ساخت و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا در سایه گستر آسیا با تخفیفهای ویژه همراه است. جهت سفارش سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.




ساخت و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا در سایه گستر آسیا با تخفیفهای ویژه همراه است. جهت سفارش سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
کارشناسان با تجربه سایه گستر آسیا در خصوص ساخت و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا مشاوره رایگان فنی را به عنوان خدمتی برجسته برای مشتریان عزیز این شرکت در نظر گرفته اند.
جهت سفارش انواع سقف استخر باغ و انواع سقف استخر ویلا به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از تصمیم گیری از مشاوره فنی رایگان ایشان بهرمند شوید.

 l7cmU8MmeQ

سقف استخر ویلا و باغ یک راه عالی برای محافظت از استخر شما در برابر عوامل محیطی است. همچنین می تواند به شما کمک کند تا هزینه های گرمایش و خنک کردن استخر خود را کاهش دهید و فضایی خصوصی برای استراحت و تفریح ​​ایجاد کنید.

انواع مختلفی از سقف استخر وجود دارد، از جمله:

سقف متحرک: این نوع سقف را می توان در صورت عدم استفاده از آن باز کرد، که می تواند به شما کمک کند تا از استخر خود بیشتر استفاده کنید و هزینه های گرمایش و خنک کردن را کاهش دهید.

سقف ثابت: این نوع سقف همیشه بسته است و می تواند در برابر عوامل محیطی مانند آفتاب، باران و باد محافظت کند.

سقف جمع شونده: این نوع سقف را می توان بسته یا باز کرد و می تواند مزایای سقف های متحرک و ثابت را ارائه دهد.

انتخاب نوع سقف استخر به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. اگر می خواهید یک سقف استخر داشته باشید که قابل استفاده در تمام طول سال باشد، یک سقف ثابت یا جمع شونده بهترین گزینه است. اگر بودجه محدودی دارید، یک سقف متحرک می تواند یک گزینه خوب باشد.

طراحی سقف استخر ویلا از نظر شکل ظاهری و نحوه استفاده یا نصب آن روی استخر به عنوان سرپوش متفاوت است.


سقف استخر ویلا نوعی سازه است که از مصالح مختلف ساخته می شود. مصالح فلزی نظیر آلومینیوم و ورق های مقاوم پلی کربنات، دو گزینه پرکاربرد و ایده آل برای طراحی سقف استخر در ویلاها، باغ یا فضای سبز اختصاصی می باشند.
اهمیت طراحی سقف برای استخر داخل ویلاها در چند سال اخیر بسیار شناخته شده است. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند استخر داخل ویلای خود را به یک استخر چهار فصل تبدیل کنند و از آنجایی که استخر در محوطه بیرون از ویلا ساخته می‌شود، در فصل سرد پاییز یا زمستان می توان از آن استفاده کرد. سازه هایی نظیر سقف کاذب بر روی استخر بهترین راهکار خواهند بود.
 کارشناسان طراحی فضای سبز و شرکت هایی که در طراحی و تولید سقف های کاذب یا سرپوش ها برای استخر فعالیت می کنند، به خوبی با اصطلاحات این حوزه آشنا هستند. اگر نامی از سقف استخر پلی کربنات یا سقف متحرک برای استخر شنیده اید در حقیقت به همین نحوه طراحی گفته می شود.
طراحی سقف استخر ویلا می ‌تواند به صورت ریلی باشد یا می تواند به صورت پانل های متحرک در نظر گرفته شود. این سقف ها از نظر باز و بسته شدن به دو روش فیزیکی یا کنترل از طریق ریموت تقسیم بندی می شوند.
طراحی این سقف ها یا بهتر بگوییم سرپوش استخر ویلا می‌تواند سفارشی‌سازی مطابق با فضای استخر باشد. برای استخرهایی که ابعاد و اندازه های استانداردی دارند، از پانل های پیش ساخته در کارخانه استفاده می شود.

طراحی سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ به شکل‌های مختلف


پروفیل های آلومینیوم برای ساخت سقف استخر ویلا مصالحی با دوام و مقاوم هستند و در طولانی مدت در شرایط محیطی دچار زنگ زدگی نمی‌شوند. ورق های پلی کربنات جامد که برای سقف استخر پلی کربنات به کار می رود، مصالحی هستند که خواص فیزیکی و شیمیایی فوق العاده ای دارند.
این سقف های متحرک یا سرپوش ها در حقیقت، مصالحی هستند که به منظور حداکثر عملکرد حتی در شرایط نامساعد جوّی طراحی شده اند. پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در کنار علم مهندسی برای طراحی سقف استخر ویلا به کار رفته است.
همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، از نظر شکل ظاهری می توان سقف استخر ویلا را متفاوت طراحی کرد. هر کدام از این سقف ها برای یک استخر بخصوص قابل اجرا هستند.
استخرهایی که به شکل مستطیل ساخته شده اند سقف معمولی از نوع سقف مسطح می توان برای آن اجرا کرد. همچنین سقف های ریلی با نمای گنبدی شکل، دومین مدل از سقف استخر ویلا هستند که بسیار پرطرفدار می باشند.
طراحی سقف استخر ویلا به شکل تخت یا مسطح
انتخاب اینکه کدام یک از انواع مدل ها برای سقف استخر ویلا استفاده شود به سلیقه مشتری بستگی دارد اما گزینه هایی هم وجود دارد که شرکت های تولید کننده، این سقف های متحرک را برای مشتری توضیح می‌دهند.
به طور مثال اگر قرار باشد سقف با دیواره‌های سرپوش استخر زاویه ۹۰ درجه داشته باشد، سقف به صورت مسطح بهترین مدل خواهد بود. سقف های مسطح، جذابیت ‌های ظاهری چندانی ندارند. اگر بارندگی اتفاق بیفتد، آب روی سقف جمع می شود و امکان تخلیه یا سرریز شدن آب نیست.
برای استخرهایی که در فضای باز قرار دارند اگر سقف استخر ویلا به صورت مسطح نصب شود پس از بارش برف سنگین یا بارندگی های شدید امکان ریزش سقف یا خراب شدن آن وجود دارد. طراحی سقف شیب دار این مشکل را حل کرده است.

 

Top