مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه پارتیشن شیشه ای رنگی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن با شیشه رنگی-قیمت بلوک شیشه ای-پارتیشن شیشه ای فریم دار-یراق آلات پارتیشن شیشه ای-درب شیشه ای اداری که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.



سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن با شیشه رنگی-قیمت بلوک شیشه ای-پارتیشن شیشه ای فریم دار-یراق آلات پارتیشن شیشه ای-درب شیشه ای اداری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارتیشن شیشه ای رنگی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش پارتیشن شیشه ای رنگی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن با شیشه رنگی-قیمت بلوک شیشه ای-پارتیشن شیشه ای فریم دار-یراق آلات پارتیشن شیشه ای-درب شیشه ای اداری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارتیشن شیشه ای رنگی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی در انواع و اقسام مختلفی ساخته می شود ، پارتیشن شیشه ای رنگی در ابعاد مختلفی نیز تولید می شود ، پارتیشن شیشه ای رنگی را می توان با طرح های گوناگون اجرا نمود، این مجموعه در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی آماده ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان محترم می باشد ، پارتیشن شیشه ای رنگی در رنگ های متنوع زرد ، قرمز ، سبز ، نارنجی ، سفید مات ، برنز ، بنفش و رنگ های دیگر طراحی و اجرا می شود ، اگر بدنبال مرکز فروش پارتیشن شیشه ای رنگی هستید جهت سفارش خرید پارتیشن شیشه ای رنگی با ما تماس بگیرید .

پارتیشن شیشه ای را می توان با متریال های گوناگونی اجرا نمود ، تنوع رنگ در پارتیشن شیشه ای یکی از موارد مهمی است که امروزه مشتریان محترم به آن توجه ویژه ای دارند ، پارتیشن شیشه ای رنگی زیبایی خاصی به محیط داخلی اتاق و دفتر کار می دهد .

پارتیشن شیشه ای معمولا در جاهایی کاربرد دارد که زیبایی و شفاف بودن پارتیشن و یا عبور نور از پارتیشن مد نظر قرار دارد ، شیشه به دلیل شفاف بودن و خاصیت عبور نور متریال مناسبی برای پارتیشن می باشد ، پارتیشن شیشه ای رنگی نیز به دلیل تنوع رنگ و طرح ، زیبایی و لطافت را به محیط می بخشد و در صورتی که از رنگ های مناسب در محیط خانه و اتاق کار و ادارات استفاده شود ، پارتیشن شیشه ای رنگی می تواند هم باعث زیبایی و تحرک و هم باعث آرامش و خلاقیت در اندیشه و تفکر انسان شود ، بنابر این پیشنهاد می گردد از پارتیشن شیشه ای رنگی البته بنا به سلیقه و نوع کاربرد آن استفاده نمایید.

پارتیشن به عنوان جداکننده نقش تفکیک نمودن یک یا چند قسمت از فضا را به عهده دارد ، در واقع پارتیشن به معنی قسمت قسمت کردن محیط می باشد که در جایی که نمی خواهیم از دیوار های آجری و سیمانی و یا گچ کاری و پنل های آماده استفاده نماییم از پارتیشن شیشه ای استفاده می نماییم .

پارتیشن شیشه ای نسبت به دیوار کشی با آجر و سیمان و بلوک سیمانی از نظر زمانی ، سریعتر اجرا می شود و از نظر هزینه نیز مناسب می باشد ، در صورتی که با آجر و سیمان پارتیشن بندی نمایید ، احتیاج به مصالح مختلفی مانند آجر و سیمان و ماسه و غیره می باشد ،  همچنین پس از دیوار کشی زمان زیادی لازم است تا سیمان و ماسه خشک شود و نیز پس از آن دیوار باید گچ کاری شود و در آخر نیز رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری شود ، که همه این ها نیازمند صرف وقت و هزینه می باشد ، اما پارتیشن شیشه ای رنگی این مجموعه در یک یا حداکثر دو روز اجرا می شود و در رنگ  و طرح دلخواه شما نیز قابل طراحی و اجراست .

پس اگر بدنبال یک پارتیشن رنگی جذاب هستید که در سریعترین زمان اجرا شود و از نظر زیبایی و استحکام نیز مناسب باشد و هزینه مناسبی هم داشته باشد با ما تماس بگیرید. ما آماده طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی با قیمت مناسب برای مشتریان محترم می باشیم. پارتیشن شیشه ای رنگی ما در هر رنگ و طرح دلخواه شما آماده اجراست .

پارتیشن شیشه ای رنگی جذابیت خاصی به محیط می دهد و نسبت به پارتیشن شیشه ای ساده و سفید مزیت های فراوانی دارد ، از نظر روان شناسی هر رنگی دارای خواص منحصر به خود است و در روحیه و زندگی افراد تاثیر گزار است ، رنگ های شاد روحیه را شاد می کنند و نشاط و امید در زندگی به ارمغان می آورند ، پارتیشن شیشه ای رنگی نیز اگر مناسب محیط و کاربرد آن و بر اساس سلیقه و روحیات افراد انتخاب و طراحی شود ، می تواند در شادی و ایجاد انگیزه و امید به زندگی افراد تاثیر فراوانی داشته باشد .

پارتیشن شیشه ای رنگی در رنگ های مختلفی طراحی و ساخته و اجرا می شود ، پارتیشن شیشه ای رنگی برای محیط کار شما می تواند ترکیبی از رنگ های آبی ، سبز ، خاکستری یا دودی و سفید و بنفش باشد ، پارتیشن شیشه ای که ترکیبی از رنگ های آبی و سفید باشد و یا ترکیبی از رنگ های سبز و سفید یا آبی و بنفش و سفید باشد بسیار مناسب پارتیشن شیشه ای اداری و دفاتر شرکت های خصوصی می باشد.

محیط کار باید با رنگ هایی طراحی شود که به فرد نیرو و انرژی ببخشد و خلاقیت را در کار و اندیشه افراد به وجود آورد ، از این رو استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی آبی و یا بنفش و سبز و سفید و یا برنز می تواند محیط کار شما را زیبا و منحصر بفرد نماید. یکی از رنگ های مناسب برای اجرای پارتیشن شیشه ای  ، پارتیشن شیشه ای سفید است که می تواند با ترکیب با رنگ های دیگر هم زیبایی را به ارمغان آورد و هم در بزرگ تر نشان دادن فضای کار تاثیر دارد و هم در روحیه افراد تاثیر گزار است و هم حس تمیزی را به محیط کار می دهد ، البته در به کار بردن رنگ سفید به خاطر داشته باشید که پارتیشن شیشه ای خود را از ترکیبی از رنگ سفید با رنگ های مناسب دیگر مانند آبی ، بنفش ، سبز طراحی و اجرا نمایید.

رنگ آبی یکی از رنگ های خاص و با پرستیژ برای شرکت ها و ادارات می باشد ، آبی رنگی است که شرکت های بزرگ از آن در چیدمان و رنگ اتاق و پارتیشن محیط کاری خود استفاده می نمایند ، اگر در پارتیشن شیشه ای رنگی خود از رنگ آبی استفاده نمایید باعث تمرکز ذهن کارکنان و بازده کاری بیشتر می شود ، اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی به رنگ آبی در محیط کار یکی از ایده آل ترین رنگ های پیشنهادی ما به شما می باشد که هم زیبا و مجلل است و هم مناسب محیط کار و فضاهای رسمی است.

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید در محیط کار خود برای پارتیشن شیشه ای رنگی به کار ببرید رنگ سبز است ، رنگ سبز رنگ الهام بخش ، آرامش بخش است و نیروی خلاقت را افزایش می بخشد ، پارتیشن شیشه ای رنگی که ترکیبی از سفید و سبز باشد نیز برای محیط کار شما مناسب است. رنگ بنفش باعث ایجاد انرژی مثبت  و حس نشاط در افراد می شود اگر از رنگ بنفش در پارتیشن شیشه ای رنگی خود اسفاده نمایید در مثبت کردن روحیه شما و مراجعان به دفتر کار شما تاثیرگزار است و از این رو در جذب مشتریان و ارتباط موثر تر شما با آنها نقش دارد پس یکی از پیشنهادهای ما بشما استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی بنفش در محیط کار شماست .

پارتیشن شیشه ای رنگی در داخل فضاهای مسکونی نیز کاربرد دارد ، معمولا در خانه از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی فضای اتاق خواب ، جداسازی فضای آشپزخانه ، جداسازی و یا تفکیک فضای اتاق پذیرایی از فضای کار یا مطالعه و یا جداسازی سرویس بهداشتی ازحمام استفاده می شود ، پارتیشن شیشه ای رنگی در فضای داخلی زیبایی خاصی به محیط می دهد.

پارتیشن شیشه ای رنگی از متریال شیشه طراحی و ساخته می شود ، شیشه یک متریال لوکس و زینتی برای دکوراسیون داخلی بشمار می آید و شفافیت و انعکاس نور در آن باعث مجلل شدن محیط می گردد ، لذا استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی در محیط خانه می تواند در دکوراسیون داخلی نیز تاثیر مثبتی داشته باشد . رنگ های مختلفی را می توان در پارتیشن شیشه ای رنگی در منزل به کار برد ، انتخاب رنگ بستگی به مکان کاربرد پارتیشن رنگی باید انتخاب گردد .

اگر از پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداسازی اتاق خواب از قسمت های دیگر اتاق استفاده می نمایید می توانید از ترکیب رنگ های آرام بخش استفاده نمایید ، پارتیشن شیشه ای رنگی زرد ، پارتیشن شیشه ای رنگی آبی ، پارتیشن شیشه ای رنگی سبز ، پارتیشن شیشه ای رنگی نارنجی و پارتیشن شیشه ای رنگی  قرمز که با هم ترکیب شوند و یا با سفید ترکیب شوند و یا به تنهایی کار شوند برای کاربرد در اتاق خواب مناسب می باشند.

اگر از پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداسازی قسمت هایی از اتاق پذیرایی استفاده می نمایید می توانید از ترکیب رنگ های گوناگون و شاد استفاده نمایید ، ترکیبی از رنگ های زرد ، قرمز ، نارنجی ، برنز ، سبز ، دودی و سفید می تواند یک پارتیشن شیشه ای زیبا و مجلل را در اتاق پذیرایی شما ایجاد نماید ، بسته به سلیقه خود می توانید تمام این رنگ ها و یا چند رنگ از این رنگ ها را انتخاب نموده و در اتاق پذیرایی خود به کار ببرید.

اگر از پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداسازی حمام و سرویس بهداشتی استفاده می نمایید بهتر است از ترکیب شیشه های سفید و آبی و یا سفید و سبز استفاده نمایید. اصولا سرویس بهداشتی و حمام را با رنگ های سفید که با دیگر رنگ ها ترکیب شود طراحی می نمایند ، می توانید ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی ، سفید و آبی و یا سفید و بنفش به کار ببرید .

این مجموعه آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی با رنگ های دلخواه و طرح های دلخواه شماست .

درب شیشه ای اداری باتوجه به داشتن مزایایی همچون استفاده حداکثری از نور طبیعی و تسهیل در برقراری ارتباط و صرفه ی اقتصادی این محصول در محیط های اداری استفاده میشود که آسیادر این افتخار را دارد که محصولی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

درب شیشه ای اداری

شاید این گونه به نظر برسد که استفاده از پارتیشن اداری شیشه سکوریت فقط به منظور استفاده حداکثر از نور طبیعی، دید و ارتباط صورت می گیرد، درحالی که این قابلیت از پارتیشن های اداری، تنها کاربرد این محصول نبوده و شیشه از دیرباز در سازه های مختلف معماری مورد توجه و در گونه ها، اشکال و قابلیت های مختلف به کار گرفته می شده است.

از مزایای داشتن پارتیشن شیشه ای در دفتر و اماکن تجاری می توان به صرفه اقتصادی بالای این محصول، با توجه به‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط اشاره نمود. برای ادارات معمولا از پارتیشن های دست دوم  نیز استفاده می کنند. پارتیشن اداری شیشه سکوریت، از شیشه با ضخامت 10 میل سکوریت، فریم های مقاوم و متنوع و درب های ریلی و لولایی تشکیل می شود.

در پارتیشن با درب ریلی، درب در راستای ریل سقفی یا کفی قابلیت جابجایی دارد. پارتیشن با درب متحرک بیشتر در سالن های چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد. در پارتیشن با درب لولایی، درب حول محورهای تعبیه شده در لولاها، به صورت دورانی چرخیده و درب باز و بست می گردد.

شیشه سکوریت در پارتیشن دفتر کار به ما کمک می کند تا دیواری موقت داشته باشیم و به راحتی بتوانیم در صورت نیاز دو فضا را از یکدیگر جدا کنیم. پارتیشن اداری متحرک با شیشه سکوریت را می توان به صورت آکاردئونی اجرا نمود که در حالت جمع بودن پارتیشن، قسمت اعظمی از پارتیشن جمع و درکناره ها قرار می گیرد و فضایی به صورت یکپارچه خواهیم داشت. در مدل پانلی پارتیشن متحرک، فضا به صورت تقریبی جدا شده و کماکان ارتباط دو فضا برقرار می ماند که در این مدل هدف از جداسازی، جداسازی کامل نبوده و تمرکز بر روی حریم بین دو فضا می باشد

امروزه پارتیشن شیشه و استیل با توجه به زیبایی موثر خود در فضا طرفداران زیادی پیدا کرده است. پیشنهاد ما به شما ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در چیدمان فضای اداری است. در پارتیشن شیشه ای استیل، برای فریم بندی از پروفیل آهنی و برای زیبایی بیشتر فریم ها، از کاور استیل استفاده می نمایند تا رویه ی آن استیل شده و نمای زیبایی داشته باشد. پارتیشن شیشه استیل قیمت بالاتری به نسبت پارتیشن شیشه ای آلومینیومی دارد.

قیمت بلوک شیشه ای با توجه به کیفیت و بر اساس رنگ متفاوت است که اسیادر با داشتن کادری مجرب مشتریان و خریداران خود را در انتخابی مناسب حضوری و غیر حضوری همراهی میکند.

قیمت بلوک شیشه ای

قیمت بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای بر اساس رنگ آن متفاوت است. همچنین طرح و نوع بلوک شیشه ای نیز در قیمت بلوک شیشه ای تاثیر دارد. بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای در ابعاد و اندازه 19 در 19 سانتیمتر و 9 در 19 سانتیمتر تولید می شود. قیمت بلوک شیشه ای های ایرانی ارزان تر از قیمت بلوک شیشه ای خارجی می باشد .

این مجموعه آماده فروش بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای به قیمت مناسب و ارزان به مشتریان و همکاران محترم می باشد. بلوک شیشه ای یا آجر شیشه ای با قیمت مناسب و ارزان به شهرستانها ارسال می گردد. قیمت بلوک شیشه ای رنگی در رنگ های قرمز و نارنجی ، قهوه ای ، طلایی ، زرد ، آبی ، بنفش و رنگ های دیگر را به قیمت ارزان از ما بخواهید . مناسب و ارزان به صورت خرده فروشی و عمده به فروش می رسد.

بلوک شیشه ای در طرح ها و انواع مختلف مانند بلوک شیشه ای کاوه ، بلوک شیشه ای شفاف و مات ، بلوک شیشه ای تزریقی و انواع دیگر با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسد.

شرکت آسیادر با تولید پارتیشن شیشه ای فریم دار این تضمین را به مشتریانش میدهد که آسیب کمتر به شیشه ها وارد شود و به دلیل استفاده از فریم نور کمتری را عبور میدهد و در صورت آسیب دیدن هزینه کمتری برای تعمیرات صرف میشود.

 پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار از پروفیل های عمودی و افقی که از جنس آلومینیوم و در برخی موارد از ام دی اف برای نصب و استقرار بهره می گیرد. این نوع پارتیشن اداری قابلیت استفاده از شیشه ای دوجداره و تکجداره را دارد. حسن پارتیشن شیشه ای فریم دار این است که در صورت آسیب به شیشه ها، هزینه کمتری برای تعمیر آن پرداخت می شود.

اما به دلیل اینکه پارتیشن شیشه ای فریم دار در مقایسه با انواع بدون فریم، فضای بیشتر را اشغال نموده، نور کمتری را عبور می دهد و زیبایی و انعطاف پذیری کمتری دارد، از محبوبیت کمتری نسبت به گذشته دارد. با اجرای پارتیشن فریم لس شیشه ای در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین هزینه، فضای اداری خود را به بهترین شکل تقسیم بندی و کاربردی کنید.

هنگامی که اقدام به اجاره مکانی برای سکونت یا کسب و کار می نمایید، اولین چالشی که احتمالا با آن روبه رو خواهید شد، تقسیم بندی فضا متناسب با نیاز شماست. دیوارهای گچی علاوه بر هزینه بالا و عملیات اجرایی زمان بر، فضای غیر کاربردی بسیاری به جا خواهد گذاشت. از این رو استفاده از پارتیشن اداری برای جداسازی محیط ها به ویژه مکان های اداری متداول گشته است.

  • انواع پارتیشن فریملس پرچین
  • پارتیشن فریملس تکجداره
  • پارتیشن فریم لس دوجداره

 یراق آلات پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارد که هر کدام به نوعی در مقاوم سازی درب های شیشه ای نقش بسزایی دارند که شرکت آسیادر با به کارگیری بهترین یراق آلات از نظر کیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان و خریداران دارد و این کیفیت را تضمین میکند.

 یراق آلات پارتیشن شیشه ای

انواع یراق آلات پارتیشن

از مهمترین یراق آلات پارتیشن شیشه ای، شیشه است برای تولید یراق آلات شیشه سکوریت از آلیاژهای مختلفی استفاده می شود. هر چه برای تولید قطعات از آلیاژ مرغوب تری استفاده شود امکان خرابی، زنگ زدگی و شکستگی آن کمتر می شود. همچنین بر زیبایی و میزان عمر شیشه سکوریت نیز اثر می گذارد.

برای جا به جا شدن و اتصالات شیشه در نصب پارتیشن شیشه ای توسط یراق آلات شیشه سکوریت از انواع یراق آلات پارتیشن انجام می شود.

از انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه سکوریت
  • فریم یا پاسار
  • دستگیره
  • استوپ
  • لولا
  • آهنکشی
  • چسب uv
  • فریم برای پارتیشن شیشه ای

یکی از قطعات مهم از یراق آلات پارتیشن شیشه ای، فریم و یا پاسار می باشد. برای ثابت نگه داشتن شیشه سکوریت روی ریل اصلی در ابتدا می بایست شیشه را فریم بندی نمود. فریم پارتیشن شیشه ای می تواند از دو جنس آلومینیوم و استیل ساخته شود. فریم آلومینیوم مصرف بسیار بیشتری از جنس استیل دارد. دور هر شیشه دو عدد فریم به صورت عمودی و دو عدد فریم بصورت افقی نصب می شود. به فریم های افقی فریم بغل و به فریم افقی بالا و پایین شیشه به اصطلاح فریم کف گفته می شود. به کلیه موارد مونتاژ شده از فریم تا شیشه یک لت گفته می شود.

لولای پارتیشن شیشه ای

همانطور که می دانید برای پارتیشن از درب استفاده می شود و دربها برای باز و بسته شدن به لولا نیاز دارند. درب های شیشه سکوریت نیز از این قانون مستثنی نیستند و برای باز و بسته شدن نیاز به لولای شیشه سکوریت برای پارتیشن شیشه ای دارند. لولاهای پارتیشن شیشه ای دارای تنوع بسیار بالایی بوده و هر کدام کارایی مختص و وظیفه منحصر بفردی را انجام می دهند. لولا شیشه سکوریت علاوه بر تنوع کاربردی دارای تنوع متریال می باشند از جمله متریال های به کار رفته می توان به استیل ۲۰۱ و استیل ۳۰۴ و آهنی با روکش کروم و … اشاره نمود.

استوپ پارتیشن شیشه ای

از استوپ شیشه سکوریت برای عملکرد بهتر درب پارتیشن شیشه ای به هنگام باز و بسته شدن بروی درب شیشه سکوریت نصب می شود. از استوپ برای باز و بسته شدن راحت تر درب استفاده می شود. استوپ شیشه از یراق آلات استفاده شده در پارتیشن شیشه ای می باشد. برای درب ها با ابعاد ۷۰ تا ۱۳۰ سانتی متری ازاستوپ شیشه سکوریت استفاده می شود. برای این که حرکت درب راحت تر باشد و همچنین در شرایط آب و هوایی در حرکت نرم و روان درب اختلال به وجود نیاید از روغن های مخصوص برای نرم کردن حرکت درب استفاده می شود.

دستگیره پارتیشن شیشه ای

از دیگر یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای دستگیره شیشه سکوریت است. این قطعه نقش زیادی در زیبایی پارتیشن شیشه ای ایفا می کند. دستگیره سکوریت در مدل های مختلف مطابق با سلیقه و نیاز مشتری به بازار عرضه می شود. آلیاژ دستگیره ها معمولا از آلیاژهای مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی انتخاب می شود. اکثر دستگیره ها از استیل به دلیل سبکی و مقاومت ساخته می شوند.دستگیره استیل در پارتیشن شیشه ای علاوه بر مقاومت، زیبایی بیشتری را برای درب شیشه ای ایجاد می کند. انتخاب دستگیره به دلیل فراوانی دستگیره در شکل های مختلف با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود.

چسب uv شیشه سکوریت

چسب uv برای چسباندن شیشه به شیشه به کار می رود. چون چسب uv برای خشک شدن باید در معرض اشعه uv یا فرابنفش قرار گیرد، لذا حتماً باید یکی از اجسام چسبیده شده شیشه باشد تا اشعه uv بتواند از آن عبور کرده و به چسب بتابد. ابتدا باید سطوحی که قرار است به هم بچسبند را کاملاً پاک نموده و خشک نمایید.

محل چسبیدن را دقیق مشخص نموده و علامت بزنید. در این مرحله دقت فراوان بکنید؛ زیرا چسب uv پس از خشک شدن به راحتی قابل جدا شدن نبوده و باید آن را تا حدود 140 درجه سانتی گراد گرم کنید تا کمی نرم شود. مقدار نسبتاً کمی چسب uv به یکی از طرفین که قرار است به هم بچسبند بزنید، سپس سطح دوم را روی آن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا چسب ریخته شده کاملاً پخش شود و از کناره های سطح دوم کمی به بیرون بزند.

محل قرار گیری و وجود کامل چسب میان دو قطعه را مجدد چک نمایید و سپس قطعه چسبیده شده را در زیر لامپ uv قرار دهید و اجازه دهید برای 3 تا 5 دقیقه در همان حالت بماند.

شاسی آهن کشی

در نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس با شاسی کشی آهن با قوطی ۴۰*۴۰ یا ۸۰*۴۰ (نسبت ارتفاع و عرض) بوده که پس از شاسی کشی آهنی ساخته شده و شیشه های در دهانه شبکه های آهنی نصب می گردد. این نوع قاب ها ی آلومینیوم معروف به فریم لس شبکه آهن بوده که از نمای ساختمان دور تا دور شیشه ها لبه ای یک سانتیمتری مشخص می باشد.. 

dCrryc0v7g

پارتیشن شیشه‌ای رنگی یک تجهیزات دکوراسیون داخلی است که از شیشه‌های رنگی برای جداسازی فضاها یا ایجاد تقسیم‌بندی‌های زیبا و جذاب در داخل مکان‌ها استفاده می‌شود. این پارتیشن‌ها علاوه بر تقسیم فضا، به عنوان عناصر تزیینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و مزایای پارتیشن شیشه‌ای رنگی اشاره شده است:

زیبایی و جذابیت: پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی به عنوان عناصر زیبایی و تزیینی در داخل فضاها عمل می‌کنند. رنگ‌های متنوع و زیبایی شیشه می‌توانند فضایی دل‌انگیز و جذاب ایجاد کنند.

نورپردازی طبیعی: شیشه‌های رنگی می‌توانند نور طبیعی به خوبی ترتیب دهند و از نظر دیدگاه طراحی، این مسئله می‌تواند به فضا جلوه‌ای خاص و دل‌پسند بدهد.

جداسازی فضا: پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی به شما اجازه می‌دهند تا فضاها را با حفظ ترتیب و شفافیت جدا کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد که فضایی شخصی تر ایجاد کنید.

پایداری و مقاومت: شیشه‌های استفاده شده در پارتیشن‌های شیشه‌ای معمولاً از نوع مقاوم و با کیفیت هستند و به مقاومت در برابر فشارهای مختلف، ضربه، و حرارت مقاومت می‌کنند.

سهولت در نصب و تعویض: پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی به سادگی نصب می‌شوند و از آنجا که از جنس شیشه هستند، به راحتی تعویض می‌شوند.

مناسب برای مکان‌های تجاری: این نوع پارتیشن‌ها به خصوص در مکان‌های تجاری مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، دفاتر و فضاهای نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خصوصیت عایق حرارتی: شیشه به عنوان یک خوابگرد مقاوم در برابر تغییرات دما عمل می‌کند و می‌تواند در تنظیم دما و حفظ انرژی کمک کند.

تنوع در رنگ و طراحی: این پارتیشن‌ها در انواع رنگ‌ها و طراحی‌ها ارائه می‌شوند، که به شما امکان انتخاب مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی مکان می‌دهد.

مقاوم در برابر شیشه شکسته: شیشه‌های استفاده شده در این پارتیشن‌ها معمولاً از نوع شیشه ایمن هستند که در صورت شکستن، به شکل ذرات کوچک و آمیخته به جای قطعات تیز و خطرناک شکسته می‌شوند.

به طور کلی، پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی به عنوان یک راه برای ترتیب دادن فضاها، ایجاد جلوه‌های زیبایی، و ترکیب نورپردازی طبیعی و طراحی به محیط‌ها افزوده می‌شوند. 

MadwpS6xEg

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top