مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب ریلی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت درب ریلی حیاط - ساخت درب ریلی پارکینگ - درب ریلی حیاط جدید - درب ریلی حیاط خانه - عکس درب ریلی پارکینگ - آموزش ساخت درب ریلی حیاط - درب ریلی اتاق - نصب درب ریلی پارکینگ تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.




مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب ریلی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت درب ریلی حیاط - ساخت درب ریلی پارکینگ - درب ریلی حیاط جدید - درب ریلی حیاط خانه - عکس درب ریلی پارکینگ - آموزش ساخت درب ریلی حیاط - درب ریلی اتاق - نصب درب ریلی پارکینگ تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین قیمت درب ریلی حیاط - ساخت درب ریلی پارکینگ - درب ریلی حیاط جدید - درب ریلی حیاط خانه - عکس درب ریلی پارکینگ - آموزش ساخت درب ریلی حیاط - درب ریلی اتاق - نصب درب ریلی پارکینگ را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت درب ریلی حیاط - ساخت درب ریلی پارکینگ - درب ریلی حیاط جدید - درب ریلی حیاط خانه - عکس درب ریلی پارکینگ - آموزش ساخت درب ریلی حیاط - درب ریلی اتاق - نصب درب ریلی پارکینگ با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع درب ریلی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

بهترین قیمت درب ریلی حیاط جدید با ضمانت و طراحی زیبا در شرکت سایه گستر آسیا تقدیم مشتریان می گردد.

درب ریلی حیاط، نوعی درب اتوماتیک کشویی مدرن است که برای حیاط منازل ویلایی و یا پارکینگ های بزرگ نصب می شود. مزیت اصلی این درب ها این است که هنگام نصب و باز و بسته شدن، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. اگر قصد داری نمای بیرونی خانه را به شکل امروزی طراحی کنید و یا تصمیم دارید درب قدیمی منزل خود را با یک مدل جدید جایگزین نمایید، درب ریلی حیاط به صورت اتوماتیک برای شما بسیار عالی خواهد بود.
به دلیل اینکه انواع درب ریلی حیاط یکی از عوامل تأثیر گذار در زیبایی نمای ساختمان است، دقت در انتخاب یک مدل مناسب اهمیت زیادی دارد. بهترین راه برای خرید یک درب ریلی برای ورودی حیاط این است که نمای خارجی ساختمان را از نظر رنگ و طرح به طور کامل مورد توجه قرار دهید. انواع درب کلاسیک یا مدرن برای ساختمان ها به کار می روند و قیمت های متفاوتی دارند.

 

lKWqr4jbTe

انواع درب ریلی حیاط خانه کنترلی، ریموت دار یا برقی، راه ورود و خروج به ساختمان را آسان می کنند.

 اکثر این درب ها دارای سنسور هستند که در صورت مشاهده یک مانع بین دو لنگه درب، سرعت بسته شدن را کم کرده و از برخورد درب با آن جلوگیری می کند. درب ریلی حیاط بدون تولید سر و صدا باز و بسته می شود و از سرعت خوبی برخوردار است.
درب ریلی حیاط را می توان در موقعیت های متنوعی نصب کرد. برای نصب این درب ها هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ نصب درب ورود و خروج ویلاها، درب حیاط خانه های ویلایی بزرگ و پارکینگ ها با استفاده از درب ریلی حیاط قابل اجرا است. یکی از قابلیت هایی که اکثر این درب ها دارند، امکان کنترل آن ها توسط تلفن همراه است.
نوع درب ریلی حیاط با توجه به فضای موجود در قسمت ورودی ساختمان انتخاب می شود. اگر عرض درب ورودی بزرگ باشد، از درب ریلی با ابعاد بزرگ باید استفاده کرد؛ عامل دیگری که در نصب این تجهیزات در ساختمان باید به آن توجه داشت، نحوه باز و بسته شدن آن ها است. انواع درب ریلی حیاط را از نظر عملکردی به دو نوع تک لنگه و دو لنگه طبقه بندی می کنند.
درب ریلی حیاط، تک لنگه، نوعی از درب است که به یک جهت باز و بسته می شود. این نوع درب برای ورودی های با عرض بسیار کم مناسب هستند. درب ریلی حیاط، دو لنگه، برای درب هایی نصب می شود که عرض زیادی دارند و برای باز و بسته شدن باید نیروی زیادی برای آن ها به کار برد. کنترل درب ریلی با ریموت برقی کار را ساده تر نموده است.

آموزش ساخت درب ریلی حیاط نکات بسیاری دارد که تنها حرفه ای ها می توانند به بهترین شکل آن را به اجرا بگذارند.

امروزه استفاده از انواع درب ریلی حیاط یا درب های کشویی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. برای نصب این نوع درب ها علاوه بر لنگه های درب، به تجهیزات جانبی دیگری نیاز داریم که مهم ترین آن ها عبارتند از: فلاشر، قطعات آهن ربایی، چشمی ها یا سنسورها، موتور برقی، گیربکس، مدار کنترل و سایر تجهیزات الکترونیکی.
موتور الکتریکی مهم ترین قسمت درب ریلی حیاط است چرا که وظیفه به حرکت در آوردن لنگه های سنگین درب را بر عهده دارد. موتور الکتریکی از اجزای ساده ای تشکیل شده است که حداکثر با توان 1000 وات می تواند کار کند. سالم کار کردن و داغ نشدن قطعات موتور اهمیت زیادی دارد.
در برخی موارد که وزن لنگه های درب ریلی حیاط زیاد باشد، موتور الکتریکی توانایی لازم را برای به حرکت در آوردن لنگه ها ندارد؛ برای رفع این مشکل، قطعات مکانیکی مانند گیربکس به کمک موتور آمده و نیروی لازم را برای حرکت دادن درب برای موتور فرآهم می کند.
سنسورهای درب ریلی حیاط، اجزای مهم این نوع درب ها هستند و از لامپ های LED بر مبنای امواج مادون قرمز طراحی شده اند. اشعه های مادون قرمز که به موانع برخورد می کند، توسط گیرنده دریافت می شود و سنسور وجود یک مانع را تشخیص می دهد. وجود بردهای الکترونیکی برای صحت و دقت عملکرد این نوع درب ها لازم و ضروری هستند.
ریموت انواع درب ریلی حیاط، یک نوع کنترل از راه دور است که بر اساس امواج رادیویی کار می کند. گیرنده های موجود بر روی مدار الکتریکی درب ریلی، امواج ریموت را دریافت کرده و موجب باز و بسته شدن درب ها می شود.

 

gQsD0Y91Kb

نصب درب ریلی پارکینگ توسط متخصصین حرفه ای سایه گستر آسیا در کمترین زمان و با ضمانت کارایی به انجام می رسد.

پارکینگ‌ها عمدتاً از ورودی‌های پر رفت و آمد ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی هستند. از این رو باز کردن درب پارکینگ به طریق سنتی و پیاده شدن از خودرو این روزها به کل در حال فراموشی است و تقریباً تمامی ساختمان‌ها بسته به نیاز خود اقدام به نصب درب‌های خودکار در پارکینگ می‌گیرند. درب ریلی از جمله انواع جدید این نوع از درب‌ها است که کم کم در حال باز کردن جایی برای خود در این بازار است.
درب‌های ریلی برای نصب در پارکینگ از یک سری قطعات تشکیل شده‌اند که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    فلاشر
•    آهن ربایی پایین
•    ریل فلزی
•    جک ریلی
•    آهن ربایی بالا
•    چشمی تشخص مانع
•    موتور مخصوص درب
•    دندان شانه‌ای
•    مدار کنترل یا فرمان
به طور کلی ساختار کلی درب خودکار ریلی به شکلی است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲/۵ متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می‌کند. صرف نظر از انواع مختلف درب ریلی که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت، پروسه نصب و راه اندازی درب‌های ریلی در پارکینگ‌ ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی یکسان بوده که در ادامه مفصل تشریح شده است.
•    اولین مرحله در نصب درب ریلی پارکینگ، فراهم کردن بستری مناسب برای استقرار درب یا بهتر بگوییم ریل‌های آن است. به همین منظور یک ناودانی را مماس با کف زمین نصب می‌کنند. گاهی بسته به شرایط سطح زمین شاید لازم به حفر محل قرار گیری ریل و بتن ریزی باشد زیرا وزن درب‌ها زیاد است و اگر ساختار سطح زیرین ریل مستحکم نباشد می‌تواند ساختار درب را به کل خراب کند.
•    در مرحله بعد و با اطمینان حاصل کردن از محکم شدن ناودانی باید نسبت به نصب ریل یا چرخ دنده‌ها درون ناودانی اقدام کرد. برای نسبت ریل هم از پیچ‌های مخصوص که در فواصلی مشخص از هم محکم می‌شوند یا جوشکاری استفاده می‌کنند.
•    بعد از نصب ریل و دنده‌ها به نصب برد اقدام می‌شود.
•    در گام بعدی باید چرخ‌ها را که در بین ریل و درب قرار می‌گیرند را نصب کرد.
•    در مرحله بعد نیز درب در جای خود محکم شده و با اندازه گیری‌های دقیق از تراز بودن آن اطمینان حاصل می‌شود.
•    در آخر هم سیم کشی‌های چشمی‌ها و فلاشر و متصل نمودن سیم کشی‌ها به برد موتور صورت می‌گیرد.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع درب ریلی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

5 ویژگی مهم درب ریلی:

کم‌فضایی:

یکی از مزیت‌های اصلی درب‌های ریلی این است که برای عملکرد خود نیاز به فضای اضافی به سمت بالا ندارند. این ویژگی آنها را به انتخاب مناسبی برای فضاهایی با محدودیت ارتفاع می‌کند.

عملکرد صاف و آرام:

درب‌های ریلی با حرکتی صاف و آرام در روی ریل انزلاق می‌کنند. این ویژگی مهم است تا در هنگام باز و بسته شدن درب‌ها، صدای ناخوشایندی ایجاد نشود و همچنین در صورت وجود مانع، خطری کمتر ایجاد شود.

مناسب برای فضاهای پرترافیک:

درب‌های ریلی با ساختاری پایدار و مقاوم به خصوص در فضاهای با ترافیک بالا مؤثر هستند. این ویژگی مهم است که درب‌ها به طور مداوم باز و بسته شوند و از عمر کاری طولانی برخوردار باشند.

سیستم‌های ایمنی:

درب‌های ریلی معمولاً دارای سیستم‌های ایمنی مانند سنسورهای موانع، لیمیت سوئیچ‌ها و مکانیزم‌های قفلی هستند تا از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری کنند.

انعطاف‌پذیری در طراحی:

این نوع درب‌ها به اندازه‌گیری و مشخصات محیط مورد نظر قابل تنظیم و سفارشی‌سازی هستند. می‌توانند با توجه به نیازهای خاص شما در طراحی و ساخته شوند.

همچنین، در انتخاب درب‌های ریلی باید به نکاتی مانند کیفیت ساخت، قدرت موتور، مواد ساخت، استانداردهای ایمنی و نیازهای محیطی مرتبط با نصب درب توجه کرد.

hLSTKB5Lqj

Top