مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف جمع شونده شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت اجرای سقف شیشه ای - سقف متحرک برقی - سقف متحرک حیاط خلوت - سقف کرکره ای - قیمت سقف جمع شونده - قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف جمع شو تراس تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.



مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف جمع شونده شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت اجرای سقف شیشه ای - سقف متحرک برقی - سقف متحرک حیاط خلوت - سقف کرکره ای - قیمت سقف جمع شونده - قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف جمع شو تراس تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین قیمت اجرای سقف شیشه ای - سقف متحرک برقی - سقف متحرک حیاط خلوت - سقف کرکره ای - قیمت سقف جمع شونده - قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف جمع شو تراس را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت اجرای سقف شیشه ای - سقف متحرک برقی - سقف متحرک حیاط خلوت - سقف کرکره ای - قیمت سقف جمع شونده - قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف جمع شو تراس با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع سقف جمع شونده شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

 8rovNdokSB

سقف جمع شونده شیشه ای یک نوع سقف است که از شیشه ساخته شده است و می تواند جمع و باز شود. این سقف ها اغلب برای محافظت از بالکن ها، تراس ها و پاسیو ها از عناصر استفاده می شوند. سقف های جمع شونده شیشه ای همچنین می توانند برای ایجاد یک فضای سرپوشیده برای استراحت، غذا خوردن یا مهمانی استفاده شوند.

سقف های جمع شونده شیشه ای از انواع مختلفی از شیشه ها ساخته می شوند، از جمله شیشه لمینت، شیشه سکوریت و شیشه دوجداره. شیشه ای که برای سقف جمع شونده شیشه ای استفاده می شود باید بادوام، مقاوم در برابر آب و ضد اشعه ماورا بنفش باشد.

سقف های جمع شونده شیشه ای معمولاً با یک سیستم موتوری باز و بسته می شوند. این سیستم ها می توانند دستی یا خودکار باشند. سقف های جمع شونده شیشه ای دستی با استفاده از یک اهرم باز و بسته می شوند، در حالی که سقف های جمع شونده شیشه ای خودکار با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته می شوند.

قیمت اجرای سقف شیشه ای در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با تخفیف سی درصدی ارزانترین قیمت در بازار به شمار می اید.

سقف‌های شیشه‌ای نشکن روی قاب‌هایی با استحکام بالا که با قطعات شیشه‌ای پوشانده می‌شود، نصب می‌گردد.
سقف‌های شیشه‌ای نشکن در فضاهایی استفاده می‌گردد که نیاز به نور خورشید دارند و قابلیت باز و بسته شدن سقف‌های شیشه‌ای این امکان را می‌دهد که در فضاهایی چون باغچه‌ها و استخرها قابل نصب و استفاده باشند.
در باغچه‌های زمستانی و استخرها که بر حسب زمان و دما باز یا بسته می‌شوند از این نماها استفاده می‌گردد. در عین زیبایی، قابلیت جذب کامل نور خورشید همچون رستوران‌ها و مراکز خرید، نمایشگاه‌های خودرو کاربرد فراوان دارد.
سقف‌های شیشه‌ای نشکن قابل شستشو می‌باشد، همچنین مقاوم در برابر زلزله و ارتعاشات زمین نیز می‌باشد.
سقف‌های شیشه‌ای نشکن در کوتاهترین زمان و کمترین میزان مصرف فلز در سازه، با نمایی زیبا و شفاف قابل اجراست.
قابلیت اجرای نورپردازی‌های مدرن را هم داراست، که به دلیل داشتن وزن سبک حرکات سقف شیشه‌ای به وسیله انرژی الکتریکی میسر می‌باشد.
جهت اطلاع از قیمت اجرای سقف شیشه ای کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارزانترین قیمت سقف متحرک شیشه ای با بالاترین کیفیت و اجرای فوق العاده و بهترین قطعات در سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

سیستم سقف شیشه ای متحرک برقی یکی از زیر مجموعه های سقف های شفاف و سقف های شیشه است که از تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان می باشد. و توسط ریموت کنترل باز و بسته می شود، این سیستم به نحوی طراحی شده که وزن حاصل از نزولات جوی را تحمل می کند و با نصب سنسور هوشمند برف و باران، در هنگام بارش سقف بطور اتوماتیک بسته شده و دیگر نیازی به دخالت مصرف کننده و هوشیاری و حضور وی جهت انجام کارهای روتین سقف نمی باشد.
سیستم های سقف شیشه ای متحرک به علت اینکه در هر فصل راحت قابل استفاده می باشد، ترجیح و انتخاب بسیاری از افراد می باشد. سیستم های سقف شیشه ای از تکنولوژی مدرن و به روز و متریال با کیفیت استفاده می کند.
سقف های شیشه ای متحرک را می توان به راحتی در محل کار، ویلا، منزل، پاسیو، تراس و… استفاده کرد. این سیستم ها نمای منعطفی دارند و ظاهر سازه را شکیل تر می کنند؛ از طرفی ارزش بنا را نیز بالاتر برده و از نظر اقتصادی نیز توجیه دارد. این سیستم ها قابل تطبیق به بنای شما و سلیقه ی شما می باشد و ظرافت های بسیاری در آن قابل اجراست.
اجرای سقف های شیشه ای متحرک راحت و از نظر هزینه نسبت به ارزشی که به بنا می دهد و رفاهی که می آورد مقرون به صرفه است (در مقایسه با سقف ثابت شیشه ای طبیعتاً گران تر است) و به هرگونه فضایی قابل تطبیق و اجراست. این سقف ها به خاطر ظاهر متفاوت و زیبای خود بر ارزش سازه ی شما افزوده و آن را متقاوت می کند. در صورت تمایل شما می توان این سقف ها را به رنگ های مختلفی برای شما نصب و اجرا کرد.
سقف های شیشه ای هرچقدر هم که مقاوم باشند، اگر در محاسبات خود زیرسازی در نظر گرفته نشود، در آینده ای نزدیک مصرف کننده با مشکلات بزرگی رو به رو خواهد شد. با همکاری با شرکت های با تجربه و قیمت منطقی، پس از نصب با کیفیت می توانید از خدمات پس از نصب مناسبی بگیرید که خیال شما را در تداوم مصرف بسیار راحت خواهد کرد.
برای شروع، جست و جو کردن یک شرکت مناسب، که قیمت مناسبی داشته باشد و کار تمیزی نیز تحویل دهید قدم مناسبی است.
قیمت سقف متحرک برقی یا اتوماتیک وابسته به نوع سقف و رویه متفاوت بوده که هرکدام از انواع سقف برقی متحرک نیز دارای ویژگی‌های خاصی میباشند. انواع سقف متحرک برقی در سه دسته شیشه ای و پلی کربنات و پارچه ای دسته بندی شده که قیمت به ترتیب ذکر شده از بالا به پایین بوده. البته قیمت سقف متحرک پلی کربنات و پارچه ای نزدیک به هم بوده و انتخاب با مشتریان میباشد.

انواع سقف متحرک برقی در مجموعه سایه گستر آسیا با استفاده از موتورها و قطعات اصلی و با کیفیت و با ضمانت طراحی و تولید می کند.

سقف‌های متحرک در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند؛ شما باید با انواع آن آشنا شوید تا بهتر بدانید کدام سقف مناسب فضای دلخواهتان است. انواع سقف متحرک حیاط خلوت عبارت است از: سقف متحرک پلی کربنات، سقف متحرک پارچه‌ای، سقف متحرک شیشه‌ای.
سقف متحرک پلی کربنات با ورق‌های غیرقابل شکننده پلی کربنات با پروفیل‌های آلومنیومی در رنگ‌های مختلف ساخته شده و شما می‌توانید آن را در دو نوع ثابت و متحرک سفارش دهید. از امکاناتی که سقف متحرک پلی کربنات دارد می‌توان به پنجره تهویه هوا و عدم دید از بیرون و داخل اشاره کرد.
در این سقف برای روزهای بارانی و برفی مجرای برای عبور آب تعبیه شده که آن را کاملا آبندی و هوابندی می‌کنند تا آب و یا هوا از طریق این مجرا عبور نکند؛ با این که  امکان عدم دید دارد اما می‌تواند امکان نور دهی بالای 90 درصد را داشته باشد.
سقف متحرک پلی کربنات کاملا مناسب برای حیاط خلوت‌ها، پاسیو، آشپزخانه و کتابخانه می‌باشد؛ در اجرای این سقف از چسب آکواریوم استفاده می‌شود پس باید در مکان‌های که نیاز به آب‌بندی 100درصد ندارند نصب شود؛ اجرای سقف متحرک پلی کربنات در کمترین زمان صورت می‌گیرد به طوری که در یک روز 10 متر مربع نصب می‌شود



ioK3CwW8q5

نکاتی که درمورد این سقف بهتر است بدانید اینکه هیچ آلودگی برای محیط ندارد؛ اما به لحاظ قیمت گرانتر از دیگر سقف‌های متحرک می‌باشد. در عین حال در مقابل شرایط آب و هوایی مقاومت بالا و طول عمر بسیار زیادی دارد.
سقف متحرک پارچه‌ای به لحاظ ارزانترین قیمت سقف متحرک است اما مقاومت چندانی در برابر شرایط جوی ندارد. مثلا با بارش برف سنگین و یا وقوع طوفان‌های شدید دوام و مقاومتی نخواهد داشت؛ برای حل این مشکل نیز می‌توانید هنگام بروز چنین مسائل آب و هوایی آن‌ها را در حالت جمع قرار دهید. در این صورت به شما ضرری نخواهد رسید.
سقف متحرک حبابی نیز یکی از انواع سقف‌های متحرک حیات خلوت و پاسیو می‌باشد، همچون شیشه دارای زیبایی ظاهری و شفاف بسیار بالای بوده اما اگر زمانی بر اثر اتفاق خاصی خرد شود مانند شیشه تبدیل به تیکه‌های تیز و برنده نمی‌شود.
با این حال در مقابل حرارت و آتش سوزی و حتی خرد شدن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همجنین در مقایسه با سقف متحرک شیشه‌ای هزینه نصب و اجرای مقرون به صرفه‌ای دارد
سقف‌های متحرک شیشه‌ای که از جنس شیشه سکوریت و فریم آلومینیومی ساخته شده و به دلیل شفافیت و زیبایی که به محیط می‌بخشند طرفداران خاص خود را دارند؛ شیشه سکوریت دارای مقاومت بسیار بالای در مقابل تغییرات آب و هوایی می‌باشد.
از مزایایی که سقف متحرک شیشه‌ای دارد این است که در برابر نور خورشید شفافیت خود را از دست نمیدهد برخلاف سقف پلی کربنات که با گذشت زمان در مقابل نور خورشید به زردی نزدیک می‌شود. ولی هزینه اجرای سقف متحرک شیشه‌ای  نیز بسیار بالاست اما طول عمر زیادی دارد.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع سقف جمع شونده شیشه ای را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

سقف های جمع شونده شیشه ای، راه حلی مدرن و زیبا برای افزودن نور طبیعی و تهویه به فضای داخلی هستند. این سقف ها، در انواع مختلفی موجود هستند و می توان آنها را در مکان های مختلف، مانند پاسیو، تراس، حیاط خلوت و حتی اتاق نشیمن و اتاق خواب نصب کرد.

در اینجا چند ایده زیبا برای نصب سقف جمع شونده شیشه ای آورده شده است:

  • برای ایجاد یک فضای باز و دلباز، می توانید از سقف جمع شونده شیشه ای در پاسیو یا تراس خود استفاده کنید. این کار به شما امکان می دهد تا از فضای بیرونی خود در هر فصلی از سال لذت ببرید.
  • برای ایجاد یک فضای رمانتیک و دنج، می توانید از سقف جمع شونده شیشه ای در حیاط خلوت خود استفاده کنید. این کار به شما امکان می دهد تا از فضای سبز خود در شب لذت ببرید.
  • برای ایجاد یک فضای مدرن و شیک، می توانید از سقف جمع شونده شیشه ای در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود استفاده کنید. این کار به شما امکان می دهد تا از نور طبیعی و تهویه طبیعی در فضای داخلی خود لذت ببرید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب سقف جمع شونده شیشه ای مناسب آورده شده است:

  • اندازه سقف جمع شونده شیشه ای را متناسب با فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • نوع شیشه ای که برای سقف جمع شونده شیشه ای خود انتخاب می کنید، باید با شرایط آب و هوایی منطقه شما سازگار باشد.
  • نوع سیستم باز و بسته شدن سقف جمع شونده شیشه ای را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

با انتخاب و نصب صحیح سقف جمع شونده شیشه ای، می توانید به فضای داخلی خود زیبایی و جذابیت خاصی ببخشید.

 

 

d9UWGf9r5d

Top