مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بالکن تاشو را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت درب کشویی بالکن-پوشش بالکن و تراس-درب کشویی برای بالکن-بستن بالکن با طلق-پنجره آلومینیومی برای بالکن-بالکن آماده-محافظ دید بالکن-قیمت جام بالکن که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب کشویی بالکن-پوشش بالکن و تراس-درب کشویی برای بالکن-بستن بالکن با طلق-پنجره آلومینیومی برای بالکن-بالکن آماده-محافظ دید بالکن-قیمت جام بالکن خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالکن تاشو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بالکن تاشو در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب کشویی بالکن-پوشش بالکن و تراس-درب کشویی برای بالکن-بستن بالکن با طلق-پنجره آلومینیومی برای بالکن-بالکن آماده-محافظ دید بالکن-قیمت جام بالکن با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالکن تاشو را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

چرا شیشه بالکن تاشو ؟!

شیشه بالکن ، بالکن شیشه ای ، شیشه بالکن جمع  شو ، شیشه بالکنی تاشو ، بالکن شیشه ای جمع شو ، جام بالکن و …  از اصطلاحات رایجی است که در روزهای اخیر از طرف مشتریان بیشتر می شنویم. اما این اصطلاحات چیست و چه کاربردی دارند و چه فایده ای می توانند داشته باشند؟

کارکرد سیستم های شیشه بالکن از اساس به این گونه است که شیشه های سکوریت به صورت جمع شو بر روی ریل های آلومینیومی در یک طرف یا دوطرف بالکن جمع می شوند. در این روزهایی که ما در شهرهای بزرگ روزهای پراسترس و پر مشغله و خسته کننده ای را سپری می کنیم اهمیت فضای شیشه ای بالکن که محیطی زیبا و راحت را برای ما فراهم می سازد دو چندان می شود.

قبل از این ، فضای بالکن ها با سیستم های ثابت آلومینیومی یا شیشه های ثابت UPVC محصور می شدند که این سیستم ها کارایی ، زیبایی و وجه تمایز بالکن را گرفته و نیز نمای بیرونی بسیار زشتی را به ساختمان می دادند که چنین فضای بسته و خسته کننده ای با ورود سیستم های تاشو ریلی به بازار به تدریج از رده خارج می شوند. با ورود سیستم های جدید تاشو ریلی جمع شونده به بازار فضای بالکن ها بدون اینکه ماهیت و کارایی خود را از دست دهند محصور می شوند و می توان کل شیشه های تاشو را به یک طرف یا دوطرف بالکن جمع کرد و هر زمان که خواستیم می توانیم آنرا در جهات مختلف باز یا بسته کنیم که در این صورت بالکن ها از فضای محدود و کسل کننده خارج شده و به یک فضای آزاد و مفرح تبدیل می شوند. سیستم های کار شده با UPVC و یا شیشه های ثابت نمای بیرونی ساختمان و بالکن را زشت و بد ظاهر می کند. علاوه بر این نظافت این شیشه ها بسیار مشکل و گاها غیرممکن است. شیشه بالکن های ریلی که بر مبنای اجزای شیشه ای و شفاف بودن آنها تشکیل شده با معماری بیرونی ساختمان نیز همخوانی داشته و زیبایی دو چندانی را به نمای بیرونی ساختمان می بخشد، ضمن اینکه سیستم های ریلی جمع شو می توانند بالکن را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از جمله برف و باران و بادهای شدید محفوظ نگه داشته و از ورود گرد و خاک و سر و صداهای ناهنجار و حشرات و غیره جلوگیری کرده و مانع لانه گذاری پرندگان و سایر حیوانات موذی در محیط بالکن شوند.

البته با توجه به قابلیت تاشوندگی و جمع شوندگی شیشه بالکن ها، نظافت و نگاهداری آنها نیز بسیار راحت و بی خطر است. همچنین در فصول گرد و مطبوع سال، با کنار زدن شیشه ها، از آب و هوا و منظره بالکن کمال استفاده را می توان برد. در فصول سرد و زمستانی نیز با بستن و کیپ کردن شیشه ها، محیطی گرم و قابل نشیمن و استفاده برای اعضای خانه به وجود می آید.

فضای بالکن‌هایی با حفاظ نرده‌ بسیار متفاوت است. حفاظ نرده‌ای بالکن در صورتی که سراسری باشد عملا هیچ نمایی برای شما باقی نمی‌گذارد. آنچه خواهید دید نرده‌های بیقواره است. فضای بالکن از سرما و گرما و صدا و گردوغبار در امان نخواهد بود. در انتخاب حفاظ بالکن کمی دقت کنید. شما میتوانید با استفاده از شیشه بالکن تاشو یا جمع شو و شیشه بالکن ریلی در خانه تغییر اساسی بدهید. شیشه های استفاده شده در سیستم های ریلی جمع شو از جنس شیشه سکوریت و یا گاها لمینت می باشد که اگر احیانا شیشه ای نیز شکسته شود با توجه به خاصیت این شیشه ها، ضرر یا آسیب مهمی به محیط یا فرد وارد نمی شود.

اگر بخواهیم فواید و کارایی بالکن شیشه ای تاشو را بصورت خلاصه و فهرست وار اعلام کنیم:

  • مهمترین قابلیت شیشه بالکنی این است که در مواقع دلخواه می توانید کل شیشه ها را کنار کشیده و جمع کنید و در سایر مواقع دلخواه نیز می توانید شیشه ها را کنار هم چفت و کیپ کرده و ببندید، بدین ترتیب بالکن ها به محیطی کاربردی ، راحت و قابل استفاده تبدیل می شوند.
  • سیستم شیشه بالکن با اصول معماری عمومی منازل مطابقت داشته و نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها را بهبود می بخشد.
  • با توجه به قابلیت ها و سهولت استفاده از شیشه بالکن، در هر شرایط جوی، حتی هنگام بارش برف و باران و یا مواقع طوفان، براحتی به هر شکلی که مورد نظرتان باشد می توانید از بالکن ها و محیط دنج آن بهره ببرید.
  • بالکن شیشه ای فضای داخلی بالکن شما را از گرد و خاک، سر و صدا، برگ درختان، گرده گیاهان، حشرات، حیواناتی که امکان لانه گذاری در بالکن ها را دارند و هرگونه زباله های ناشی از آنها محفوظ میدارد.
  • در سیستم های شیشه بالکنی ریلی فرآیند ایزولاسیون حرارتی با جداسازی محیط داخلی و خارجی از هم با پروفیل های ریلی آلومینیومی مخصوص انجام می شود.
  • در بالکن شیشه ای تاشوی ریلی به لطف درزگیرهای آلومینیومی به کار رفته و پروفیل ویراق آلات عایق حرارت بکار گرفته شده ،  ایزولاسیون و درزگیری کامل در برابر شرایط جوی و محیطی صورت می گیرد.

6 مزیت شیشه بالکن تاشو یا شیشه بالکن ریلی را برایتان نام می‌بریم. مزیتی‌هایی که شما را قانع خواهد کرد که شیشه بالکن بهترین انتخاب برای حفاظت بالکن است. بالکن‌هایی که این روزها محل نصب تاسیساتی مانند پکیج شده و استفاده از شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج کارآیی و عمر دستگاه را افزایش خواهد داد.

1 –  مزیت نصب شیشه بالکن تاشو با هدف حفاظت از پکیج

چند سالیست برخی تاسیسات مورد استفاده در آپارتمان‌ها مانند پکیج و لوله‌کشی‌های مربوط به آن یا در برخی موارد کولر یا باربیکیو در بالکن نصب می‌شود. ساختمان‌های این روزها خصوصا آپارتمان‌ها از فضای بالکن برای نصب پکیج استفاده می‌کنند. دلیل انتخاب فضای بالکن برای نصب پکیج تعاملی است که با هوای بیرون دارد و احتمال خطر را کاهش خواهد داد. ارتباط نزدیک پکیج با فضای بیرون باعث خواهد شد تا نیازی به وجود دودکش نباشد اما نصب پکیج در هوای آزاد معایب خود را دارد.با حفاظت از بالکن می‌توانید این معایب را پوشش دهید. اولین نیازی که درون بالکن‌هایی با تاسیسات لوله‌کشی و پکیج و ... حس می‌شود استفاده از  شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج است. مزیت شیشه بالکن آن است که پکیج و لوله‌کشی همراه  آنرا از سرما زدگی حفظ خواهد کرد. وجود شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج به شما کمک می‌کند تا در سرمای زیر صفر درجه نگران یخ زدن لوله‌ها نباشید. در صورتی در یک بازه زمانی مشخص از پکیج استفاده نکنید و سرما به زیر صفر درجه برسد به احتمال زیاد یخ‌زدگی لوله‌ها و داخل دستگاه مشکل‌ساز خواهد بود و برای راه‌اندازی پکیج به تعمیرکار احتیاج خواهید داشت. مزیت شیشه بالکن آن است که از یخ زدگی‌لوله‌های پکیج و خود دستگاه و تخریب اجزای آن جلوگیری خواهد کرد. بعلاوه تابش مستقیم آفتاب نیز در دماهای بالا ممکن است مشکل ساز شود. مزیت شیشه بالکن تاشو در راستای ایجاد حرارت، به شما کمک خواهد کرد تا تقریبی متوجه تاسیسات نصب شده در بالکن شود. علاوه بر تغییر دما، گرد و خاک و حشرات موزی می‌تواند به مجموعه تاسیسات نصب شده در بالکن آسیب برساند. مزیت شیشه بالکن آن است که 100 درصد عایق گرد و غبار بوده و مانع ورود حشرات موزی خواهد شد. شرکت آسیادر افتخار دارد شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج نصب شده در بالکن ارائه کند تا حفاظت از بالکن به بهترین شکل انجام شود وهزینه تعمیرات پکیج یابد.

2-  با استفاده از تراس شیشه‌ای هیچ مانعی بین شما و منظره بیرون وجود نخواهد داشت

دیگر مزیت شیشه بالکن تاشو منظره‌ای است که به شما هدیه می‌دهد. هیچ مانعی در برابر دید ایجاد نخواهد کرد. زیرا پانل‌هایی که زمان نصب شیشه‌های تاشو بالکن و تراس استفاده می‌شود هیچ ستون یا اضافاتی در جلوی دید شما نخواهد داشت. شرکت شیشه آسیادر افتخار دارد تا با کیفیت‌ترین پانل‌ها را از کشور ترکیه وارد کند و کار طراحی و مونتاژ را در ایران و به دست متخصصان با تجربه پیش ببرد. نصب شیشه تاشو بالکن و تراس را به ما بسپارید. ایده داشتن منظره‌ای بی انتها و بدون مانع مدت‌ها آرزویی برای ساکنان آپارتمان‌ها بود اما امروزه می‌توانید پرده شیشه‌ای داشته باشید که هیچ مانعی جلوی دید شما ایجاد نکند. مزیت شیشه تاشو ریلی در بالکن و تراس و ایوان خانه‌های شما آن است که بر خلاف سایر روش‌ها امنیت و حفاظت بالکن برای ساکنان خانه ایجاد خواهد شد اما در عین حال پرده شیشه‌ای مانعی برای خیره شده شما به منظره روبرو نخواهد بود.

3- حفاظت بالکن با استفاده از شیشه بالکن تاشو

مزیت شیشه بالکن سکوریت بر کسی پوشیده نیست. شیشه ایمن یا شیشه سکوریت، به انواعی از شیشه‌ها گفته می‌شد که مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ایجاد شده اعم از تنش‌های حرارتی و یا ضربه‌ای خواهند داشت. در عین‌حال اگر شرایط طوری باشد که ضربه به شیشه باعث شکستن آن شود به هیچ عنوان آسیبی به ساکنین وارد نمی‌شود. در واقع نقطه ضعف شیشه‌های معمولی آسیب‌پذیری آنهاست که در مزیت شیشه بالکن سکوریت بالکن آن است که در کنار حفاظت از بالکن ایمنی ساکنین را نیز در نظر خواهد داشت. شیشه‌ تاشو بالکن مورد استفاده در شرکت آسیادر درجه یک فلوت سوپر کلییر میباشد که در کارخانه شیشه سکوریت جام ایمن(بزرگترین کارخانه شیشه سکوریت در ایران) سکوریت میشود. تمامی شیشه‌ها دارای علامت استاندارد بوده و از نوع درجه یک میباشد.

4- در یک چشم به هم زدن پرده شیشه‌ای بالکن خود را کنار بزنید!

مزیت شیشه بالکن جمع‌شو آن است که در یک چشم به هم زدن متناسب با نیاز شما کاملا بسته یا کاملا باز می‌شود. می‌توانید همانطور که پرده خانه را باز و بسته می‌کنید حتی ساده‌تر از آن شیشه جمع‌شو را کاملا باز کنید یا کاملا ببندید. این مزیت شیشه بالکن کرکره‌ای به شما کمک می‌کند حفاظت بالکن به طور کامل انجام شود و در عین حال هر موقع بخواهید کاملا کنار برود.  با شیشه جمع‌شو می‌توانید بالکن بند ایمن، زیبا و کاربردی در خانه ایجاد کنید تا هر زمانی که اراده کنید مانند پرده شیشه‌ای کاملا باز شود و فضای بی انتها در اختیار شما قرار گیرد.

5- از گزند گرد غبار و حشرات موزی در امان باشید

تراس شیشه‌ای یا بالکن شیشه‌ای خانه شما تا 100 درصد از عبور هر نوع حشره و گرد و غباری جلوگیری خواهد کرد. حفاظت بالکن با استفاده از بالکن بند شیشه‌ای به شما امکان می‌دهد که مدتی که به مسافرت رفته‌اید هیچ دغدغه‌ای از نظر حفاظت بالکن و تاسیسات آن نداشته باشید. شیشه‌ای برای حفاظت از پکیج شما وجود خواهد داشت که کاملا ایمن است و فضا را از گزند هر نوع آلاینده و حشره‌ای در امان نگاه خواهد داشت.

6- مزیت شیشه بالکن در کاهش هدر رفت انرژی و حفظ سرمایه شما

مزیت شیشه بالکن تاشو در کاهش هدر رفت انرژی باعث حفظ سرمایه شماست. شیشه بالکن آسیادر افتخار دارد که پانل‌هایی از شیشه تاشو بالکن در اختیار هموطنان بگذارد که بالاترین میزان عایق حرارتی برای خانه‌های شما به ارمغان آورد. استفاده از بالکن بند شیشه‌ای می‌تواند هزینه‌های انرژی شما را به شدت کم کند.

برای زیبا شدن فضای بالکن، عایق صوتی و حرارتی و جلوگیری از ورود گرد و غبار و افزایش فضای ساختمان اقدام به نصب جام بالکن شیشه ای کنید که شرکت آسیادر با داشتن کادری مجرب در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت به مشتریان و خریداران خود آماده خدمت رسانی در این حرفه میباشد.

قیمت جام بالکن

ما باور داریم که بالکن فضایی جداگانه از محیط زندگی‌مان است، با استفاده از آن در این باور می‌توان تجدید نظر نمود، چراکه فضای شما را به یک اتاق اضافی تبدیل می‌نماید و محدودیت‌های استفاده از بالکن را از بین می‌برد و فضایی خیال‌انگیز را برای شما پدید می‌آورد. همچنین فضایی خارج از محیط خانه که می‌توانید بچه‌ها را با خیال راحت در آنجا مشغول بازی نمایید و از ایمنی آن‌ها مطمئن باشید. در این صورت یک اتاق بازی امن در منزل خود خواهید داشت.

 در اجرای جام بالکن از کف زمین تا سقف، در این حالت ریل‌ها و پروفیل آلومینیومی بر روی کف زمین و سقف نصب می‌شود. در این نوع ضخامت پانل‌ها 8، 10 یا 12 میلی‌متر می‌باشد.قیمت جام بالکن تاشو با توجه به ابعاد کار متفاوت است. قیمت جام بالکن با توجه به عوامل متعددی مانند مساحت بالکن، کیفیت و ضخامت شیشه سکوریت تعیین می شود، به طور کلی به علت داشتن مزایای فراوان نصب آن به صرفه است.

قیمت جام بالکن متفاوت است چون برای برش شیشه باید قبل از فرایند حرارتی و مقاوم کردن شیشه سکوریت در کوره ابعاد فضای بالکن برای برش شیشه به کارخانه فرستاده شود. برای زیبا شدن فضای بالکن، عایق صوتی و حرارتی و جلوگیری از ورود گرد و غبار و افزایش فضای ساختمان اقدام به نصب جام بالکن شیشه ای کنید. نصب جام بالکن نیاز به مدت زمان طولانی نخواهد داشت و قیمت جام بالکن به علت تنوع شیشه و اندازه های مختلف بالکن متفاوت است.

 شرکت آسیادر با بهترین قیمت درب های کشویی بالکن را در اختیار مشتریان و خریداران قرار میدهد.

 قیمت درب کشویی بالکن

ساخت و فروش درب پی وی سی بالکن از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع درب های یو پی وی سی بالکنی رونق روز افزون یافته است سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت باز یافت پی وی سی بکار رفته در ساخت این درب ها، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد .امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب متعلق به یو پی وی سی بالکنی است.پی و ی سی ترکیبی است از مشتقات نفت خام و گاز کلر که طی فرایند پلیمریزاسیون تولید می شود.

قیمت درب یو پی وی سی مخصوص بالکن

 درب یو پی وی سی دو جداره مدل سرویس بهداشتی همانطور که از نامش پیداست جهت استفاده در محیط‌هایی مانند دستشویی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این نوع از درب‌ها یراق آلات سرویسی و تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه توسط پنل تولید می‌شود.در بحث قیمت هم همکاران ما بدون داشتن اندازه و ابعاد دقیق درب ها نمیشود دقیق محاسبه کرد.

درب یو پی وی سی دو جداره ورودی بسته به ارتفاع بر روی دو یا سه لولا که بر روی فریم عمودی قاب درب و یا بر روی قید میانی عمودی درب و بر روی محور عمودی گردش می‌نماید و بنا به نیاز به صورت چپ یا راست باز شده که اصطلاحا به آن چپ باز شو و یا راست بازشو گفته می‌شود. درب‌های ورودی می‌توانند بر اساس کاربرد در ابعاد، طرح‌ها و اشکال متنوع و با کاربردهای مختلف تولید شوند، این نوع درب‌ها می‌توانند به صورت‌های دو لنگه، ترکیبی، بدون آستانه و یا با آستانه‌های مختلف طراحی و تولید شوند.

سیستم بازشوی این نوع درب که از انواع درب‌های یو پی وی سی ورودی می‌باشد، افقی و حول محور کناری می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این درب می‌توان به قابلت استفاده و نصب بر روی ورودی آپارتمان‌ها (اتاق خواب، بالکن، لابی)، قابلیت نصب پنل بر روی بازشوها به جای شیشه جهت حفظ و ایمنی فضای داخلی، قابلیت نصب دو نوع سیستم یراق و همچنین قابلیت نصب کتیبه در بالای قاب (فریم) و پایین و بالای بازشو طبق سلیقه مشتری اشاره داشت.

قیمت درب دوجداره کشویی

قیمت این نوع درب ها همانند دیگر درب های دوجداره UPVC، وابسته به قیمت پروفیل مصرفی، کیفیت یراق آلات و شیشه دوجداره می باشد. اصلی ترین عامل در تعیین قیمت این درب ها، پروفیلِ کشویی مصرفی است، چرا که پروفیل کشویی از سایر پروفیل ها بزرگ تر می باشد. قیمت این درب ها حدودا یک و نیم برابرِ درب های بازشو می باشد

 مزیت دربهای کشویی برای بالکن متحرک بودن آن برای تغییر فضا و ایجاد امنیت در زمان ترک خانه میباشد که انتخاب طراحی و مواد مناسب برای نرده بالکن میتواند به طور کامل ظاهر بالکن را تغییر دهد و در انواع مختلف قابل تولید است به این منظور شما میتوانید برای سهولت در انتخاب خود با مشاوران ما رایگان مشورت کنید و بهترین و زیبا ترین انتخاب را داشته باشید.

درب کشویی برای بالکن

درب کشویی آهنی یک جایگزین مقرون به صرفه برای هزینه های دو برابر سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته و دیوار شیشه ای است که به سرعت تبدیل شده است به مهم ترین جنبه های طراحی مدرن خانه . مزیت دربهای کشویی برای بالکن متحرک بودن آن برای تغییر فضا و ایجاد امنیت در زمان ترک خانه میباشد. انتخاب طراحی و مواد مناسب برای نرده بالکن میتواند به طور کامل ظاهر بالکن را تغییر دهد. با یک نرده کشویی متحرک که متناسب با خانه شما و محیط اطراف شما باشد می توانید به راحتی یک بالکن خسته کننده را به یک فضای مدرن و راحت برای نشیمن تبدیل کنید.

درب های بالکن در انواع مدل های مختلف درب ریلی و درب تاشو و درب آکاردئونی و درب چرخشی و … موجود هستند که درب های ریلی فضای کمتری را اشغال می کنند و برای ساخت آن ها اغلب از چوب و شیشه استفاده می شود همچنین این نوع درب ها به فضایی اضافه برای چرخش نیاز ندارند.

 پنجره آلومینیومی به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال میکند طرفداران زیادی دارد که شرکت آسیادر مفتخر است با تولید این محصول زیبایی را با منازل شما به ارمغان می آورد.

 پنجره آلومینیومی برای بالکن

درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می شود و از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می ‌آید، نسل اول آن در زمان گذشته دارای طرفداران بسیاری بود. آلومینیوم فلزی نقره‌ ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل ‌پذیری زیادی است. از ویژگی ‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ ‌زدگی آن است. نسل اول درب و پنجره آلومینیومی با استفاده از میل ‌گردهایی به هم متصل می‌ شدند و قابلیت تبدیل به درب و پنجره‌ دوجداره را نداشت. نسل دوم درب و پنجره آلومینیومی که به درب و پنجره‌ اس تی معروف بود، قابلیت دوجداره شدن را داشت اما باز هم شکاف هایی در آن‌ وجود داشت که موجب هدررفت انرژی بود.

پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو است و در صنعت ساختمان پرکاربرد بوده، محبوبیت فراوانی دارد. وزن پنجره آلومینیومی نسبت به پنجره آهنی کم تر بوده ولی از استحکام خوبی برخوردار است و نصب آن نیز آسان می باشد. نگهداری از پنجره آلومینیوم آسان بوده و برای پاک کردن آن می توان از یک اسفنج مرطوب استفاده کرد. این ماده بیشترین سرعت بازیافت را در میان فلزها دارد. پنجره آلومینیومی می تواند تا ۶۰ درصد عمل جذب یا دفع حرارتی را بهبود بدهد، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره کاربری آسان و فراوانی داشته و فضای کمی برای باز و بسته کردن اشغال می کند، مناسب برای فضاهای کوچک است. پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره مقاوم و راحت است و نصب آسانی هم دارد. روغن کاری کردن ریل آن، از رسوب و کند شدن حرکت پنجره درقاب جلوگیری می کند. پنجره آلومینیومی کشویی در یک سمت از فریم به صورت کشویی جمع و باز می شود و از محصولات مدرن ساختمانی است. این سیستم طوری طراحی و ساخته شده که پانل اول ثابت و بقیه پانل ها متحرک، با این ویژگی محدودیتی در نظافت سطوح خارجی شیشه وجود نخواهد داشت.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

LEfwSl8dYH

Top