انواع پوشش استخر روباز در شرکت سایه گستر آسیا با بالترین کیفیت طراحی و اجرا می گردد. قیمت پوشش استخر روباز در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیفهای فوق العاده فصلی تقدیم مشتریان عزیز می گردد. جهت اطلاع از قیمتهای استثنایی انواع پوشش استخر روباز کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.



انواع پوشش استخر روباز در شرکت سایه گستر آسیا با بالترین کیفیت طراحی و اجرا می گردد. قیمت پوشش استخر روباز در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیفهای فوق العاده فصلی تقدیم مشتریان عزیز می گردد. جهت اطلاع از قیمتهای استثنایی انواع پوشش استخر روباز کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرد.

بهترین پوشش استخر روباز ثابت و پوشش استخر روباز اتومات در ایران با بهترین تجهیزات و قطعات در سایه گستر آسیا طراحی و تولید می شود.

پوشش استخر از جهات مختلفی می تواند مفید باشد. پوشش استخر در مقابل دید و یا باد و باران و رد خاک سبب می شود که بتوانید از فضای استخر خود به بهترین نحو استفاده نمایید.

انواع پوشش استخر روباز و پوشش سقف استخر و پوشش کف استخر در سایه گستر آسیا با استفاده از آخرین پیشرفتها و فناوریهای دنیا تولید می گردد.


پوشش استخر
یکی از مهمترین مواردی که در هنگام ساخت استخر برای فضای مسکونی و تفریحی مورد توجه سازندگان قرار می گیرد، پوشش استخر است. حال با این وجود در این مقاله سعی کرده ایم در مورد انواع پوشش سقف استخر، پوشش کف استخر و پوشش استخر روباز در حیاط و منازل مسکونی مواردی را  بیان کنیم.
پوشش سقف استخر
امروزه مشاهده می شود که در بسیاری از منازل ویلایی و مسکونی افراد برای آسایش و فراهم نمودن محیطی تفریحی، اقدام به ساخت استخر در حیاط منزل خود می کنند. اما با وجود اینکه آپارتمان های سر به فلک کشیده اطراف منازل را احاطه کرده اند به طور حتم لازم است که برای پوشش استخر به خصوص سقف استخرها فکر جدیدی به کار گرفته شود، زیرا مشرف بودن دیگر ساختمان ها به استخر داخل حیاط ممکن است مانع ساخت آن شود.‌ در اینجا استفاده از پوشش سقف استخر موجب می شود که افراد بتوانند با داشتن استخرهای سرپوشیده در هر زمان و در هر فصلی از این محیط استفاده کرده و لذت ببرند. توجه داشته باشید که سازندگان پوشش استخر اغلب نوع پوشش هایی که در حالت نورگیر هست را ارائه می دهند و این امر موجب می شود یک محیط بسیار زیبا به وجود آید. دقت داشته باشید که این نوع سقف ها در برابر زلزله مقاوم بوده در انواع رنگ های متفاوت موجود میباشد که افراد می‌توانند بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند؛ همچنین این نوع سقف ها برای تمامی استخر ها بخصوص استخرهای خانگی مناسب می باشد. در این بین مهم ترین انواع پوشش سقف استخر شامل مدل تلسکوپی t-cr4، مدل قوسی، مدل تخت شیب دار، مدل ال، مدل تلسکوپی سه ضلعی و غیره می باشد.
پوشش کف استخر
علاوه بر اهمیت پوشش سقف استخر، کف سازی استخر از دیگر موارد مهم است که در هنگام ساخت آن باید توجه زیادی شود. در این بین دقت داشته باشید که در پوشش کف استخر علاوه بر اهمیت زیبایی، عایق بودن بسیار حائز اهمیت میباشد. امروزه یکی از مهمترین روش ها استفاده از پوشش پلیمری است. این نوع پوشش استخر مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و کهنه در بردارنده ترک می باشد که مزایای متعددی نسبت به روش های سنتی در بر دارد، به طوری که می توانید با استفاده از نانو پلیمر جهت ساخت کف استخر از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک جلوگیری کرده و همچنین قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن این نوع پوشش استخر بسیار مناسب می باشد. دقت داشته باشید که این محصول با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی به دست آمده و به صورت دوغاب یا رنگ روی سطح مورد نظر اجرا می شود.

انواع پوشش استخر روباز در حیاط و باغ و ویلا می تواند استخری شکیل و زیبا را برای شما به ارمغان اورد.


همانطور که گفته شد به دلیل مشرف بودن ساختمان های اطراف به طور کلی ساخت استخر های روباز در حیاط منازل مسکونی و ویلا ها تا حد زیادی با محدودیت روبرو است اما در بعضی از منازل و مجتمع های مسکونی ساخت استخر های روباز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید که این استخر ها به منظور تفریح و ورزش و همچنین زیبایی ساخته می شود که تنها در فصول گرم سال می توان از آن استفاده نمود با این حال افراد می‌توانند در فصل سرد سال و در زمستان جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و خاشاک به داخل استخر از پوشش مناسب استفاده کنند طوری که بتوان در مواقع لازم پوشش استخر را به راحتی جمع کرد. حال دقت داشته باشید که طرح های بسیار متنوع و زیبایی به صورت قوس دار دو طرفه و با شکست از جنس های متنوع موجود می باشد که انتخاب آن کاملاً به نظر مشتری بستگی دارد.
 

Top