مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک-پارتیشن شیشه ای فریم لس-پارتیشن شیشه ای راش دکور-پروفیل پارتیشن بندی-پارتیشن شیشه ای منزل-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک-پارتیشن شیشه ای فریم لس-پارتیشن شیشه ای راش دکور-پروفیل پارتیشن بندی-پارتیشن شیشه ای منزل-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک-پارتیشن شیشه ای فریم لس-پارتیشن شیشه ای راش دکور-پروفیل پارتیشن بندی-پارتیشن شیشه ای منزل-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پروفیل پارتیشن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

پارتیشن شیشه ای

مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا یکی از قویترین تولید کنندگان پارتیش های شیشه ای است و با تحقیق و تجارب چند ده ساله در عرصه تولید انواع پارتیشن، به مدلهایی از پارتیشن شیشه ای دست پیدا کرده است که بنابر کارایی و نیاز خاص هر محیط مدل مناسب را عرضه می نماید . بطور کلی پارتیشن های شیشه ای به دو نوع تقسیم می شود.

۱: پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

این نوع پارتیشن شیشه ای اداری، دارای فریم از جنس آلومینیوم متراکم بوده و متریال پوششی آن نیز از شیشه های دو جداره و یا تک جداره می باشد.

۲: پارتیشن شیشه ای ام دی اف

این نوع پارتیشن شیشه ای دارای استراکچر و فریم از جنس mdfمی باشد ولی متریال پوششی این محصول نیز شیشه غالب می باشد.

هر یک از انواع بالا دارای قابلیت و مشخصات خاص خود بوده و بنا بر نیاز هر فضا ارائه می گردد که در کارکرد و قابلیت ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد .

پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

مزایای پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل:

۱: زیبایی پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

۲: استحکام پارتیشن شیشه ای آلومینیوم

۳:قابلیت بسیار بالای آکوستیک پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

۳: تولید مدولار پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

۴: قابلیت جابجایی این پارتیشن و نصب مجدد آن در محل های دیگر بدون آسیب و با هزینه ای پایین

۵:بالاترین نور دهی پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

۶:سطح اشغال بسیار کم پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

۷: ماندگاری بالای رنگ پروفیل و تضمین رنگ تا ۳۰ سال

۸.نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای آلومینیم بصورت کاملا دقیق

زیبایی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل:

این نوع از پارتیشن شیشه ای دارای قاب بندی های بسیار زیبا بوده و در نهایت ظرافت تولید می گردد و همچنین پروفیل آلومینیوم آن کاملا با کیفیت تولید شمش جهانی و در مراحل و کوره های مختلف بعمل می آید در نتیجه پروفیل حاصل دارای بالاترین کیفیت سختی و زیبایی بوده و همچنین نوع آنادایز رنگ آن به زیبایی این محصول افزوده است.

استحکام پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

استحکام این محصول بیشترین بستگی را به استراکچر تشکیل دهنده آن دارد و هر چه محصولی دارای اسکلت محکم تری باشد در نتیچه محصول دچار اشکال سازه ای نشده و دارای مقاومت بیشتری خواهد بود در این محصول بدلیل کیفیت بالای پروفیل آلومینیوم تشکیل دهنده آن و همچنین اتصالات قوی، به این پارتیشن مقاومت بسیار بالایی داده است .

قابلیت بسیار بالای آکوستیک پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

شاید یکی از جالب ترین و مهمترین خصوصیات این محصول درصد بالای مهار صوت می باشد . این نوع دیوایدر شیشه ای بر خلاف ظرافت ظاهری دارای استانداردهای بسیار بالای آکوستیک است و شاید بتوان گفت درصد مهار صوت این محصول را از تمامی مدل های پارتیشن بسیار بیشتر میباشد و این قابلیت زمانی برای ما جذاب تر می شد که ما با دیواره ای قطور این آکوستیک را ایجاد نکرده ایم و تنها یک پارتیشن با قطر ۵ سانتیمتر دارای چنین قابلیتی است. لذا کاربرد این پارتیشن در سالن های کنفرانس سنترال که در وسط یک محیط ایجاد می گردد ، بسیار زیاد است.

تولید پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

در ساخت پارتیشن شیشه ای در این نوع دیوایدر پس از اندازه گیری بوسیله کارشناسان تبدیل به ابعاد تولید شده و بصورت مکانیزه در کارخانه تولید و اسمبل می گردد ، تا با طرح های کار قبل از ارسال کاملا تطبیق نماید و سپس پارتیشن در مقاطع قابل حمل ری اسمبل ( Re Assemble ) شده و به محل پروژه حمل می گردد تا نصب گردد. این مراحل کار موجب می گردد تا محصول در کمترین زمان ممکن در محل نصب گردد و این قابلیت از تولید مدولار بدست می آید چرا که در نوع تولید قطعات دارای شیوه و اتصالات هم خانواده هستند و براحتی میتوان آن را جمع و یا باز نمود در تولید مدولار می توان بنا بر نیاز پس از تحویل و نصب کار، باز هم قطعات جدیدی در طرح دلخواه به پارتیشن قبلی اضافه و یا از آن کم کرد.

امکان جابجایی پارتیشن شیشه ای پازل ستاپ و نصب مجدد آن در محل های دیگر بدون آسیب سختی و کیفیت بالای پروفیل های استفاده شده در این پارتیشن ها و همچنین قابلیت اسمبلینگ مدولار به ما این امکان را میدهد تا در صورت جابجایی محل و تغییر در تیغه چینی امکان استفاده و نصب مجدد پارتیشن بدون کوچکترین آسیب، وجود داشته باشد. همچنین با این روش ازهزینه مجدد جلوگیری می شود. این قابلیت در این محصول بسیار مهم است چرا که این نوع پارتیشن شیشه ای دارای مقاومت بالا می باشد و میتوان برای سالها، با انتقال آن به محل مورد نظر آنرا مجددا اسمبل کرده و مورد استفاده قرار داد.

 بالاترین نور دهی پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل

 این نوع پارتیشن همان گونه که از تصاویر محصول پیداست دارای بالاترین عبور نور را در پارتیشن های شیشه ای مستحکم دارد. یعنی اینکه در پارتیشن هایی با استحکام دیوار و این نوع به سبب داشتن پروفیل ظریف دارای نوردهی بسیار بالایی است.

ماندگاری بالای رنگ پروفیل و تضمین رنگ تا ۳۰ سال

علاوه بر استحکام و سختی این محصول در رنگ پذیری و ماندگاری، رنگ کوره های آن نیز بسیار مقاوم می باشد. پروفیل های استفاده شده در پارتیشن های شیشه ای در آزمون های مختلفی تست خود را به خوبی پس داده است . این پارتیشن به دو گونه ارایه می گردد. نوع اول رنگ پودری کوره ای میباشد که در سالن های رنگ مکانیزه و استاندارد پروفیل رنگ شده و ارائه می گردد و در نوع دوم رنگ پروفیل را به شیوه آنادایز به رنگ دلخواه درمی آوریم که در این شیوه درجه مقاومت آن نیز بسیار بالاتر از رنگ پودری خواهد بود و از طرفی از زیبایی و درخشش خاصی نیز برخوردار خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر دارا بودن مزایا از نظر شفافیت و عبور مناسب نور و قابل حرکت بودن در هر جایی از محیط قابل استفاده است و قیمتی مناسب تری نسبت به سایر دیواره های شیشه ای دارد. خریداران میتوانند پارتیشن شیشه ای را در قیمت مناسب از شرکت آسیادر خریداری کنند.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر دارا بودن مزایای پارتیشن ها از نظر شفافیت و عبور مناسب نور، قابل حرکت بوده و در هر جایی از محیط قابل استفاده است. با خرید پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید اندازه تقسیم بندی های محیط را در هر زمان که لازم بود عوض کرده و به راحتی تغییر دکوراسیون داشته باشید.پارتیشن شیشه ای متحرک قابل طراحی بر اساس مساحت داخلی فضا، ویژگی های محیطی  فضا مانند ارتفاع سقف، میزان نور و متناسب با نوع کاربری ساختمان از نظر مسکونی یا شرکتی بودن، ویلاها است.مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک بسیار زیاد است از جمله زیبایی و شیک بودن این پارتیشن ها وعدم اثر گذاری در رنگ محیط .این پارتیشن های شیشه ای موجب استفاده موثرتر از فضاهای محدود شده و ضمن تقسیم کنندگی محیط، مقرون به صرفه  بوده، می تواند موجب نورپردازی طبیعی محیط گردند. نصب سریع از مزایای این پارتیشن های شیشه ای است.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به انواع دیوارهای ثابت مطمئنا کمتر است. این نوع پارتیشن ها می توانند عایق صدا باشند که قیمت های بالاتری پیدا می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای علاوه بر موارد بیان شده به المان هایی مانند متراژ محیط ، رنگ و نوع دیواره پارتیشن و طرح روی آن نیز بستگی دارد. در مدل های آلومینیومی، نوع و ضخامت فریم آلومینیومی تاثیر زیادی بر قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک دارد. پارتیشن های شیشه ای متحرک برای اتاق سازی و جداکردن محیط های اداری و منازل به صورت موقت یا غیر دائم، جایگزین دیوار های ثابت شده اند. در بعضی مدل های پارتیشن شیشه ای متحرک، پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت اولیه و فریم کار به کار رفته و از شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده می شود.

پارتیشن های شیشه ای فرم لس به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد بسیار حائز اهمیت است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و رایگان مشاوره بگیرید.

 پارتیشن شیشه ای فریم لس

همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه‌ای مشخص است، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است. در این سبک پارتیشن های شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس، از زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار برخوردار بوده و دلیل زیبایی آن، نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه ها و یکدست بودن آنها می باشد. علاوه بر زیبایی، صرفه اقتصادی این سیستم نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار، موجب محبوبیت هرچه بیشتر آن گردیده است. از مهمترین اجزاء پارتیشن شیشه ای فریم لس، شیشه می باشد. پارتیشن شیشه ای فریم لس، از شیشه و یراق آلات مخصوص به خود تشکیل می شود.

نکته مهم و مزیت اصلی پارتیشن فریم لس که مورد توجه مشتریان قرار گرفته، جای گیری، پرتی کمتر و سطح مفید بیشتر آن، به دلیل نداشتن فریم می باشد. به دلیل انعطاف پذیر بودن پارتیشن شیشه‌ای به راحتی می توان آن را در فضاها و محیط های متفاوتی نصب نمود که زیبایی و کارایی آن محیط را به بیشترین حد خود می رساند. این سیستم به دلیل نداشتن فریم در ظاهر شکننده ولی دارای استحکام بسیار بالایی است.

شرکت آسیادر پارتیشن های شیشه ای منزل را با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان و در انواع مختلف تولید میکند و دکوراسیون داخلی منزل شما را زیبا و مجلل میکند.

 پارتیشن شیشه ای منزل

دکوراسیون داخلی منزل ما صرفه نظر از اینکه بزرگ یا کوچک، ساده یا مجلل باشد؛ نشان دهنده شیوه زندگی ماست که تحت تأثیر سلیقه شخصی، عادات روزمره و نحوه برخورد ما با زندگی، دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. اما شکل ارتباط بین بخش‌های عمومی و خصوصی هر خانه و مفاهیمی چون حریم خصوصی و کنترل فضا، به الگوهای رفتاری و فرهنگی حاکم بر جامعه و خانواده‌های آن بستگی دارد.

از این رو طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش عناصر معماری داخلی متأثر از الگوهای فرهنگی و نیاز ساکنین آن، می‌تواند کارکردهای مختلفی را به فضای زندگی داده و رضایت بیشتری را به آن‌ها بدهد. اما آنچه که همواره باید مد نظر قرار گیرد آن است که هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن با المان‌های مختلف دکوراتیو را دارد؛ اما باید از اصول و نکات صحیح چیدمان و کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا فضای مناسب، زیبا و کارآمد پدید آید.

اهمیت ایجاد پارتیشن

امروزه یکی از شایع‌ترین و پرکاربردترین سبک‌های معماری که تحت تأثیر شیوه و عادات زندگی مدرن ایجاد شده، طراحی خانه‌هایی با پلان‌های باز و یکپارچه می‌باشد که بیشتر فضاهای اصلی خانه را به یکدیگر مرتبط ساخته و حریم‌های خصوصی کمتری را برای افراد ایجاد می‌کند. این سبک از معماری که بیشتر در طراحی خانه‌های کوچک و یا خانه‌های بسیار بزرگ و ویلایی به منظور تسهیل در حرکت و گردش بیشتر نور و هوا و احساس دل باز بودن در تمامی نقاط مختلف خانه طراحی می‌شود، به دلیل نادیده گرفتن خلوت و امنیت بصری در بخش‌هایی از فضاهای منزل، در مواقعی سلامت و آرامش روانی ساکنین را دچار اثرات سوئی می‌کند.

بنابراین با اینکه در معماری باز به دلیل عدم وجود دیوار در فضای داخلی، ممکن است باعث بزرگ‌تر شدن فضای خانه شود اما همیشه عملی و راحت نیست. زیرا صرفه نظر از الگوها و ویژگی‌های فرهنگی افراد، داشتن یک اتاق خواب خصوصی یا جدا کردن اتاق نشیمن از اتاق غذا خوری می‌تواند احساس راحتی بیشتری را برای تمامی ساکنین یک خانه فراهم سازد. اما گاهی اوقات فضای خانه‌ها، بخصوص خانه‌های آپارتمانی به قدری کوچک است که عملاً امکان جداسازی محیط و داشتن فضایی مجزا در خانه با استفاده از دیوارها، درها غیر ممکن است. در برخی شرایط دیگر هم فضا به‌قدری بزرگ است که بایستی قسمتی از خانه، مثلاً نشیمن و پذیرایی را در یک فضای مشخص و جدا از یکدیگر ایجاد کرد.

 سکوریت به دلیل خاصیت ها و مزیت های ویژه ی بسیاری که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن های شیشه ای می باشد. شرکت آسیادر با تولید انواع پارتیشن های شیشه ای گامی نو در ارائه خدمات به مشتریان خود برداشته است.

 پارتیشن شیشه ای چیست

پارتیشن شیشه در واقع همان دیوار شیشه می باشد که با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری بر روی دکوراتیو فضا می گذارد. در واقع پارتیشن شیشه یک عنصر منحصر به فرد به شمار می رود که موجب تفکیک فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از عبور عوامل خارجی چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان نیز جلوگیری به عمل می آورد در حالی که جنبه ی بصری فضا نیز از بین نمی رود.

شما می توانید از پارتیشن های شیشه ای به عنوان یک ابزار سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری استفاده نمایید. این نوع پارتیشن ها به وسیله ی فریم های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده ی شیشه به وجود می آیند. برای ساخت این نوع پارتیشن های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می کنند که در هنگام خرید حتما دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه های با دوام و خوب خریداری کنید.

شما با کمک این نوع پارتیشن های شیشه ای می توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف داشته باشید. زمانی که می خواهید تا برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن شیشه ای به عنوان یک جزء حیاتی تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم شیشه سکوریت به دلیل خاصیت ها و مزیت های ویژه ی بسیاری که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن ها می باشد.

از جمله ویژگی های پارتیشن های شیشه ای به صورت زیر می باشد:

  • شیک بودن و جذابیت و جلوه ی آن
  • نسبت به دیگر پارتیشن ها ده میلی متر ضخامت کم تری دارد.
  • داشتن عملکرد صورتی آکوستیک تا ۴۷ دسی بل
  • اجرایی کردن انواع طرح های سندبلاست
  • نصب سریع و بسیار آسان
  • اجرا کردن با ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل
  • دارا بودن طیف گسترده ای از رنگ های متنوع برای فریم و شیشه 

SceHLKAjBO

پروفیل پارتیشن شیشه‌ای یک ماده ساختمانی است که برای ساخت پارتیشن‌ها یا دیوارهای داخلی با استفاده از شیشه به کار می‌رود. این پروفیل‌ها معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند و به شیشه‌ها کمک می‌کنند تا درست و به شکل منظم در محل خود قرار گیرند. آنها به عنوان یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی و جلوه‌دهی به فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروفیل پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند در انواع مختلفی شکل‌ها و اندازه‌ها داشته باشد تا به نیازهای مختلف طراحی و معماری پاسخ دهد. همچنین، این پروفیل‌ها معمولاً دارای سیستم‌های نصب و اتصال مخصوص به خود هستند که نصب و جابجایی شیشه‌ها را آسان می‌کنند.

در طراحی داخلی، پروفیل پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند جلوه‌ای مدرن و زیبا به فضا بدهد و در عین حال اجازه می‌دهد تا نور به طور طبیعی در فضا منتشر شود و احساس انفتاحی را ایجاد کند. از این دلایل، این نوع پروفیل‌ها به عنوان یک انتخاب محبوب در طراحی داخلی و مکان‌های اداری یا تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

KYCYfdIvOc

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top