شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه در زمینه تولید انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک ارزانترین قیمت سقف استخر روباز را با بالاترین کیفیت و زیباترین طرحها تقدیم مشتریان خود می کند. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید یا سفارش سقف استخر روباز با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.




شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه در زمینه تولید انواع سقف استخر روباز ثابت و سقف استخر روباز متحرک ارزانترین قیمت سقف استخر روباز را با بالاترین کیفیت و زیباترین طرحها تقدیم مشتریان خود می کند. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید یا سفارش سقف استخر روباز با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.
آنچه محصولات سایه گستر آسیا شامل انواع سازه های متحرک و انواع دربهای اتوماتیک در مشهد و همچنین انواع سقف استخر روباز را از سایر شرکتها متمایز می کند استفاده از تجهیزات با کیفیت و موتورهای برند است که تا سالهای سال با کارایی بالا در ساختمان و مجموعه شما مثمر ثمر خواهند بود.

استخرهای روباز باید دارای فضای تمیز و پاک و در عین حال ایمن باشند تا بتوان آن ها را مکانی مناسب برای لذت بردن و تفریح دانست و جمع خانواده و دوستان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

uDOqhhb0bQ
سقف استخر روباز اتوماتیک و سقف استخر روباز ثابت هر دو مزایا و معایبی دارند. در نهایت، بهترین گزینه برای شما به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

سقف استخر روباز اتوماتیک

مزایا:

می تواند در صورت نیاز به راحتی باز و بسته شود.

می تواند به محافظت از استخر در برابر آفتاب، باران و برف کمک کند.

می تواند به صرفه جویی در هزینه های نگهداری استخر کمک کند.

می تواند یک فضای سایه دار و خنک برای شنا و استراحت ایجاد کند.

می تواند به زیبایی باغ یا ویلا شما اضافه کند.

معایب:

گران تر از سقف استخر روباز ثابت است.

ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشد.

ممکن است در برابر باد و سایر شرایط آب و هوایی آسیب پذیرتر باشد.

سقف استخر روباز ثابت

مزایا:

ارزان تر از سقف استخر روباز اتوماتیک است.

نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد.

در برابر باد و سایر شرایط آب و هوایی مقاوم تر است.

معایب:

نمی تواند در صورت نیاز به راحتی باز و بسته شود.

نمی تواند به خوبی از استخر در برابر آفتاب، باران و برف محافظت کند.

نمی تواند به صرفه جویی در هزینه های نگهداری استخر کمک کند.

نمی تواند یک فضای سایه دار و خنک برای شنا و استراحت ایجاد کند.

نمی تواند به زیبایی باغ یا ویلا شما اضافه کند.

اگر به دنبال یک سقف استخر روباز هستید که می تواند در صورت نیاز به راحتی باز و بسته شود، سقف استخر روباز اتوماتیک گزینه خوبی است. اگر به دنبال یک سقف استخر روباز مقرون به صرفه و کم نیاز به تعمیر و نگهداری هستید، سقف استخر روباز ثابت گزینه بهتری است.

اگر به دنبال نصب سقف استخر روباز هستید، مهم است که با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. متخصص می تواند اندازه استخر شما را اندازه گیری کند، نوع سقف مورد نظر شما را تعیین کند و مواد مورد استفاده را انتخاب کند.

 


استخر های شنا همیشه یکی از گزینه های تفریحی جذاب به شمار می روند و از محبوبیت زیادی برخوردارند. استخر های روباز با جذابیت دوچندان در مقابل استخر های سرپوشیده قرار می گیرند. استخر های روباز در خانه ، باشگاه های ورزشی و یا هتل ها محل های آرامش بخشی برای رفع فشارها و خستگی های روزمره هستند.
استخر های روباز نیاز به سایبان دارند ، اگر استخر های روباز سایبان نداشته باشند ، ممکن است با وزش باد سطح آب کثیف شده و یا در روزهای آفتابی در معرض تابش شدید آفتاب قرار گیرد و در فصل های سرد سال عملا بدون استفاده باقی خواهد ماند. اما با این حال استخر های روباز نباید پوشش دائمی داشته باشد ، همانطور که از اسمش مشخص است باید سقف آن آسمان باشد.
ما برای حل این مشکلات سیستم سقف متحرک استخر روباز و سازه های تلسکوپی را پیشنهاد می کنیم.
با استفاده از سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی به عنوان پوشش استخر های روباز میتوان محیط اطراف آن را به مکانی برای استراحت و نشستن در زیر سایه آن تبدیل نمود.
سقف متحرک استخر روباز و سقف تاشو و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر آسیا با استفاده از متریال با کیفیت و طراحی منحصر به فرد ، باعث جلوگیری از کثیف شدن آب در اثر ریزش برگ و وزش باد و حفظ دمای مناسب آب و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آب در تابستان و یخ زدگی در زمستان میشود .
سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی سایه گستر آسیا از پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده که با رنگ الکترواستاتیک پخته شده اند و کاملاٌ ضد زنگ و خوردگی هستند. پوشش این سازه متحرک بر اساس انتخاب مشتری می تواند پارچه ، شیشه ، پلی کربنات و یا ورق های آلومینیومی باشد. سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی به دو صورت اتوماتیک (برقی) و مکانیکی (دستی) ارائه می شوند.
پوشش های استفاده شده در این سازه های سقف متحرک استخر روباز باید مقاوم در برابر اشعه ی ماورای بنفش (UV) نور خورشید باشند. همانطور که می‌دانید وجود قطرات آب بر روی پوست بدن خاصیت ذره‌ بینی پیدا می‌کند و در زیر تابش مستقیم آفتاب باعث آفتاب سوختگی شدید می‌شود. استفاده از سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی باعث محافظت پوست در هنگام شنا در استخرهای روباز می‌شود.
اگر از سقف متحرک پارچه‌ای برای پوشش استخر خود استفاده می کنید ، پارچه باید دارای دوام بسیار بالا باشد و با گذشت زمان در برابر نور خورشید هیچ‌گونه تغییری در رنگ و بافت آن ایجاد نشود و از کیفیت آن کاسته نشود. این پارچه‌ها همچنین باید مقاوم در برابر آب و رطوبت باشند واز پارچه در برابر رشد کپک و قارچ محافظت کنند.
پارچه های مصرفی به علت داشتن مقاومت گرمایی و عدم انتقال حرارت و نیز عایق بودن در برابر رطوبت و آب، مانع از تبخیر بسیار سریع آب استخر در اثر تابش نور خورشید و کاهش سطح آب در طول فصل تابستان می‌شود.
و اگر از صفحات شیشه ای برای پوشش سقف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک استفاده می کنید ، حتماٌ دقت کنید که شیشه ها باید سیکوریت شده و لمینیت شده باشند تا بتوانند ایمنی کاربر را به خوبی تامین کنند. اگر از پوششی می خواهید که مانع از دید از بیرون شود و عین حال شفاف باشد می توانید از ورق های پلی کربینات به جای شیشه استفاده کنید.
قف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر آسیا بسیار کاربردی است و کار با آن ها بسیار ساده است. همه ی محصولات ما با طراحی منحصر به فرد و به صورت سفارشی برای محل مورد نظر شما ، با بالاترین کیفیت و ظاهری لوکس ، باعث جلوه‌ی زیباتری برای استخر روباز و فضای اطراف آن می‌شوند.
سقف متحرک استخر روباز و سازه متحرک تلسکوپی سایه گستر آسیا در اشکال و طرح‌های متفاوتی قابلیت اجرا می باشد و با رنگ ها و طرح های متنوع در دسترس شما قرار می گیرند به گونه‌ای که هر سلیقه‌ای را جذب می‌کنند.
از سقف متحرک استخر و سازه تلسکوپی متحرک سایه گستر اسیا برای پوشش روی استخر، فضای اطراف آن و آلاچیق‌های اطراف آن استفاده کرد به گونه‌ای که طراحان و معماران می‌توانند با استفاده از آن ها دکوراسیون و محوطه اطراف خود را به نحوی طراحی کنند که یکپارچگی بسیار زیبا و خاصی در محوطه ایجاد شود.


مزایای سقف متحرک استخر روباز و سازه تلسکوپی متحرک برای استخر های روباز باغ و ویلا


• استفاده از مواد با کیفیت و استحکام بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و عناصر
• حداقل نیاز به نگهداری و تمیز کردن آسان
• وزن سبک سازه
• قابلیت نصب سریع و آسان
• کاهش میزان آلودگی آب استخر و مصرف کمتر مواد شیمیایی تمیز‌کننده آب
• استفاده از مواد مقاوم در برابر آتش‌سوزی
• قابلیت ضد آب
• جلوگیری از انتقال اشعه ی ماورای بنفش خورشید
• قابلیت نصب به صورت دستی و اتوماتیک (برقی) برای راحتی بیشتر کاربر
• با دوام و عمر طولانی

استفاده از سایبان جمعشو و سقف متحرک استخر روباز ، سازه متحرک تلسکوپی ، سایبان چتری شرکت سایه گستر آسیا بهترین پوشش برای استخر شما خواهد بود و این اطمینان را به شما می‌دهد تا فضای استخر خود را با بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت بپوشانید و از نمای زیبا و لوکس آن لذت ببرید . استفاده از سازه های متحرک راحتی و آسودگی بیشتری نیز برای شما فراهم می‌کنند.
کارشناسان ما در سایه گستر آسیا با نام تجاری آسیا در آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه انتخاب بهترین نوع پوشش برای فضای مورد نظر شما هستند . اگر نیاز به یک سازه ی متحرک دارید ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

Top