مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب پارکینگی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع درب پارکینگ فلزی - انواع درب پارکینگ - درب پارکینگ مدرن - قیمت درب پارکینگ آهنی - درب پارکینگ جدید - درب پارکینگ فرفورژه - درب پارکینگ ساختمان - درب پارکینگ جنوبی تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.




مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب پارکینگی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع درب پارکینگ فلزی - انواع درب پارکینگ - درب پارکینگ مدرن - قیمت درب پارکینگ آهنی - درب پارکینگ جدید - درب پارکینگ فرفورژه - درب پارکینگ ساختمان - درب پارکینگ جنوبی تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین درب پارکینگ فلزی - انواع درب پارکینگ - درب پارکینگ مدرن - قیمت درب پارکینگ آهنی - درب پارکینگ جدید - درب پارکینگ فرفورژه - درب پارکینگ ساختمان - درب پارکینگ جنوبی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع درب پارکینگ فلزی - انواع درب پارکینگ - درب پارکینگ مدرن - قیمت درب پارکینگ آهنی - درب پارکینگ جدید - درب پارکینگ فرفورژه - درب پارکینگ ساختمان - درب پارکینگ جنوبی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع درب پارکینگی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

انواع درب پارکینگ مدرن از جمله درب پارکینگ فلزی و درب پارکینگ فرورژه در شرکت آسیا در با ورقهای با ضخامت بالا و بهترین مواد اولیه تولید و تقدیم مشتریان می گردد.

امروزه درب اتوماتیک پارکینگی یکی از الزامات هر ساختمان است. درب اتوماتیک به شما این امکان را میدهد که به صورت خودکار تنها با استفاده از ریموت کنترل درب پارکینگ را باز و بسته نموده و به آسانی تردد نمایید.
درب اتوماتیک پارکینگ شکل تشریفاتی گذشته خود را از دست داده و در زندگی سریع امروزی برای هر ساختمان قدیم و جدیدی به عنوان یک ضرورت به شمار می رود. بنابر شکل ساختمان و نوع کاربری آن از انواع مختلف درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب اتوماتیک ریلی یا کشویی و جک پارکینگ برای دربهای معمولی تاشو بهره می برد. رایج ترین این دربها جک پارکینگ و درب کرکره ای (کرکره برقی) می باشد که بدون محدودیت برای بسیاری از اماکن قابل نصب است. اما دربهای سکشنال برای فضاهای کم عرض مسقف پیشنهاد می شود چراکه در هنگام باز شدن درب زیر سقف جمع می شود. و دربهای ریلی نیز برای فضاهایی که در عمق محدودیت دارند توصیه می شود.
درب اتوماتیک پارکینگی نوعی درب با سایز بزرگ برای پارکینگ است که توسط یک موتور الکتریکی به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک پارکینگی معمولا جهت رفت و آمد ماشین و سایر وسایل نقلیه بزرگ می باشد. اما درب های اتوماتیک پارکینگی کوچکی نیز وجود دارند که درارای یک پانل تکی چرخنده است و در زیر سقف پارکینگ جاگذاری می شود. درب های اتوماتک پارکینگی بزرگتر معمولا دارای چند پانل متصل به هم می باشند که به سمت بالا جمع می شوند، ساخته شده است. مدل این درب های پارکینگی اتوماتیک، فنری و با وزن متعادل است که به جهت کاهش وزن آن می باشد تا مقدار نیروی موتوری و انسانی لازم برای باز کردن درب اتوماتیک را کاهش دهد. درب های اتوماتیک پارکینگی از فلز، فایبر گلاس و یا چوب ساخته می شوند، همچنین امکان دارد عایقی برای حفظ دمای بالا و پایین در کنار آن کار گذاشته شود.

قیمت درب پارکینگ آهنی در سایه گستر اسیا با وجود کیفیت بالا نسبت به دیگر شرکتهای سازنده این نوع درب بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت درب ها طرح یا مدل درب می باشد یعنی بعضی از درب ها ممکن است برای ساخت چند برابر نمونه مشابه خود زمان نیاز داشته باشد و یا ضایعات و پرت ( دور ریز ) آهن برای ساخت درب مورد نظر زیاد باشد. دومین عامل وزن درب است به این صورت که هر چقدر روی دربی بیشتر کار می شود متریال بیشتری استفاده می گردد در نتیجه وزن درب نسبتا سنگین تر می شود.
درب‌های فلزی با طرح هشت پر یا لوزی در وسط آن‌ها اولین درب‌های فلزی پارکینگ هستند که پس از درب‌های چوبی قدیمی کلون دار در ایران رواج پیدا کرد. این درب‌ها طراحی ساده‌ای داشتند و بدون سبک خاصی تنها نیاز به وجود درب را تأمین می‌کردند. کم‌کم با گذشت زمان اشتهای مردم به سوی درب‌های فلزی مدرن با طرح‌های هندسی و درب‌های فرفورژه با سبک دکوراسیون کلاسیک اروپایی سوق پیدا کرد. امروزه با گذر از کوچه‌ها همچنان نمونه‌هایی از این درب‌ها را مشاهده می‌کنیم.
مزایای درب اتوماتیک پارکینگی
•    کاهش و مقرون به صرفه شدن هزینه های مصرفی
•    بالاتر شدن سطح ایمنی درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به درب های قدیمی
•    تشخیص خودکار درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به مانعی که جلو راه آن باشد به این صورت که اگر مانعی جلو راه درب اتوماتیک پارکینگی قرار بگیرد از حرکت خود می ایستد و دوباره باز می شود.که این کار از خسارات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.   
درب اتوماتیک پارکینگی در زمانی که اوضاع جوی مناسب نباشد و باران و باد پیاده شدن شما را از خودرو مشکل کند، می تواند به شما کمک کند که به راحتی به داخل پارکینگ بروید و بیرون از پارکینگ پیاده نشوید
انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگی وجود دارد که از سایز های کوچک تا خیلی بزرگ جهت مصارف مختلفی تولید می شوند. درب اتوماتیک پارکینگی یک لنگه برای مکان هایی کاربرد دارد که فقط یک خودرو از آن پارکینگ عبور کند و فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک وجود داشته باشد. این نوع از درب های اتوماتیک پارکینگی چنانچه در اندازه های بزرگ ساخته شود علاوه بر اینکه جک نیرو مند تری لازم دارد، زمان لازم برای باز و بسته شدن آن هم بالا می رود.
 در پارکینگ‌هایی که فضای ورود و خروج آن ها بزرگ است باید از درب اتوماتیک پارکینگی دولنگه استفاده شود. درب های اتوماتیک دولنگه فضای زیادی را نیاز دارند که با کمک جک‌های کوچک، عملکرد و سرعت باز و بسته شدن آن هم بیشتر می شود.

جهت تهیه درب پارکینگ ساختمان می توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان سایه گستر آسیا استفاده کنید.

درب‌های پارکینگ ترکیبی جزء جدیدترین درب‌های پارکینگ هستند که معمولاً از ترکیب دو متریال چوب و فلز، فلز و شیشه، فلز و آینه و یا فلز و پلی کربنات یا ترکیبی از چوب، فلز و شیشه ساخته می‌شوند. طرح‌های هندسی از ترکیب فلز و چوب در سازه‌های مهندسی رواج زیادی دارد و در سازه‌های کلاسیک طرح‌هایی از درب‌های ترکیبی فرفورژه و شیشه یا پلی کربنات را می‌توان دید.

nFumwr6sVS

اگر برای نمای ساختمان از ترکیب‌هایی مانند آجر و سنگ، فلز و چوب و یا سنگ نمای صاف و بدون ریزه کاری استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که از درب پارکینگ فلزی با طرح‌های هندسی و مدرن و یا از مدل درب پارکینگ ترکیب فلز و چوب استفاده کنید. نمای ساختمان مدرن هماهنگی خوبی با درب‌های فلزی با طرح‌های راه‌راه عمودی و افقی یا طرح‌های هندسی زاویه‌دار مانند مستطیل، لوزی، مربع و ... دارد.
سازه‌هایی با نمای رومی، نمای کلاسیک اروپایی، نمای سنگ صیقل نخورده، نمای آجر چینی و به طور نمایی که چهره‌ای نوستالژیک دارد، بهتر است از درب پارکینگ با سبک کلاسیک استفاده کنند. درب‌های پارکینگ فلزی فرفورژه و درب‌های چوبی با طرح قدیمی و لولاهای فلزی هماهنگی خوبی با نمای این سازه‌ها دارند و گزینه مناسبی هستند.
یکی از راه‌های ساخت و اجرای درب پارکینگ همسو و همسان کردن نمای خارجی درب پارکینگ با دیوارهای حیاط و پارکینگ است. برخی افراد نمایان بود درب پارکینگ نمی‌پسندند و از این رو به مخفی سازی آن روی می‌آورند. گاهی افرادی نیز در خانه‌های قدیمی زندگی می‌کنند که نمی‌خواهند با ایجاد یک پارکینگ در سازه نمای نوستالژیک آن را از بین ببرند، بنابراین به مخفی سازی پارکینگ به ویژه درب پارکینگ روی می‌آورند.
یکی دیگر از درب‌های پارکینگ که در زیر مجموعه‌های بالا جای نمی‌گرفت، درب‌های پارکینگ کرکره‌ای هستند. این درب‌ها در مجتمع‌های مسکونی بزرگ به منظور رفت و آمد زیادی که در آن اتفاق می افتد معمولاً دیده می‌شود. درب پارکینگ کرکره‌ای را می‌توان هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی اجرا کرد. برخی درب‌های کرکره‌ای در سه یا چهار تکه تقسیم می‌شوند و در سقف جمع می‌شوند که برای پارکینگ‌های سرپوشیده پیشنهاد می‌شوند. البته ظاهر این درب‌ها را می‌توان به صورت درب معمولی تهیه کرد تا در نمای بیرون تفاوتی بین این درب‌ها و دیگر درب‌های دو لنگه و سه لنگه وجود نداشته باشد.
درب‌های نوع کشویی که در کشور ما زیاد دیده می‌شوند نیز اخیراً با استفاده از تجهیزات به روز تر در اختیار کاربران قرار گرفتهاند. انواع جدید این درب‌ها در سبک‌های کلاسیک و مدرن و ساخته شده از مصالحی همچون فلز و چوب در بازار موجود هستند. این نوع از درب‌های جدید از فناوری‌هایی مانند امکان باز و بسته کرد نبا ریموت کنترل، گوشی و چشمی‌ها هوشمند برخوردار هستند.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع درب شیشه ای تاشو را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

انواع درب پارکینگی:

درب‌های پارکینگی یکی از مهمترین عناصر در سیستم‌های پارکینگ هستند. انواع درب‌های پارکینگی مختلفی وجود دارند که بر اساس نوع ساختار، مکانیسم عملکرد، جنس ساخت، و کاربری تقسیم‌بندی می‌شوند. در زیر تعدادی از انواع رایج درب‌های پارکینگی آورده شده است:

درب برجسته (Swing Gate):

این نوع درب‌ها به شکل برجسته باز و بسته می‌شوند. معمولاً برای ورود و خروج افراد و خودروهای کوچک به کار می‌روند.

درب لغزان (Sliding Gate):

این درب‌ها به صورت لغزان باز و بسته می‌شوند و به کمک یک ریل حرکت می‌کنند. این نوع درب معمولاً برای فضاهای محدود و پارکینگ‌های با محدودیت فضایی مناسب هستند.

درب برقی (Automatic Gate):

این نوع درب‌ها به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند و از موتورهای برقی برای حرکت استفاده می‌کنند. معمولاً در پارکینگ‌های بزرگ، مجتمع‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درب تاشو (Folding Gate):

این درب‌ها دارای بخش‌های قابل تاشو هستند که باز و بسته می‌شوند. این نوع درب‌ها معمولاً برای فضاهایی با محدودیت ارتفاع مفید هستند.

درب انزلاقی (Rolling Gate):

این درب‌ها به شکل برجسته انزلاقی باز و بسته می‌شوند. از آن‌ها برای پوشش ورودی‌های پارکینگ‌های تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.

درب هیدرولیکی (Hydraulic Gate):

این نوع درب‌ها با استفاده از سیستم هیدرولیکی باز و بسته می‌شوند. این درب‌ها معمولاً در پارکینگ‌هایی که نیاز به سرعت در باز و بسته شدن دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که انتخاب نوع درب پارکینگی باید با توجه به نیازها، فضای موجود، ترافیک مدخل و خروجی، و مقررات محلی صورت گیرد. همچنین، سیستم‌های ایمنی و کنترل همراه با درب‌ها بسیار مهم هستند.

 

P4PZ28WecY

Top