شرکت سایه گستر آسیا انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک را با استفاده از برترین طرحها و ایده های نو و مدرن دنیا به انجام می رساند. هر طرح سایبان استخر ثابت و یا سایبان استخر متحرک می بایست متناسب با فضای استخر شما طراحی و اجرا شود. جهت مشاوره رایگان در زمینه طرح مناسب با استخر خود کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.



نکات مهم در هنگام سفارش و خرید سایبان ثابت استخر

 uJGQYUazgy

در هنگام سفارش و خرید سایبان ثابت برای استخر، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

 

1. اندازه و ابعاد: در ابتدا، ابعاد و اندازه استخر خود را مشخص کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا سایبان ثابتی که به اندازه و شکل استخر شما می‌خورد را انتخاب کنید.

 

2. جنس ساخت: سایبان‌های ثابت استخر از مواد مختلفی مانند بتن، فولاد و پلاستیک ساخته می‌شوند. هرکدام از این جنس‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب جنس مناسب بستگی به نیازها و بودجه شما دارد.

 

3. طراحی و شکل: سایبان‌های ثابت می‌توانند به صورت مستطیلی، گرد، مثلثی و یا با شکل‌های دیگر طراحی شوند. انتخاب شکل مناسب بستگی به طراحی استخر و سلیقه شما دارد.

 

4. محکم بودن و استحکام: از مهمترین نکات در خرید سایبان ثابت استخر، استحکام و محکم بودن آن است. اطمینان حاصل کنید که سایبان انتخابی قادر به تحمل وزن باران و برف و ... هست.

شرکت سایه گستر آسیا در مشهد و دیگر شهرهای کشور انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک را با استفاده از برترین طرحها و ایده های نو و مدرن دنیا به انجام می رساند.
هر طرح سایبان استخر ثابت و یا سایبان استخر متحرک می بایست متناسب با فضای استخر شما طراحی و اجرا شود. جهت مشاوره رایگان در زمینه طرح مناسب با استخر خود کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.
شرکت سایه گستر آسیا ده ها سال سابقه درخشان در زمینه تولید و اجرای انواع سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک بهترین و زیباترین طرحها را با هزینه معقول و تخفیف استثنایی به شما پیشنهاد می دهد.

سایبان های استخری بطور کلی به دو نوع سایبان استخری ثابت و سایبان استخری متحرک تقسیم می شود که هرکدام از این انواع نیز خود دارای مدل های متنوعی می باشند که در زیر بصورت مختصر در مورد هریک توضیحات می دهیم.


لحظات شاد و آرامش بخش در فضای باز کنار استخرها، مرهمی بر زندگی پراسترس امروز می باشد. نور پر برکت خورشید در کنار گرمای فرحبخش خود در ساعاتی از روز زیان آور بوده و امکان استفاده از فضای آرامش بخش استخر را می گیرد. استفاده از سایبان استخری امکان استفاده مطلوب در زمان اوج تابش خورشید را فراهم آورده و فضایی لذت بخش در کنار استخر ایجاد می نماید.
اینکه چرا از سایبان استخری باید استفاده کرد، دلایل زیادی دارد که مهمترین آن ها در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید، ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر می‌باشد که همگی در نهایت وظیفه ایجاد فضایی امن، آرام، زیبا و فرحبش را برای شما دارند.

انواع سایبان ثابت استخر در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین طراحی اجرا می شود که از ان جمله می توان به سایبان استخر گلخانه ای و سایبان استخر پارکینگی اشاره کرد.


این سایبان ها با پایه های ثابتی که دارند در انواع مختلفی با جنس پایه آلومینیومی یا سایر فلزات و جنس سایبان پارچه و پانل های شیشه یا پلاستیکی ساخته می شوند. ویژگی این سایبان ها استحکام آن می باشد.


سایبان استخر گلخانه ای


از بازوهای به هم پیوسته تشکیل شده که پانل های پلاستیکی به عنوان پوشش آن قرار می گیرند و بیشتر جنبه حفاظت در مقابل باران و برف دارد تا نور خورشید.


سایبان استخر پارکینگی


سایبان هایی هستند که از مجموعه ی پایه های بازویی کنارهم تشکیل می شوند که از پنل های پلاستیکی یا پارچه روی بازوهای سایبان برای ایجاد سایه استفاده می شود.


سایبان استخر بادبانی


این نوع سایبان ها جهت ایجاد سایه ای خنک در فضای باز استفاده می شوند. هر بادبان را یک نوار پارچه ای خاص ایجاد می نماید که مقاومت مناسبی در برابر فشار دارد. هر بادبان به پست های فولادی متصل و محکم می شود، به طوری که بتواند در مقابل بادهای شدید نیز حداکثر استحکام را داشته باشد.


سایبان استخر پاویلیون


مشابه سایبان های پارکینگی با این تفاوت که بازوها تشکیل یک دایره را داده و سازه در نهایت شبیه به یک خیمه می گردد.

سایبان استخر متحرک به دو نوع کلی سایبان استخر کشویی و سایبان استخر چتری تقسیم می شود که هر کدام بنا به فای استخر مورد استفاده قرار می گیرد.


سایبان متحرک این امکان را به شما می دهد تا هر زمان به پوشش محیط نیاز داشتید از آن استفاده نموده در سایر مواقع سایبان را جمع نمایید که این قابلیت علاوه بر ایجاد امکان مدیریت فضا طول عمر مفید سایبان را نیز افزایش می دهد. سایبان های متحرک بطور کلی دو نوع دستی و برقی دارند که در مدل های مختلف قابل پیاده سازی می باشند.


سایبان استخر کشویی


این نوع از سایبان ها بصورت کشویی (کرکره ای) باز و بسته می شود و ضمن محافظت در مقابل نور شدید آفتاب، امکان استفاده از آسمان پر ستاره را نیز ایجاد می نماید.


سایبان استخر چتری

Vq6G9MvcOG


این سایبان ها فضای کمی را اشغال نموده و مانند چتر باز و بسته می شوند، طرح های متنوع و زیبا و ایجاد حس کنار ساحل دریا بودن از ویژگی های این نوع از سایبان هاست.

Top