مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع درب های پارکینگی را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات درب پارکینگ ریلی-درب های اتوماتیک پارکینگ-قیمت درب اتوماتیک پارکینگ-درب پارکینگ مدرن-انواع درب پارکینگ-درب پارکینگ فلزی-درب پارکینگ زیر سقفی-درب پارکینگ ریلی جدید که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشهایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعاتمتنوع درب پارکینگ ریلی-درب های اتوماتیک پارکینگ-قیمت درب اتوماتیک پارکینگ-درب پارکینگ مدرن-انواع درب پارکینگ-درب پارکینگ

فلزی-درب پارکینگ زیر سقفی-درب پارکینگ ریلی جدید خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب های پارکینگی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب های پارکینگی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب پارکینگ ریلی-درب های اتوماتیک پارکینگ-قیمت درب اتوماتیک پارکینگ-درب پارکینگ مدرن-انواع درب پارکینگ-درب پارکینگ فلزی-درب پارکینگ زیر سقفی-درب پارکینگ ریلی جدید با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب های پارکینگی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

اگر در کلان شهرهای ایران قدم بزنید، به راحتی می توانید هوشمند شدن شهر را تشخیص دهید. مثلا ۴۰۰ سال پیش اگر کسی می توانست درب خانه خود را با کنترل از راه دور باز کند، چه بلایی به سرش می آمد؟ احتمالا به جادوگری متهم می شد و … . اما امروزه کنترل درب از راه دور، کاملا امر بدیهی و معمولی است. با ما همراه باشید، تا به اتفاق به بررسی انواع درب های پارکینگی بپردازیم.

سابقه استفاده از درب ها برای پارکینگ به چندین هزار سال پیش باز میگردد. اختراع چرخ و ارابه، سبب شد که انسان ها در پی مکانی برای نگهداری وسایل نقلیه خود باشند.

۲۰۰ سال پیش اولین بار در آمریکا درب برقی ساخته شد. با گذشت زمان و اشتراک اطلاعات در سرتاسر زمین، این درب ها به تمام کشور ها راه پیدا کردند.

همخوانی درب پارکینگ با هارمونی دکوراسیون خارجی

اولین ویژگی مهم یک درب پارکینگ اتوماتیک، همخوانی درب با فضای بیرونی ساختمان است. درب به نوعی معرف افراد ساکن یک ساختمان است. پس باید دربی برای پارکینگ اختصاص یابد که با دکوراسیون خارجی ساختمان همخوانی داشته باشد.

محل پارکینگ در ساختمان

ویژگی دیگری که برای ساختمان خود باید در نظر بگیرید نور پارکینگ است. پارکینگ محل مورد نظر شمالی است یا جنوبی؟ پیلوت است یا یک پارکینگ طبقاتی؟ بزرگی فضای ورودی چقدر است؟

 

هر کدام از این پارکینگ ها درب خاص خود را لازم دارند. مهم ترین تفاوتی که وجود دارد، نورگیر بودن آنها ست. درب ورودی باید به حد کافی نور پارکینگ را تامین نماید. در نظر داشته باشید که اگر پارکینگ از نور کافی برخوردار نیست، باید از درب هایی استفاده کنید که نور را برای پارکینگ تامین کند. در این شرایط باید از شیشه رفلکس سکوریت نشکن استفاده کنید. این شیشه ها از طرفی به صورت کاملا واضح می توان خیابان را دید. از طرف دیگر مانند آینه عمل می کند.

تشخیص حرکت

تشخیص حرکت یک ویژگی ایمنی درب پارکینگ است. معمولا امنیت درب پارکینگ را از دو طریق می توان تامین کرد. با نصب سنسور های حرکتی در مسیر حرکت اتومبیل به سمت درب پارکینگ می توان این امنیت را فراهم نمود، وقتی وسیله نقلیه یا شخصی از مسیر سنسورها عبور می کند ، چراغ های گاراژ به طور خودکار روشن می شوند و بین چهار تا پنج دقیقه روی همین حالت می مانند.

این ویژگی، نورپردازی خوبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از اتومبیل و خانه خود خارج شوید و بدون اینکه لازم باشد برای باز شدن درب پارکینگ حرکت اضافه ای انجام دهید. همچنین به امنیت منزل کمک می کند ، زیرا هر سارقی که سعی در ورود به خانه شما را داشته باشد ، سنسورهای تشخیص حرکت را فعال کرده و باعث روشن شدن چراغ ها می شود. همانطور که کارشناسان امنیت خانه توصیه می کنند ، نورپردازی با کیفیت یکی از بهترین راه های دور کردن سارقان است!

کنترل دستی

دلایل بسیار خوبی وجود دارد که تمام درب ها مجهز به یک ویژگی کنترل دستی باشند. سناریوی زیر را تصور کنید: برق قطع شده و برای رفتن به محل کار باید ماشین خود را از گاراژ خارج کنید. بدون برق ، موتور الکترونیکی کار نمی کند ، و شما در خانه گیر خواهید کرد.

ویژگی های دربهای پارکینگ

با توجه به ویژگی های گفته شده، درب پارکینگ شما باید تمام موارد فوق را برطرف نماید.

با توجه به محل زندگی یا محل کار، باید انتخاب کنید درب شما هوشمند باشد یا به صورت دستی باز و بسته شود. اگر قرار است هوشمند باشد چه میزان هوشمندی را باید داشته باشد؟ در نظر بگیرید که آیا تنها یک ریموت کنترل کافی است؟ یا یک سیستم پیچیده ورود خروج باید تدارک دید؟ درب هایی که با رمز، یا شماره پلاک، چهره راننده و یا اثر انگشت باز شوند.

موارد دیگری که باید حتما به آن پرداخته شود رنگ و جنس درب پارکینگ است. بهترین نوع رنگ درب پارکینگ رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. این نوع از رنگها بر روی درب پاشیده می شود. پس از آن، درب در کوره ای با دمای ۲۰۰ درجه قرار می گیرد. این رنگ ها در انواع اقلیم های آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند.

فضای استفاده شده برای ورود و خروج چقدر است؟ اگر این فضا زیاد باشد به نوعی از انواع درب پارکینگ ریلی نیاز دارید.

انواع درب های پارکینگی

درب های پارکینگی انواع مختلفی دارند. استفاده از آنها بسته موقعیت ساختمان، شرایط جوی و سلیقه صاحب خانه متفاوت است.

  • درب برقی
  • درب زیر سقفی
  • درب ریلی

از انواع درب پارکینگ هستند.

درب پارکینگ برقی

درب برقی درب هایی هستند که توسط برق و ریموت کنترل، باز و بسته می شوند. این دربها از جمله پر فروش ترین درب ها در ایران و تهران بوده است. چرا که به راحتی قابل باز شدن هستند. از نکات مثبت این دربها می توان به ایمنی بالا، قیمت مناسب، موارد خرابی کم، قطعات مصرفی ارزان اشاره کرد. از نکات منفی این دربها می توان به ریموت کنترل اشاره کرد. اگر به هر دلیلی ریموت کنترل به درستی عمل نکند، مجبور به استفاده از کلید هستید.

گاهی می توان با نصب یک جک بادی مناسب بر روی درب، یک چشم مرکزی و یک یا چند ریموت کنترل دربهای معمولی پارکینگ را برقی کرد. اما این موضوع نیاز به بررسی شرایط و کارشناسی صحیح دارد. چرا که اگر سایز مناسب نباشد، جک های ضعیف به کار برده شود و… ضررهای مالی به بار خواهد آورد.

درب پارکینگ زیر سقفی

درب زیر سقفی یکی از ایمن ترین انواع درب پارکینگ اتوماتیک است. درب زیر سقفی برای پارکینگ های طراحی شده که فضای کافی برای باز شدن درب ندارد. در این حالت ریل های فولادی بر کناره های درب نصب می شود. به اندازه ارتفاع درب از ۲۴۰ تا ۲۸۰ سانتی متر ریلی بر روی سقف نصب می گردد. موتوری کشنده بر روی این ریل نصب می کنند. درب را به صورت ۹۰ درجه بر روی سقف می کشد و نگه می دارد. از نکات مثبت این دربها می توان به دو جداره بدون پلت دربها اشاره کرد. جنس رویه فولاد و جنس داخلی فوم پلی اورتان است. این جنس باعث می شود این دربها همانند یک عایق صوتی و حرارتی عمل کند. امنیت بالا، تنظیم چشم های الکترونیکی حساس به حرکت، از دیگر ویژگی های درب زیر سقفی است.

از ویژگی های منفی این دربها باید به قیمت بالای آنها اشاره کرد. در حالت عادی برای اضافه کردن آپشن های مختلف به این نوع دربها باید هزینه کنید.

درب پارکینگ ریلی

درب کشویی برای پارکینگ هایی استفاده می شود که فضای ورودی بزرگی دارند. این درب ها معمولا تا فضای ۲ متر برای ورود را باز می کند. درب در مسیر چپ یا راست باز می شود. لنگه متحرک بر روی لنگه ثابت قرار می گیرد. برای این منظور ریلی در مسیر حرکت درب روی زمین نصب می شود. موتوری کشنده درب ابتدای لنگه ثابت نصب می شود که دولنگه درب را روی هم قرار دهد. به دلیل حالت کشویی بودن این دربها آنها را درب پارکینگ کشویی نیز می نامند.

درب کشویی مزایای بسیاری دارد. از مزایای این نوع دربها می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد. چرا که برای باز کردن این دربها فقط به موتورهای کشنده نیاز است. وزن درب روی ریل است و نیازی نیست موتور وزن درب را تحمل کند.

از معایب این دربها می توان به اندازه فضای ورودی اشاره کرد. این دربها برای ورودی های بزرگ مناسب هستند. برای استفاده درب پارکینگ کشویی باید حداقل دو برابر فضای رفت و آمد ورودی را به فضای نصب درب اختصاص داد.

درب های مکانیکی دارای سخت‌افزارهای فیزیکی، ساختار، ابعاد، کیفیت، اجزای سازنده، کاربرد و افزونه‌های متصل متنوع و گوناگون هستند که هرکدام از این متغیرها می‌ توانند قیمت درب برقی را بالا یا پایین ببرند . این شرکت محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیاران مشتریان خود قرار میدهد.

قیمت درب های اتوماتیک

عوامل موثر بر هزینه درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک بر چه اساسی تعیین می ‌شود و چه فاکتورهایی روی هزینه نصب و راه‌ اندازی یک درب اتوماتیک یا برقی نقش دارند؟ واقعیت این است که این درب‌ ها یک وسیله مکانیکی با سخت‌افزارهای فیزیکی، ساختار، ابعاد، کیفیت، اجزای سازنده، کاربرد و افزونه‌های متصل متنوع و گوناگون هستند که هرکدام از این متغیرها می‌ توانند قیمت درب برقی را بالا یا پایین ببرند. همچنین سفارشی ‌سازی این محصول و اختصاصی‌ شدن آن برای اندازه‌ها و با متریال ‌های مختلف یعنی احتمالا نمی ‌توانید یک قیمت واحد برای آن‌ها پیدا کنید، چون معمولا هم به‌صورت پیش‌ ساخته و سری‌سازی تولید و عرضه نمی‌ شوند. منتها قطعات الکترونیکی و مکانیکی محصول از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه درب اتوماتیک هستند و از چشمی درب خودکار شما گرفته تا قفل ‌برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل همه روی قیمت نهایی کاری که تحویل می‌گیرد تاثیر خواهند گذاشت.

ابعاد درب بر قیمت درب برقی تاثیر دارد

فرقی نمی ‌کند درباره قیمت درب اتوماتیک پارکینگ حرف می ‌زنیم یا قیمت درب برقی مغازه، اندازه و ابعاد درب اتوماتیک و وزن آن و مثلا اینکه در ساخت‌ در مذکور از تیغه‌ های آلومینیومی، تیغه ‌های گالوانیزه، تیغه ‌های فولادی، تیغه ‌های پلی کربنات، تیغه ‌های فوم‌دار یا تیغه‌ های رول گیتر استفاده شده باشد، قیمت در اتوماتیک ساختمان شما را چه مسکونی و چه تجاری یا اداری تعیین می‌ کند. البته برای راه‌اندازی این درها سیم‌کشی هم انجام می ‌شود که بخشی از این هزینه‌ها نیز بابت همین کار است.

 آسیادر با آشنایی به معماری شهری و معماری اصیل ایرانی متناسب با سلایق برتر و فرهنگ هموطنان برای هر پروژه طرح های نوین و مدرن از جمله درب پارکینگ ریلی با کیفیت برتر ، حس امنیت ، زیبایی و القای انرژی مثبت ارائه میدهد.

 درب پارکینگ ریلی

درب ریلی اتوماتیک

 درب ریلی اتوماتیک به چند حالت قابل نصب می باشد ولی کارکرد و شکل آنها کاملا یکسان می باشند. براین اساس وزن درب ریلی و طول درب مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ریلی اتوماتیک می باشد. درب ریلی پارکینگ منازل معمولا از سایز کوچکی برخوردار می باشند، بنابراین هم طول درب و هم وزن آن کم می باشد و امکان نصب موتور درب ریلی اتوماتیک با قدرت پایین را می دهد که همین امر می تواند قیمت را بسیار کاهش دهد نوع دیگری از همین درب برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود که به دلیل سایز بزرگ درب نصب شده لوازم و قطعات بادوام تر و پرقدرت تری بایستی نصب و پشتیبانی شوند که موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی نصب شده می شود.

روانی درب در هنگام باز شدن و پیش بینی جک درب ریلی اتوماتیک با تحمل وزن بیشتر از درب می تواند طول عمر دستگاه را افزایش دهد. ساختار کیت های ریلی نیز همانند جک های پارکینگی به دو صورت مکانیکی و هیدرولیکی می باشد که از کیت های ریلی مکانیکی برای وزن های متداول و تردد های متوسط و از کیت های هیدرولیکی برای ترددهای بالا و درب های سنگین وزن صنعتی استفاده می شود.

ساختار کلی درب ریلی اتوماتیک به گونه ایست که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از 2 متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند. جک درب ریلی پارکینگ قابلیت نصب بر روی سطح زمین یا بالای درب را دارا می باشد . معمولا هر پکیج موتور درب ریلی دارای 4 متر ریل دندانه شانه ای می باشد که چنانچه طول درب بیش از این مقدار باشد باید به ازای هر متر طول اضافه ریل های 1 متری اضافه برای درب پیش بینی کرد.

معمولا باز و بسته شدن این درب کم صدا می باشد. از جمله معایبی که برای این نوع دربها می توان برشمرد داشتن فضایی معادل اندازه ی خود درب در سمت چپ یا راست آن است. استفاده از چرخ های با جنس پلی اتیلن در زیر درب باعث روانی و جلوگیری از استهلاک درب ریلی و همچنین بازدهی بالا و افزایش عمر موتور درب ریلی اتوماتیک می شود. رفع ایرادات ناشی از بد باز و بسته شدن و روانی درب ریلی توسط آهنگر قبل از نصب موتور الزامی می باشد.

 آسیادر با ارائه انواع مختلف درب ورودی ساختمان فرفورژه سبب شده است تا شما بتوانید بدون هیچ نگرانی از بابت امنیت، به جزئیات و زیبا سازی درب بپردازید.

 درب های پارکینگ فرفورژه

 درب ورودی ساختمان فرفورژه

زیبایی خیره کننده محصولات فرفورژه ایرانی سبب شده است تا استفاده از آنها در صنایع ساختمانی از جمله درب، درب ورودی پارکینگ ، درب فرفورژه پارکینگ، درب ورودی ساختمان فلزی با فرفورژه ،انواع مدل درب فلزی پارکینگ منزل و پنجره ها مورد استقبال خوبی قرار گیرد. درب ترک از بارزترین درب های فرفورژه است . درب ورودی پارکینگ ساختمان فرفورژه با ظاهر شیک و خاصی که دارد برای انواع اقسام ساختمان ها با سبک های معماری متفاوت مناسب می باشند.

یک درب حیاط ساده نشان دهنده چیست . در بسیاری از موارد برای درب ویلا یا یک ساختمان لوکس و مجلل ، یک درب حیاط یا درب ورودی ساختمان ساده انتخاب میکنند. درب حیاط یا درب پارکینگ فرفورژه که بتواند نمائی متفاوت از ساختمان شما به نمایش بگذارد. تصور کنید یک درب حیاط یا یک دروازه بسیار زیبا و باشکوه و مدرن به همراه طرح نمای زیبا و لوکس امروزی چه تفاوتی با سایر ساختمان ها دارد.

یک درب ورودی ساختمان نشان دهنده سبک و ساختار کلی نما است . به صورت کلی یک درب ورودی ساختمان شناسنامه ساختمان محسوب میشود . برای ساخت یک درب ورودی ساختمان باید نکاتی را رعایت کنید . در این بخش به معرفی درب ورودی ساختمان فرفورژه خواهیم پرداخت .

درب ورودی ساختمان فرفورژه یکی از افتخارات طراحی ایرانی محسوب میشود .استفاده از طرح های زیبا و اصیل ایرانی و پرداختن به جزئیات در درون درب ورودی ساختمان و درب حیاط فرفورژه سبب شده است که این نوع درب ورودی ساختمان نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را داشته باشد . قطعات درب ورودی ساختمان فرفورژه که حاصل دست آهنگران و حالت دادن آهن گداخته بر روی سندان است ، به قدری زیبا و جذاب است که یک بیننده را در ابتدای ورود به ساختمان و یا درب ویلا میتواند تا دقایقی به خود جلب کند.

مواد اولیه بکار رفته در درب ورودی ساختمان فرفورژه همگی از فولاد بوده و در عین مقاومت از ظرافت و امنیت بالائی برخوردار است . برای انتخاب درب ورودی ساختمان یکی از نکات مهم ، توجه به زمینه و فضائی است که قرار است درب ورودی ساختمان و درب حیاط در آن نصب گردد. در بین محصولات تولید شده برای درب ورودی ساختمان فرفورژه ،به غیر از شکل کلی درب فرفورژه بسته به طرح ساختمان از نظر مدرن بودن یا لوکس ، مدرن بودن یا ساده بودن میتوانید درب ورودی ساختمان و درب حیاط را با توجه به محیط اطراف هم طراحی کنید

 درب اتوماتیک پارکینگ شکل تشریفاتی گذشته خود را از دست داده و برای هر ساختمانی به عنوان ضرورت به شمار میرود که این شرکت با ارائه انواع درب های اتوماتیک پارکینگ جهت آسایش حال مشتریان خود آماده ی خدمت رسانی در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران می باشد.

درب های پارکینگ اتوماتیک

امروزه درب اتوماتیک پارکینگی یکی از الزامات هر ساختمان است. درب اتوماتیک به شما این امکان را میدهد که به صورت خودکار تنها با استفاده از ریموت کنترل درب پارکینگ را باز و بسته نموده و به آسانی تردد نمایید.

درب اتوماتیک پارکینگ شکل تشریفاتی گذشته خود را از دست داده و در زندگی سریع امروزی برای هر ساختمان قدیم و جدید به عنوان یک ضرورت به شمار می رود. بنابر شکل ساختمان و نوع کاربری آن از انواع مختلف درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب اتوماتیک ریلی یا کشویی و جک پارکینگ برای دربهای معمولی تاشو بهره می برد. رایج ترین این دربها جک پارکینگ و درب کرکره ای (کرکره برقی) می باشد که بدون محدودیت برای بسیاری از اماکن قابل نصب است. اما دربهای سکشنال برای فضاهای کم عرض مسقف پیشنهاد می شود چراکه در هنگام باز شدن درب زیر سقف جمع می شود. و دربهای ریلی نیز برای فضاهایی که در عمق محدودیت دارند توصیه می شود.

درب اتوماتیک پارکینگی نوعی درب با سایز بزرگ برای پارکینگ است که توسط یک موتور الکتریکی به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک پارکینگی معمولا جهت رفت و آمد ماشین و سایر وسایل نقلیه بزرگ می باشد. اما درب های اتوماتیک پارکینگی کوچکی نیز وجود دارند که دارای یک پانل تکی چرخنده است و در زیر سقف پارکینگ جاگذاری می شود. درب های اتوماتک پارکینگی بزرگتر معمولا دارای چند پانل متصل به هم می باشند که به سمت بالا جمع می شوند، ساخته شده است. مدل این درب های پارکینگی اتوماتیک، فنری و با وزن متعادل است که به جهت کاهش وزن آن می باشد تا مقدار نیروی موتوری و انسانی لازم برای باز کردن درب اتوماتیک را کاهش دهد. درب های اتوماتیک پارکینگی از فلز، فایبر گلاس و یا چوب ساخته می شوند، همچنین امکان دارد عایقی برای حفظ دمای بالا و پایین در کنار آن کار گذاشته شود.6ChFlkGQuY

در طراحی و ساختمان‌دهی امروزی، اهمیت بزرگی به آسانی رفت و آمد ساکنان در داخل ساختمان اختصاص داده شده است. به همین منظور، از تجهیزات متنوعی استفاده می‌شود تا عبور و عبور افراد به صورت خودکار و کارآمدتر انجام شود. علاوه بر این، امنیت و سلامتی ساکنان نیز چشم‌انداز مهمی در این طراحی‌ها محسوب می‌شود. نصب درب‌های اتوماتیک پارکینگ به‌طور ویژه به این هدف‌ها کمک می‌کند و تجربه ورود و خروج بهتری را برای ساکنان ارائه می‌دهد. به‌علاوه، این درب‌ها به زیبایی ظاهری ساختمان کمک می‌کنند و اجزای مدرن‌تری را به آن اضافه می‌کنند.

درب‌های پارکینگ در انواع متعددی طراحی شده‌اند، هر کدام با ویژگی‌ها و کاربری‌های خاص خود. انتخاب نوع مناسب درب پارکینگ وابسته به نیازها و مشخصات خاص ساختمان شماست. در ادامه به معرفی انواع مختلف درب‌های پارکینگ می‌پردازیم و همچنین به بحث درباره قیمت‌های مرتبط با این درها می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر محصولات از جمله درب‌های اتوماتیک، درب‌های شیشه‌ای، کرکره‌های برقی، راهبندها و غیره، می‌توانید به لینک‌های مرتبط مراجعه کنید.

 

2ABABBD2uT

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top