مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب شیشه ای تلسکوپی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت درب اتوماتیک شیشه ای - ابعاد درب شیشه ای کشویی - درب تلسکوپی آسانسور - قیمت اپراتور درب شیشه ای - درب تلسکوپی - قیمت درب شیشه ای ساده - درب تلسکوپی پارکینگ - درب اتوماتیک تلسکوپی تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.




مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب شیشه ای تلسکوپی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت درب اتوماتیک شیشه ای - ابعاد درب شیشه ای کشویی - درب تلسکوپی آسانسور - قیمت اپراتور درب شیشه ای - درب تلسکوپی - قیمت درب شیشه ای ساده - درب تلسکوپی پارکینگ - درب اتوماتیک تلسکوپی تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای - ابعاد درب شیشه ای کشویی - درب تلسکوپی آسانسور - قیمت اپراتور درب شیشه ای - درب تلسکوپی - قیمت درب شیشه ای ساده - درب تلسکوپی پارکینگ - درب اتوماتیک تلسکوپی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت درب اتوماتیک شیشه ای - ابعاد درب شیشه ای کشویی - درب تلسکوپی آسانسور - قیمت اپراتور درب شیشه ای - درب تلسکوپی - قیمت درب شیشه ای ساده - درب تلسکوپی پارکینگ - درب اتوماتیک تلسکوپی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع درب شیشه ای تلسکوپی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به  ابعاد درب و متعلقات ان از جمله موتور و قطعات متحرک ان بستگی دارد.

امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای مانند جک پارکینگی  به طور گسترده در ساختمان های اداری و تجاری و سایر ارگان ها نظیر بیمارستان و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این نوع اپراتورها علاوه بر زیبایی و افزایش سرعت تردد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی  و حفظ دمای محیط داخل ساختمان دارند. مهمترین عامل در انتخاب اپراتور مناسب، ابعاد درب و میزان تردد از آن می باشد.
در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. اگرچه استفاده از درب شیشه ای در زیبایی نمای داخلی و بیرونی ساختمان موثر می باشد اما عواملی دیگری در استقبال افراد از نصب درب شیشه ای اتوماتیک نقش دارد. از جمله این موارد می توان به نقش موثر در اتوماتیک شیشه ای به کاهش تبادل حرارتی داخل ساختمان با فضای بیرون و در نتیجه کاهش هزینه های تهویه مطبوع ساختمان اشاره کرد.
 
مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک :

    جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی
    اصطحلاک پایین با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک
    حداقل تولید صدا در استفاده از این درب
    سازگاری درب شیشه ای اتوماتیک با هر نوع دکوراسیون
    کنترل دسترسی  
 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای و قیمت درب شیشه ای ساده در مجموعه سایه گستر آسیا با تخفیف استثنایی همراه است.

یکی از موارد پر استفاده درب شیشه ای اتوماتیک  درب شیشه ای سکوریت می باشد این نوع از درب شیشه ای دارای مزیت های بسیاری می باشد این درب شیشه ای به علت استفاده از شیشه سکوریت به این نام شهرت یافته است درب شیشه ای سکوریت از شیشه سکوریت که دارای مزیت ها بسیار بالایی می باشد ایجاد شده از مهمترین مزیت ها این نوع در اتوماتیک میتوان به مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر حرارات و همچنین مقاومت در برابر فشار اشاره کرد اما این تنها ویژگی درب شیشه ای سکوریت نمی باشد این نوع از درب ها با توجه به شیشه ای که استفاده میکنند یک مزیت دیگر نیز دارند این شیشه ها در هنگام شکستن خورد نمی شوند به آسانی و اگر خورد نیز شوند به گونه ای می باشند که این خورد شیشه ها نمیتوانند شما را زخمی کنند به عبارت دیگر این خورده شیشه ها دارای لبه ی تیز نمی باشند بهتر است بدانید قیمت درب شیشه ای سکوریت نیز با توجه به نوع شیشه ای  استفاده می شود متفاوت می باشد.
 متعلقات درب شیشه ای
 ریل و هنگرها
فولی هرزگرد
تسمه
موتورگیربکس
کنترل باکس
چشم های الکترونیکی
و اجزای دیگر
تسمه به صورت رفت و برگشتی کار می کند و یک لنگه از دربها به خط پایینی تسمه متصل می شود و لنگه دیگر به خط بالایی تسمه.
در نتیجه وقتی موتور به یک جهت می چرخد، دو لنگه درب از هم فاصله می گیرند و وقتی موتور به جهت دیگر می چرخد دو لنگه درب به سمت هم می آیند.
فریم درب اتوماتیک شیشه ای
فریم های در اتوماتیک شیشه‌ای از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد. آلومینیوم آنادایز شده با گذشتن از فرایند شیمیایی دارای پوششی می شود که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم‌ها شامل رنگ‌بندی متنوع می باشد تا با انواع نماهای ساختمانی قابل انطباق شود. فریم‌های درب اتو ماتیک شیشه‌ای به صورت فارسی‌بر به هم متصل می‌شوند و در ابعاد 4 ساانتیمتر و 8 سانتیمتر برش می خورند.این ابعاد برش برای محدودیت های نصب و زیبایی کار می باشد.

بهترین انواع درب اتوماتیک تلسکوپی در سایه گستر آسیا تولید و با بهترین قیمتها جهت فروشگاه ها و ساختمانهای مختلف عرضه می شود.

درب اتوماتیک تلسکوپی بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، با عملکرد بازشوی متفاوت نسبت به درب های کشویی اتوماتیک مزیت های بیشتری برای مشتریان ایجاد می نماید که از جمله می توان به بازشوی مفید بیشتر در رنج های مشابه درب های سنسوری کشویی ، بی صدا بودن در تمامی حالات باز شدن درب و هم چنین طراحی متفاوت از ۴ لت تا ۶ لت، متناسب بودن برای استفاده در ساختمان ها با کاربردهای متفاوت، دوام بالا، مصرف انرژی کم خود دستگاه و هم چنین جلوگیری از اتلاف انرژی سیستم های گرمایشی و سرمایشی فعال در ساختمانها ، هزینه راه اندازی کم، راحتی استفاده توسط بهره برداران و کاربران در ساختمان ها را اشاره نمود.
درب های اتوماتیک کشویی تلسکوپی مناسب برای شرایطی هستند که نیاز به یک محل ورودی عریض احساس می شود ولی شرایط ساختاری محیط اجازه ایجاد چنین درب عریضی را نمی دهد. درحقیقت چنانچه ار یک دهانه کوچک نیاز به بازشوی بیشتری نسبت به درب کشویی فعلی وجود داشته باشد، از این نوع درب ها استفاده می شود.
•    جلوگیری از ورود هوا: توسط ۲ درب با سیستم کنترل دسترسی انجام می شود.
•    کنترل دسترسی: توسط یک کلید کنترل می شود و دارای سیستم کنترل تصویری است.
•    قفل سریع: با فشار دادن یک دکمه در فورآ بسته می شود و دیگر باز نخواهد شد.
•    اتوماسیون ساختمان: اتصال و ترکیب با سیستم موجود

 

98yEurl0DQ

درب شیشه ای تلسکوپی نوعی درب شیشه ای است که در آن دو یا چند پانل شیشه ای به هم متصل شده اند و در یک ریل بالا و پایین حرکت می کنند. درب های شیشه ای تلسکوپی زمانی که باز هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توانند برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر استفاده شوند.

درب های شیشه ای تلسکوپی مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • صرفه جویی در فضا: درب های شیشه ای تلسکوپی زمانی که باز هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این می تواند برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان ها یا خانه های کوچک مفید باشد.
  • زیبایی شناسی: درب های شیشه ای تلسکوپی می توانند به زیبایی شناسی فضای شما اضافه کنند. آنها می توانند یک راه حل شیک و مدرن برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر باشند.
  • ایمنی: درب های شیشه ای تلسکوپی می توانند به امنیت ساختمان شما کمک کنند. آنها می توانند مانع از ورود افراد غیر مجاز به فضای شما شوند.
  • دوام: درب های شیشه ای تلسکوپی معمولاً از مواد بادوام ساخته می شوند و می توانند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت کنند.
  • سهولت استفاده: درب های شیشه ای تلسکوپی معمولاً بسیار آسان برای استفاده هستند. آنها می توانند به راحتی باز و بسته شوند و نیازی به فضای زیادی برای باز شدن ندارند.

اگر به دنبال یک درب کاربردی، ایمن، زیبا و بادوام هستید، درب شیشه ای تلسکوپی یک گزینه عالی است.

درب تلسکوپی پارکینگ هم از نظر نیاز به فضای کمتر و هم از نظر نحوه عملکرد و کارایی یکی از بهترین انواع درب پارکینگ برقی به شمار می رود.

درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی ساختاری مشابه درب های ریلی پارکینگی دارند و مانند درب های ریلی کار می کنند با این تفاوت که درب های ریلی شامل یک لت می باشند که جهت باز و بسته شدن بر روی ریل می لغزد، اما درب های تلسکوپی به جای یک لت از چندین لت لغزنده بر روی ریل ها ساخته می شوند.
درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی از دو یا تعداد بیشتری لت های کوچکتری به نسبت یک لت ریلی  تشکیل شده اند و بنابراین به فضای مورد نیازنسبتاً کمتری less back up space area نیاز دارند، در نتیجه  درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی راه حل ایده آلی برای مکان هایی هستند که در آنها محدودیت فضا به دلیل موقعیت ساختمانی موجود، وجود دارد و صرفه جویی در فضای موجود اهمیت دارد.
 همچنین این درب های اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی در مواردی که فضای کافی در ملک مورد نظر برای نصب درب های اسلایدی کانتیلور استاندارد وجود ندارد، انتخاب مناسبی می باشند.  درب های تلسکوپی بسته به نوع نیاز می توانند به صورت لت های تلسکوپی که به یک سمت دیوار می لغزند (همگی در یک جهت) و یا به صورت لت های تلسکوپی که در دو سمت به سوی دیوارها حرکت می کنند، ساخته شوند.
هر یک از لت های درب در یک سرعت متفاوت حرکت می کنند و بر روی ریل خود می لغزند، بنابراین موقعیت نهایی قرار گرفتن لت ها بر روی هم به طورهمزمان بدست می آید.
درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی شکوه و زیبایی ویژه ای دارند و به همین خاطر برای جایگاه های تجاری و صنعتی ایده آل می باشند و همچنین در مجتمع های مسکونی و خانه های ییلاقی (ویلاها) مورد استفاده قرار می گیرند.
بخش محرکه این درب های اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی مناسب برای میزان تردد متوسط و بالا موجود می باشد و می تواند به سیستم های مختلف امنیتی  مانند فتوسل ها، لبه های امنیتی ، فلاشر و قفل الکتریکی و انواع سیستم های کنترل ورودی مانند کارت خوان ها،  فرستنده های رادیویی و یا کی پدها وصل شوند. همچنین کنترل پانل آن دارای عملیات تأخیری بسته شدن اتوماتیک auto close delay function می باشد.
سیستم محرکه درب اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی می تواند دارای موتور سه فاز باشد. در حین قطع برق نیز با استفاده از کلید خلاص کن می توان درب را به صورت دستی حرکت داد. همچنین ویژگی لیمیت سوییچ می تواند حد ابتدا و انتهای حرکت را تعیین کند.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع درب شیشه ای تلسکوپی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.


Top