قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد با تخفیفهای منحصر به فردی همراه است. شرکت سایه گستر آسیا تخفیف بیست درصدی واقعی را برای کاهش قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای سقف استخر ثابت و سقف استخر متحرک با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.



قیمت سقف استخر متحرک و ثابت به چه پارامترهایی بستگی دارد؟


a73J814wMB 

قیمت سقف استخر متحرک یا ثابت به چندین پارامتر بستگی دارد. برخی از این پارامترها عبارتند از:

 

1. ابعاد استخر: اندازه استخر به طول، عرض و عمق آن اشاره دارد. ابعاد بزرگتر ممکن است نیاز به سازه‌های بزرگتر و هزینه بیشتری داشته باشند.

 

2. جنس سازه: نوع مصالحی که در ساخت سقف استخر استفاده می‌شود، تأثیر زیادی بر قیمت دارد. سازه‌های فلزی، بتنی یا چوبی ممکن است هزینه‌های متفاوتی داشته باشند.

 

3. طراحی و نصب: طراحی سقف استخر و نحوه نصب آن نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. سازماندهی و پیچیدگی ساختار، تعداد قطعات و ساعت‌های کاری مورد نیاز برای نصب، هزینه کل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

4. ویژگی‌های تکمیلی: سقف استخر ممکن است دارای ویژگی‌های تکمیلی باشد مانند سیستم گرمایش و خنک‌کننده، روشنایی، سیستم تهویه و غیره. هر یک از این ویژگی‌ها نیاز به مواد و تجهیزات خاصی دارند که ممکن است قیمت را افزایش دهند.


قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد با تخفیفهای منحصر به فردی همراه است. شرکت سایه گستر آسیا تخفیف بیست درصدی واقعی را برای کاهش قیمت سقف استخر ثابت و قیمت سقف استخر متحرک در مشهد در نظر گرفته شده است.
شما می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای سقف استخر ثابت و سقف استخر متحرک با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.


برای استفاده بهینه از استخر  در تمام فصول سال و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر باید برای این محیط سقف تعبیه نمود .


برای پوشش سقف استخر چندین حالت وجود دارد که در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم.
برای پوشش سقف استخر دو نوع پوشش وجود دارد:
۱-پوشش استخر متحرک یا ریلی
۲-پوشش استخر ثابت

پوشش استخر متحرک:
برای پوشش سقف استخر متحرک یا ریلی باید در ابتدا به این موضوع توجه کرد در اطراف استخر باید فضایی برای جایگزاری ریل ها وجود داشتهتا ریل ها با لبه استخر فیت نباشد و افراد برای تردد از استخر به بیرون با مشکلی روبرو نشوند.یکی دیگر از سقف های استخر متحرک به این نحو می باشد که سقف ثابت و دیواره های کار متحرک می باشند.می توان در این نوع پوشش از سقف نورگیر حبابی  دیواره ها را از متریال پلی کربنات استفاده نمود.

سقف متحرک استخر در کل توسط ورق پلی کربنات پوشش داده می شود که با توجه به موقعیت اقلیمی از ضخامت های مختلف استفاده می شود همچنین با توجه به خاصیت انعطاف پذیری ورق پلی کربنات می توان این سقف را در اشکال مختلف طراحی نمود.


پوشش استخر ثابت:
برای پوشش سقف استخر ثابت می توان از نورگیر حبابی و ورق پلی کربنات استفاده نمود که در این حالت قیمت سقف استخر به مراتب پایین تر از سقف استخر ریلی متره می شود.
برای این امر می توان سقف و دیواره ها را از ورق پلی کربنات یا سقف را توسط نورگیر حبابی و دیواره ها از ورق پلی کربنات پوشش داد.
برای تعیین قیمت سقف استخر تمام سطحی که نیاز به پوشش رادارد در قیمت محاسبه می گردد ولی در کل سقف ثابت استخر در مقایسه قیمتی با سقف استخر متحرک دارای قیمت کمتری می باشد.برای تعیین قیمت سقف استخر و مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا در تماس باشید.

نوعی از پوشش استخر ,سقف استخر تلسکوپی می باشد. سقف استخر تلسکوپی توسط ورق پلی کربنات و سازه فلزی احداث می شود که حالت سقف شبیه تلسکوپ باز و بسته می شود.

با توجه به ابعاد استخر به قسمت های مختلف تقسیم می گردد سقف استخر تلسکوپی در ابعاد  برای احداث هیچ محدودیتی را ندارد.
برای جا به جایی سقف استخر تلسکوپی کلیت سقف  توسط ریل هایی که در کنارهای استخر تعبیه گردید است  جا به جا می شوند سقف استخر توسط ورق پلی کربنات به ضخامت های مختلف پوشش داده می شود که ورق پلی کربنات توسط زهوار های مخصوص آلومینیومی به سازه سقف استخر متصل شده و آبند می گردد.
برای احداث سقف استخر بازشو یا سقف استخر تلسکوپی تعداد قوس ها را بنا به میزان طول تقسیم بندی کرده به صورتی که یکی از ثابت بوده و الباقی در داخل آن توسط ریل ها جایگذاری می شوند.که معمولا  سقف استخر تلسکوپی در سه تکه قوس طراحی و احداث می گردد.
جابه جایی سقف استخر ریلی توسط موتور یا به صورت دستی انجام می گیرد. ارتفاع سقف استخر بسته به ابعاد و سلیقه مشتری احداث می گیر ولی اصولا نباید از۱٫۸۰ کمتر باشد تا اصطلاحا سر گیر نباشد و برای تردد مشکل ساز نباشد.
 قیمت سقف استخر تلسکوپی بر اساس متراژ و ارتفاع سقف استخر محاسبه می گردد و همچنین چند میل و چند جداره بودن در قیمت سقف استخر تاثیر بسزایی دارد.
برای مشاوره طراحی و بازدید کاملا رایگان جهت پوشش سقف استخر سقف نورگیر حبابی پاسیو و هر سقف نورگیر آبند می توانید با مشاوران شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید.

Top