مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب شیشه ای تاشو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع پوشش بالکن و تراس - اموزش نصب بالکن شیشه ای - طلق شیشه ای بالکن - شیشه سکوریت ریلی - قیمت درب شیشه ای تاشو - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.




مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب شیشه ای تاشو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع پوشش بالکن و تراس - اموزش نصب بالکن شیشه ای - طلق شیشه ای بالکن - شیشه سکوریت ریلی - قیمت درب شیشه ای تاشو - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین پوشش بالکن و تراس - اموزش نصب بالکن شیشه ای - طلق شیشه ای بالکن - شیشه سکوریت ریلی - قیمت درب شیشه ای تاشو - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع پوشش بالکن و تراس - اموزش نصب بالکن شیشه ای - طلق شیشه ای بالکن - شیشه سکوریت ریلی - قیمت درب شیشه ای تاشو - قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع درب شیشه ای تاشو را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

مناسبترین و بهترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی و بهترین قیمت درب شیشه ای تاشو در سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان می گردد.

یکی از انواع رایج درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی به لحاظ کاربری آسان و عمومی درب های تاشو فولدینگ یا اتوبوسی می باشد. درب های فولدینگ یا تاشو در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده گردیده و بیش از 85 درصد عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد. با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی در مکان های به نسب با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.
خصوصیات ویژه درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی
1. کاربری آسان و عمومی، قدرت و نصب آسان درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی
2. تنوع رنگ بندی فریم ها و کاورها
3. کاربرد شیشه تک جداره و دوجداره
4. قابلیت اتصال به سیستم Access Control
5. مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد جهانی
6. برای ورود ایمن و قابل اطمینان در موقعیت اضطراری از طریق کمی فشار تنها بیرون باز می شود.
7. این سیستم درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی جهت اما کنی که عرض ورودی آنها کم می باشد با قابلیت تاشو به طرفین در یک مسیر خطی، تقریبا 90 از عرض کل جهت تردد قابل استفاده می باشد.

 

 

suoKQDAbTt

درب های شیشه ای تاشو یک نوع درب است که در آن چند پانل شیشه ای به هم متصل شده اند و در یک قاب آلومینیومی قرار دارند. این پانل ها را می توان به صورت تاشو باز و بسته کرد و می توان از آنها برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر استفاده کرد.

درب های شیشه ای تاشو مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • صرفه جویی در فضا: درب های شیشه ای تاشو زمانی که باز هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این می تواند برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان ها یا خانه های کوچک مفید باشد.
  • زیبایی شناسی: درب های شیشه ای تاشو می توانند به زیبایی شناسی فضای شما اضافه کنند. آنها می توانند یک راه حل شیک و مدرن برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر باشند.
  • ایمنی: درب های شیشه ای تاشو می توانند به امنیت ساختمان شما کمک کنند. آنها می توانند مانع از ورود افراد غیر مجاز به فضای شما شوند.
  • دوام: درب های شیشه ای تاشو معمولاً از مواد بادوام ساخته می شوند و می توانند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت کنند.
  • سهولت استفاده: درب های شیشه ای تاشو معمولاً بسیار آسان برای استفاده هستند. آنها می توانند به راحتی باز و بسته شوند و نیازی به فضای زیادی برای باز شدن ندارند.

اگر به دنبال یک درب کاربردی، ایمن، زیبا و بادوام هستید، درب شیشه ای تاشو یک گزینه عالی است.

در اینجا چند نکته اضافی در مورد درب های شیشه ای تاشو آورده شده است:

  • درب های شیشه ای تاشو معمولاً گران تر از سایر انواع درب ها هستند.
  • درب های شیشه ای تاشو ممکن است برای فضاهای کوچک مناسب نباشند.
  • درب های شیشه ای تاشو ممکن است به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به سایر انواع درب ها نیاز داشته باشند.

با این حال، مزایای درب های شیشه ای تاشو می تواند هزینه و سایر معایب آنها را جبران کند.

انواع مختلفی از درب های شیشه ای تاشو وجود دارد، از جمله:

  • درب های شیشه ای تاشو تک پانل: این نوع درب از یک پانل شیشه ای ساخته شده است که در یک قاب آلومینیومی قرار دارد.
  • درب های شیشه ای تاشو دو پانل: این نوع درب از دو پانل شیشه ای ساخته شده است که در یک قاب آلومینیومی قرار دارند.
  • درب های شیشه ای تاشو سه پانل: این نوع درب از سه پانل شیشه ای ساخته شده است که در یک قاب آلومینیومی قرار دارند.
  • درب های شیشه ای تاشو چهار پانل: این نوع درب از چهار پانل شیشه ای ساخته شده است که در یک قاب آلومینیومی قرار دارند.

درب های شیشه ای تاشو را می توان در انواع مختلفی از فضاها استفاده کرد، از جمله:

  • خانه ها: درب های شیشه ای تاشو می توانند در خانه ها برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر استفاده شوند.
  • آپارتمان ها: درب های شیشه ای تاشو می توانند در آپارتمان ها برای جداسازی اتاق ها یا ایجاد یک فضای باز تر استفاده شوند.
  • رستوران ها: درب های شیشه ای تاشو می توانند در رستوران ها برای جداسازی سالن غذاخوری از آشپزخانه استفاده شوند.
  • فروشگاه ها: درب های شیشه ای تاشو می توانند در فروشگاه ها برای جداسازی قسمت فروش از قسمت انبار استفاده شوند.
  • دفاتر: درب های شیشه ای تاشو می توانند در دفاتر برای جداسازی اتاق های کنفرانس از اتاق های کار استفاده شوند.

درب های شیشه ای تاشو یک راه حل عالی برای فضاهای باز و مدرن هستند. آنها می توانند به زیبایی شناسی فضای شما اضافه کنند و می توانند به راحتی باز و بسته شوند. اگر به دنبال یک درب کاربردی، ایمن، زیبا و بادوام هستید، درب شیشه ای تاشو یک گزینه عالی است.

پوشش بالکن و تراس به صورت پوشش بالکن با طلق یا پوشش بالکن پارچه ای و سقف بالکن برقی در سایه گستر اسیا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی و تولید می گردد.

این روزها آنقدر بافت های شهری تحت تاثیر جمعیت زیاد و نیازهای زندگی امروزی قرار گرفته است که عملا جایی برای درون گرایی که هویت اصلی خانه های ایرانی است باقی نمی ماند. همجواری ساختمان ها به کم ترین میزان خودش رسیده است و ممکن است شما هم متوجه شده باشید که حریم خصوصی بعضی از فضاها مانند بالکن ها و تراس ها کمی نقض شده است و نمی توانید دیگر از آن ها با خیال راحت استفاده کنید.
یکی از اصلی ترین موضوعاتی که برای ایجاد پوشش و بستن دید تراس و بالکن باید مورد توجه قرار بگیرد، ساختمان مسکونی یا خانه شما و محلی است که در آن واقع شده است. گاهی اوقات دید از خانه همسایه به گونه ای است که نیاز دارید پوش کامل را انتخاب نمایید اما گاهی اوقات نیز ایجاد فضاهای نیمه باز و نیمه بسته کفایت می کند. باری هر کدام از این موضعیت ها ایده هایی وجود دارد که در دادامه می توانید آن ها را بررسی کنید:
•    پوشش تراس با شیشه های مات و رنگی
•    ایجاد دیوار سبز روی بالکن
•    استفاده از حصیر یا پرده بامبو
•    ایجاد حریم با دیوارهای مجوف
•    پوشش زیبا با گیاهان رونده
•    بستن دید با سایه بان
•    اولین کاری که به ذهن هر کسی می رسد استفاده از دیوارهای شیشه ای است، اما نه شیشه های شفاف. شیشه هایی که به وسیله برچسب های شیشه مات کن پوشانده شده اند. برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی هستند. این دیوار های شیشه ای می توانند تا نصفه ارتفاع تراس شما را بپوشانند و بالای آن ها باز باشد تا تهویه هوا به اسانی در فضا صورت بگیرد. و هم چنین در حالت ایستاده هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.
•    برای این که بتوانید از منظره بیرون تراس ها و بالکن های تان استفاده کنید و همزمان هم حریم خصوصی مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید می توانید از دیوار های متحرکی که روی آن ها حکاکی شده و روزنه هایی برای عبور نور دارند استفاده کنید. این دیوارها می تواندد بنا به نیاز شما باز  یا بسته باشند.
•    می توانید از خود وسیله هایی که در تراس تان وجود دارد برای ایجاد حریم استفاده کنید. مثلا خود گلدان ها و گیاهان خانگی که در آن جا وجود دارند می توانند دیوارهایی طبیعی برای شما بسازند. این دیوارها بسیار مقرون به صرفه هستند و در ضمن می توانید آن ها را خودتان بسازید.
•    اگر تراس یا بالکن تان بدون سقف است به راحتی می توانید با  تهیه سقف های متحرک یا سایبان های برقی آن را محصور کنید. برای تهیه این سقف ها و سایبان های برقی بد نیست به کارشناسان سایه گستر آسیا مراجعه کنید، آن ها می توانند به شما مشاوره بدهند.
•    اگر نمی خواهید از سایبان های برقی استفاده کنید، سایبان های دستی را جایگزین آن ها کنید ولی دقت کنید که سایبانی که می خواهید استفاده کنید باید قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک دیوار متحرک هم از آن بهره ببرید.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع درب شیشه ای تاشو را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

Top