مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب های شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت درب شیشه ای لولایی-یراق درب شیشه ای ریلی-درب شیشه ای ورودی ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-درب شیشه ای راه پله-درب شیشه ای ورودی منزل که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب شیشه ای لولایی-یراق درب شیشه ای ریلی-درب شیشه ای ورودی ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-درب شیشه ای راه پله-درب شیشه ای ورودی منزل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب های شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب های شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب شیشه ای لولایی-یراق درب شیشه ای ریلی-درب شیشه ای ورودی ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-درب شیشه ای راه پله-درب شیشه ای ورودی منزل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب های شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

تاکنون از درب به‌ عنوان وسیله‌ای برای ورود و خروج از ساختمان استفاده ‌شده و درب شیشه‌ای از متنوع‌ترین و پرکاربردترین درب‌های شیشه‌ای است که با حرکتی خطی و زاویه‌ای در کمترین فضا به‌ عنوان گزینه‌ای استاندارد و پرمصرف که در گذشته و حال برای فروشگاه‌ها، منازل و ادارات استفاده می‌شده محسوب می‌شوند، درب های شیشه‌ای قابلیت اجرا به دو حالت ثابت و متحرک را دارند. هر ساختمانی از درب برای ورودی و خروجی استفاده می‌نماید. جدیداً از درب‌ شیشه‌ای به‌عنوان اجزای اصلی هر نوع فضایی استفاده می‌کنند. معماران و طراحان کاملاً موافق استفاده از درب شیشه‌ای به‌عنوان یکی از المان‌های اصلی در طراحی خود، آن را در نظر می‌گیرند. در حال حاضر انواع درب‌ شیشه‌ای مختلف در جهان تولید می‌شود که یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها درب‌های شیشه‌ای دستی است. درب شیشه ای دارای تنوع در اندازه، رنگ و نوع بازشوی درب ها بوده و مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.

از انواع درب شیشه ای:

  • درب شیشه ای اگر لولایی باشد به صورت پروانه ای باز و بسته شده و توسط لولا به دیوار نصب می شود.
  • در صورتی که درب بر روی ریل سوار شود، در شیشه ای ریلی نامیده می شود که خود در شیشه ای ریلی، انواع اسپایدری و فکی و... را دارا می باشد.

درب شیشه ای برای فضاهای داخلی و خارجی استفاده شده و مورد توجه و استقبال ویژه ای واقع گردیده است.

 موارد استفاده از درب شیشه ای سکوریت

 درب شیشه سکوریت به دلیل مزیت انعطاف پذیری که در ساخت و اجرا دارد، می توان از آن برای فضاهای مختلف و مکان ها ی متفاوتی استفاده کرد. از جمله موارد استفاده از درب شیشه ای سکوریت، می توان به نصب انواع درب در منازل مسکونی، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، و انواع فروشگاه ها اشاره کرد. هم چنین از موارد نوین استفاده از درب شیشه ای سکوریت برای دود بند می باشد که دلیل این استفاده نیز به دلیل ایمنی و امنیتی می باشد که این درب ها در مکان ایجاد می نمایند.

 شیشه‌ای سکوریت

همانطور که اشاره شد درب شیشه ای دستی به وسیله دست و بدون کمک نیروی موتور باز و بسته می شود که می تواند در انواع مختلف آن را نصب و استفاده نمود. بیشترین استفاده از درب شیشه ای دستی برای شیشه حمامی و مغازه های کم تردد می باشد که می توان به راحتی درب را با دست باز و بسته نمود.

 نکته مهم در تعیین قیمت درب شیشه ای دستی نوع شیشه استفاده شده، طرح استفاده شده برای شیشه، متراژ و ابعاد شیشه می باشد. علاوه بر ویژگی های شیشه که در قیمت درب شیشه ای تاثیر می گذارد، اتصالات و یراق استفاده شده برای درب شیشه ای نیز در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد.

قیمت درب شیشه ای سکوریت بر اساس متراژ شیشه مورد استفاده و همچنین فریم و انواع اتصالاتی که در زمان نصب و اجرای آن استفاده می گردد، تاثیر بسیاری دارد. می توانید برای بررسی و اطلاع از قیمت درب شیشه ای مورد نیاز محل پروژه خود با بخش فروش مجموعه عظیم سایه گستر آسیا تماس بگیرید تا بعد از انجام مشاوره برای تعیین نمودن متراژ پروژه و انتخاب نوع درب، قیمت کامل پروژه شما را برآورد نمایند.

در شیشه ای

درها معمولا به وسیله لولا و چهارچوب به محل نصب اتصال می یابند تا استحکام آن حفظ شود و مورد استفاده و رفت و آمد قرار گیرد. از گذشته از درب هایی با متریال چوب و آهن استفاده فراوان می شده که با گذشت زمان و پیشرفت علم بشری در پی ابداع ابزار و لوازم جدید برای ایجاد دکوراسیون نوین استفاده از درب شیشه ای در بین معماران و سازندگان رشد فراوانی یافت.

 در شیشه ای تماما از شیشه می باشد که گاها دارای فریم و در برخی موارد نیز بدون فریم است که به وسیله یراق آلات مخصوص، به چهارچوب تعبیه شده متصل می شود.

 در شیشه ای سایه گستر آسیا با بهترین کیفیت در شیشه و یراق آلات و نصب توسط تکنسین های خبره شرکت در بین رقیبان حرف اول را می زند.

 در شیشه‌ای انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به نحوه باز و بسته شدن نام‌گذاری‌های متفاوتی به خود می‌گیرند. درب شیشه‌ای به‌ صورت لت‌های تمام شیشه است که به‌صورت دستی باز و بسته می‌شود و شیشه‌های آن از جنس بسیار مقاوم است تا در اثر ضربه و باز و بسته شدن مداوم و با شدت دچار آسیب و شکستگی نگردند.

انواع در شیشه‌ای:

  • درب شیشه‌ای دستی
  • درب شیشه‌ای کشویی
  • درب شیشه‌ای ریلی
  • درب شیشه‌ای لولایی
  • درب شیشه ای اسپایدری

 درب شیشه ای دستی

درب شیشه ای دستی به دلیل موارد استفاده زیاد و دلیل منطقی که برای استفاده دارد بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد و اغلب سازندگان و مالکان به دنبال نصب و اجرای آن می باشند مهم ترین مسئله ای که در نصب درب شیشه ای سکوریت ذهن افراد را به خود مشغول می نماید، قیمت درب شیشه ای سکوریت می باشد.

 درب به‌عنوان بخش ورودی، مهم‌ترین بخش یک مکان است که می‌تواند ساختار درون بنا یا مکان را معرفی نماید. ساخت و استفاده از درب از گذشته تاکنون دچار تحول و تغییرات فراوانی است. در ابتدا بیشترین استفاده از چوب برای ساخت در می‌شده که اغلب برای درب ورودی حیاط‌ها استفاده می‌شد.

 رفته‌رفته و با گسترش استفاده از درب و متریال های متفاوت برای درب استفاده آن در داخل و خارج ساختمان‌ها گسترش یافت. از جدیدترین متریال‌هایی که برای ساخت درب از آن استفاده می‌شود، در شیشه ای سکوریت است. در شیشه ای دستی سکوریت را می‌توان در انواع مختلف مانند ریلی، کشویی، آکاردئونی و مدل‌های دیگر استفاده نمود که هرکدام از درهای شیشه ای دستی، متناسب با مکان‌ها و شرایطی هستند که نصب می‌گردد.

درب شیشه ای ریلی

در درب شیشه ای ریلی، غلتک‌ها به صورت توکار قرارگرفته و دارای غلتک‌هایی مقاوم و خاص است. به علت وجود ریل نصب شده در درب شیشه ای ریلی شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد.

درب کشویی دستی

یکی از انواع درب شیشه ای دستی، درب کشویی دستی می باشد که به عنوان یک گزینه برای خانه های کوچک و آپارتمان هایی می باشد که دچار کمبود جا و با متراژ کم است. کم بودن فضا مانع طراحان برای طراحی های جدید و استفاده از متریال های متفاوت نشده است. مهم ترین مسئله، نوآوری و ابداع در درب کشویی دستی می باشد که توانسته فضای کمی را اشغال کند و امکان استفاده از فضا را افزایش دهد. درب کشویی دستی را می توان با استفاده از فریم های مختلف استیل و آلومینیوم، انواع شیشه سکوریت طرح دار و رنگی نصب نمود که دکوراسیون متفاوتی به فضای شما ببخشد.

جنس و برند یراق‌آلات و فریم مورد استفاده در قیمت درب شیشه‌ای سکوریت مؤثر است. نوع درب انتخابی و تعداد درب‌ها بر قیمت درب شیشه‌ای سکوریت تأثیرگذار است. متراژ کلی پروژه نیز بر قیمت درب شیشه‌ای سکوریت تأثیر می‌گذارد به این معنا که هر چه متراژ کلی کار بیشتر باشد به‌صرفه‌تر است.

درب شیشه سکوریت

روزبه‌روز با گسترش در فناوری که شیشه معمولی جای خود را به شیشه سکوریت داده است و شیشه سکوریت امتحان خود را در مقابل بی‌ضرر، مقاومت و ایمنی نشان داده است و تنوع استفاده در هر مواردی از دنیای امروزی را دارد. با نگاهی اجمالی به اطراف خود و مراکز اداری و تجاری در فروشگاه‌ها و مغازه، به ‌وضوح کاربرد فراوان درب شیشه ای دستی سکوریت مشهود است.

در شیشه‌ ای دستی، ازجمله مصارف پرکاربرد این نوع شیشه است که به‌عنوان درب سکوریت ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شیشه ای دستی سایه گستر آسیا انتخابی مناسب برای اماکن تجاری، مسکونی و اداری است؛ چرا که اماکن پر رفت‌وآمد بیشترین استفاده را از درب‌های ورودی و خروجی می‌کنند و امنیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

درب شیشه‌ ای دستی به دلیل مقاومت و ایمنی بالا کمترین آسیب‌رسانی را در صورت شکستن دارد، همین امر آن را انتخابی مناسب برای درهای شیشه‌ای می‌نماید. در شیشه ای را می‌توان با شیشه‌های سند بلاست شده با طرح‌های مختلف نیز نصب نمود. در شیشه‌ای از نوع درب سکوریت جلوه و زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشد. درب شیشه ای دستی از نظر امنیت برای محیط داخلی منزل مناسب است. در شیشه ای دستی انتخابی مناسب برای افراد خوش سلیقه است.

درب شیشه ای به دلیل تنوع بسیار در انتخاب طرح درب، نوع بازشوی درب و ایجاد ارتباط درب با بیرون در حین بسته بودن فروشگاه یا مغازه بسیار ایده خوبی است، به همین دلیل می توان آن را در هر یک از مغازه ها و فروشگاه های لوازم برقی، منازل و رستوران و تالارها نصب نمود و از فضا نهایت استفاده را کرد.

 قیمت درب شیشه ای لولایی با توجه به نوع درب آن متفاوت است. اما در مقایسه با دیگر درب ها از نظر هزینه مقرون به صرفه است که برای بررسی دقیق تر قیمت درب شیشه ای لولایی و اطلاع از نحوه ی محاسبه میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آسیا دُر تماس بگیرید.

قیمت درب شیشه ای لولایی با توجه به نوع درب آن متفاوت است. منظور از نوع درب، یراق‌آلاتی است که در هر درب بکار برده شده است. هزینه یراق‌آلاتی که روی درب استفاده می‌شود با توجه به جنس و کیفیت یراق مربوطه متفاوت است. در جدول محاسبه قیمت، قیمت درب شیشه ای لولایی شیشه با احتساب فریم و کرایه حمل و نصب محاسبه می‌گردد. عواملی مثل رنگ فریم و نوع آن در نحوه محاسبه تاثیرگزار است، اما درب لولایی در مقایسه با سایر درب‌ها از نظر هزینه مقرون به‌صرفه تر است.

قیمت انواع درب لولایی با توجه به موارد زیر تعیین می گردد:

  • نوع شیشه انتخابی شامل کلیر, سوپر کلیر, دودی, برنز و…
  • آیا شیشه انتخابی نیاز به اجرای طرح سندبلاست شیشه دارد
  • نوع و جنس یراق آلات مصرفی
  • آیا درب دارای کتیبه می باشد
  • و…

یراق آلات یکی از اجزای مهم درب های شیشه ای است که ساختار درب های شیشه ای را تشکیل می دهند. برای اطلاع بیشتر این محصول می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

ریل شیشه سکوریت یکی از یراق آلات مهم برای باز و بسته نمودن درب های ریلی و کشویی شیشه ای می‌باشد. ریل شیشه سکوریت به عنوان درب های کشویی و ریلی سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار متنوع است.

همان‌طور که مطلع هستید درب کشویی دو نوع است: درب کشویی دستی و درب کشویی اتومات. ما در اینجا قصد داریم تا انواع ریل شیشه سکوریت و قیمت آن‌ها را بررسی کنیم و به کسانی که قصد استفاده از ریل شیشه سکوریت را دارند اطلاعات لازم جهت انتخاب را بدهیم.

هر کدام از این قطعات قبل از نصب و اجرای درب شیشه ای بر روی شیشه سکوریت مونتاژ می شوند و نهایتا به صورت یک محصول یکپارچه در می آیند که ساختار درب شیشه ای را تشکیل می دهند. قیمت ریل شیشه سکوریت عامل مهمی جهت انتخاب نوع ریل است هر چه کیفیت یراق آلات بهتر باشد، قیمت ریل شیشه سکوریت بیشتر است. از طرفی تعداد درب و طول درب بر قیمت ریل شیشه سکوریت تأثیر دارد. در درب‌هایی که از فریم استفاده می‌کنند. قیمت ریل شیشه سکوریت افزایش می‌یابد.

از اینکه در حال حاضر در حال دیدن و خواندن این صفحه هستید پیداست که علاقه مند به استفاده از این هنر قدیمی اروپایی هستید شما میتوانید با بررسی دیگر محصولات این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید و همینطور با شماره تماسهای موجود در آسیا دُر از مشاوره کارشناسان بهره مند شوید.

درب های بزرگ شیشه ای برای ساختمان، معمولا در ساختمان های ویلایی، مسکونی بزرگ، و … مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا درب شیشه ای، در فضای میانی قرار می گیرد و از آن به عنوان درب اصلی استفاده نمی شود. و البته قابل ذکر است، که در برخی مناطق نیز استفاده می شود.

آسیا دُر تولید کننده انواع شیشه های درب لابی و شیشه های تزئینی میباشد،چندی بیش نیست که کاربران با شیشه های استیندگلس و تیفانی آشنا شده اند و به نظر میرسد که استفاده از شیشه های درب استیندگلس بیشتر و بیشتر شود، در کشور ما شیشه های استیندگلس را بیشتر برای درب های ورودی لابی در نظر می گیرند. این شیشه های لوکس کاربردهای دیگری هم دارند که شما در سایت آسیا دُر به تفصیل می توانید آن را دنبال کنید، شیشه های استیند گلس را به عنوان پنجره و جدا کننده هایی مثل پارتیشن یا سقف نورگیر شیشه ای و یا به عنوان سقف کاذب شیشه ای هم کاربرد فراوان دارد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

gsRUjztppv

درب‌های شیشه‌ای معمولاً با استفاده از شیشه‌های قوی و مقاوم به منظور ایجاد دیواره‌ها و ورودی‌های شفاف در ساختمان‌ها و فضاهای مختلف ساخته می‌شوند. این درب‌ها به دلیل ظاهر زیبا و تمیزی که ایجاد می‌کنند، برای فضاهایی که نیاز به نورپذیری و انتقال نور دارند، بسیار مناسب هستند. 

 

ShvS9jXepU

Top