مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پارچه پی وی سی را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت پارچه پی وی سی و پارچه پلی استر با روکش pvc که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات قیمت پارچه پی وی سی و پارچه پلی استر با روکش pvc خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارچه پی وی سی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارچه پی وی سی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارچه پی وی سی و پارچه پلی استر با روکش pvc با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارچه پی وی سی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

پارچه های pvc

پارچه PVC  پارچه‌های به اصطلاح PVC عموما از الیاف مقاوم پلی استر با روکش PVC ساخته می‌شوند. پوششPVC جهت محافظت از الیاف پارچه می باشد که سبب مقاومت طولانی‌تر در برابر اشعه UV و شرایط سخت شیمیایی و محیطی می‌شود. در تولید این محصولات به دلیل پیچیدگی دانش فنی و کاربرد مختلف آنها از فن‌آوری‌های متنوعی استفاده می‌شود. شرکت Mehler آلمان یکی از معتبرترین تولید کننده انواع پارچه‌های PVC غشایی چند منظوره با تکنــولوژی روز دنیا می‌باشد که بر اساس مطالعات و مهارتهای کسب شده محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌نماید.

پی وی سی چیست؟

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید، ماده ای سخت و صلب است. با افزودن این ماده به پارچه می توان آن را انعطاف پذیر ساخت و سایر ویژگی های متمایز را به آن اضافه کرد. پی وی سی بصورت طبیعی کاملا شفاف است. افزودن رنگ دانه ها به PVC، بخصوص رنگدانه سفید، سبب افزایش بسیار زیاد مقاومت درمقابل اشعه UV می شود. به همین دلیل پارچه ها با روکش PVC درمقابل اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

همچنین با ترکیب PVC با سایر افزودنی ها، خواص آن تغییر کرده و تقویت می شود. خواصی مانند ضدقارچ بودن، عوامل بازتابنده و جذب کننده اشعه ماوراء بنفش از سایر خواص ترکیب PVC با سایر مواد هستند. امروزه پارچه های PVC جایگزین مناسبی برای مصارف سنتی در بسیاری از سازه های کششی شده اند. این پارچه ها با  داشتن طول عمر بیشتر، محکم و سبک بوده و براحتی نصب می شوند. طیف رنگی متفاوت، مقاومت کششی بالا و مقاومت در برابر نور خورشید و آب از سایر مزایای این پارچه ها است.

موارد کاربرد پارچه‌ PVC

پارچه PVC علاوه بر کاربردشان در سازه‌های پارچه‌ای مدرن (نظیر پوشش استادیوم‌ها، سازه‌های با دهانه بسیار زیاد و  …)، کاربردهای فراوانی در زمینه مخازن نگهداری مایعات خاص، حمل و نقل و سیلوهای ذخیره سازی مواد غذایی و برزنت‌های سیستم‌های مجموعه نفت و صنایع مختلف دارند.

پوشش مخازن نگهداری گاز در سیستمهای تولید بیوگاز

پارچه PVC در مقابل مواد خورنده کاملا مقاوم بوده و می‌توانند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع فلزات بوده و به عنوان پوشش مخازن نگهداری گاز در سیستم های تولید بیوگاز جهت تولید انرژی الکتریکی و تامین سوخت نیروگاه‌های کوچک و مخازن نفت باشند.

موانع نفتی جهت جلوگیری از آلودگی آب ناشی از نشت نفت

پارچه PVC همچنین کاربردهای بسیار زیادی در عملیات پاکسازی و جمع آوری لکه‌ها و آلودگی‌های نفتی بر روی سطح آب دریا دارند. حجم زیادی از آب‌های با ارزش می‌تواند در یک زمان بسیار کوتاه در اثر نشت نفت آلوده گردد. بافت‌های VALMEX ® ENVIRO با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مصالح بسیار مناسبی برای جلوگیری از گسترش سطحی آلودگی ناشی از نشت نفت در دریاها و آبهای در حال حرکت می‌باشد و با توجه به دوام بالای مصالح در شرایط سخت محیطی می‌تواند به عنوان بهترین گزینه مطرح گردد. با این گونه موانع نفتی حتی می‌توان برای واکنش اضطراری نشت نفت بهره بردپارچه‌های استحکام بالای پلی استر همچنین برای ذخیره سازی موقت مخازن سیستم‌های آب و فاضلاب، مخازن کود مایع و سوخت دیزل بکار می‌روند.

مهمترین ویژگی های پارچه پی وی سی

پارچه های PVC ویژگی های منحصربفردی دارند که سبب تمایز آنها از سایر پارچه ها می شود. به همین دلیل از این پارچه ها در کاربردهای خاص و مهم استفاده می شود. مهمترین ویژگی های پارچه پی وی سی به شرح زیر است:

  • پارچه با روکش PVC دارای تنش گسیختگی کمتری است.
  • این پارچه دارای تنش کششی کمتری در مواقع وزش باد است.
  • پارچه با روکش PVC بدلیل ضدآب بودن، از الیاف سازه پارچه ای درمقابل آلودگی محافظت می کند.
  • این پوشش، سطحی را بر روی پارچه ایجاد کرده که بتوان براحتی آن را تمیز کرد.

تاثیر شرایط محیطی بر پارچه های PVC و نگهداری از آنها

پارچه های پی وی سی دارای دوام و طول عمر مناسبی نسبت به سایر پارچه ها برای سایبان و کاربردهای خاص هستند. اما در برخی شرایط ممکن است دچار مشکلاتی اندک شوند که با برخی ترفندها قابل رفع است. برخی شرایط محیطی اثراتی بر این پارچه ها دارند که باید به موقع اقدامات لازم برای تعمیر و نگهداری را انجام داد:

ممکن است گردوخاک های شدید بر روی این پارچه بنشیند و این پارچه گردوخاک ها را حفظ کند. استقرار طولانی مدت گردوخاک بر روی پارچه پی وی سی ممکن است سبب سخت و شکننده شده و تغییر رنگ آن شود.

به منظور بهبود دوام و طول عمر بیشتر پارچه، بهتر است یک روکش بالایی به روکش اصلی رنگدانه افزوده گردد. این روکش جدید سبب می شود یک لایه براق و بسیار صاف بر روی پارچه ایجاد شده و تمیز کردن آن ساده تر شود. با این کار، بیشتر خاک توسط پاشیدن آب یا آب باران از روی سطح پارچه شسته شده و تمیز می شود. باید دقت کنید این کار حساس و مهم است و باید بدرستی انجام شود.

نکات فوق بدان معنی است که نصب پارچه PVC باید بدرستی انجام شود و پس از نصب، بدقت از آن نگهداری شود. اگر در نصب یا نگهداری از پارچه های پی وی سی یا سایر مراحل نصب و نگهداری از این گونه سازه ها، دچار مشکل هستید، می توانید با متخصصان ما در شرکت آسیادر رایگان مشاوره بگیرید.

قیمت پارچه های پی وی سی به دلیل نواسانات بازار دائما در حال تغییر است که شرکت آسیادر پارچه های پی وی سی را با قیمتی مناسب به مشتریان و خریداران خود عرضه میکند.

 قیمت پارچه پی وی سی

به دلیل نوسانات ارزهای خارجی و شرایط بازار مواد اولیه تولید پارچه، قیمت پارچه های پی وی سی تغییر می کند. بطوری که گاهی بصورت روزانه این قیمت درحال تغییر است. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول ارائه داد. اگر قصد خرید پارچه پی وی سی با کیفیت را دارید فقط از مراکز معتبر خرید کنید. زیرا برخی افراد سودجو،  پارچه های بی کیفیت و غیراصل را با نام پارچه های PVC به فروش می رسانند که براحتی قابل تشخیص نیست.

قیمت پارچه سایبان پی وی سی

سایبان ها به طور کلی به دو دسته برقی و ثابت تقسیم می شوند.سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قیمت بالاتری نسبت به سایبان های ثابت دارند.فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت سایبان برقی و سایبان های ثابت فروشگاهی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه ای و .. می گذارد.

قیمت سایبان با توجه به متریال به کار رفته در ساخت ،جنس پارچه سایبان ، نوع سایبان ، برند و شرکت سازنده آن،تجهیزات و یراق آلات نصب شده بر روی سایبان،محاسبه می شود. پارچه سایبان پی وی سی یکی از بهترین انواع پارچه برای پوشش سایبان های برقی و چتری محسوب می شوند.امروزه از پارچه سایبان پی وی سی برای پوشش سایبان و بالابردن استقامت و طول عمر سایبان هایی که برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده در فضای باز نصب می شوند، استفاده می شوند

خرید پارچه سایبان پی وی سی

همان طور که می دانید سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت طرفداران فراوانی برای خود پیدا کرده اند .یکی از دلایل خرید سایبان های برقی علاوه بر زیبایی ، لوکس بودن سایبان می توان به ایجاد امنیت و راحتی در زمان باز و بسته شدن سایبان اشاره کرد. پارچه سایبان پی وی سی را می توان در نمونه های سایبان برقی استفاده کرد و مقاومت سایبان را در برابر شرایط جوی نامناسب چند برابر کرد.

پارچه های پلی استری با روکش پی وی سی نقطه ی اتکای در صنعت پارچه های پی وی سی شده است که شرکت آسیادر با تولید این محصول با بهترین کیفیت کمک شایانی به فعالان این حرفه کرده است.

پارچه های پلی استر با روکش پی وی سی

از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین مطالبی که در سازه‌های پارچه‌ای معاصر استفاده می‌شوند، پارچه‌هایی هستند که در آن‌ها زیرلایه‌ای از جنس پلی‌استر با روکش‌ها یا لایه‌هایی پوشیده می‌شوند. زیرلایه های پلی استری به طور معمول بافت متراکمی دارند و به صورت غیرقابل نفوذی روکش می شوند. اگر چه بافت های باز یا گره بافت های باز و سبک هم گاهی اوقات در چتر های تزیینی یا سایبان ها به کار گرفته شده اند. در برخی پارچه های درجه پایینتر، لایه های آب بند PVC به لایه زیرین خود با چسب لمینت می شوند ولی بیشتر آنها روکش پی وی سی(PVC) می شوند.

آغاز استفاده گسترده پارچه های پلی استری با روکش ها یا لمینت های PVC به دهه 60 میلادی برمیگردد. این مصالح سنتزی ثابت کردند که بسیار قوی تر از پنبه یا دیگر الیاف طبیعی هستند. آنها خطر پوسیدگی ندارند و به علت مقاومت بهترشان در برابر تابش فرابنفش، دوام بیشتری دارند. پارچه های پلی استری با روکش پی وی سی (یا همان پارچه های پی وی سی) نقطه اتکای این صنعت شده اند و ارزش های خود را در سازه هایی که اغلب خوش سیما و خوش ساخت بوده و با وجود دهانه های بزرگ، قابل اطمینان هستند، ثابت کرده اند.

حتی امروزه هم بیشتر سقف های پارچه ای کششی، با این ماده ساخته می شوند و در کاربردهایی نظیر سازه های هوانشین با نیمرخ بلند موسوم به حباب تنیس، چادرهای اجاره ای قابل حمل برای نمایش ها و مراسم و سایبان های پارک ها یا پوشش های آمفی تئاتر ها بر دیگر مصالح ترجیح دارند. بهترین پارچه سایبان برقی، استفاده از پارچه پی وی سی است. زیرا سایبان برقی تحت فشار قرار دارد. این نوع پارچه به دلیل داشتن مقاومت بالا، بهترین نتیجه را در سایبان برقی برای مشتریان خواهد داشت. همچنین مقاوم به پوسیدگی، اشعه UV و نفوذ آب است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

 

yWqACe1kuf

پارچه پی‌وی‌سی به عنوان یک نوع پارچه شناخته می‌شود که از مواد پلی‌وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. PVC یک ماده پلاستیکی است که به صورت شیشه‌ای یا نرم معمولاً در تولید محصولات مختلف، از جمله پوشاک و پوشاک بارانی، کیسه‌ها، پارچه‌های رومیزی و پوشش‌های صنعتی استفاده می‌شود.

پارچه‌های PVC عمدتاً مقاوم در برابر آب، رطوبت، لکه‌گیری و آسیب‌های مکانیکی هستند. به عنوان نمونه، پوشاک بارانی اغلب از پارچه‌های PVC ساخته می‌شوند تا از نفوذ آب جلوگیری کنند. همچنین، این نوع پارچه در برخی از برندهای تجاری برای تولید کیسه‌ها، محافظ‌های میز و سریر، پوشش‌های صنعتی و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می‌شود.

در مجموع، پارچه پی‌وی‌سی به عنوان یک ماده مقاوم در برابر عوامل مختلف محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از صنایع و کاربردها مفید است.

 

Top