مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آموزش نصب بالکن شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پوشش بالکن و تراس-شیشه کشویی-شیشه بالکن همدان-پوشاندن بالکن با شیشه-دیوار شیشه ای سکوریت-قیمت درب کشویی بالکن-پنجره تمام شیشه-پوشش بالکن در زمستان که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پوشش بالکن و تراس-شیشه کشویی-شیشه بالکن همدان-پوشاندن بالکن با شیشه-دیوار شیشه ای سکوریت-قیمت درب کشویی بالکن-پنجره تمام شیشه-پوشش بالکن در زمستان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آموزش نصب بالکن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع آموزش نصب بالکن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش بالکن و تراس-شیشه کشویی-شیشه بالکن همدان-پوشاندن بالکن با شیشه-دیوار شیشه ای سکوریت-قیمت درب کشویی بالکن-پنجره تمام شیشه-پوشش بالکن در زمستان با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از آموزش نصب بالکن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

برای نصب شیشه بالکن در شروع کار باید نسبت به محیط فضای لازم برای نصب را در نظر بگیریم موارد لازم در اجرا که بر عهده شرکت نمی باشد، فرد باید از قبل انجام شود. و موارد لازم که برعهده شرکت است از آهن کشی، اندازه گیری، تراز بودن قسمتی از اجراکننده فریم ها متناسب با اندازه شیشه ها تراز و شاقول گردد.

بی احتیاطی در نصب موجب بروز خسارتهای مالی و جانی می گردد، پس نصب شیشه سکوریت باید با دقت و حساسیت انجام پذیرد. لبه های شیشه سکوریت حساسیت زیادی دارد که موقع نصب باید از چوب و یا لاستیک استفاده گردد، تا شیشه با پیچ یا فلز تماس مستقیم نداشته باشد. شیشه میرال، در اندازه های مختلف تولید می گردد، در حمل آن باید توجه صورت گیرد و با احتیاط و توسط  موتورهای مخصوص انجام گردد.

افزایش فضای در دسترس

در این حالت طیف گسترده ای از اندازه شیشه بالکن ریلی برای باز کردن در دسترس خواهد بود. اگر شما تمامی دربهای لولایی خود را با درب شیشه ای ریلی تعویض کنید، خواهید دید که فضای شما گسترده تر میشود و این امر میتواند دسترسی آسانی را به سایر نقاط فراهم کند و البته در این فضا هم اجازه میدهد که از تمامی فضای  خود در تمام فصول سال استفاده نمایید.

صرفه جویی فضا

دربهای لولایی گذشته که برای ورود به بالکن استفاده میشدند، اولا فضای بیشتری را اشغال میکردند و ثانیا امکان استفاده در تمام فصول میسر نبود این محصول هیچ فضایی بجز در مسیر ریل را اشغال نمیکند و تنها بر روی ریل حرکت کرده و باز و بسته می شود. بدین ترتیب فضای بیشتری در دسترس خواهد بود.

 افزایش دید

استفاده از شیشه بالکن ریلی، باعث میشود تا بتوانید به راحتی از مشاهده ی فضای خارج از منزل خود لذت ببرید و یک فضای لذت بخش را در محیط آپارتمان نشینی برای خود ایجاد نمایید تا اوقات فراغت خوشی را با خانواده در آن بگذرانید.

نور طبیعی

با نصب این محصول در طول روز نور بیشتری وارد محیط آپارتمان شما میشود و سراسر محیط مملو از نور می شود

سوالاتی از نصب شیشه بالکن

  • چگونه می‌توان رنگ مناسبی را برای شیشه بالکن خود برگزید؟

معمولاً پانل‌های شیشه بالکن با رنگ های مناسبی به بازار ارائه می‌گردد. شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را به واحد تولید ارائه نمایید. ولی معمولاً رنگ های سیاه‌ و سفید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • این پانل‌های شیشه بالکن، تا چه میزانی بالکن را از باد و باران حفظ می‌کند؟

مطمئناً به اندازه کافی فضا را در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد محافظت کافی می‌نماید. اگر پانل‌ها بطور مناسب کنار یکدیگر قرار نگیرند، با وزش باد شدید و بارش باران، آب ممکن است به داخل آن نفوذ کند ولی دربارش های عادی مشکلی پیش نخواهد آمد.

  • آیا شکاف بین پانل های شیشه بالکن می‌تواند بسته شود؟

بین دو شیشه را می توان با استفاده از نوار مخصوص پوشاند و آن را از باد و باران و حتی نفوذ آب حفظ نمود. شما می‌توانید در فصول گرم این نوار را بردارید تا بتوانید جریان هوا را، حتی در صورت بسته بودن آن احساس کنید.

  • مقاومت حرارتی شیشه بالکن چه میزان است؟

به دلیل اینکه از فریم آلومینیومی و پانلهای شیشه تشکیل شده هردو جنسی سرد می‌باشند. این امر را در نظر بگیرید که دمای هوا در بالکن شیشه ای هیچ‌گاه بادمای موجود در اتاق و خانه یکسان نخواهد بود و با یکدیگر مطابقت ندارند.

  • شیشه بالکن تا چه اندازه می‌تواند سروصدا را کاهش دهد؟

به‌طور متوسط میزان سروصدای خیابان را حدود 12.8 دسی‌بل کاهش می‌دهد.

نصب شیشه بالکن

بسیار امروزه طراحی آپارتمان‌ها به شکل‌های مختلف و متنوع بسیاری صورت می گیرد، به طوری‌که ممکن است بالکن خانه‌ی شما گرد یا نیم‌دایره، مستطیلی، چند‌ضلعی و... باشد. اما جای هیچ نگرانی نیست! چرا که شیشه بالکن با هر نوع معماری ساختمان سازگار است و نصب بالکن شیشه‌ای در هر طرح معماری‌ای از بالکن قابل اجراست. نصب شیشه بالکن به این صورت انجام می شود که یک ریل (معمولا آلومینیومی) در کف بالکن کار گذاشته می‌شود و یک ریل هم در سقف.

بالکن شیشه‌ای در واقع چند پنل شیشه سکوریت هم‌اندازه است که با عایق بندی محکم به هم چسبیده‌اند، روی این دو ریل سوار می‌شود. یکی از پنل‌های شیشه بالکن مانند پنجره، به‌صورت 90 درجه باز می‌شود. بقیه‌ی پنل‌ها که روی ریل قرار گرفته‌اند تنها حرکت عرضی دارند و روی ریل حرکت می‌کنند تا هرموقع که خواستید بتوانید بالکن شیشه‌ای خود را به صورت کامل باز کنید. همچنین پنل‌های شیشه بالکن پس از باز شدن، به سمت داخل هم حرکت می‌کنند تا شما برای شستشوی آنها به هیچ مشکلی برنخورید.

 محرمیت برای ما ایرانی ها اهمیت بسیار زیادی دارد، شاید بخاطر همین موضوع باشد که قبل از پوشاندن بالکن خانه،  رغبت چندانی به استفاده از آن نداریم. بالکن پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یکی از زیباترین و لذت بخش ترین قسمت های خانه را دارد. شرکت آسیا دُر با تولید انواع شیشه های طرحدار و مات علاوه برامنیت ، زیبایی را هم به خانه و محل کارشما به ارمغان می اورد.

 پوشش بالکن و تراس

پوشاندن دید تراس و بالکن

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که برای ایجاد پوشش و بستن دید تراس و بالکن باید مورد توجه قرار بگیرد، ساختمان مسکونی یا خانه شما و محلی است که در آن واقع شده است. گاهی اوقات دید از خانه همسایه به گونه ای است که نیاز دارید پوشش کامل را انتخاب نمایید اما گاهی اوقات نیز ایجاد فضاهای نیمه باز و نیمه بسته کفایت می کند. باری هر کدام از این موقعیت ها ایده هایی وجود دارد که در ادامه می توانید آن ها را بررسی کنید:

  • پوشش تراس با شیشه های مات و رنگی
  • ایجاد دیوار سبز روی بالکن
  • استفاده از حصیر یا پرده بامبو
  • ایجاد حریم با دیوارهای مجوف
  • پوشش زیبا با گیاهان رونده
  • بستن دید با سایه بان

شیشه های مات شده برای ایجاد حریم در تراس خانه

اولین کاری که به ذهن هر کسی می رسد استفاده از دیوارهای شیشه ای است، اما نه شیشه های شفاف. شیشه هایی که به وسیله برچسب های شیشه مات کن پوشانده شده اند. برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی هستند. این دیوار های شیشه ای می توانند تا نصفه ارتفاع تراس شما را بپوشانند و بالای آن ها باز باشد تا تهویه هوا به آسانی در فضا صورت بگیرد و هم چنین در حالت ایستاده هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.

سایبان های دستی پارچه ای برای ایجاد حریم در تراس خانه

اگر نمی خواهید از سایبان های برقی استفاده کنید، سایبان های دستی را جایگزین آن ها کنید ولی دقت کنید که سایبانی که می خواهید استفاده کنید باید قابلیت تغییر درجه پایه را داشته باشد تا بتوانید به عنوان یک دیوار متحرک هم از آن بهره ببرید.

آسیادر با مشتریان و خریداران در انتخاب درب شیشه ای کشویی با هزینه ای مناسب و بهترین یراق آلات وارداتی همراه میشود.

 شیشه کشویی

درب کشویی شیشه ای

 درب کشویی شیشه‌ای بر روی یک ریل حرکت می‌کند و از نظر باز و بسته شدن کمی با درب شیشه‌ای لولایی که توسط لولاها مهار شده است متفاوت است، این نوع درب برای محیط‌هایی که فضای کمتری در اختیار می‌باشد بسیار مناسب است زیرا درب کشویی در هنگام باز و بسته شدن هیچ احتیاجی به فضا نداشته و بدون گردش پایه‌ها باز و بسته می‌شود.

با توجه به نکته‌ای که گفته شد یعنی نیاز نداشتن درب کشویی شیشه‌ای به فضا برای گردش پایه در نتیجه فضای کمتری نیز اشغال می‌کند و حتی می‌توان به راحتی آن را بر روی دیواره‌ای نصب کرد و درب شیشه‌ای را با ریل‌هایی از جنس فلزات مختلف مهار نمود.

استفاده درست از درب کشویی شیشه‌ای

اگر قصد دارید برای ویترین یا ورودی یک فروشگاه از درب کشویی شیشه‌ای استفاده نمایید پیشنهاد می‌کنیم که از نوع اتوماتیک آن استفاده کنید زیرا استفاده از درب کشویی دستی باعث خواهد شد در هنگام باز و بسته کردن درب به پشت ویترین شما حرکت کرده و زیبایی ویترین را از بین خواهد برد و در دید مشتریان جلوه‌ی بدی خواهد داشت. از جمله معایب درب کشویی شیشه‌ای می‌توان به این نکته اشاره کرد که اکثر مردم با این نوع درب‌ها آشنایی نداشته و فکر می‌کنند برای باز کردن باید به آن فشار وارد شود و مانند درب‌های لولایی است، همین فشار باعث خواهد شد که به ریل‌ها آسیب وارد شود، این آسیب به نوعی است که اگر مداوم تکرار شود موجب هرز شدن ریل ‌ها شده و درب کشویی شیشه‌ای خود به خود باز و بسته خواهد شد که این موضوع بسیار آزار دهنده است.

اگر درب کشویی شیشه‌ای را برای محل‌هایی با رفت و آمد بالا در نظر گرفته‌اید بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا بسته شدن درب کشویی پس از باز شدن توسط شخص زمان بر بوده و باعث ترافیک خواهد شد در صورتی که می‌توانید از درب کشویی شیشه‌ای اتوماتیک استفاده کنید. درب کشویی شیشه‌ای را می‌توان به دو نوع دستی و خودکار نصب نمود و هرکدام مناسب محیط‌های خاصی است، تنها تفاوت اصلی این دو نوع در اپراتور درب کشویی اتوماتیک است که باعث تشخیص افراد و باز و بسته شدن خودکار درب شیشه‌ای خواهد شد.

آسیادر از شیشه سکوریت با عملکردی صحیح و تضمین‌شده و یراق‌آلاتی با کیفیت برای تولید سیستم بالکنی استفاده می کند، که تأثیر بسزایی بر عملکرد صحیح و طول عمر آن دارد.

پوشاندن بالکن با شیشه

امروزه نصب و اجرای محفظه شیشه ای بالکن، بسیار مرسوم و مورد توجه قرار گرفته است. بدنه اصلی بالکن شیشه‌ای شما، از پانل‌های شیشه  ای عمودی تشکیل شده که برای شما دیدی بدون مانع، بدون توجه به شرایط آب و هوایی را فراهم می کند. هر یک از پانل‌های شیشه‌ای نصب شده می تواند مستقل از دیگری، به‌عنوان یک شیشه کشویی و یا لولایی نصب و مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نصب این سیستم، نگهداری و نظافت فضا را برای شما، بسیار دلچسب تر و سریع‌تر خواهد کرد.

شیشه های مورد استفاده در بالکن، از نوع سکوریت و از مقاومت بالایی برخوردارند. (علت مقاومت بالا، شوک واردشده در زمان تولید آن است. در اثر درجه حرارت بالای وارده به آن و سرد کردن ناگهانی شوکی به آن وارد می‌شود و مقاومت آن را بالا می‌برد.) و برای استفاده در تراس‌های شیشه‌ای مناسب است.

بالکن شیشه ای

 از اولین و مهم ترین عوامل تأثیرگذار در بالکن شیشه ای می توان به قیمت بر متراژ دهانه بالکن اشاره نمود که با افزایش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، کاهش می یابد و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ به صرفه تر خواهد کرد. بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند، به دست آوردن سطح قابل قبولی از مهارت فنی و تسلط برای نصب انواع شیشه بالکن نیازمند دانش و کسب تجربه کافی در این زمینه است.

شرکت آسیادر مفتخر است شیشه سکوریتی که تولید می‌کند، 100 درصد سکوریت و ایمن باشد. که این امری ضروری بابت حفظ سلامتی و جان هم میهنان عزیز می‌باشد .

 دیوار شیشه ای سکوریت

شیشه سکوریت

 دنیای امروزه متناسب با نیاز افراد و اقشار مختلف جامعه رو به تغییر می‌باشد.میل به زیبایی همیشه در انسان‌ها وجود داشته و حسی غیر قابل انکار بوده است. جذابیت و زیبایی شیشه سکوریت در هنگام استفاده در نمای فضای بیرون و کمتر دیده شدن دیوارها در افراد مختلف، حس قدرت و رؤیایی را به انسان‌ها تلقین می‌نمایید.همان‌طور که قطعاً تجربه کرده اید؛ زمانی که شما در فضایی که با شیشه احاطه شده است قرار می‌گیرید، احساس بهتری دارید.تا زمانی که فضای اطراف شما را دیوار و سیمان پوشش داده است. به همین دلیل هم همیشه اماکن با میزان نورگیری و فضای بصری که ایجاد می‌کنند. علاوه بر اینکه طرفداران بیشتری نیز دارند؛ از لحاظ مالی نیز گران‌بهاتر می‌باشند.

درصد سکوریت کردن، شیشه‌های سکوریت بسیار امری ضروری و مهم است.در شیشه‌هایی که بی اسم و نشان تولید می‌شود. و فاقد مهر استاندارد هستند؛ درصد سکوریت شیشه‌ها کم است. و همان فرایند که شیشه به تیکه‌های کوچک و ریز تبدیل شود، انجام نمی‌گیرد و شیشه‌ها با ابعاد بزرگ‌تر خورد می‌شوند و باعث آسیب جدی و صدمه جانی می‌گردد.

کاربرد شیشه سکوریت

  • شیشه مغازه ها و فروشگاه‌ها (نمایشگاه ماشین،بانک،ویترین بوتیک،شیشه جان پناه)
  • نرده و حفاظ شیشه‌ای با هندریل شیشه‌ای
  • شیشه دود بند راه‌پله‌ها
  • شیشه دور دوشی .شیشه حمام
  • پارتیشن شیشه ای و جداساز شیشه‌ای
  • شیشه تراس یا بالکنی

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Ccf0eexH8c

مراحل نصب بالکن شیشه‌ای:

اندازه‌گیری و برنامه‌ریزی: ابتدا اندازه‌گیری دقیقی از مکان نصب بالکن خود انجام دهید. برنامه‌ریزی کنید که بالکن چه ارتفاع و اندازه‌ای خواهد داشت و کجا قرار می‌گیرد.

حفر و نصب پایه‌ها: با استفاده از ابزارهای مناسب و براساس برنامه‌ریزی، پایه‌های بالکن را در مکان‌های مورد نیاز حفر کنید. سپس پایه‌ها را در این مکان‌ها نصب کنید و با مهره‌ها و پیچ‌ها بچسبانید.

نصب شیشه‌ها: شیشه‌های بالکن را با مهره‌های اسپندل به پایه‌ها نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که شیشه‌ها به طور محکم و ایمن نصب شده‌اند و هیچ فاصله‌ای بین آنها وجود ندارد.

پیچ‌گوشتی و مهره‌گذاری: با استفاده از پیچ گوشتی و مهره‌های مناسب، پیچ‌ها را به پایه‌ها و شیشه‌ها بچسبانید و آنها را محکم کنید.

کاهش نویز و لرزش: برای کاهش نویز و لرزش در بالکن، از سیلیکون مقاوم در برابر آب و هوا استفاده کنید و آن را در اطراف شیشه‌ها و پایه‌ها به طور دقیق و به مقدار کافی قرار دهید.

پایان دادن به نصب: مطمئن شوید که تمام مهره‌ها و پیچ‌ها به درستی محکم شده‌اند و بالکن به طور کامل نصب شده است.

تمیز کردن و تزئین: بعد از نصب، شیشه‌ها را با مواد مناسب تمیز کنید و بالکن را به شکلی زیبا و تزئینی مرتب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که در هنگام نصب بالکن شیشه‌ای، ایمنی خود و دیگران را در نظر بگیرید و از وسایل ایمنی مورد نیاز مانند عینک ایمنی و دستکش استفاده کنید. همچنین ممکن است برای نصب به متخصصان مجرب مراجعه کنید تا کار به بهترین شکل انجام شود.

 

i9vxYmXsRe

Top