شرکت سایه گستر آسیا بهترین سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ در مشهد و دیگر شهرهای کشور را اجرا می کند. انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ با تخفیف های استثنایی در شرکت سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.




شرکت سایه گستر آسیا بهترین سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ در مشهد و دیگر شهرهای کشور را اجرا می کند. انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ با تخفیف های استثنایی در شرکت سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
طراحی های منحصر به فرد انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا زیبایی بی نظیر به منزل و باغ و ویلا شما خواهد بخشید.

انواع سقف استخر روباز از جمله سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا با استفاده از بهترین قطعات و با بالاترین کیفیت در سایه گستر آسیا طراحی و تولید می گردد.

 EeNZl9YGMh

سقف استخر ویلا و باغ یک راه عالی برای محافظت از استخر شما در برابر عناصر است. این می تواند به حفظ دمای آب، کاهش گرد و غبار و حشرات و جلوگیری از ورود برگ و سایر زباله ها به استخر کمک کند. همچنین می تواند به ایجاد یک فضای خصوصی تر برای شنا و استراحت کمک کند.

انواع مختلفی از سقف استخر وجود دارد، بنابراین مهم است که نوع مناسب برای استخر و نیازهای شما را انتخاب کنید. برخی از محبوب ترین انواع سقف استخر عبارتند از:

سقف ثابت: این نوع سقف به طور دائم روی استخر نصب می شود و نمی توان آن را باز کرد. سقف های ثابت معمولاً از مواد بادوام مانند آلومینیوم یا فلز ساخته می شوند.

سقف متحرک: این نوع سقف را می توان باز و بسته کرد تا از استخر در برابر عناصر محافظت کند. سقف های متحرک معمولاً از مواد سبک مانند آلومینیوم یا پلی کربنات ساخته می شوند.

سقف کششی: این نوع سقف از یک صفحه پلاستیکی یا شیشه ای ساخته شده است که روی یک ساختار فلزی کشیده می شود. سقف های کششی معمولاً برای استخرهای کوچکتر استفاده می شوند.

هنگام انتخاب سقف استخر، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، مانند:

اندازه استخر

بودجه شما

آب و هوای منطقه شما

نیازهای شخصی شما

اگر در انتخاب سقف استخر مشکل دارید، می توانید با یک متخصص مشورت کنید تا به شما کمک کند بهترین گزینه را برای استخر خود انتخاب کنید.


با توجه به برج سازی و آپارتمان سازی دید مزاحم برای خانه های ویلایی که دارای استخر روباز هستند ایجاد شده است برای جلوگیری از این دید مزاحم و این که بتوان از استخر روباز در تمام فصول سال استفاده نمود شرکت سایه گستر آسیا راه حلی برای پوشش سقف نورگیر استخر تقدیم شما هموطنان گرامی کرده است.
برای پوشش سقف استخر از دو نوع سقف استخر متحرک و سقف استخر ثابت می توان استفاده نمود برای پوشش سقف استخر از وزق پلی کربنات استفاده می شود که با توجه به متراژ و آب و هوای منطقه ضخامت ورق در پوشش سقف استخر روباز تغییر می کند.
----  برای پوشش سقف استخر رو باز به صورت تلسکوپی یا روباز جنس ریل های موجود در بستر زمین بسیارمهم  می باشد چون وزن سازه بسیار سنگین است.
سقف استخرمتحرک احداث شده توسط ورق پلی کربنات به چند تکه تبدیل  و در داخل یکدیگر به صورت تلسکوپی جایگزین می گردد.
برای پوشش سقف استخر روباز در ابتدا از استخر شما بازدید می شود سپس مشاوره دقیق به شما پرداخت خواهد شد و سپس طرح سه بعدی کار به شما تقدیم
می شود تا کار خود را بعد از احداث ملاحظه بفرمایید.
برای پوشش سقف استخر متحرک الزامی است تا شما در دور استخر خود فضایی حدودا یک متر را داشته باشید تا برای جان پناه استخر  و قرار دادن ریل ها فضایی موجود
باشد. سقف استخر روباز متحرک می تواند به صورت دستی یا پمپی اجرا گردد.
در استخر های روباز برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات و همچنین برای گرم کردن استخر و استفاده کردن در فصلهای سرد سال باید پوشش مقاوم و متحرک یا ثابت تعبیه شود به نحوی که نور طبیعی به داخل راه پیدا کند و همچنین راه نفوذ آب باران وگرد خاک نیز به داخل مسدود گردد و برای استخر سقفی عایق که عایق سرمایشی و گرمایشی را در تمام فصول سال داشته باشد تعبیه شود.
استفاده از ورق پلی کربنات پوششی مناسب برای سقف استخر های روباز می باشد و آببندی ورق های پلی کربنات بر خلاف دیگر پوشش های استخر توسط زهوارهای مخصوص آلومینیومی لاستیک دار  صورت می گیرد.
پوشش سقف استخر رو باز می تواند به صورت ثابت .ریلی یا بازشو نیز تعبیه شود .جنس استفاده شده بر روی سقف استخر ورق پلی کربنات می باشد که بر روی پوشش فلزی قرار می گیرد.



 

Top