مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سازه های پارچه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات سازه های پارچه ای چیست-سازه های چادری چیست-کتاب سازه های پارچه ای کششی-قیمت سازه های چادری-نحوه اجرای سازه های چادری که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سازه های پارچه ای – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سازه های پارچه ای چیست-سازه های چادری چیست-کتاب سازه های پارچه ای کششی-قیمت سازه های چادری-نحوه اجرای سازه های چادری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه های پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه های پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های پارچه ای چیست-سازه های چادری چیست-کتاب سازه های پارچه ای کششی-قیمت سازه های چادری-نحوه اجرای سازه های چادری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه های پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سازه پارچه ای به کمک قابلیت کشسانی سایبان، به وسیله کابل یا سیم، سرپا نگه داشته می شوند. کابل و سیم ها شکل سازه را حفظ می کنند. همچنین از سقوط آن پیشگیری کرده و بر مقاومت سازه می افزاید. سازه پارچه ای اشکال متنوعی دارد. این سازه ها از دو بخش اصلی بوجود آمده اند. اول، میله هایی که وزن کل سازه را به دوش می کشند. دوم، بخش سقفی که مانند یک سایبان روی پایه مستقر خواهد شد. به علت شکل پذیری بالای سازه چادری، می توان طرح های خلاقانه ای با آن آفرید. ویژگی کشسانی سازه، از بروز هر گونه چروک و جمع شدگی در سقف جلوگیری می کند. همچنین این قابلت کشسانی باعث مقاومت سازه در برابر باد، انواع آب و هوا و … خواهد شد.

سازه پارچه ای کجا ها مورد استفاده قرار می گیرد؟!

موارد استفاده از این سازه ها بسیار پهناور می باشد. خصوصا اخیرا استفاده از سازه چادری در مکان های گوناگون رایج شده است. در مکان های عمومی مانند پیاده رو ها، سواحل و … آن ها را زیاد می بینید. برای ساخت این سازه ها، ابزار بسیار کمتری در مقایسه با سازه های سنتی به کار رفته است. در نتیجه وزن کمتری دارند و راحت تر حمل و جابجا می شوند. براحتی به هر شکلی در می آیند. برای ایجاد سایه، سایه بان، سرپناه و … مفید هستند.

مکان های مورد استفاده سازه چادری

  • وقتی به دنبال زیبایی منحصر به فرد و سازه ای متفاوت با سازه های سنتی هستید.
  • وقتی به دنبال پوشش مکان های وسیع و گسترده هستید.
  • وقتی نمی خواهید ستون و پایه های بنا، فضا را الکی اشغال کنند. (استفاده از ستون در سازه پارچه ای نسبت به سازه های سنتی بسیار کمتر است.)
  • وقتی به هر دلیلی نیاز دارید کل بنا را مدام به جاهای مختلف انتقال دهید. برای مدارس موقت، غرفه ها و … کاربرد دارد.
  • وقتی کمبود بودجه دارید و میخواهید با کمترین هزینه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • وقتی به دنبال گزینه ای سبک و در عین حال مقاوم برای پوشش مکانی هستید. این سازه ها بعنوان سایبان در پارک ها، مکان های تفریحی، پارکینگ ها و … استفاده می شوند.

هر شکل دلخواهی را می توان با سازه پارچه ای خلق کرد؟!

گفتیم که سازه پارچه ای دارای تعدادی پایه است که سازه را ثابت نگه می دارد. این بدین معنا نیست که این سازه ها متحرک و منعطف نیستند! ویژگی اصلی این سازه ها که آن ها را متمایز می کند، همین مورد است. شما می توانید آن را متناسب با شکل و فضای مورد نظر سفارش دهید! این سازه ها عموما به شکل یک مقطع هایپربولیک زین مانند هستند. این را بدین شکل می توان توصیف کرد که دو نقطه ماکسیمم و دو نقطه مینیمم دارند. در انواع مخروطی، پوشش سازه مانند دهانه آتشفشان، مخروط مانند است. در سازه های مختلف می توان این دو را ترکیب کرد و به اشکال جالبی رسید.

جنس سازه پارچه ای از چیست؟

هر نوع پارچه محکمی می تواند به عنوان پوشش این سازه استفاده شود. همه پارچه ها (محکم)، اگر از دو طرف با فشار کشیده شوند، خاصیت کشسانی پیدا می کنند. گرچه برخی جنس ها جلوه ی زیباتری به سازه چادری می دهند. استفاده از 4 نوع پارچه برای سقف این سازه ها رایج تر است. انواع این پارچه ها را باهم می بینیم:

  1. پی وی سی با روکش پلی استر

این نوع پارچه بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. 10 الی 20 سال عمر می کند. حدود 40 سال است که در سازه های متحرک از این نوع پارچه استفاده می کنند.

  1. پلی تترا فلوئور اتیلن با روکش صیقلی (مورد استفاده تنها در سازه های ثابت)

این نوع پارچه حدودا 30 سال عمر می کند و کاملا غیر قابل حرکت است. در اثر تابش اشعه ماورا بنفش افت کیفیت نخواهد داشت. این نوع پارچه ضد حریق نیز می باشد.

  1. فویل های بالشتی (اتیلن تترا فلورو اتیلن (مورد استفاده تنها در سازه های ثابت))

این فویل های شفاف در سازه های بالشتی مانند استفاده می شوند.

  1. طلق های شیشه ای پی وی سی

این نوع پارچه برای سازه های بیرونی با کمترین نیاز برای پشتیبانی و نگهداری استفاده می شوند.

آیا سازه چادری در محیط بیرون دوام می آورد؟

در ساخت سازه پارچه ای عموما از رنگ های روشن استفاده می شود. این بدین خاطر است که نور آفتاب را کمتر به خود جذب کند. اجزای کمی دارند و تهویه هوا به صورت طبیعی در این مکان ها صورت می گیرد. تمامی انواع پارچه های استفاده شده در این سازه ها قابل بازیافت هستند. در نهایت می توان گفت دوام خوبی دارند و در شرایط مختلف آب و هوایی، مقاوم اند.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با بیش از 50 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سازه های پارچه ای – پوشش استخر – دیوار شیشه ای و ... این محصولات را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد و این امکان را به مشتریان خود می دهد که از فضاهای بلا استفاده کمال استفاده را ببرند که با ارائه محصولات متفاوت و قیمتی باورنکردنی شما را در خاص کردن معماری فضاهای باز، تجاری و مسکونی یاری می کند.

 امروزه تمام کسب و کارها به دنبال این هستند که از تمام فضاهای موجود حتی فضاهای بلا استفاده کمال استفاده را ببرند. از این رو همیشه به دنبال پوششی مناسب و سبک و بعضا زیبا هستند که علاوه بر اینکه محوطه باز آنها را پوشش دهد فضایی متفاوت و لاکچری را برای جذب مشتریان به وجود آورند. سقف متحرک برقی یکی از متریال های به روز دنیاست که امروزه معماران برای پوشش دادن فضاهای باز استفاده می کنند.

یکی از عواملی که امروزه در جامعه ایران بسیار مهم است قیمت تمام شده محصول است. از این رو قیمت سقف متحرک برقی می تواند یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری مصرف کننده باشد. اما باید به این نکته اشاره کرد که سقف متحرک برقی به علت سبکی سازه و دوام بالای آن در شرایط آب و هوایی متفاوت می توان محصولی با صرفه اقتصادی بالایی باشد و با توجه به لاکچری بودن آن می تواند از نظر معماری یک پوشش مناسب برای فضاهای باز تجاری و مسکونی باشد.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان خود در نهایت دقت و ظرافت و با ارائه محصولاتی مناسب با محیط های کوچک و بزرگ این امکان را به مشتریان خود می دهد که با ویویی جذاب از فضای بیرونی ویلاها و خانه های ویلایی خود لذت ببرند.

شما میتوانید هم از فصای بیرونی و نور خورشید بهره مند شوید و هم به سادگی از عوامل خارجی در امان بمانید. اگر سقف های جمع شو سبب دلگیر شدن فضای تجاری و منزل شما ، هتل ، ویلا ، رستوران یا هرجای دیگر میشود غمی نیست !

سقف جمع شونده شیشه ای سایه گستر آسیا دقیقا به همین منظور تولید شده است. تا هم از عوامل خرجی مثل باران و گردو خاک دور بمانید هم نور خورشید همچنان برای شما مفید باشد.

سقف جمع شو شیشه ای برای فضاهای کوچک برای اضافه کردن فضای پاسیو و یا قسمتی از حیاط ویلایی شان به آشپزخانه و یا نشیمن شان می باشد. که بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به فرهنگ شان به دلیل دید کامل شیشه کاربرد دارند.

سقف های جمع شونده شیشه ای به دلیل داشتن دید کامل آسمان و فضای بیرون محصولی بسیار جذاب بنظر می آید که به خوبی برای ویلاها و خانه های ویلایی اقدامی جذاب و خاص میباشد.

حتی برای باز و بسته کردن آن دیگر مثل قدیم نمیخواهد تا پشت بام بروید. با یک ریموت کنترلی به راحتی میتوانید این محصول را باز و بسته کنید. داشتن سقفی که در شب بتوان آسمان را دید، بسیار پسندیده است. شیشه های دوجداره در سقف های متحرک شیشه ای باعث کمترین اتلاف دما میشود. سازه سقف شیشه ای بسیار حساس و در عین حال زیبا است.

شما میتوانید با توجه به بودجه و کاربرد مورد نظر خود بهترین سایبان را انتخاب و خریداری نمایید که سایبان های تاشو به دلیل ویژگی های منحصر به فرد یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سایبان های طراحی شده می باشد که آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

سایبان جمع شونده (Retractable canopies) یا همان سایبان های تاشو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سایبان های طراحی و تولید شده توسط شرکت سایه گستر آسیا می باشند.این نوع از سایبان های جمع شونده به دلیل آزادی و انعطاف فوق العاده خود در میان افراد محبوب می باشد و از سایبان جمع شونده برای پوشش مکان های مختلف مسکونی ، تفریحی ، اداری و تجاری استفاده می شود.

انواع سایبان جمع شونده

سایبان های جمع شونده یا همان سایبان های تاشو بسیار در میان افراد به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و اشغال فضای کم در زمان جمع شدن محبوبیت دارد.به طور کلی سایبان های تولید شده توسط شرکت های طراحی و ساخت سایبان به دو دسته کلی سایبان ثابت و سایبان تمام اتوماتیک تقسیم می شوند.

شما می توانید با توجه به بودجه و کاربرد مورد نظر خود بهترین سایبان را انتخاب و خریداری نمایید.سایبان های برقی نسبت به سایبان های ثابت امروزه بیشتر استفاده می شوند زیرا علاوه بر زیبایی و شیک بودن سایبان ها ، آسایش و راحتی را برای افراد ایجاد می کنند.

مرغوب ترین جنس پارچه را در ساخت سایبان های دستی پارچه ای مورد استفاده قرار می دهیم که با داشتن وزنی سبک به راحتی قابل حمل و نقل هستند ؛ گروه سایه گستر آسیا با داشتن کادری با سابقه و متخصص قابلیت ارسال انواع سایبان های دستی و مدرن را به سراسر کشور عزیزمان ایران دارد.

سایبان دستی پارچه ای از جمله سایبان هایی است که به راحتی حمل و نقل می شود. بهتر است بدانید که جنس پارچه ای که در ساخت این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرد نانو یا پی وی سی است. این نوع سایبان ها را می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. چرا که این پارچه ها  از توانایی جذب بسیار بالای آفتاب برخوردار هستند.

نوع دستی و پارچه ای این سایبانها به دلیل داشتن وزن سبک به ستون نیازی ندارند. لازم به ذکر است که گروه سایه گستر آسیا در زمینه اجرای این نوع سایبان به صورت حرفه ای دارای دانش و مهارت خاص است. کادر با سابقه و متخصص این شرکت قادر هستند انواع سایبان های دستی و مدرن را به سراسر کشورمان ایران پخش نمایند.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سازه های پارچه ای – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سازه های پارچه ای – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

7X1uVwUgl7

سقف سازه‌های پارچه‌ای (Fabric Structures) معمولاً دارای ویژگی‌های مختصی هستند که آنها را از سازه‌های سنتی متمایز می‌کنند. این مشخصات شامل موارد زیر می‌شود:

جنس پارچه:

پارچه‌های مورد استفاده در سازه‌های پارچه‌ای عمدتاً از مواد مقاوم در برابر آب، نور خورشید، عوامل جوی، و زیباکاری‌های مختلف ساخته می‌شوند. جنس‌های شایع شامل پلی‌وینیل کلراید (PVC)، پلی‌استر پوشش‌داده‌شده با پلی‌مر، پلی‌استر اشعه‌پذیر و غیره می‌شوند.

قابلیت انعطاف:

سازه‌های پارچه‌ای قابلیت انعطاف بالایی دارند. زمانی که فشار باد یا بارهای دیگر به آنها اعمال می‌شود، این سازه‌ها می‌توانند انعطاف پذیر باشند و نهایتاً به شکل اصلی‌شان بازگردند.

سهولت دیزاین و ساخت:

سازه‌های پارچه‌ای به دلیل خفیف بودن و استفاده از جنس‌های قابل دستکاری، سهولت بالایی در طراحی و ساخت دارند. این سازه‌ها معمولاً به سرعت می‌توانند طراحی شده و براساس نیازهای خاص ساخته شوند.

پذیرفتن نور طبیعی:

بسیاری از سازه‌های پارچه‌ای قابلیت پذیرش نور طبیعی را دارند. این به این معنی است که در روز، نور خورشید به داخل سازه‌ها نفوذ می‌کند و ایجاد محیط روشن و دلپذیری را برای فضای داخلی فراهم می‌کند.

قابلیت انتقال بار:

سازه‌های پارچه‌ای معمولاً سبک‌تر از سازه‌های سنتی مانند بتن یا فلز هستند. با این وجود، طراحی صحیح با استفاده از اجزای تقویت‌کننده مانند پرچمن‌ها، کابل‌ها و فریم‌های مقاوم می‌تواند بارهای مورد نیاز را به دیگر اجزای سازه منتقل کند.

دید اثری (Membrane Effects):

سازه‌های پارچه‌ای اغلب دارای اثرات دیدی جالبی هستند. این اثرات می‌توانند از طریق تنوع در تنظیمات نوری یا ایجاد الگوهای شیک و جذاب در پارچه‌ها بوجود بیایند.

مقاومت در برابر عوامل محیطی:

پارچه‌های مورد استفاده در سازه‌های پارچه‌ای معمولاً مقاوم در برابر عوامل محیطی مثل آب، آفتاب، باد و حتی آلودگی هستند. این مقاومت به طول عمر بیشتر و کمتر نیاز به نگهداری می‌انجامد.

همه این مشخصات به طراحی مناسب سازه‌های پارچه‌ای کمک می‌کنند تا به علاوه در ایجاد فضاهای جذاب و کاربردی، ایمنی و دوام این سازه‌ها نیز تأمین شود.

 

4SCdCu7Gpd

Top