برگشت دچار بیماری خواهید شد. به همین خاطر نیاز است برای بهره گرفتن از استخرهای سر باز فکری اندیشیده شود. چه فکری بهتر از این که با استفاده از پوشش‌های متحرک کار فضاسازی استخر تکمیل گردد. با استفاده از سقف‌های متحرک می‌توانید با یک تیر چند نشان را هدف گیری کنید. در ابتدا در دوازده ماه سال شما صاحب یک استخر کاملاً خصوصی و سربسته می‌شوید. مورد دیگر به دلیل متریال مورد استفاده اینگونه سقف‌های متحرک شما را از اشعه‌های خورشید که برای بدن خطرناک هستند در امان نگه می‌دارد. مورد آخر اینکه علاوه بر موارد ارائه شده یک دکوراسیون مدرن را برای استخر خود به شکلی کاملاً متفاوت خواهید داشت.
 
---- پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی و متناسب با فضای استخر انجام می شود.
می‌توانید این پوشش‌ها را به صورت ثابت و یا متحرک مورد استفاده قرار دهید. پوشش‌های ثابت به صورت یک سازه بر روی استخر تعبیه می‌شود که در فصل تابستان لطف  استفاده از استخر روباز از شما گرفته می‌شود. اما پوشش‌های متحرک به دو صورت ریلی و موتوری در هر شرایطی  که تمایل داشته باشید باز و بسته می‌شود. به عنوان مثال شما با استفاده از سازه‌های متحرکی که به موتور مخصوص مجهز شده است، تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید کار خصوصی سازی استخر خود را انجام دهید. این امر علاوه بر مزیت‌های بسیاری که برای شما دارد سبک بسیار لاکچری در دیزاین و فضاسازی محیط‌های داخلی به شمار می‌آید.
اما انچه بیش از هر چیز کیفیت پوشش استخر را در شرکت سایه گستر آسیا نسبت به سایر شرکتها متمایز می کند تجربه بسیار بالای طراحان و متخصصین این امر در این شرکت است.
متخصصان شرکت سایه گستر آسیا با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد متناسب با فضای استخر و باغ و ویلای شما پوششی زیبا و خارق العاده برای استخر شما طراحی نموده و با بهترین مواد و تجهیزات بر روی استخر شما اجرا می کنند.

Top