اگر قیمت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مناسب در کنار کیفیت بالای پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک هستید سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای شما می باشد. استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا و بهرمندی از روشهای خلاقانه سبب شده بهترین پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک در مجموعه آسیا در طراحی و اجرا شود. جهت اطلاع از قیمت پوشش استخر ثابت در مشهد و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد



اگر قیمت پوشش استخر متحرک و پوشش استخر ثابت مناسب در کنار کیفیت بالای پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک هستید سایه گستر آسیا بهترین گزینه برای شما می باشد.
استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا و بهرمندی از روشهای خلاقانه سبب شده بهترین پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک در مجموعه آسیا در طراحی و اجرا شود.
جهت اطلاع از قیمت پوشش استخر ثابت در مشهد و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد یا شهرهای دیگر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
کارشناسان مجموعه سایه گستر آسیا به صورت کاملا رایگان مشاوره فنی در خصوص قیمت پوشش استخر ثابت و قیمت پوشش استخر متحرک در مشهد را در اختیار شما خواهند گذاشت.

پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک مزایای بسیاری برای استخر شما به همراه دارد و موجب لوکس و منحصر به فرد بودن منزل یا ویلای شما خواهد شد.


با گسترش ساختمان‌های بزرگ در سطح شهر و مناطق اطراف آن، طراحی پوشش استخر ثابت و متحرک به عنوان سقف استخر‌های ساختمان‌های مسکونی، توسط مهندسان و معماران آغاز گردید. پوشش برای بسیاری از محیط‌ها مناسب است و باعث خواهد شد نگهداری از استخر آسان‌تر شود.  انواع سقف و دیوار برای استخر (ثابت و متحرک) در کشورهای مختلف رواج زیادی پیدا کرده است.
این استخرها گاهی در حیاط پشتی و یا در فضاهای مخصوص در ساختمان ساخته می‌شوند، به سقف‌هایی نیاز دارند که در ارتفاع مناسبی ساخته شوند و این به عنوان چالش قابل توجهی در طراحی قلمداد شده و محل نصب آن با توجه به ساختار ساختمان محاسبه و پیش بینی می‌شود.
انواع مختلفی از پوشش استخر وجود دارند و برخی از آنها فقط قسمتی از استخر را پوشش می‌دهند، البته انواع مختلفی وجود دارند که فضای استخر را از محیط اطراف آن جدا می‌کنند و می‌توان برای آنها درب‌هایی در نظر گرفت که امکان قفل شدن دارند و یک حریم خصوصی ایجاد می‌کنند.
پوشش از پروفیل‌های آلومینیومی مقاوم و ورق‌های پلی کربنات ساخته می‌شوند که دوام بالایی به سازه می‌دهند. ورق‌های پلی کربنات به راحتی نمی‌شکنند و مقاومت بالایی دارند. تعیین محدوده استخر مرحله‌ای دیگر از کار است که شامل قسمتی از ساخت پوشش استخر می‌شود و این مورد باید در طراحی ساختار پوشش متحرک استخر در نظر گرفته شود.

طراحی پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک به روشهای مختلفی صورت می گیرد که از ان جمله ساخت پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک از جنس پلی کربنات است.


پوشش‌های استخری که از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می‌شود و در ساختار آن از ورق‌های پلی کربنات استفاده شده باعث کاهش وزن ساختار پوشش خواهد شد و سطحی مناسب برای استفاده کاربردی ایجاد می‌کند. این نوع از پوشش به خاطر ساختار ظریف و زیبای آن در بسیاری از محیط‌های تجاری مانند هتل‌ها، پنت هاوس‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود.
استیل‌های ضد زنگی که در ساختار سقف برخی از استخر‌ها استفاده می‌شود، به خاطر مشکل وزن، معمولا ثابت هستند و اگر به صورت متحرک ساخته شوند، به سختی می‌توان آنها را حرکت داد. اما پوشش‌های استخر ساخته شده از آلومینیوم و ورق‌های پلی کربنات در عین حالی که سبک وزن هستند از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی دارند. ورق پلی کربنات طیف رنگی بالایی دارد و در صورت استفاده از ورق شفاف، بیشترین میزان نور به استخر تابیده خواهد شد.
می‌توان انواع مختلفی از طرح‌ها را با استفاده از این پوشش‌های استخر ایجاد کرد. هر طرحی که در ذهن دارید با این پوشش‌ها قابل اجرا بوده و توسط شرکت افزار برای شما ساخته خواهد شد. اکثر مراحل کار در کارخانه انجام می‌شود و در محل استخر فقط این سقف‌ها مونتاژ می‌شوند و زمان زیادی برای اجرا و مونتاژ این پوشش‌های استخر در محل نیاز نیست.
می‌توان در زیر پوشش استخر پلی کربنات از گیاهان تزئینی استفاده کرد. در زمان طراحی سقف استخر، می‌توان محل قرار گیری گیاهان را هم در نظر گرفت و محوطه‌ای را هم برای قرار دادن گیاهان مشخص کرد. این ورق‌های پلی کربنات نور خورشید را از خود عبور می‌دهند و گیاهان می‌توانند به راحتی در زیر این پوشش رشد کنند و فضای مطلوبی را در کنار استخر ایجاد کنند.
در روزهای آفتابی نیازی نیست بر روی استخر پوششی وجود داشته باشد و با کنار زدن پوشش می‌توانید از استخر به صورت روباز استفاده کنید. این پوشش‌های استخر از ورود گرد و غبار و برگ به استخر جلوگیری می‌کنند و نیازی نیست، هر بار که تصمیم به استفاده از استخر را دارید، آن را تمیز کنید. با استفاده از این پوشش‌ها تعداد روزهای بیشتری در سال می‌توانید از استخر استفاده کنید و حتی در روزهایی که گرمای هوا زیاد نیست هم استخر قابل استفاده است.
در مجموعه سایه گستر آسیا از روشها و مواد مختلفی برای ساخت انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در مشهد سود برده می شود که پوشش استخر پلی کربات تنها یکی از این موارد است.
جهت اطلاع از سایر طرحهای این شرکت کافی ست با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

Top