مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب دود بند راه پله را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دوربندی راه پله-درب راه پله ساختمان-درب شیشه ای دودبند راه پله-درب شیشه ای راه پله-دوربند راه پله-قیمت شیشه سکوریت راه پله-درب دودبند-دوربند خروج چیست که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دوربندی راه پله-درب راه پله ساختمان-درب شیشه ای دودبند راه پله-درب شیشه ای راه پله-دوربند راه پله-قیمت شیشه سکوریت راه پله-درب دودبند-دوربند خروج چیست خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب دود بند راه پله را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب دود بند راه پله در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربندی راه پله-درب راه پله ساختمان-درب شیشه ای دودبند راه پله-درب شیشه ای راه پله-دوربند راه پله-قیمت شیشه سکوریت راه پله-درب دودبند-دوربند خروج چیست با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب دود بند راه پله را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

معماران می‌توانند با کاربرد شیشه دودبند در آپارتمان‌ها، محیطی کاربردی و تمیز و درعین‌حال جذاب را خلق نمایند. کاربرد این محصول در راه پله و راهرو، ساکنین را به استفاده از آن ترغیب می‌نمایند. استفاده از پله امروزه در بسیاری از اماکن صورت می‌گیرد و افراد گاهی به‌ناچار و یا به خواست خود به جای آسانسور از پله استفاده می‌کند، بنابراین استفاده از این محصول در درب ورودی باعث می‌شود که نور طبیعی بیشتری در راه پله وجود داشته باشد و رفت ‌وآمد در راه پله و راهرو راحت‌تر صورت گیرد.

دود بند راه ‌پله به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم ساختمان در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. دودبند راه پله برای جداسازی بخش راه‌ پله از سایر نقاط ساختمان است که این جداسازی موجب می‌شود تا کارآیی آن فضاها افزایش پیدا کند و زیبایی فضای راه ‌پله را بیشتر نماید.

دود بند راه ‌پله از شیشه سکوریت مقاوم و مستحکم است که در برابر فشار و ضربه مهم‌تر از همه در برابر حرارت و شعله‌های آتش مقاوم است. دودبند راه‌پله می‌تواند در فضای ساختمان‌ها مانع عبور سروصدای داخل راه‌پله به سایر نقاط ساختمانی گردد. تمامی این علت‌ها دال بر این موضوع است که دودبند راه ‌پله جزء جدایی‌ناپذیر داخل ساختمان است.

دودبند راه پله چیست؟

در ساختمان های بلند مرتبه بنا به مقررات ملی ساختمان و سازمان آتش نشانی باید اقدام به نصب شیشه دودبند راه پله کرد تا در صورت بروز آتش، حریق و هر نوع بلای طبیعی به راحتی از ساختمان خارج شد. حال به بررسی اینکه دودبند چیست؟ می پردازیم . دود بند راه پله در راه رو راه پله بین طبقات نصب می شود که از جنس شیشه سکوریت مقاوم بوده تا در برابر حرارت و شعله های آتش مقاومت داشته و از انتقال دود و آتش برای مدت زمان معین به سایر نقاط جلوگیری نماید که این مدت زمان برای فرار افراد از پله های اضطراری مناسب می باشد. در نهایت وجود دودبند شیشه ای در ساختمان ها موجب نجات جان افراد می گردد.

دودبند ساختمان

امروزه با افزایش آپارتمان نشینی و ساخت و ساز بناها و ساختمان های بلند مرتبه استفاده از دودبند ساختمان یکی از قوانین و مقررات ساختمان محسوب می گردد. استفاده از دودبند ساختمان در ساختمان های پنج طبقه به بالا امری ضروری است تا امنیت ساختمان تامین گردد. پراستفاده ترین دودبند ساختمان از نوع دودبند شیشه سکوریت می باشد که در نوع لنگه های درب به صورت تک درب یا دو درب می باشد که برای اتصال بهتر و محکم تر دودبند از یراق آلات مخصوص استفاده می گردد. شیشه دودبند ساختمان را می توان در رنگ و طرح دلخواه انتخاب و استفاده کرد که علاوه بر ایمنی از زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز بهرمند می شوید.

 شیشه دودبند راه پله

شیشه دودبند راه پله که به آن شیشه ضد حریق و پله فرار گفته می‌شود. جهت حفظ ایمنی هر چه بیشتر ساختمان به کار می‌رود. این شیشه‌ها از جنس شیشه سکوریت است و قدرت تحمل فراوان تا 200 درجه سانتی‌گراد گرما را دارا می‌باشند. نصب شیشه دودبند در راهروهای ساختمان سبب آن می‌گردد تا از ورود آتش به سایر طبقات جلوگیری کرده و ایمنی بالایی برای سایر طبقات در هنگام آتش ایجاد گردد. جلوگیری از گسترش حریق در راه پله اصلی‌ترین کاربرد شیشه دودبند در ساختمان‌ها می‌باشد.

کاربرد درب شیشه‌ای دودبند در ساختمان

استفاده از شیشه دودبند پایان کار باعث می‌شود که به نقطه‌ای کانونی در راهرو و راه‌پله تبدیل شود؛ علاوه بر این باعث حفظ بهداشت محیط درون ساختمان می‌شود و همچنین موجب صرفه‌جویی در انرژی و اتصال محیط بیرون و درون ساختمان می‌شود.

استفاده از این محصول همچنین باعث افزایش بهره‌وری در محل کار و ایمنی ساکنین ساختمان می‌شود. طراح خلاق سعی می‌نماید نمایی زیبا را برای ساختمان به تصویر بکشد. استفاده از درب‌های ورودی گذشته، جلوه‌ی کمی به ساختمان می‌بخشد. شیشه ضد حریق باعث می‌شود راه‌پله، ورودی شفاف داشته باشد.

نام تجاری شرکت می‌تواند بر روی آن نقش ببندد و به‌نوعی، تبلیغ محسوب می شود. در کنار این، می‌توان در مواقع اضطراری برای خروج ساکنین استفاده شود.

امروزه شیشه دود بند پایان کار و انواع فریم آن به‌عنوان جزئی از مصالح ساختمان تعریف می‌گردد که برای حفظ ایمنی و جذابیت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای دریافت پایان کار ساختمان ضروری می‌باشد.

مزایای استفاده از شیشه دودبند در راه پله و راه رو

به‌مرورزمان صرفه‌جویی در انرژی به مسئله‌ای جهانی تبدیل شد و در کنار آن افزایش ایمنی در ساختمان‌ها به امری مهم تبدیل گردید. از مزایای استفاده از شیشه دود بند در راه پله و راه رو، صرفه‌جویی در انرژی با استفاده از این محصول به‌عنوان مسئله‌ای جهانی رواج یافت.

چرا که حضور شیشه ضد حریق در راه پله‌ها بجای درب‌های آهنی قدیمی باعث نفوذ نور طبیعی در محیط راه‌پله و راهرو می‌شود و این یعنی نور مصنوعی کمتری نیاز خواهد بود و در طول روز صرفه‌جویی در برق را احساس خواهیم نمود.

شیشه دودبند در زمان آتش‌سوزی

شیشه دودبند که به آن شیشه ضد حریق و پله فرار نیز گفته می‌شود. جهت حفظ ایمنی هر چه بیشتر ساختمان به کار می‌رود. این شیشه‌ها از جنس شیشه میرال و شیشه سکوریت می‌باشد و قدرت تحمل فراوان تا 200 درجه سانتی‌گراد گرما را دارا می‌باشند. نصب شیشه دودبند در راهروهای ساختمان سبب آن می‌گردد تا از ورود آتش به سایر طبقات جلوگیری کرده و ایمنی بالایی برای سایر طبقات در هنگام آتش ایجاد گردد. جلوگیری از گسترش حریق در راه پله اصلی‌ترین کاربرد شیشه ضد حریق در ساختمان‌ها می‌باشد.

خسارت و تلفات جانی در آتش‌سوزی‌ها تنها از طریق سوختگی نیست. بلکه درجه حرارت بالا و خفگی نیز در افزایش آمار تلفات نقش بسزایی دارند. توضیحات فوق بیانگر نقش مهم این محصول در گسترش آتش است. ایمن‌سازی شیشه‌ها، نه‌تنها به جلوگیری از پیشرفت آتش کمک می‌کند بلکه فرصت فرار ساکنین و حتی جمع‌آوری وسایل گران‌بها را نیز مهیا می‌کند.

طراحی اختصاصی شیشه دودبند

شما می‌توانید درب ساختمان و ورودی خود را با آرم و طرح خاصی تزیین نمایید و بر زیبایی آن بی افزایید. نوع بدون فریم این محصول دیده بازتری را از محیط در اختیار قرار می‌دهد. در ضمن در این حالت نور بیشتری وارد فضای ساختمان و راه‌پله استیل می‌شود.

شما می‌توانید حتی با قاب‌های باریک آلومینیومی، طرحی مدرن و زیبا را برای ورودی خود به تصویر بکشید. درب‌ها می‌توانند به‌صورت چرخشی، کشویی و لولایی طراحی شوند. شما می‌توانید از انواع اتصالات فولاد ضدزنگ و نوع درب دودبند و اتصالات را سفارشی‌سازی کنید. شیشه راه‌پله انتخابی مناسب برای درب‌های داخلی ساختمان و راه‌پله‌ها می‌باشد. نوع فریم لس دارای حداقل اتصالات است و انتخابی مناسب برای درب راهروهای ساختمان است.

 دودبند راه پله می تواند متریال های مختلفی داشته باشد اما مناسب ترین گزینه دودبند شیشه ای است که دارای محافظت طبقات در برابر آتش و دود و عدم کاهش و انتشار نور به داخل ساختمان می باشد که شرکت آسیا دُر با ارائه این محصول ایمنی ساختمان های شما را تضمین میکند.

 دوربندی راه پله چیست؟

شیشه در صنعت ساختمانی تقریبا در هر جای آپارتمان کاربرد دارد. شیشه دودبند راه پله یکی از کاربردهای شیشه ساختمانی است که با توجه به قوانین و مقررات موجود در راه پله ساختمان استفاده می شود. به همین دلیل دودبند راه پله نام گرفته است. دودبند راه پله مقاومت بسیار بالایی در برابر خطرات ناشی از آتش سوزی دارد و از ورود آتش به سایر طبقات نقش مهمی را ایفا می نماید.

دودبند راه پله چیست؟ در زمان آتش سوزی مسئله ای که به وجود می آید دود ناشی از سوختن می باشد که به راحتی به سایر بخش ها حرکت کرده و نفوذ می نماید، برای اینکه از حرکت این دود جلوگیری شود در راه پله از شیشه دودبند استفاده می نمایند. دودبند راه پله می تواند متریال مختلفی داشته باشد اما مناسب ترین گزینه دودبند شیشه ای است.

شیشه دودبند علاوه بر محافظت طبقات از انتشار آتش و دود کارایی دیگری هم دارد که مورد استفاده قرا می گیرد. از جمله می توان به عدم کاهش نور و انتشار کامل نور به داخل ساختمان ها اشاره کرد. به دلیل انتقال کامل نور از دو طرف شیشه نور به راحتی به داخل راه پله نفوذ می نماید و موجب روشن شدن آن می شود در نتیجه از روشن شدن لامپ در طول روز بی نیاز می گردد که همین موضوع موجب کاهش هزینه های مصرفی انرژی برق می شود.

آسیا دُر با داشتن گروه بازرگانی قدرتمند از یراق آلات وارداتی خود برای شیشه های درب راه پله استفاده می نماید و هدف خود را در رضایت مندی مشتریان خود قرار داده به همین منظور تعداد اجراهای خود را بیشتر و سود کار خود را پایین تر کرده است.

 

قیمت درب شیشه ای راه پله

درب شیشه ای پله و راه پله شیشه ای به عنوان یکی از اجزای مهم ساختمان است که برای دریافت فرم پایان کار ساختمان باید اجرا گردد. درب شیشه ای پله از نوع شیشه سکوریت می باشد که برای نصب و استفاده از آن باید یراق آلات مخصوص درب شیشه ای سکوریت مورد استفاده قرار بگیرد. درب شیشه ای پله بنا به اندازه دهانه باز می شود. راه پله ها و بنا به سلیقه ساکنین و سازندگان به صورت تک لنگه و دو لنگه نصب می گردد.

بنا به توضیحات قیمت درب شیشه ای پله براساس متراژ شیشه مورد استفاده و تعداد لنگه درب، یراق آلات مورد استفاده مشخص می گردد. قیمت راه پله شیشه ای همانند درب شیشه ای از شیشه سکوریت با ضخامت های متفاوت می باشد که تاثیر فراوانی دارد. در تعیین قیمت راه پله شیشه ای علاوه بر نوع شیشه و متراژ آن فریم و یراق آلات مورد استفاده دخیل است.

با توجه به نیاز مشتریان درب های دودبند چوبی را در انواع مختلف با توجه به متریال و ویژگی هایی که باید این محصول دارا باشد تولید کرده ایم که جهت سفارش این محصول با طراحان ما تماس حاصل فرمایید.

درب دودبند چوبی

درب های ضد حریق دارای دو نوع درب ضد حریق فلزی و درب ضد حریق چوبی یا دودبند می باشد. اینکه در هر ساختمانی از چه نوع درب ضد حریق باید استفاده کرد بستگی به استاندارد آتش نشانی درب ضد حریق دارد. درب ضد حریق همان طور که از اسمش پیداست ساختاری فلزی دارد و تمام مواد مورد استفاده در درب ضد حریق فلزی باید مورد تاییدیه آتش نشانی باشد.

درب ضد حریق باید از چوب خشک ساخته شده باشد اینکه نوع چوب چه چیزی باشد نیز بستگی به نظر و صلاحدید آتش نشانی دارد به دلیل اینکه هر ساله استاندارد های آتش نشانی اصلاح می شود تا امنیت جانی بیشتری را برای ساکنان ساختمان به ارمغان بیاورد.

درب ضد حریق چوبی

ضخامت درب ضد حریق چوبی باید ۱٫۵ سانتی متر بیشتر باشد این درب ضد حریق چوبی حتما این ضخامت را برای گرفتن تاییدیه پایان کار ساختمان و تاییدیه آتش نشانی داشته باشد. معمولا برای ساختمان های بالای ۲۳ متر از درب ضد حریق  استفاده می شود که در حقیقت درب دودبند می باشد. درب ضد حریق چوبی دارای ضخامت بیشتر از ۱٫۵ و چوب خشک بدون هر گونه خطوط CNC می باشد. البته می توان ضخامت درب ها را افزایش داد و برجستگی بر روی درب ایجاد کرد ولی نباید هیچ گونه کنده کاری بر روی درب ضد حریق جوبی انجام شود.

نوع دستگیره درب ضد حریق  نیز مهم می باشد. ست های کامل یراق درب ضد حریق تک لنگه و درب ضد حریق دو لنگه در بازار موجود می باشد و بستگی به کیفیت و کشور سازنده می توان از برندهای مختلفی استفاده کرد.

نصب درب ضد حریق چوبی بر روی چهارچوب فلزی نیز می تواند صورت بگیرد و بستگی به نظر ساختمان ساز دارد. چهارچوب چوبی درب ضد حریق چوبی بدون رنگ می باشد که از چوب روس خشک شده استفاده می شود و می توان گفت در این صورت جنس درب و چهارچوب شبیه به یکدیگر می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

sL2seMuCN6

شیشه دودبند یک انتخاب هوشمندانه برای محافظت و بهبود امکانات ساختمان‌ها می‌باشد که دارای ویژگی های زیر است:

عایق حرارت و برودت و آلودگی‌های صوتی

شیشه دودبند به دلیل ویژگی‌های عایقی خود، می‌تواند در کاهش انتقال حرارت و برودت بین داخل و خارج ساختمان تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، توانایی عایق کردن از آلودگی‌های صوتی نیز سبب بهبود کیفیت زندگی در داخل ساختمان می‌شود.

  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و دود خودروها

  • حفظ نور طبیعی

  • نصب آسان و سریع

  • کاهش مصرف انرژی برق

  • محافظت از کودکان خردسال

  • تزئینی و نمای زیبا

  • مانع از نفوذ دود در آتش‌سوزی

با توجه به مزایای فراوان آورده شده، شیشه دودبند به عنوان یک راه حل مؤثر در بهبود کیفیت زندگی در ساختمان‌ها و تامین ایمنی در مواقع ضروری معرفی می‌شود.

 

8bJWFo6awY

Top