قیمت سایبان اتوماتیک : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سایبان اتوماتیک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت سایبان پنجره - قیمت سایبان بازویی - قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



] قیمت سایبان اتوماتیک [  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 50 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان پنجره - قیمت سایبان بازویی - قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان اتوماتیک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

] قیمت سایبان اتوماتیک [  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان اتوماتیک  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان پنجره - قیمت سایبان بازویی - قیمت سایبان چتری- قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان اتوماتیک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

سایبان چیست؟
] قیمت سایبان اتوماتیک [  - موضوع اختراع نخستین سایبان‌ها به زمان‌ها و قرن‌های بسیار پیشین باز می‌گردد اما اولین سایه‌بان‌هایی که ایده‌ی لازم برای طراحی محصول موجود را فراهم کردند، به قرن هفدهم میلادی ارجاع پیدا می‌کند.
به طور کلی از ابتدا تا کنون سایبان وسیله‌ای برای حفاظت انسان و دیگر لوازم در برابر نور خورشید، گرد و خاک و بارش‌‌های برف و باران و ایجاد سایه‌ای ایمن در مقابل این امور است. در واقع سایه‌بان‌ها سقف‌های ثابت یا جمع شونده‌ای و متحرکی هستند که به دیوارهای بیرونی و قسمت‌های خارجی یک مکان متصل می‌شوند. سایبان‌ها در گذشته با ساختاری ساده و ابتدایی و در حال حاضر دارای شکل مدرن و پیشرفته‌ای با انواع کاربرد هستند.
] قیمت سایبان اتوماتیک [  - همچنین این محصولات قابلیت نصب و استفاده در فضاها و مکان‌های مختلف را دارند. علاوه بر این امروزه طراحی سایه‌بان‌ به نوعی طراحی هنرمندانه و ترکیب هنر و معماری جهت ایجاد زیبایی مکان مورد استفاده تبدیل شده است. اگرچه سایبان در گذشته عموما برای ایجاد حفاظی در برابر آفتاب استفاده می‌شد اما امروز کاربری این وسیله وسیع‌تر شده و حتی به منظور ایجاد تفرج‌ گاهی سایه دار برای گذران اوقات فراغت در فصول متفاوت سال طراحی می‌شود.
انواع سایبان
] قیمت سایبان اتوماتیک [  - با توجه به گسترده شدن کاربری و استفاده از سایبان، امروزه انواع مختلفی از این وسیله طراحی و تولید می‌شود. سایه‌بان‌ها عمدتا بر اساس نوع جابه‌جایی به دو نوع ثابت و متحرک و بر اساس نوع کارایی به دو بخش دستی و برقی تقسیم می‌شوند.
ثابت گونه‌ای است که بر روی قابی از جنس چوبی، فلزی و غیره نصب می‌شود و به صورت ساکن در این مکان قرار می‌گیرد و امکان باز و بسته شدن یا جابه جایی آن وجود ندارد. و متحرک به نوعی گفته می‌شود که امکان تغییر زاویه و انتقال سایبان به محلی دیگر یا جابه جایی و قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشد که این مدل به دو صورت تمام اتومات و نیمه اتومات وجود دارد.
سایبان دستی یا بازویی که نام دیگر آن فولکاست می‌باشد، نوع دیگری از این وسیله است که تغییرات آن با استفاده از اهرم و بازوی مخصوصی که در آن تعبیه شده و دخالت مستقیم فرد اعمال می‌شود.
این مدل بسیار شیک و مدرن و قابلیت گسترش مساحت زیادی را دارد. در مقابل سایبان برقی بر اساس موتور به کار رفته در آن و سازه‌ها و پوشش تحرکی اتومات قابلیت عمل پیدا می‌کند و موتور الکتریکی موجود در آن تغییرات را کنترل می‌کند.
سایه‌بان‌ها در یک تقسیم بندی موضوعی به انواع حصیری، چتری، باکسی، پارچه‌ای، شیشه‌ای، چوبی، فلزی، اتومات و نیمه اتومات و دستی دسته‌ بندی می‌شوند که انواع دستی در برابر تابش نور مرئی خورشید قابلیت محافظتی بهتری دارند.
سایبان اتوماتیک
واژه اتوماتیک از اول هم برای انسان جذاب بوده خصوصا تو دنیای مدرن ! چرا؟!  چون دنیای امروز دنیای سرعته که وقت و زمان آزاد هر روز کمتر و کمتر میشه زندگی هر چی میگذره سختتر میشه و تلاش برای رفاه بیشتر تبدیل به یه اصل در زندگی شده. پس شنیدن واژه اتوماتیک مثل یه اب خنک در تابستان داغ ذهن رو خنک میکنه !
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا به این امر توجه ویژه داره و سعی داره تا سایبان اتوماتیک رو بر اساس دانش روز دنیا تولید کنه و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بده تا شاید بتونه سهمی در کم کردن دغدغه های روزمره شما داشته باشه .
برای منزل ، مغازه، فروشگاه ، پارکینگ و هر فضایی که نیاز به سایه دارید سایبان مجموعه عظیم سایه گستر آسیا در کنار شماست.
کاربردهای سایبان
سایبان‌ عمدتا برای محافظت در برابر بارش و تابش و حصاری در برابر ریزگردها و گرد و غبار مورد استعمال قرار می‌گیرند. اما این موارد استفاده از گذشته تا کنون ثابت بوده است.
] قیمت سایبان اتوماتیک [  -  یکی از مواردی که به تازگی و طی چند دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، طراحی سایه‌بان‌ها به منظور ایجاد فضایی دلنشین برای لذت بردن از اوقات است که در کنار آن به امر زیبایی شناختی و زیباسازی معماری آن نیز بسیار توجه می‌شود.
علاوه بر این‌ها مکان‌های مورد استفاده و نصب این سازه نیز متفاوت است.
به طور مثال، سایبان‌هایی که در پارکینگ‌ها نصب می‌شوند که سرعت نصب آن‌ها نیز بالا است و مانع ورود نور و جنبه‌ای محافظتی برای خودروها دارد، دسته‌ای دیگر نقش مراقبت از پی‌وی‌سی و وسایلی از این جنس را دارند که در کنار نصب در کمترین جا، بالاترین کیفیت و بازده را نیز برخوردار هستند.
این نوع عمر وسایل پی‌وی‌سی را افزایش می‌دهد و در عین حال بسیار سبک و ارزان هستند. نوع دیگر سایبان گلخانه‌ای‌ها هستند که برای کاهش آسیب به گیاهان درون گلخانه و جلوگیری از تبخیر آب مصرفی گلخانه مورد مصرف قرار می‌گیرد. از سایه‌بان‌ها در مراکز تجاری، مغازه‌ها، کافی شاپ‌ها، خیابان، باغ و خانه ، ساحل و در مسافرت نیز بهره گرفته می‌شود.
نحوه کارکرد سایبان
با توجه به کاربری‌های مختلف سایبان این محصول با قابلیت‌های مختلفی برای استفاده در فضاها و مکان‌های مختلفی طراحی می‌شود. مدل‌های اتومات امکان تنظیم زاویه و مکان سایبان را با توجه به شدت تابش و بارش و شرایط آب‌و‌هوایی به صورت خودکار دارند.
] قیمت سایبان اتوماتیک [  -  سایبان‌های چتری به عنوان محصولی پر کاربرد توانایی باز و بسته شدن در هر مکان با استفاده از پایه نگهدارنده‌ای که دارند را ایجاد می‌کنند. در سازه‌های‌ پارچه‌ای با توجه به شکل پذیری و امکان پیاده کردن طرح‌های متنوع بر روی آن‌ها بر روی قاب مورد نظر خیمه داده می‌شوند و می‌توان آن‌ها را تا یا حتی بازتر کرد.
این عمل در نوع پارچه‌ای سایبان به دو روش سنتی و مدرن و با متریال‌هایی مانند پلی استر، کتان و پارچه‌های ضد آب انجام می‌شود. در مدل شیشه‌ای، سازه با استفاده‌ از شیشه‌های رنگ‌دار یا بی‌رنگ و مات بر روی پایه‌های فلزی نصب شده و نمای بسیار زیبایی را به وجود می‌آورند.
در این مدل امکان کنار رفتن سقف یا طراحی آن با نورهای رنگی وجود دارد که از نوع سایه‌بان‌های متحرک و اتومات می‌باشد.
نصب انواع سایبان
نصب انواع سایبان با توجه به ظرافت و دقتی که می‌طلبد، مستلزم وجود افراد ماهر و خرید این محصول از شرکت‌ها و تولید کننده‌هایی معتبر است.
در نصب سایبان‌ها باید به مواردی از جمله یراق مناسب جهت بالا بردن عمر مفید، تناسب جنس و نوع سایه‌بان با شرایط آب و هوایی، چگونگی کاربری محل سایبان، کیفیت متریال به کار رفته در طراحی و تولید سازه، بهره گیری از افراد متخصص هنگام نصب، مدت زمان و بازه‌ی عمر استفاده از محصول و … توجه کرد.
انچه که بسیار اهمیت دارد، کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت سایه‌بان‌ها است. به هر میزانی که این کیفیت توسط تولید کنندگان رعایت شده باشد، به همان میزان عمر مفید سایه‌بان نیز افزایش می‌یابد.
بنابراین، اعتماد مسئله‌ی مهمی از هر دو جانب خریدار و فروشنده است. به همین منظور ما کار را برای خریداران سهل و آسان نموده و یکی از تولید کنندگان سایبان‌های درجه یک با به کار گیری مواد درجه یک و بهترین متریال را به خریداران محترم معرفی می‌کنیم.
شرکت سایه گستر آسیا با دارا بودن سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه تولید انواع سایبان این اطمینان را برای خاطر خرید کنندگان سایه‌بان ایجاد می‌کند که با بهترین نوع سایه‌بان‌ها روبه رو خواهند شد و این همان اصل اعتماد ایجاد شده می‌باشد.
سایبان برقی
] قیمت سایبان اتوماتیک [سایبان برقی محصولی بسیار پر کاربرده و در جوامع مدرن که در آن سرعت حرف اول را میزنه، جزو نیازهای اولیه برای همه اقشار جامعه محسوب میشه.
این نوع سایبان با استفاده از پارچه هایی در رنگها و جنسهای مختلف تولید میشه و میتونه زینت بخش هر فضایی باشه؛ در عین حال با کاربری آسان در نزد مخاطبین بسیار محبوب شده
انواع سایبان برقی
انواع سایبان های برقی ارائه شده توسط شرکت سایه گستر آسیا عبارتند از :
•    سایبان برقی باکس
•    سایبان برقی فول باکس
•    سایبان برقی بدون باکس
سایبان برقی شرکت سایه گستر آسیا  فعالیت خود را از سال 70 در زمینه نصب و خدمات پس از فروش سایبان برقی اتوماتیک از قبیل جک های سایبان اتوماتیک و کرکره های رول آپ و درب های اتوماتیک شیشه ای و سیستم های هوشمند خانگی و صنعتی آغاز کرد.
محصولات شرکت سایه گستر آسیا  بصورت تخصصی در زمینه سایبان ارائه می گردد و شامل فروش انواع سایبان TSP , سایبان برقی ایران سایه, قیمت سایبان برقی, سایبان برقی بدون باکس, سایبان برقی فول باکس, سایبان برقی باکس, سایبان بازویی, جنس پارچه سایه بان برقی, سایبان اتوماتیک, قیمت سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و سایر خدمات سایه بان و سقف برقی می باشد. که شامل موارد ذیل می باشد :
– فروش انواع سایبان شامل فروش سایه بان, فروش سایبان برقی اتوماتیک, جنس پارچه سایبان برقی, قیمت فروش سایبان برقی, فروش سایبان TSP , فروش سایبان اتوماتیک, فروش سایبان مغازه, قیمت فروش سایه بان متحرک, قیمت فروش سایبان تبلیغاتی, سایبان برقی بدون باکس, سایبان برقی فول باکس, سایبان برقی باکس, قیمت فروش سایبان پارکینگ, فروش سایبان خودرو
– قیمت فروش رقابتی ارزان سایبان شامل قیمت فروش سایبان ارزان, سایبان برقی TSP بدون باکس, سایبان برقی فول باکس, سایبان برقی باکس, قیمت فروش سایبان برقی TSP ایران سایه, قیمت فروش سایبان برقی ارزان, جنس پارچه سایبان برقی, قیمت فروش سایه بان بازویی ارزان, قیمت فروش سایبان اتوماتیک ارزان, قیمت فروش سایبان مغازه ارزان, قیمت فروش سایبان متحرک ارزان, قیمت فروش سایبان تبلیغاتی ارزان, قیمت فروش سایبان پارکینگ ارزان, قیمت فروش سایه بان خودرو ارزان

zpygcCPQFn

 قیمت سایبان اتوماتیک:  قیمت سایبان پنجره را میتوان با تماس با شرکت سایه گستر با تخفیف استثنایی 30% دریافت نمایید متاسفانه با توجه به نوسانات قیمت و تنوع کیفیت محصولات نمیتوان در حال حاضر قیمت قطعی در سایت قرار داد.

قیمت سایبان پنجره را می‌توان با توجه به فاکتورهایی مانند نوع سایبان (متحرک یا ثابت)، نوع مواد سازنده سایبان، مکانیکی یا الکتریکی بودن سایبان ۱۸۰ درجه، نوع پارچه یا پوشش آن، متراژ پنجره، تعداد سایبان، برند و کشور سازنده، قیمت ارز و میزان گارانتی تعیین کرد.

سایبان پنجره علاوه بر جلوگیری از ورود نور باید توانایی جلوگیری ورود باران به ساختمان را نیز داشته باشد از این رو از آن به عنوان بارانگیر نیز یاد می کنند. از بارانگیر در شهرهایی که بارش باران به شدت بالاست نظیر استان های گیلان و مازندران استفاده می شود.

نکته مهمی که در طراحی سایبان پنجره یا بارانگیر باید در نظر گرفت کیفیت مواد مصرفی در طراحی و ساخت سازه سایبان پنجره است. امروزه برخی از همکاران سودجو به دلیل منفعت زیاد که از یک پروژه برای خود در نظر می گیرند اعتماد مشتریان را مورد سو استفاده قرار داده و با موادی نامرغوب دست به تولید سایبان پنجره می زنند.

این محصولات بی کیفیت نه تنها رضایت خاطر مشتری را به همراه نخواهد داشت از طرفی طول عمر کوتاهی دارند که سبب ایجاد دردسر برای مشتریان می گردد.

ما در مجموعه شرکت سایه گستر آسیا  با تکیه بر سال ها تجربه در تولید سایبان و همچنین اعتماد مشتریان مان توانسته ایم محصولات مرغوب با موادی درجه یک را تهیه و تولید نمائیم.

سایبان پنجره در ابعاد متناسب با پنجره شما و نوع کاربری آن توسط کارشناسان ما بررسی و طراحی می شوند بنحوی که جنس مواد مصرفی استفاده شده در سازه سایبان متناسب با نوع مصرف آن سازگاری بالایی دارد.

قیمت سایبان اتوماتیک : قیمت سایبان بازویی نیز در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف استثنایی 30% و زیر قیمت تمام شرکت های کشور با بهترین کیفی و بهترین متریال ارائه می شود شما مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت لیست قیمت سایبان بازویی با یکی اش شماره های شرکت ارتباط برقرار کنید.

یکی از عواملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی داشته باشد، ابعاد سایه بان است. معمولا سایه بان بازویی اگر با ابعاد استاندارد ساخته شود، هزینه آن زیاد نبوده و با کمترین قیمت ممکن نیز می توان یک سایه بان بازویی باکیفیت را تهیه کرد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت سایه بان بازویی، برقی یا دستی بودن آن است. معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد. معمولا برای ساخت بازو ها نیاز به مقدار زیادی مواد اولیه بوده و از طرفی دیگر روکش سایبان نیز باید تهیه شود.یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایه بان برقی که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است.

قیمت سایبان اتوماتیک : جهت اطلاع از قیمت سایبان چتری با اعمال 30% تخفیف استثنایی میتوانید با یکی از شمار های شرکت سایه گستر آسیا ارتباط برقرار نمایید و ضمن دریافت قیمت سایبان چتری از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

قیمت سایبان چتری
هزینه ی نصب و تهیه سایبان چتری
سایبان چتری ، سایبانی ثابت و متحرکی می باشد که به آسانی میتوان آن را جا به جا کرده و تغییر زوایا را در آن به وجود آورد.
فوتاید استفاده از آن توانسته خود را در بازار سایبان ها ثابت کند و فروش قابل توجهی داشته باشد.
این نوع سازه شما را از نور شدیدی آفتاب و مضرات آن دور کرده و همچنین میتواند فضایی امن و راحت را برای شما به وجود بیاورد.
سایبان چتری بیشتر در ایران برای رستوران های سرباز و کافی شاپ هایی که در مکان باز قرار دارند ، مورد استفاده قرار میگیرد.
سایبان های چتری از چندین نوع پارچه تشکیل شده اند که عبارت هستند از جنس:
قیمت سایبان چتری پارچه های برزنتی PVC
قیمت سایبان چتری پارچه های خلبانی و نانو
قیمت سایبان چتری پارچه های برزنتی الیافی و نخی
در انتخاب سایبان چتری دو عامل میان بقیه عوامل بیشتر تعیین کننده می باشد : اول کیفیت سایبان چتری و بعد قیمت سایبان چتری.
به جز آن امکانات قرار داده شده در ساخت سایبان چتری نیز در تعیین قیمت سایبان چتری نقشی بسیار نمهم ایفا میکند.
قیمت سایبان چتری بر اساس موادی بکه برای ساخت سایبان چتری به کار برده می شود ، تعیین می گردد.
برای با خبر شدن از قیمت سایبان چتری با ما تماس بگیرید.
اگر به دنبال کیفیت و قیمت سایبان چتری ارزان در یک جا هستید با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره کنید.
سایبان چتری بر حسب کاربرد و کارایی آن در اندازه ها و جنس های مختلف تولید میشود و شما میتوانید با تماس با شرکت سایه گستر آسیا مشاوره رایگان گرفته ، و سایبان چتری مورد نظر خود را سفارش دهید.

 قیمت سایبان اتوماتیک:  قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک ارائه شده در شرکت سایه گستر آسیا با 30% تخفیف ارائه میگردد شما هموطنان عزیز میتوانید جهت دریافت لیست قیمت نهایی قیمت سایبان مغازه- قیمت سایبان تراس- قیمت سایبان متحرک با یکی از شماره های این مجموعه عظیم تماس برقرار نمایید.

قیمت انواع سایبان

با توجه به پیشرفت هایی که در صنایع مختلف شده است، قطعا صنعت سایبان سازی نیز دستخوش تغییرات و پیشرفت هایی شده است. به همین خاطر مواد و متریال مورد استفاده برای سایبان های قدیمی از رده خارج و سایه بان های بسیار شیک و مدرنی ساخته شده و در مکان های مختلف از آنها استفاده می شود.

سایبان مغازه- سایبان تراس- سایبان متحرک از سایبان هایی بوده که شرکت سایه گستر آسیا توانسته است با بهترین و جدید ترین مواد اولیه تولید و به مشتریان تحویل بدهند. جهت دریافت مشاوره رایگان خرید سایبان با کارشناسان فروش شرکت سایه گستر آسیا تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات تکمیلی تر در خصوص انواع سایبان را دریافت نمایید. کارشناسان فروش شرکت سایه گستر آسیا پاسخگوی سوالات شما در خصوص مشخصات فنی سایبان و قیمت سایبان،میباشند.

سایبان اتوماتیک: محافظی هوشمند برای منزل و کسب‌وکار شما!

آیا تا به حال با مشکل تغییر رنگ وسایل داخل منزل یا ویترین مغازه خود در اثر تابش مستقیم آفتاب روبرو شده‌اید؟ آیا به دنبال راهی ساده و موثر برای حفاظت از محصولات و متعلقات خود در برابر نور خورشید می‌باشید؟

سایبان اتوماتیک، راه حلی هوشمند و کارآمد برای مشکلات شماست. با نصب سایبان اتوماتیک بالای درب ورودی منزل یا پنجره‌ها، می‌توانید به طور کاملاً اتوماتیک از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید.

برخی از مزایای سایبان اتوماتیک:

✅ حفاظت از وسایل داخل منزل یا محصولات در ویترین مغازه در برابر تغییر رنگ ناشی از نور خورشید.
✅ کنترل تنظیمات سایبان از راه دور به وسیله یک دستگاه هوشمند.
✅ افزایش ارزش ظاهری و زیبایی محیط منزل یا مغازه شما با طراحی‌های متنوع و زیبا.
✅ جلوگیری از افتراق حرارتی و کاهش مصرف انرژی در فصول گرما.

حالا وقت آن است که از مزایای حرفه‌ای و کارآمد سایبان اتوماتیک بهره‌برداری کنید. از دست دادن محصولات خود در پنجره‌ها و ویترین مغازه را فراموش کنید. با نصب سایبان اتوماتیک، به اطمینان از حفظ و ایمنی مال و منزل خود برسید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نصب سایبان اتوماتیک با ما تماس بگیرید و بهترین راه حل را برای شما انتخاب کنید.

RZ40wW5OfF

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top