مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه راه بند زمینی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نحوه نصب راه بند-قطعات راهبند-مشخصات راهبند-راهبند پیاده رو-فروش قطعات راهبند که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.



راه بند زمینی - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع نحوه نصب راه بند-قطعات راهبند-مشخصات راهبند-راهبند پیاده رو-فروش قطعات راهبند خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع راه بند زمینی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

راه بند زمینی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش راه بند زمینی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب راه بند-قطعات راهبند-مشخصات راهبند-راهبند پیاده رو-فروش قطعات راهبند با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارتیشن شیشه ای رنگی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

راهبند کف خواب (نیزه ای ، زرهی ، دفنی ، رود بلاکر)

راه بند زمینی کف خواب یا گیت کف خواب که اصلاحا به آن رود بلاکر (ROADBLOCKER) نیز گفته می شود، یکی از قوی ترین و با امنیت ترین گیت ها و راهبند های موجود می باشد. این راهبند ها در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها را با سرعت های بالا دارد.

راهبند های کف خواب همانطور که از نامشان مشخص است در زیر زمین دفن می شوند و به صورت باز شو می توانند تا ارتفاع 50 تا 90 سانتی متر بالا بیایند. راهبند های کف خواب یا زرهی جهت جلوگیری از ورود غیر مجاز خودرو ها و حملات تروریستی به داخل سازمان ها و ارگان های نظامی و پر اهمیت مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت برخورد خودرو با این راهبند صدمات بالایی به خودرو وارد خواهد شد.

راهبند کف خواب قابلیت اتصال به انواع دوربین های تشخیص پلاک و سیستم های اکسس کنترل را دارا می باشد که باعث می شود به صورت خودکار و هوشمند اجازه تردد به خودرو های سازمان داده شود. در راهبند های کف خواب از سیستم هیدرولیک استفاده میشود که این امر سبب می شود باز شدن حداکثر تا 6 ثانیه و بسته شدن تا 5 ثانیه صورت گیرد. صفحه جلویی گیت می تواند در دو نوع قوص دار و یا مثلثی بسته به نیاز مشتری طراحی و تولید شود.

ویژگی های گیت کف خواب زمینی (رود بلاکر)

  • قابلیت اتصال به سیستم های کنترل دسترسی و آنتن های برد بلند
  • عرض گیت 130 سانتی متر
  • قابلیت اتصال به دوربین های تشخیص پلاک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل راهبند توسط نگهبان
  • زمان بالا آمدن کامل حداکثر 6 ثانیه
  • زمان بسته شدن کامل حداکثر 5 ثانیه
  • سیستم خلاص کن دستی در مواقع نبود برق
  • قابلیت اتصال به UPS
  • قابلیت اتصال به Loop Detector
  • سیستم مورد استفاده در گیت از نوع هیدرولیک
  • دارای چشمی آلتراسونیک

راه بند زمینی یا کف خواب ، به دلیل دارا بودن استحکام و امنیت بالا بیشتر در اماکن دولتی و نظامی که بدنبال امنیت بالایی میباشند ، مورد استفاده قرار میگیرد و این راه بند ها در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها را با سرعت های بالا را دارد.

راه بند زمینی- راه بند ها موانعی هستند که از آنها به منظور کنترل ترافیک ، کنترل اعتراضات خیابانی، سرقت و … استفاده می شود که شرکت آسیادر با تولید این محصول و داشتنی کادری مجرب در اجرا و نحوه ی نصب راه بند آماده ارائه خدمت به مشتریان و خریداران شرکت می باشد.

نحوه نصب راه بند

آموزش  گام به گام نصب راه بند: راه بند ها موانعی هستند که از آنها به منظور کنترل ترافیک ، کنترل اعتراضات خیابانی، سرقت و … استفاده می شود . راهبند ها به سه دسته بوم دار، ستونی و زنجیردار تقسیم می شوند.

برای نصب راه بند باید به نکات زیر توجه داشت:

اصلی ترین نکته در مورد محل فنداسیون راه بند در نظر گرفتن محل عبور و مرور عابر پیاده است . اگر عابر از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند ، محل نصب راه بند باید در موقعیتی باشد که عابر از پشت دستگاه عبور کند نه از سمت نوک تیرک تا خطر برخورد او به تیرک به حداقل ممکن برسد.

محل ساخت فنداسیون تا حد امکان باید به اتاق نگهبانی نزدیک باشد. در صورتی که اتاق نگهبانی یا ساختمانی که در طرف مقابل تیرک قرار میگیرد دارای بالکن باشد ،محل احداث فنداسیون باید در محلی باشد که مرکز آن از لبه بالکن حداقل ۴۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.تا وقتی که تیرک به صورت عمود می شودبا آن برخورد نکند. همچنین پشت دستگاه باید از دیوار یا مانع گشت آن حداقل ۳۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.

در صورت عبور کابل های هوایی یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه یا تیرک ،باید محل نصب راه بند را تغییر داد یا موانع را برطرف کرد تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. فنداسیون راه بند نباید در محل عبور آب یا باغچه باشد.

راه بند زمینی - برای ساخت راهبند باید از قطعات استفاده کرد که به مقاومت راهبند ها وابسته نشود. به همین منظور آسیادر با استفاده از بهترین قطعات راه بند محصولی با کیفیت را تولید و ارائه می دهد.

قطعات راهبند

قطعات راه بند اتوماتیک شامل راه بند شهری و قطعات راه بند امنیتی می باشد. راه بند اتوماتیک دارای یک محرک مستقیم موتور و استیل ضد زنگ است. در محیط های نمکی آب گرمسیری با دوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی می باشد. راه بند فوق را می توان به عنوان راه بند پارکینگ نیز استفاده نمود که دارای بازوی سبک الومنیومی ، که برای نصب نیاز به ابزار خاصی ندارد.

این سیستم راهبند دارای بوم باریک است که برای فضا های باریک و برنامه های با حجم بالا مناسب است که سرعت باز و بسته شدن راهبند اتوماتیک قابل برنامه ریزی می باشد. راه بند شهری شامل راهبند با بوم تاشو و آکاردئونی می باشد. قطعات راهبند با بوم تاشو دارای موتور دانکر AC و یا DC می باشد. موتور AC دارای باتری بکاپ نمی باشد ولی موتور DC دارای باتری بکاپ ،بوم راهبند، پایه نگهدارنده است.

راهبند آکاردئونی به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شود. که نوع دستی شامل:

  • قوطی های آهنی و تسمه های آهنی که از قوطی های 20×40 ،40×40، 10×25 ،10×40 می باشد.
  • نوع برقی مانند نوع دستی یک موتور اضافه می شود که موتور سه فاز و دارای گیربکس می باشد.

راهبند زنجیر کش شامل دو استوانه جهت مهار زنجیر و شامل موتور ،قطعات جانبی ، زنجیر می باشد. راهبند امنیتی شامل راهبند بولاردیا ستونی که مسدود کننده کامل جاده یا مسدود کننده یکسره(road blocker) که دارای موتور ،قطعات هیدرولیک ورق بدنه سخت کاری شده ، استیل کاری شده می باشد.

راهبند امنیتی که جاده را کاملا مسدود می کند ساخته شده از ورق های ترکیبی جهت بالابردن مقاومت در برابر ضربه، وزن عبوری تا 500 تن و وزن قابل تحمل ضربه 40 تن با سرعت 80کیلومتر بر ساعت و در مدل های سفارشی می باشد.

راه بند زمینی - رشد شهرنشینی ، ساختار شهر زیر نفوذ کارکرد وسایل نقلیه قرار گرفته و بسیاری از فضاهای شهری به گذرگاه و توقفگاه آنها بدل شده است که شرکت آسیادر با تولید راهبند پیاده رو باعث برقراری نظم شهری و تعامل اجتماعی شده است‌.

راهبند پیاده رو

امروزه با رشد شهرنشینی ، ساختار شهر زیر نفوذ کارکرد وسایل نقلیه قرار گرفته و بسیاری از فضاهای شهری به گذرگاه و توقفگاه آنها بدل شده است به همین دلیل از حفظ و ساماندهی فضاهای ویژه حرکت عابران غفلت شده است در شهرسازی معاصر حرکت پیاده ها و نیاز و حقوق طبیعی آنها کمتر مورد توجه برنامه ریزان و طراحان شهری بوده و راههای مخصوص پیاده ها به عنوان تابعی از حرکت سواره هابه حساب آمده است و پیاده روهابه منظور تسهیل آمد و شد وسایل نقلیه ، روز به روز باریکتر شده اند مردم برای رفت و آمد و برقراری تعامل اجتماعی نیازمند حضور در فضاهای عمومی هستند و این نوع حضور، فضاهای خاص خود را طلب می کند تا فرد بتواند آزادانه و بدون برخورد بامانع ، حرکت کند و تغییر مسیر بدهد. درواقع از ویژگی های پیاده روها این است که حرکت عابر پیاده را تسهیل و امنیت لازم را برای او فراهم کنند و به همین دلیل این گونه فضاها به تدابیر و تجهیزات خاص احتیاج دارد.

پیاده روها معابر شهری ای هستند که تنها برای عابران در نظر گرفته شده اند و ورود هرگونه وسیله نقلیه به آنها ممنوع است ؛ اما آنچه به وضوح در پیاده روهای ما دیده می شود، این است که حریم اینگونه معابر براحتی از سوی وسایل نقلیه به خصوص موتور سیکلت ها مورد تعرض قرار می گیرد (از پارک موتور گرفته تا تردد آن) پیاده روها مهمترین شبکه دسترسی شهری هستند و برای سهولت در حرکت باید کاملا بی مانع باشند و از این منظر راه بندها مورد توجه قرار می گیرد.راه بندها حرکت سواره و پیاده را تنظیم می کنند و اجازه ورود وسایل نقلیه موتوری را به داخل محدوده های عابران نمی دهند.

پرسش اینجاست که آیا در هر پیاده رویی ، راه بند چاره گشاست؛ جای درست و موقعیت مناسب راه بندها کجاست؛ استفاده نادرست و غیراصولی از راه بندها در پیاده روهایی که مطالعاتی درباره آنها صورت نگرفته است ، باعث سد معبر و ازدحام بی مورد مردم می شود راه بندها رابطه فرم و عملکرد را در این فضا مخدوش می کنند و باعث می شوند فرم بیشتر با عملکرد ناسازگاری پیدا کند و به عقیده بسیاری از متخصصان مسائل شهری ، همین ناسازگاری بین فرم و عملکرد، زمینه ساز آسیب های اجتماعی فراوانی است .

به عنوان مثال در یک مرکز تجاری همچون خیابان جمهوری در پیاه رویی که راه بند گذاشته شده است ، عابران به همراه بار و کالاهای خریداری شده وقتی به این راه بند می رسند ، نمی توانند با وسایلی که همراه خود دارند، از راه بند به سرعت عبور کنند و همین امر سبب می شود یک وقفه حرکتی به وجود آید و این وقفه حرکتی به ردیف های بعدی جمعیت منتقل و تراکم جمعیت ایجاد می شود که به بروز انواع آسیب های اجتماعی همچون جیب بری و مزاحمت برای بانوان می انجامد چنین فضایی در ادبیات برنامه ریزی شهری ، به فضای بدون دفاع معروف است.

نکته مهم دیگر این که کارکرد چنین راه بندهایی ، جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به حریم پیاده است ؛ در حالی که در عمل نه تنها این کارکرد عملی نشده است ؛ بلکه موتورسوارها به راحتی از پیاده روها رفت و آمد کرده و یا از آنها به عنوان پارکینگ استفاده می کنند و در بسیاری مواقع حتی بین دو راه بند، تعداد بسیاری موتور پارک می شود و یا از میله های راه بند برای زنجیر کردن موتورها استفاده می کنند.به این ترتیب نه تنها کارکرد اصلی این راه بندها عملی نشده ؛ بلکه مشکلات بسیاری هم برای عابران پیاده فراهم کرده است و در واقع راه بندها به جای فراهم کردن ایمنی ، ناامنی به وجود آورده اند. تجارب جهانی نشان می دهد که برنامه ریزی و طراحی پیاده رو زمانی موفق خواهد بود که علاوه بر عوامل کالبدی ، شرایط اجتماعی و فرهنگی و حتی الگوی روانی و رفتاری مردم نیز در نظر گرفته شود.برای از بین بردن چنین ناامنی هایی در پیاده روها باید فرم با عملکرد متناسب ، هماهنگ و سازگار باشد تا سرعت حرکت و راحتی حرکت در این مکانها بیشتر شود.

به عنوان مثال به جای این که راه بندها در وسط پیاده روها به کار گرفته شوند که به کندی حرکت و ناامنی می انجامد، می توان کناره پیاده روها (حد فاصل خیابان و پیاده رو) را به نوعی نرده گذاری کرد که خللی در حرکت عابران ایجاد نکند و یا از میله های راه بند یا تیرک کنار پیاده روها استفاده کرد و بین تیرک ها را زنجیر کشید تا از ورود وسایل نقلیه به پیاده رو جلوگیری شود همچنین می توان با تعیین جریمه سنگین برای متخلفان ، از تردد موتور سیکلت در این مکانها جلوگیری کرد تاسیسات ، تجهیزات و مبلمان شهری باید در مکان مناسب خود قرار بگیرند و در مکان یابی باید دقت لازم صورت گیرد؛ مبلمان شهری باید مجددا تعریف و سازماندهی شود البته باید توجه داشت که رعایت این موارد، معضل و مشکل را به طور کامل از بین نمی برد.

ضرورت وجود دیدگاه طراحی شهری جامع و همه جانبه در انتخاب ، طراحی ، مکان یابی و استقرار عناصر مبلمان شهری بر مبنای ویژگی های فضای شهری است که تلفیق مجموعه این عناصر، یک فضای شهری کارآمد را به وجود می آورد.ارتقاء و بهبود کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی شهرها علاوه بر افزایش رضایت شهروندان از محل زندگی خود ، موجبات شور و نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان را نیز فراهم می کند و بر فعالیت های روزمره و اجتماعی شهروندان تاثیر می گذارد.تامین حقوق کلیه شهروندان در طراحی شهری اهمیتی فوق العاده دارد؛ چرا که بدون برنامه ریزی ، متولیان مسائل شهری ناچار خواهند بود به دنبال وقوع هر مشکلی ، راه حلی برای آن بیابند و به جای عمل ، دست به عکس العمل بزنند.

راه بند زمینی - مشخصات راه بند شرکت آسیادر دارای چه ویژگی هایی می باشد.؟!

مشخصات راهبند

راهبند: به تجهیزاتی گفته می شود که به صورت افقی به یک پایه متصل می باشد و دارای یک ارتفاع از زمین  که در مکان های پر تردد در مسیر ورودی ادارات, کارخانجات, پاساژ ها, ایستگاه های راه آهن , مجتمع های بزرگ , عوارضی جاده ها, پارکینگ عمومی, کنترل ترافیک, انواع ارگان ها و امور عمرانی شهری مورد استفاده  قرار میگیرند.

بطور کلی راه بند به تجهیزاتی خلاصه میشود که مانند حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت بعمل آورده و تردد آن ها را منوط به اجازه نگهبان ، ریموت راهبند و یا تجهیزات الصاقی بر روی راهبند کرده و با ساماندهی ، کلیه رفت و آمدها را طبق نظام کارفرما درآورده است .

راه بند پارکینگ از دو جهت تقسیم می شوند .یکی از جهت نوع کارکرد که به صورت افقی و عمودی و از جهت دیگر به صورت نوع موتور و سیستم داخلی تقسیم می شوند.راهبند پارکینگ با طول های گوناگون با ارتفاعی یک متر از زمین ، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند .

اکثر راهبندها به گونه ای طراحی شده اند که با کلیه دستگاه های کارت خوان، دوربین پلاک خوان، دکمه پوش باتن، ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد همخوانی دارند و امکان نصب این دستگاه ها بر روی آن ها فراهم شده است.

راهبند پارکینگ در مکان هایی استفاده می شود که برای کنترل تردد بیشتر و دقیق تر و امنیت آن مکان نیاز به نیروی غیر انسانی باشد. راه بند در مسیر ورودی یا خروجی مجتمع های مسکونی و اداری ،کارخانجات ،پاساژ ها ،عوارضی جاده ها ،کنترل ترافیک ،پارکینگ عمومی ،سرقت و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند. 

Ks8Z7IGIXS

راه بندها تجهیزات مهمی در اماکن متنوعی مانند ورودی پارکینگ‌ها، مراکز تجاری و اداری، شرکت‌ها، ایستگاه‌های مترو و غیره هستند که به منظور مسدود کردن و مدیریت عبور افراد و وسایل نقلیه از آنها استفاده می‌شوند. این تجهیزات نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و نظم محیط‌های مختلف ایفا می‌کنند.

یک راه بند اتوماتیک عموماً از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که عبارت‌اند از:

بدنه (پایه): بدنه راه بند که به عنوان پایه عمل می‌کند و نصب شده در محل مورد نیاز است.
میله (بوم): میله یا بوم که به طور اتوماتیک بالا و پایین می‌رود و عبور افراد یا وسایل نقلیه را مدیریت می‌کند.
سیستم محرکه: سیستم مکانیکی یا الکتریکی که بوم را حرکت می‌دهد و کنترل عبور را ایجاد می‌کند.
مرکز کنترل: دستگاه کنترلی که امکان مدیریت و کنترل راه بند را فراهم می‌کند.
فنر تعادل: یک فنر یا سیستم تعادل که به بوم کمک می‌کند به طور مطمئن و دقیق باز و بسته شود.
راه بندها نه تنها امنیت و نظم را تضمین می‌کنند بلکه در بهبود ترافیک و مدیریت عبور و ورود در مکان‌های پرتردد نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. از راه بندها در اماکن عمومی، تجاری، و صنعتی به عنوان یک ابزار کلیدی برای مدیریت بهره‌برداری و ایجاد امنیت بهره‌برداری می‌شود. 

81hHRSHFoe

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top