مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه اکسس کنترل را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع اکسس کنترل- قیمت اکسس کنترل بتا-دستگاه کنترل تردد rfid اکسس کنترل-نصب اکسس کنترل که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع اکسس کنترل- قیمت اکسس کنترل بتا-دستگاه کنترل تردد rfid اکسس کنترل-نصب اکسس کنترل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه اکسس کنترل را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع دستگاه اکسس کنترل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اکسس کنترل- قیمت اکسس کنترل بتا-دستگاه کنترل تردد rfid اکسس کنترل-نصب اکسس کنترل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دستگاه اکسس کنترل را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

اکسس کنترل چیست؟

دستگاههای اکسس کنترل یا همان دستگاه کنترل تردد دارای یک یا چند رله می باشند که دستگاه پس از تشخیص مجاز بودن افراد برای فرمان دادن به قفل برقی جهت باز شدن درب از آنها استفاده می کند، همچنین می توان از این اکسس کنترل ها برای فرمان دادن به انواع جک پارکینگی و دربهای اتوماتیک استفاده نمود.

اکسس کنترل اثر انگشتی چیست؟

دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی یکی از زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اکسس کنترل است. دستگاه اکسس کنترل هم همان گونه که احتمالا از اسم آن هم فهمیده‌اید؛ دستگاهی است که اجازه‌ی تردد و دسترسی به افراد می‌دهد. احتمالا بارها در موقعیتی قرار گرفته‌اید که جا گذاشتن کلید در خانه یا محل کار، برایتان دردسر درست کرده و نیاز به کلیدساز برای باز کردن در، پیدا کرده‌اید! نسل دستگاه‌های اکسس کنترل به بازار آمده‌اند تا این مشکل را برای شما برطرف کنند.

دستگاه اکسس کنترل چیست؟

دستگاه‌های اکسس کنترل، دستگاه‌هایی هستند که تردد اشخاص و اشیا را بدون دخالت نیروی انسانی کنترل می‌کنند. هر روزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های جدیدتری تولید می‌شود که سطح امنیت و آرامش زندگی انسان را بالا می‌برند و به کیفیت زندگی انسان، رنگ تازه‌ای می‌بخشند. دستگاه‌های کنترل دسترسی هم، یکی از این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند!

این دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند که می‌توانند تعیین کنند چه شخصی در چه زمانی به کجا دسترسی داشته باشد! در حقیقت دستگاه‌های کنترل دسترسی، مجوزی را برای ورود و خروج افراد صادر می‌کنند و مدیران می‌توانند با تهیه‌ی این دستگاه‌ها، تردد پرسنل خود را کنترل کنند و با جلوگیری از ورود و خروج افراد متفرقه، امنیت سازمان خود را بهبود ببخشند.

 دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی

در این نوع از دستگاه اکسس کنترل، اجازه‌ی عبور و مرور و تردد با استفاده از شناسایی اثرانگشت برای افراد صادر خواهد شد. در استفاده از این نوع دستگاه کنترل دسترسی، باید حتما توجه داشته باشید که اثرانگشت شما توسط دستگاه ثبت شود اگر نه گزارشی از تردد شما در سامانه ثبت نخواهد شد و به شما اجازه‌ی عبور داده نخواهد شد.

دستگاه اکسس کنترل چگونه کار می‌کند؟

دستگاه اکسس کنترل هم مانند سایر دستگاه‌ها، وظایفی دارد که باید مرحله به مرحله آن‌ها را به انجام برساند. معمولا دستگاه‌های کنترل دسترسی، وظایف خود را در سه مرحله به انجام می‌رسانند:

  • ثبت اطلاعات افراد

دستگاه در این مرحله، با استفاده از اثر انگشت، شناسایی چهره و یا دریافت رمز عبور، اطلاعات هر فرد را دریافت می‌کند و در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند. شخص پس از ثبت اطلاعاتش در دستگاه، برای سامانه شناخته شده است و امکان عبور و مرور و تردد به او داده می‌شود.

  • احراز هویت افراد

دستگاه در این مرحله تصمیم دارد با آنالیز کردن اطلاعات دریافتی، هویت فرد را شناسایی کند و به او اجازه‌ی دسترسی به مناطق تعیین شده را بدهد.

  • تایید هویت افراد

در این مرحله هم دستگاه با دریافت اطلاعات هویتی افراد و مقایسه‌ی آن‌ها با آنچه که در حافظه‌اش ثبت شده است، یا مجوز عبور را برای شخص مورد نظر صادر می‌کند و یا اجازه‌ی عبور به فرد نمی‌دهد.

اکسس کنترل اثرانگشتی

دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی، دستگاهی است که امنیت بالایی را برای محل کار و زندگی شما فراهم می‌کند. این دستگاه بر روی در خانه یا محل کار شما وصل می‌شود و اجازه‌ی وارد شدن به افراد ناشناس را نمی‌دهد. همچنین اگر فرد ناشناسی سعی در ورود به خانه را داشته باشد، از او عکس می‌گیرد و در اختیار صاحبخانه می‌گذارد. دستگاه اکسس کنترل درب بازکن اثرانگشتی، انتخاب تمام کسانی است که امنیت محل زندگی و کارگاهشان برایشان اهمیت زیادی دارد و نمی‌خواهند به هیچ عنوان، فرد ناشناسی وارد حریم شخصی آن‌ها شود.

از طرف دیگر این دستگاه‌ها مشکلات بسیاری زیادی را نیز برای افراد حل کرده‌اند! خود شما چند بار به خاطر کلید نداشتن پشت در مانده‌اید؟ یا مجبور شده‌اید برای این که دیگر اعضای خانواده پشت در نمانند، کارهای خود را کنسل کنید و در خانه بمانید؟ دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی، با شناسایی اثرانگشت هر یک از اعضای خانواده‌ی شما، شما را از داشتن هرگونه کلید و کارتی بی‌نیاز می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی

دستگاه کنترل دسترسی اثرانگشتی قابلیت این را دارد که تا ۱۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰۰ کارت را در حافظه‌ی خود ثبت کند. البته اگر شما این دستگاه‌ را برای منزل خود تهیه کنید قطعا نیازی به استفاده از همه‌ی ظرفیت آن نخواهید داشت بلکه این ظرفیت برای سازمان‌هایی با جمعیت زیاد در نظر گرفته شده است.

در حقیقت شما با خرید دستگاه کنترل دسترسی اثرانگشتی صاحب دو دستگاه می‌شوید. زیرا این سیستم فوق‌العاده قابلیت ثبت کارت شناسایی را هم دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز و عملکردتان، از حالت کارتی یا اثرانگشتی دستگاه استفاده کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با دستگاه‌های اکسس کنترل آشنا کنیم و یکی از محبوب‌ترین انواع آن یعنی دستگاه‌های اکسس کنترل اثرانگشتی را بهتر بشناسیم. هر روزه علم در حال پیشرفت است و فرصت‌های آسایش و راحتی را بیش از پیش برای انسان فراهم می‌کند.

 این شرکت با تولید انواع اکسس کنترل همچون دستگاه اکسس کنترل کارتی ، اکسس کنترل با رمز عبور ، اکسس کنترل با اثر انگشت آماده همکاری با خریداران و مشتریان خود می باشد.

  انواع اکسس کنترل

  • دستگاه اکسس کنترل کارتی

دستگاه‌های اکسس کنترل کارتی، بیشتر در محیط‌های اداری با تعداد کارمندان زیاد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای استفاده از این نوع دستگاه‌های اکسس کنترل، یک کارت در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد و کارمندان با استفاده از این کارت ورود و خروج خود را به دستگاه اعلام کرده و از دستگاه مجوز تردد را می‌گیرند.

  • دستگاه اکسس کنترل با رمز عبور

نوع دیگری از دستگاه‌های کنترل دسترسی وجود دارد که کنترل تردد اشخاص را با استفاده از رمز عبور به انجام می‌رسانند. به این ترتیب که برای هر فرد، کدی در نظر گرفته می‌شود و فرد با وارد کردن رمز عبور، مجوز عبور از دستگاه و دسترسی به ناحیه‌ی طرف دیگر را خواهد داشت.

  • دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی

در این نوع از دستگاه اکسس کنترل، اجازه‌ی عبور و مرور و تردد با استفاده از شناسایی اثرانگشت برای افراد صادر خواهد شد. در استفاده از این نوع دستگاه کنترل دسترسی، باید حتما توجه داشته باشید که اثرانگشت شما توسط دستگاه ثبت شود اگر نه گزارشی از تردد شما در سامانه ثبت نخواهد شد و به شما اجازه‌ی عبور داده نخواهد شد.

 برای نصب اکسس کنترل ها باید نکاتی را رعایت کرد که متخصصان این شرکت در این زمینه مشتریان خود را همراهی میکنند.

نصب اکسس کنترل

  • آموزش نصب اکسس کنترل به قفل برقی

نصب اکسس کنترل و قفل برقی بر روی درب کار سختی نیست اما نکاتی دارد که باید هنگام نصب به آن دقت کنید.

  • سیم بندی بین اکسس کنترل و قفل برقی

اکسس کنترل و قفل برقی هر دو نیاز به تغذیه ۱۲ ولت برای عمل کردن دارند، برای این منظور شما میتوانید از آداپتور DC استفاده کنید.اکسس کنترل ها معمولا به ولتاژ بالای ۱۲ ولت حساس هستند و ممکن است آسیب ببینند، بنابراین از منبع تغذیه هایی که دقیق نیستند و ممکن است ولتاژ بالای ۱۲ ولت بدهند استفاده نکنید. میتوانید برای هر دو دستگاه، اکسس کنترل و قفل برقی از یک تغذیه استفاده کنید، با این شرط که قفل برقی شما جریان بالایی نکشد، که در این صورت باید تغذیه اکسس کنترل و قفل برقی را جدا کنید. همچنین اگر از یک منبع تغذیه استفاده میکنید، حتما از یک دیود برای جلوگیری از جریان برگشتی قفل برقی به اکسس کنترل استفاده کنید تا دستگاه هنگ نکند و طول عمر آن کم نشود.

بیشتر اکسس کنترل ها دارای رله آزاد هستند و در بعضی فقط جریان خروجی مستقیم وجود دارد که در این نوع از کانکتور خروجی اکسس دو رشته مستقیم به قفل نصب میشود که کار را راحت میکند. اما در نوع رله دار باید از منبع تغذیه مثل اداپتور یه رشته (مثلا مثبت) را مستقیم به یک سر قفل وصل کرده و رشته دیگر را به پایه  COM رله دستگاه کنترل تردد وصل کرد و از پایه  NO رله به سر دیگر قفل وصل نمود.در واقع رله مانند کلید عمل کرده و با شناسایی فرد توسط دستگاه پایه COM به NO چسبیده وجریان را عبور داده و قفل را فعال میکند.

اگر از یک منبع تغذیه استفاده میکنید حتما یک دیود بین دوپایه ورودی قفل برقی بگذارید. به این صورت که نوار سفید دیود (منفی دیود) به سمت پایه مثبت قفل باشد تا از جریان برگشتی قفل جلوگیری کند.

 با تولید اکسس کنترل بتا با کیفیت بالا و سنسور تشخیص اثر انگشت با قیمتی مناسب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزمان هستیم.

 قیمت اکسس کنترل بتا

دستگاه کنترل تردد بتا قادر است با تشخیص افراد و هویت آن ها، امکان ورود و خروج آن ها را ممکن کند. این دستگاه همان عملکرد دستگاه حضور و غیاب را دارد، اما با  تفاوتی نسبت به آن عرضه می شود. دستگاه های حضور و غیاب می توانند با نرم افزار های قدرتمند ترِ خود، میزان حقوق و دستمزد افراد را با توجه به ساعات رفت و آمد و حضور آن ها در مجموعه محاسبه کند، اما دستگاه کنترل دسترسی این قابلیت را ندارد و شما فقط می توانید متوجه شوید چه کسانی در چه ساعاتی وارد و خارج شده اند. اما ویژگی جالب ترِ اکسس کنترل بتا این که دارای رله خروجی نیز هستند، به این معنا که می توانید آن را به درب متصل کنید تا با احراز هویت فرد، درب ساختمان را نیز باز کند. این ویژگی می تواند یکی از اصلی ترین دلایل خرید کنترل دسترسی بتا باشد.

کنترل دسترسی به وسیله کارت، رمز و اثر انگشت

برای تردد با استفاده از دستگاه کنترل دسترسی بتا می توانید از روش های گوناگون ارائه شده برای آن استفاده کنید، همانطور که در تیتر نیز مشخص است، می توانید با استفاده از کارت عبور مخصوص هر فرد، رفت و آمد را ممکن کنید. به این شکل که برای هر فرد یک کارت اختصاص می دهید، این کارت را برای دستگاه تعریف می کنید تا با نزدیک کردن آن به دستگاه توسط کاربر، هویت او تشخیص داده شود. اگر این کاربر (یا کارمند) برای همیشه از مجموعه خارج شود، کارت او دزدیده شود یا به هر دلیلی گم شود، می توانید به سادگی آن را از حافظه دستگاه پاک کنید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

برای استفاده از دستگاه کنترل تردد کدینگ بتا باید یک رمز  (یا در مورد بعضی دیگر بیش از یک رمز) تعریف کنید، با وارد کردن رمز توسط افراد، کارِ شناسایی و حتی باز کردن درب انجام می گیرد. باید بدانیم که قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی بتا به خاطر استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت، قطعا بالاتر خواهد بود، اما با توجه به امنیت بالاتر آن به خاطر یونیک بودنِ هر اثر انگشت، این افزایش قیمت منطقی و معقول به نظر می رسد.

 دستگاه کنترل تردد rfid اکسس کنترل چیست؟! نحوه ی راه اندازی این دستگاه چگونه است؟!

دستگاه کنترل تردد rfid اکسس کنترل

کاربردها

جهت بازکردن انواع درب های برقی ساختمان و واحدهای مسکونی حتی از طریق آیفون تصویری بطوریکه با نزدیک کردن کارت مجاز به آن قفل برقی فرمان گرفته و درب باز می شود.

مشخصات

  • قابلیت تعریف 500 کارت یا کلیدتگ
  • قابلیت خواندن کارت از فاصله 3 سانتی متری
  • امنیت بالا نسبت به ریموت ها و سیستم های متداول
  • قیمت مناسب
  • حذف هزینه های مربوط به مغزی قفل به دلیل عدم تماس فزیکی
  • امکان تعریف یک کلید برای چند قفل
  • ظاهر زیبا

نحوه استفاده

  • چشمک زن آهسته قرمز: حالت آماده به کار
  • چشمک زن سریع سبز: آماده برای دریافت دستور و یا کارت
  • چراغ قرمز: انجام برنامه ریزی و ثبت عملیات
  • چراغ سبز: عملیات تایید
  • چشمک زن سبز و قرمز: راه اندازی مجدد دستگاه و تغییر پسورد برنامه ریزی
  • بوق کوتاه: ورودی مجاز
  • 3 بوق کوتاه: ورودی غیر مجاز
  • بوق ممتد: انجام برنامه ریزی و ثبت عملیات
  • 3 بوق ممتد: راه اندازی مجدد دستگاه و تغییر پسورد برنامه ریزی
  • پسوورد برنامه ریزی پیش فرض: 123456

نحوه اضافه کردن کارت

برای اضافه کردن یک کارت ابتدا کلید # را فشار داده و پسورد برنامه ریزی را وارد کنید(به صورت پیش فرض 123456 می باشد). سپس دوباره کلید # را فشار داده و  سپس 1 را فشار دهید. چشمک زن به رنگ سبز درآمده و منتظر کارت مورد نظر شما است. کارت را به سیستم نزدیک کنید تا شناسایی شود در صورت انجام موفق بودن عملیات شناسایی دستگاه یک بوق ممتد زده و با فشار دادن دوباره # عملیات ثبت کارت به اتمام می رسد. در صورتی که می خواهید بیش از یک کارت را به سیستم اضافه کنید نیازی به طی چندین باره مراحل بالا نیست و در هنگام شناسایی کارت همه کارت ها را پشت سر هم به سیستم وارد کرده و در نهایت # را فشار دهید تا عملیات اضافه کردن کارت به پایان برسد.

نحوه حذف کردن کارت

برای حذف یک کارت ابتدا کلید # را فشار داده و پسورد برنامه ریزی را وارد کنید. سپس دوباره کلید # را فشار داده و سپس 41 را وارد کنید. کارت خود را به سیستم نزدیک کرده و بعد از شنیدن صدای بوق ممتد با فشار دادن کلید # عمیات به پایان می رسد. در صورتی که می خواهید بیش از یک کارت را از سیستم حذف کنید نیازی به طی چندین باره مراحل فوق نیست و در هنگام شناسایی کارت همه کارت ها را پشت سر هم به سیستم وارد کنید و در نهایت # را فشار دهید تا عملیات حذف کارت به پایان برسد. برای حذف همه کاربران می توانید پس از زدن # و پسورد برنامه ریزی و زدن دوباره # و وارد کردن مقدار 40000 و در نهایت زدن # همه کاربران موجود که از طریق کارت یا پسورد شناسایی می شدند، حذف می شوند.

بازگردانی تنظیمات کارخانه

برای ریست دستگاه و بازگردانی سیستم به تنظیمات کارخانه پس از زدن # و پسوورد برنامه ریزی و زدن مجدد # مقدار899 را وارد کرده و کلید # را فشار دهید در اینصورت تمامی تنظیمات به حالت اولیه بازگردانی می شود. مد نظر داشته باشید که با این روش پسورد برنامه ریزی تغییری نمی یابد. 

YNMCN9IhK4

ویژگی‌های دستگاه اکسس کنترل شامل موارد زیر می باشد:

کارتخوان‌ها: استفاده از کارت‌های ایمنی، کارت‌های پرسونالی، یا کارت‌های RFID (Radio-Frequency Identification) به منظور شناسایی افراد و دسترسی آن‌ها به مکان‌های مختلف.

خواننده اثر انگشت: استفاده از اثر انگشت برای تشخیص و شناسایی افراد. این روش به عنوان یکی از روش‌های بیومتریکی محسوب می‌شود.

رمز عبور و پین کد: استفاده از رمزهای عبور یا پین کدها برای ورود به مکان‌ها یا دستگاه‌ها.

کنترل دسترسی زمانی: تعیین زمان‌ها و شرایطی که کاربران مجاز به دسترسی به مکان یا منبع می‌شوند.

سیستم مدیریت از راه دور: قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور برای تغییرات در دسترسی‌ها یا اضافه کردن و حذف کاربران.

سیستم گزارش‌دهی: قابلیت ثبت و نمایش گزارش‌ها در مورد فعالیت‌های کاربران و دسترسی‌های آن‌ها.

سیستم هشدار: امکان فرستادن هشدارها در صورت تلاش برای دسترسی غیرمجاز یا رخدادهای ناخواسته.

انطباق با فناوری‌های امنیتی: استفاده از استانداردهای امنیتی مانند WPA2 برای جلوگیری از حملات امنیتی.

g4Yx1rhQK3

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top