مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پوشاندن بالکن در زمستان را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پوشاندن بالکن با پارچه-پلاستیک بالکن-پوشش بالکن و تراس-پوشاندن بالکن با توری-محافظ دید بالکن-پوشاندن بالکن با پلی کربنات-ایده برای بستن بالکن-مدل بهار خواب خانه که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه

ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع

پوشاندن بالکن با پارچه-پلاستیک بالکن-پوشش بالکن و تراس-پوشاندن بالکن با توری-محافظ دید بالکن-پوشاندن بالکن با پلی کربنات-ایده برای بستن بالکن-مدل بهار خواب خانه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشاندن بالکن در زمستان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشاندن بالکن در زمستان در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاندن بالکن با پارچه-پلاستیک بالکن-پوشش بالکن و تراس-پوشاندن بالکن با توری-محافظ دید بالکن-پوشاندن بالکن با پلی کربنات-ایده برای بستن بالکن-مدل بهار خواب خانه با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشاندن بالکن در زمستان را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

5 نکته استفاده از بالکن در فصل زمستان

در ماه های سرد زمستانی، بالکن ها مکانی هستند که مورد بی توجهی قرار گرفته و به دلیل این که در پس زمینه باقی می مانند به درستی از آن ها نگه داری نمی شود. به دلیل سرد شدن هوا در زمستان استفاده از بالکن ها زیاد مورد توجه قرار نگرفته و به همین دلیل نگه داری از آن ها فراموش می شود. در ماه های سرد به دلیل عدم نگه داری از بالکن ها، با وجود این که بخشی از خانه به شما ر می روند، اما استفاده مناسبی از آن ها نمی شود. اما این شرایط بسیار اشتباه است.

تبدیل بالکن به مکانی که در زمستان نیز مورد استفاده قرار بگیرد و باعث شود تا از آفتاب زمستانی بهره ببرید، روش کارآمدی خواهد بود. اگر بخواهید می توانید چهار طرف بالکن را پوشانده و آن را به اتاقی زمستانی تبدیل کنید و یا آن را به باغچه ای زمستانی تبدیل کرده و محیطی ایجاد کنید که در روز های دلگیر زمستانی در آن نشسته و نفس تازه کنید. در این مطلب به نکاتی خواهیم پرداخت که در تبدیل کردن بالکن ها به مکانی کارآمد در فصل زمستان باید در نظر داشته باشید.

مراقبت از گیاهان در استفاده بالکن

در فصل زمستان به دلیل سرد شدن هوا و کاهش حرارت خورشید، نگه داری و مراقبت از گیاهان به کار دشواری تبدیل می شود. اما فراموش نکنید که زمانی که می خواهید بالکن را برای فصل زمستان آماده کنید باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که گیاهان را به گونه ای قرار دهید که رسیدگی به آن ها ساده باشد و هنگام آب دادن به گیاهان نیز مانع از جمع شدن آب در بالکن شوید. در فصل تابستان آب موجود در بالکن بخار می شود، اما در زمستان آب به همان شکلی که هست باقی مانده و یخ خواهد زد. هم چنین فراموش نکنید که به صورت مرتب به گیاهان رسیدگی کنید تا در مقابل سرمای فصل زمستان، با وجود گیاهانی درخشان و زنده، به مکانی دلنشین و راحت دست پیدا کنید.

تمیزی و مراقبت از تراس

در فصل زمستان به دلیل کاربرد کمتر بالکن ها نسبت به تابستان، تمیزی و مراقب از آن ها اهمیت کمتری می یابد. اما در فصل زمستان باید به طور مرتب بالکن و مبلمان موجود در آن را تمیز کرده و ظاهر زیبا و ظریف آن را حفظ کنید. اگر بالکن شما تمیز و مرتب باشد هر زمان که بخواهید می توانید در آن زمان خود را سپری کرده و از هوای سرد زمستانی لذت ببرید.

چیدمان مناسب بالکن

اگر می خواهید بالکن را برای فصل زمستان آماده کنید ابتدا باید چیدمان مناسب انجام دهید. با چیدمان درست می توانید به فضایی زیبا و کاربردی دست پیدا کرده و حتی در آن از مهمان های خود پذیرایی کنید. برای این منظور گیاهان را در نقطه ای قرار دهید که نور خورشید را دریافت کنند و صندلی ها را نیز در جایی قرار دهید که در معرض هوای تمیز و نور خورشید باشند.

انتخاب مبلمان بالکن

زمانی که می خواهید برای بالکن زمستانی خود مبلمان خریداری کنید دو مورد را در نظر داشته باشید: اگر بالکن شما روباز است مبلمانی از جنس های ماندگار را انتخاب کنید که در برابر هوای سرد مقاوم باشند و هم چنین رنگ هایی را انتخاب کنید که باعث آرامش شما شوند. زمانی که مدل مناسب مبلمان با رنگ های مناسب ترکیب شود بالکنی مدرن و آرامش بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سیستم گرمایشی تراس

اگر می خواهید بالکنی با فضای باز طراحی کنید حتما باید یک سیستم گرمایشی مناسب نیز تهیه کنید. سیستم گرمایشی در روز های سرد بسیار کارآمد بوده و سلامت شما را نیز حفظ خواهد کرد. می توانید برای بالکن از سیستم گرمایشی خاصی مانند گرمایش از کف استفاده کرده و یا با سیستم گرمایشی بخار برای گیاهان فضایی مرطوب ایجاد کنید. با انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب می توانید بالکن را به مکانی خاص برای فصل زمستان تبدیل کرده و از لحظات خود لذت بیشتری ببرید.

در طراحی مدل بهار خواب خانه انتخاب و رعایت نکات طراحی باعث افزودن زیبایی به بهار خواب خانه ی شما می شود که آسیادر با داشتن طراحان ماهر مشتریانش در طراحی مدل بهار خواب خانه همراهی میکند.

مدل بهار خواب خانه

ایده‌ها و نکاتی برای طراحی بهار خواب

  • در طراحی بهار خواب از مصالح طبیعی استفاده کنید
  • از یک میز و صندلی کوچک استفاده کنید
  • مبلمان راحت و جمع و جور انتخاب کنید
  • بهار خواب را با گل و گیاه تزئین کنید
  • بهار خواب خود را از فضای شهری جدا کنید
  • از یک سایبان ساده استفاده کنید
  • نورپردازی در طراحی بهار خواب مهم است
  • در انتخاب کفپوش‌ها دقت کنید
  • در استفاده از وسایل خود را محدود نکنید

نکات مهم در طراحی بهار خواب

علاوه بر ایده‌هایی که در بالا در خصوص طراحی بهار خواب عنوان شد، یک سری نکات کاربردی نیز هستند که باید در طی فرایند طراحی بهار خواب به آن‌ها توجه داشت که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است.

  • المان‌ها و متریال‌های خود را بر اساس مساحت و بزرگی فضای بهار خواب انتخاب کنید.
  • در صورتی که فضای بزرگی در اختیار دارید، سعی کنید با استفاده از المان‌های مختلفی فضاهایی با کاربری مختلف را ایجاد کنید.
  • در طراحی فضاهای مختلف سلیقه افرادی که از آن استفاده خواهند کرد را در نظر بگیرید.
  • پوشش گیاهی نقش مهمی در بهار خواب دارد، سعی کنید از انواعی استفاده کنید که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند و از طرفی به نگهداری چندانی نیاز نخواهند داشت.
  • مبلمان‌های حصیری و چوبی بهترین گزینه برای استفاده در بهار خواب هستند زیرا مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارند.
  • در صورتی که قصد دارید از تعداد زیادی فلاورباکس و گلدان استفاده کنید پس باید حتماً وزن نهایی آن‌ها و استحکام سازه پشت بام را در نظر داشته باشید.
  • در طراحی بهار خواب سعی کنید که از متریال‌ها و المان‌های موجود در آن مانند دیار و سکوها به نحو احسن استفاده کنید. گاهی تغییری کوچک در آن‌ها نتیجه‌ای بسیار مطلوب را در پی خواهد داشت. برای نمونه قرار دادن شبکه‌ای فلزی یا چوبی روی دیوار آن را به بستری مناسب برای رویش گیاهان تبدیل خواهد کرد.

نصب روکش پلاستیک بالکن بسیار ساده و میتواند کم هزینه هم باشد که از نظر جذابیت چندان غریب هم نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مدل میتوانید با تماس حاصل فرمایید.

پلاستیک بالکن

نصب روکش پلاستیکی روی سقف بسیار ساده است و معمولاً انجام دادن همه کارها به خودی خود دشوار نیست. این فقط از نظر عملی و دوام گزینه بسیار مناسبی است ، بنابراین از روکش پلاستیکی برای اتاق هایی استفاده می شود که از نظر جذابیت چندان هم غریب نیستند.

روکش پلاستیکی از دیرباز هم برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است (به عنوان یک قاعده ، اینها اتاقهایی با افت دما و رطوبت زیاد است - حمام ، توالت ، آشپزخانه ، مانند مراکز خرده فروشی مانند کافه ها ، غرفه ها) و هم در فضای باز، این روش معمولاً بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آن برای روکش دیوارهای منازل ، اماکن صنعتی ، فروشگاههای خرده فروشی و غیره استفاده می شود.

روکش از این نوع تابلو به طول 3 متر و تا 30 سانتی متر عرض می باشد.در قسمت داخلی با سفت کننده تقویت شده و در قسمت بیرونی آن نقاشی شده است. شکل تکرار شکل روکش چوبی ، به عنوان همتای آن است.

مزایای پوشش پلاستیک

البته از نظر محیط دوستی نسبت به چوب پایین است ، اما هزینه آن 2-3 برابر کمتر از روکش چوبی است ، از رطوبت نمی ترسد و در معرض پوسیدگی قرار نمی گیرد ، آسیب های ناشی از اسپورهای قارچی ، آفات حشرات در آن چند برابر نمی شوند ، برخلاف چوب ، نیازی به انجام پردازش نیست. وسایل خاص ، و همچنین برای تولید نقاب ، بتونه ، نقاشی. در اثر تابش آفتاب آسیب نخواهد دید ، رنگ خود را از دست نمی دهد و رو به زوال می رود.

به هر حال ، بازار ساخت و ساز طیف بسیار گسترده ای از سایه های مختلف دارد. این پانل ها در دماهای -50 تا +50 درجه دچار تغییر شکل نمی شوند ، اما جانبداری پلاستیکی برای اتمام فضای باز مناسب است. مراقبت از آنها آسان است ، ظرفی با آب و مواد شوینده (پودر ، صابون ، مواد شوینده ظرف ، شما نباید فقط از محصولات ساینده استفاده کنید) ، دستمال یا برس کافی است ، و به راحتی می توانید ظاهر جدیدی به آنها ببخشید و آنچه مهم است ، نصب پلاستیک آسان است و نیازی به اتمام کار ندارد.

این یک ماده ایده آل برای تزئین دیوارها و سقف ها در حمام ، توالت ، راهرو ، بالکن و ایوان است. اگر دیواره هایی که قصد نصب تابلوهای PVC را دارید کاملاً صاف باشد ، نیازی به انجام کارهای مقدماتی خاصی ندارید ، کافی است با چسباندن روی میخ های مایع نصب شده ، تراشه ها ، ترک ها را ببندید و مستقیماً روی سطح (دیوار ، سقف) قرار دهید.

مضرات پوشش پلاستیک

البته اشکالاتی وجود دارد که نباید در مورد آنها سکوت کرد و آن مقاومت کم است ، آنها می توانند به صورت مکانیکی آسیب ببینند ، چنین پنل های پی وی سی اجازه عبور هوا را نمی دهند و بهتر است برای تهویه خود،فضایی بین آنها و دیوار بگذارید.

با توجه به اینکه پلاستیک "نفس نمی کشد" ، نباید در اتاقهای نشیمن ، اتاق خوابها و اتاقهای کودک دیوارها و سقفها را با آن روبرو کنید. چنین پانل ها نباید در مجاورت اجاق گاز نصب شوند. اما این بسیار نادر است. و همانطور که در بالا گفتیم ، بهتر است اگر فضایی برای تهویه بین دیوار و پانل وجود داشته باشد. در صورت لزوم می توان این فضا را عایق کاری کرد اما شکاف های کوچکی را برای هوا به وجود می آورید و می توان عایق اضافی ضد آب را بین دیوار و عایق ریخت.

نصب روکش پلاستیکی

بیشتر اوقات ، روکش پلاستیکی به یک قاب متصل می شود ، که بر روی یک دیوار یا سقف ثابت است و آن را از تیرهای چوبی یا پروفایل های فلزی می سازد. پروفیل های فلزی گران تر هستند ، اما به لطف آنها ، شما نصب پانل ها را کاملاً یکنواخت انجام خواهید داد.

پوشاندن بالکن با پلی کرنات میتواند پوششی بسیار مناسب جهت پوشاندن فضای باز بالکن منازل شما باشد که یکی از زیباترین سازه ها برای پوشش بام هم به شمار میرود که شرکت آسیادر با تولید این محصول مشتریانش را در پوشاندن بالکن منازلشان همراهی میکند.

 پوشاندن بالکن با پلی کربنات

پوششی بسیار مناسب جهت پوشاندن فضای بالکن و تراس که به صورت ثابت و متحرک و با طرحهای مختلف و با ورقهای پلی کربنات و فلت به همراه سازه آلومینیوم اجرا می گردد. سقف پلی کربنات یکی از زیباترین سازه ها برای پوشش بام است. این سازه از یک ماده ترموپلاستیک بسیار قوی و سبک وزن ساخته شده که دوام زیادی دارد. انواع سقف پارکینگ خودرو ، سقف حیاط  خلوت، پاسیو، تراس و … را می توان با استفاده از ورق پلی کربنات به صورت حرفه ای پوش داد. به طور معمول استفاده از ورق پلی کربنات برای پوشاندن کامل بام منازل رایج نیست ولی برای ساخت نورگیرها می توان از پلی کربنات رنگی یا شفاف استفاده کرد.

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات یا طلق نوعی پلیمر پر کاربرد در صنعت ساختمانی است. ورق پلی کربنات به عنوان جایگزین شیشه در ساخت بنا بسیار به کار می رود. این محصول با یک لایه محافظ ضد UV پوشش داده شده و در برابر اشعه مضر نور خورشید مقاومت بالایی دارد. سقف پلی کربنات سبک و ارزان قیمت است و می تواند دمای زیادی را تحمل کند. انواع پلی کربنات تخت ( FLAT) و چند جداره (HOLLOW) برای مصارف گوناگون تولید شده است. پانل های ساخته شده از پلی کربنات در انواع شفاف و نیمه شفاف با ظاهر شیشه مانند، نور را به داخل ساختمان دعوت می کنند. با توجه به انعطاف پذیری و فیلتراسیون نوری، استفاده از سقف پلی کربنات با استقبال زیادی روبرو شده است. این روزها انواع ورق های پلی کربنات شیشه ای و رنگی را می توان در سقف سازه های مختلف دید از جمله:

  • سقف پاسیو
  • سقف حیاط منزل
  • سقف پارکینگ منازل
  • بام گلخانه ها و پاسیو
  • پوشش استخر روباز
  • بام تراس و بالکن
  • سقف ایوان های روباز و آفتابگیر

 پوشاندن بالکن با پارچه کم هزینه و بسیار راحت است. برای داشتن بالکنی چشم نواز میتوانید با طراحان و مشاوران ما در شرکت آسیادر به رایگان مشاوره بگیرید.

 پوشاندن بالکن با پارچه

محرمیت برای ما ایرانی ها اهمیت بسیار زیادی دارد، شاید بخاطر همین موضوع باشد که قبل از پوشاندن بالکن خانه، رغبت چندانی به استفاده از آن نداریم. بالکن پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یکی از زیباترین و لذت بخش ترین قسمت های خانه را دارد، حال یا بخاطر موضوع محرمیت یا بخاطر کوچکی فضا، اغلب این پتانسیل را نادیده میگیرم و نهایتا از بالکن، یا بعنوان انباری استفاده می کنیم یا محلی برای خشک کردن لباس هایمان.

ایده های جالبی در رابطه با پوشاندن بالکن معرفی شده که هم ساده هستند و هم کم هزینه. بعلاوه این روش ها ارتباط ما را به طور کامل با محیط بیرون قطع نمی کند. دیده شده که بسیاری از بالکن ها، بخاطر حفظ محرمیت، به طور کل با شیشه یا طلق های کدر پوشانده شده اند. خوب چنین پوشش هایی فضای بالکنی را دلگیر و گرفته نشان می دهد. خاصیت اصلی بالکن حفظ ارتباط افراد درون خانه با محیط بیرون است، اگر آنرا به طور کامل با پوشش های ضخیم بپوشانیم که دیگر فرقی با اتاق های دیگر داخل خانه دارد، اتاق هایی محصور شده با دیوار که ارتباط ما با دنیای بیرون را قطع می کند.

برای آنهایی که دنبال روش های کم هزینه برای پوشاندن بالکن خود هستند، استفاده از پارچه های تزیینی مخصوص بالکن یا پرده های حصیری می تواند بهترین راه باشد. اگر جلوی بالکن نرده محافظ دارید، می توانید روکش پارچه ای یا توری حصیری را از قسمتی نزدیک سقف به طور مستقیم تا بالای نرده ها کشیده و بروی طناب یا میله ای که به دیوار دو طرف بالکن محکم شده، بیاندازید و سپس آنرا به قسمت های پایینی نرده با بست های پلاستیکی یا طناب محکم کنید. البته اگر تراس در نمای روبه کوچه یا خیابان قرار دارد، شاید استفاده از توری یا پرده های حصیری بهتر باشد چرا که بخاطر چوبی بودنش، نمای ساختمان را بهم نمی ریزد. 

8cqp9eqfKB

پوشاندن بالکن در زمستان می‌تواند به شما کمک کند تا از سرما و برف در این فصل محافظت کنید و از بالکن خود به عنوان یک فضای مفرح استفاده کنید. در زیر چند گام برای طراحی و اجرای پوشاندن بالکن در زمستان را شرح داده‌ام:

بررسی نیازها و اهداف:

مشخص کنید که بالکن شما در زمستان برای چه موردی نیاز دارد؟ آیا برای جلوگیری از برف و باران، ایجاد یک فضای زیرپوشانده، یا افزایش دمای بالکن است؟
انتخاب متریال مناسب:

برای پوشاندن بالکن در زمستان می‌توان از متریال‌های مختلفی استفاده کرد از جمله پلاستیک، شیشه، پارچه آب‌پایه مقاوم به برف و باران و یا حتی پنجره‌های دو جداره که عایق حرارتی برتری دارند.
طراحی و ابعاد:

طراحی پوشاندن بالکن باید به اندازه‌ای باشد که بالکن کاملاً پوشش داده شود. توجه داشته باشید که برخی بالکن‌ها از سقف تا زمین نیستند و ممکن است برای پوشاندن کامل نیاز به پنل‌های افزوده داشته باشید.
نصب ساختار:

پس از طراحی، می‌توانید به نصب پوشاندن بپردازید. اگر از متریال‌های سبک مانند پارچه‌های آب‌پایه استفاده می‌کنید، می‌توانید آنها را بر روی چرخه‌های فلزی نصب کنید. در صورت استفاده از شیشه یا پنجره‌های دو جداره، نیاز به نصب حرفه‌ای دارید.
اضافه کردن سیستم گرمایشی (اختیاری):

اگر نیاز به حفظ دمای مناسب در بالکن دارید، می‌توانید سیستم گرمایشی نصب کنید. از گرمکن‌های الکتریکی، پنل‌های گرمایشی یا گرمایش‌های خورشیدی می‌توانید استفاده کنید.
تزیین و مبلمان متناسب:

برای افزودن زیبایی به بالکن پوشانده شده، می‌توانید مبلمان یا گلدان‌های گیاهی مناسب را اضافه کنید. انتخاب مبلمان با رنگ‌ها و متریال‌هایی که به زمستان متناسب باشد مهم است.
مراقبت و نگهداری: به منظور حفظ پوشاندن بالکن در زمستان و افزایش عمر آن، نیاز به نگهداری و

 

Hdaw48WeP7

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top