اگر قصد تهیه سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ خود را دارید و می خواهید سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ زیبا و منحصر به فرد با قیمتهای استثنایی را تهیه کنید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.




اگر قصد تهیه سقف استخر ویلا یا سقف استخر باغ خود را دارید و می خواهید سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ زیبا و منحصر به فرد با قیمتهای استثنایی را تهیه کنید با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا استفاده کنید.


سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در صنعت سازه های متحرک و ثابت در کشور است که انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ متحرک و ثابت را با طرحهای بی نظیر و فوق العاده زیبا طراحی و تولید می نماید.

طراحی سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ امری تخصصی است و باید توسط طراحان با تحربه و خوش ذوق به انجام برسد تا فضایی شکیل برای استخر شما فراهم اورد.

fhlBTJYwGY

قیمت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با زیباترین طراحی بسته به نوع سقف، مواد مورد استفاده، اندازه و پیچیدگی پروژه متفاوت است. به طور کلی، قیمت سقف های استخر از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

در اینجا برخی از عوامل موثر بر قیمت سقف استخر آورده شده است:

نوع سقف: انواع مختلفی از سقف های استخر وجود دارد، از جمله سقف های چوبی، سقف های فلزی، سقف های شیشه ای و سقف های پارچه ای. هر نوع سقف دارای مزایا و معایب خاص خود است و هزینه متفاوتی دارد.

مواد مورد استفاده: مواد مورد استفاده در سقف استخر نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. مواد مختلف دارای هزینه های متفاوتی هستند و برخی از مواد برای انواع خاصی از سقف ها مناسب تر از سایرین هستند.

اندازه سقف: اندازه سقف استخر نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. سقف های بزرگتر گران تر از سقف های کوچکتر هستند.

پیچیدگی پروژه: پیچیدگی پروژه نیز بر قیمت سقف استخر تأثیر می گذارد. پروژه های پیچیده تر گران تر از پروژه های ساده تر هستند.

اگر به دنبال یک سقف استخر زیبا و مقرون به صرفه هستید، می توانید از یک طراح استخر کمک بگیرید. یک طراح استخر می تواند به شما در انتخاب نوع سقف، مواد مورد استفاده و اندازه سقف کمک کند و می تواند یک پروژه مقرون به صرفه و زیبا را برای شما طراحی کند.


برای ایجاد یک استخر منحصر به فرد در فضای بیرونی ویلا و یا منازل خود و ایجاد یک حریم خصوصی در این محوطه کافی است از پوشش متحرک سقف استخر استفاده نمایید، این سقف برقی علاوه بر زیبایی و جلوگیری از آلوده شده آب و فضای اطراف آن می توانید یک استخر چهار فصل با سقف متحرک پارچه ای را در محوطه خارجی خود ایجاد کنید.
معماری سقف متحرک برقی استخر ویلا
کارفرما برای مسقف کردن استخر خود نیازمند متریال مناسب برای فضای خود بود با مشاوره رایگانی که شرکت سایه گستر آسیا داشتند تصمیم به یک پوشش متحرک سقف استخر را نصب نمایند. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا، با ارجاع اطلاعات به معماران شرکت، طراحان با توجه به فضا و اطلاعات بدست آورده سقف برقی را برای استخر طراحی کردند.  
با توجه به تاکید کارفرما برای کمترین ستون در فضای استخر،طراحان علاوه بر کاهش هزینه و برای رسیدن به هدف کارفرما از دیوار کناری برای ایجاد پوشش متحرک سقف استخر استفاده کردند از طرفی برای استحکام و نگهداری سقف جمع شونده بدون ستون، کابل هایی بر روی این سقف متحرک پارچه ای بر روی استخر تعبیه شد تا یک پوشش بدون ستون و متفاوت را برای محوطه موجود ایجاد کنند.
مشخصات سازه و پارچه سقف جمع شونده استخر برا ساخت سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ
برای هر چه سریعتر نصب شدن سقف جمع شونده، همراه با کمترین آسیب به فضای استخر، تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره ایجاد شده است تا کمترین فعالیت عمرانی در محل انجام گیرد. برای باز و بسته شدن سقف جمع شونده برقی استخر از دو موتور استفاده شد که کارفرما به راحتی بتواند دو سقف را به صورت جداگانه باز و بسته نماید و هم زمان یک استخر روباز و سرپوشیده را داشته باشد.
در محاسبات سرعت باد برای این سقف برقی ۶۰ کیلومتر بر ساعت و میزان بار برف قابل تحمل ۳۰ کیلوگرم بر متر مربع در نظر گرفته شده است.
سقف متحرک برقی ۱۰۰ درصد قابلیت تنظیم شدن را دارند، از این رو به راحتی برای هر نوع فضای باز با آب و هوایی متفاوت قابل استفاده است. بسته به سبک زندگی می توانید زیر سایبان متحرک را با چراغ، بخاری و … دکور و فضایی رویایی را برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید. شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از متریال های باکیفیت سعی دارد سایبان های برقی را به کارفرمایان خود ارائه دهد که در برابر هر شرایط نامناسب آب و هوایی مقاوم باشد. سقف های متحرک پارچه ای سایه گستر آسیا قطعا سرمایه گذاری مناسبی برای بالابردن ارزش ملک شماست، از این رو می توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.



 

Top