نحوه ساخت سقف متحرک استخر : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع نحوه ساخت سقف متحرک استخر را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع سقف متحرک استخر - قیمت سقف متحرک استخر - روش ساخت سقف متحرک - خرید سقف متحرک برای استخر - اجرای سقف متحرک استخر - چگونه سقف متحرک بسازیم - سقف متحرک استخری - اجرای سقف متحرک برقی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



نحوه ساخت سقف متحرک استخر  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع سقف متحرک استخر - قیمت سقف متحرک استخر - روش ساخت سقف متحرک - خرید سقف متحرک برای استخر - اجرای سقف متحرک استخر - چگونه سقف متحرک بسازیم - سقف متحرک استخری - اجرای سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع نحوه ساخت سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع نحوه ساخت سقف متحرک استخر  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف متحرک استخر - قیمت سقف متحرک استخر - روش ساخت سقف متحرک - خرید سقف متحرک برای استخر - اجرای سقف متحرک استخر - چگونه سقف متحرک بسازیم - سقف متحرک استخری - اجرای سقف متحرک برقی  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از نحوه ساخت سقف متحرک استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - اجرای سقف متحرک استخر؛ انواع و کاربرد سقف های متحرک توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با سابقه درخشان بیش از 30 سال در طراحی و تولید و اجرای انواع سقف متحرک استخر

اجرای سقف متحرک، پوشش متحرک استخر، پوشش متحرک پاسیو به سقف هائی اطلاق می شود که اغلب جهت پوشش استخر رو باز حیاط، پوشش نورگیر ساختمان، پوشش وید ساختمان و وید موتور خانه، طراحی و اجرا می شود.
به صورتیکه در ضمن آب بند بودن و نورگیر بودن، قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد تا در صورت لزوم باز و بسته شود.
اجرای سقف متحرک پس از بازدید اولیه و در نظر گرفتن خواسته های مشتری مبنی بر چگونگی متحرک بودن (به صورت تلسکوپی به یک یا دو طرف، به صورت یکجا کامل، کل سقف به یک طرف حرکت کند)، طرح مورد نظر، رنگ پوشش و برداشت ابعاد و اندازه جهت ترسیم طرح اولیه، جنس و رنگ و مدل سازه اهم از پروفیل آهن، آلومینیوم و … آغاز و پس از تائید طرح و عقد قرارداد پرسنل اجرائی جهت اجرا به پروژه اعزام می گردند.
در یک توضیح اجمالی راجب سقف های متحرک میتوان این طور بیان کرد که معمولا این سقف ها  ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که به دو نوع شفاف و غیرشفاف تقسیم میشوند .
این ورق ها علاوه بر زیبایی که به محیط اطراف می بخشند عایقی بسیار مقاوم  و مناسب در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه می باشند به همین جهت امروز در مکان هایی که پوست انسان در معرض تابش نور شدید خورشید است برای جلوگیری از صدمات پوستی از این ورق ها  استفاده می شود .
سقف های متحرک را میتوان سقفی چند منظوره نامید چرا که به راحتی ورق هایی که در این سقف به کار رفته است درون هم جمع و از هم گشوده میشوند پس میتوان گفت با یک تیر دو نشان زده اید!
کیفیت و امنیت بالای این پوشش در برابر ضربات شدید و حوادث طبیعی باعث استفاده فراگیر این سقف در بسیاری از مشاغل و اماکن شده است از جمله استفاده های آن میتوان به استخر ها و سقف پارکینگ ها اشاره کرد.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - چرا باید از پوشش استخر متحرک استفاده کرد؟

در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای بعضی از اشخاص وجود ندارد و مردم به سوی احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند. لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.از جمله کثیفی آب، جلبک بستن آب، حریم خصوصی و همچنین استفاده از استخر در فصل های سرد را می توان اشاره نمود که پوشش استخر متحرک می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

ZQmOtQw5Mq

برای پوشش استخر روباز بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر جهت احداث ریل که از جنس گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش می توان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به صورت انفرادی پوشش را جابجا کرد.

سقف متحرک استخر

جهت سقف استخر روباز بستگی به ابعاد کار نیازمند سازه فلزی یا آلومینیومی با ابعاد و اندازه مشخص می باشد که بتوان از ورق های پلی کربنات یا نورگیرهای حبابی برای سقف متحرک استخر استفاده کرد و در عین حال علاوه بر پوشش متحرک ،زیبائی ، آب بند بودن و ایجاد پوشش و سایبان، امکان استفاده از استخر در چهار فصل سال (بهار، تابستان، پائیز، زمستان) را برای ساکنین فراهم می کند.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - انواع سقف های متحرک دراجرای سقف متحرک استخر شرکت بزرگ سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که هرنوع ساخت سقف متحرک استخر را با 30% تخفیف تقدیم مشتریان می نماید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید. اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست.

با پیشرفت روزافزون صنعت، انواع سقف های متحرک این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود زیر سایه سقف های برقی باشند یا نباشند.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - در سال های اخیر انواع سقف های برقی متحرک جای خود را در طراحی سقف برقی متحرک استخرها، سقف برقی متحرک رستوران ها و سقف برقی متحرک فروشگاه و سوپرمارکت ها باز کرده و به خاطر هماهنگی با هرگونه شرایط آب و هوایی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

Ydep07x41s

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از انواع سقف های متحرک پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی آنها می باشد،چراکه هرکدام می توانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و درنهایت تبلیغی برای آن ها باشد.
در ادامه مطلب از سایه گستر آسیا به معرفی انواع و اجرای سقف متحرک استخر می پردازیم، با ما باشید.

 نحوه ساخت سقف متحرک استخر -   اجرای سقف متحرک یک تکه در استخر

سقف متحرک یک تکه یا سقف متحرک یکپارچه یعنی کل سقف یا پوشش روی استخر یا وید بصورت کامل روی دو ریل موازی حرکت می کنند، در این حالت باید به اندازه طول سقف استخر، فضای خالی در امتداد طول، جهت جا به جائی سقف وجود داشته باشد.

e1nBXLXtlz

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - سقف متحرک تلسکوپی در اجرای سقف متحرک استخر

سقف متحرک تلسکوپی یا چند تکه به پوششی اطلاق می شود که سقف به چند قسمت مساوی از اندازه طول تقسیم می شود و مانند تلسکوپ یا آنتن ماشین داخل یکدیگر می روند و در نهایت به اندازه یک قسمت تقسیم شده در حالت جمع شده فضا اشغال می کنند.

mShBEKtt8j

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - موارد کاربرد اجرای سقف متحرک استخر

اجرای سقف متحرک استخر، جهت پوشش استخر روباز به صورت پوشش ثابت یا پوشش متحرک سقف استخر به دو منظور انجام می شود:

۱- اجرای سقف متحرک استخر روباز به صورت متحرک جهت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و خاشاک و سقوط جانداران به داخل استخر اسیت.

۲- اجرای پوشش استخر روباز به منظور استفاده از استخر در چهار فصل سال و شرایط مختلف آب و هوائی که پوشش باعث ثابت نگهداشتن دمای آب و نوعی عایق هوای داخل استخر و همچنین پوشش جهت عدم دید و مشرف بودن از بیرون به داخل استخر می شود.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - موارد کاربرد اجرای سقف متحرک در حیاط خلوت و پوشش متحرک نورگیر

جهت پوشش سقف حیاط خلوت، نورگیر ساختمان، یا پوشش وید ساختمان، طوریکه به دلیل تهویه هوا، نورگیری کامل یا دلایل دیگر، پوشش سقف بصورت سقف متحرک یا باز شونده اجرا می کنند.

موارد کاربرد اجرای سقف متحرک در پوشش وید موتور خانه

پوشش سقف متحرک وید موتور خانه مجتمع های ساختمانی و برج ها با پوشش ورق پلی کربنات یا نورگیر حبابی انجام می شود. اجرای سقف متحرک جهت پوشش وید موتور خانه به این دلیل حائز اهمیت می باشد که در مواقعی که نیاز به جابجائی قطعات بزرگ موتور خانه به دلیل خراب شدن و متهلک شدن و نصب مجدد و تعویض لازم باشد، باید از سمت وید موتور خانه که اغلب در کف محوطه مجتمع ها می باشد، صورت می گیرد. به همین دلیل هنگام انتقال این قطعات، سقف متحرک باز می شود و در مواقع دیگر سقف کل وید را می پو شاند.

اجرای سقف متحرک استخر و پوشش متحرک وید و نورگیر ضمن کار بردی بودن و قابلیت جلوگیری از هدر رفتن انرژی با ایجاد یک عایق بندی، با اجرای آن در طرح های زیبا و رنگ های متنوع در پوشش ورق های بکار رفته ضمن ایجاد تناسب و هارمونی با محیط، زیبائی خاصی به فضای محوطه ساختمان می بخشد.

اجرای سقف متحرک، کدام کجا با چه قیمتی

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - میانگین قیمت سقف متحرک

در اجرای سقف متحرک به دلیل این که سقف به صورت لایه لایه جمع می‌ شود، باید از اشکال مستطیل و مربع در طراحی استفاده کرد. چنانچه شکل بنا هندسی منظم نباشد به‌ ناچار قسمتی که در قالب شکل منظم قرار نمی‌ گیرد، ثابت طراحی می‌ شود چون اشکال نامنظم نمی‌ توانند در دل یکدیگر قرار بگیرند و سقف جمع نمی‌ شود.

سؤالات متداول سقف متحرک

سازه سقف متحرک چیست؟

سازه از جنس پروفیل‌ های آلومینیومی و فولادی است. البته در مقاطع مختلفی مناسب با پروژه شما طراحی و تولید می‌ شود.

برای مقاومت آلومینیوم در برابر عوامل بیرونی چه‌ کار انجام می‌ شود؟

پروفیل‌های آلومینیومی را بارنگ مخصوص آلومینیوم رنگ‌آمیزی می‌کنند تا در برابر سیاه شدن، شوره زدن و رطوبت مقاوم شود.

چرخ ریل‌ ها از چه جنسی هستند؟

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - معمولا از جنس تفلون پلی آمید با مقاومت بالا در ساخت چرخ استفاده می‌ کنند.

تعداد قطعات سقف چقدر است؟

تعداد قطعات سقف متحرک مناسب با طول کار متفاوت است. معمولا طول هر قطعه در حدود ۲ متر تا ۴ متر، مناسب با پروژه طراحی می‌ شود.

جهت باز شدن سقف چگونه است؟

سقف می‌ تواند از یک‌ جهت باز شود و یا این که از مرکز به هر سمت باز شود. انتخاب جهت باز شدن بستگی به موقعیت پروژه و خواسته کارفرما دارد.

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - نحوه باز و بسته شدن سقف متحرک چگونه است؟

شما می‌ توانید باز و بسته شدن سقف را به‌ صورت مکانیکی و دستی یا اتوماتیک و ریموتی کنترل کنید.

نوع پروفیل برای هر سازه یکسان است؟

خیر. اندازه و شماره پروفیل‌ ها مناسب با دهانه سازه و بار سقف محاسبه می‌ شود.

آیا امکان نورپردازی بر روی این سازه است؟

بله. شما می‌ توانید انواع نورپردازی دلخواه را بر روی پروفیل آلومینیوم سفارش دهید.

پوشش پارچه در این محصول چه مشخصاتی دارد؟

برای دوام بیش تر آن از یک‌ لایه پی‌ وی‌ سی بر روی پارچه استفاده می‌ کنند.

مدت‌زمان ضمانت چقدر است؟

نحوه ساخت سقف متحرک استخر - معمولا این محصول را ۵ سال ضمانت می‌ کنند ولی عمر مفید پوشش آن در حدود ۱۵ سال است.

کاربرد سقف متحرک

کافی شاپ و رستوران‌ هایی که فضای باز دارند، پارکینگ، استخرهای روباز، سقف تراس و بالکن، سقف پارکینگ‌ های روباز و سر درب ورودی ساختمان؛ ازجمله فضاهای پرکاربرد برای این محصول هستند.

نحوه اجرای سقف متحرک

ابتدا سقف با مقطع موردنظر طراحی و ساخته می‌ شود. سپس محل قرارگیری ریل‌ ها را تراز و هموار می‌ کنند. بعد از نصب ریل، سازه می تواند به همراه چرخ‌ های مخصوص در ریل، به سمت عقب یا جلو حرکت کند.

انواع جنس پوشش سقف متحرک

  • پارچه‌ای : یکی از مناسب‌ترین متریالهای پوشش سقف متحرک بشمار می‌رود.
  • فلزی : این صفحات با انواع فوم عایق‌بندی می‌ شوند و استقامت بالایی دارد.
  • طلق های پلی کربنات: به دلیل مقاومت بالا و شفافیت برای استخرها گزینه مناسبی هستند.
  • انواع شیشه : به‌صورت تایل های شیشه‌ ای در سقف نصب می‌ شود. شیشه‌ ها از نوع سکوریت هستند.

نکات مهم سقف متحرک

  • چنانچه سقف متحرک را برای سقف استخر می‌ خواهید حتما باید محل قرارگیری پایه‌گذاری ریل‌ ها صاف و تراز باشد.
  • توجه داشته باشید جنس یراق‌ آلات و پیچ‌ ها همه از استیل مرغوب باشد.
  • هر چه تعداد قطعات بیش تر باشد تعداد ریل‌ ها بیش تر می‌ شود و درنتیجه فضای بیش تری برای قرار دادن ریل‌ ها نیاز است.
  • چنانچه فضای شما برای قرار دادن ریل کم است بهترین حالت انتخاب بازشو سقف از وسط است تا از هر طرف فضای اشغالی ریل‌ ها بر روی زمین کم تر شود.
  • سقف متحرک می‌تواند بر روی دیوار ساختمان از یک یا دو طرف قرار بگیرد و به ساختمان متصل شود.
  • یکی از علت‌ های گران شدن سقف در متراژهای کوچک پرت شدن مصالحی مانند پروفیل است.

نحوه محاسبه هزینه سقف متحرک

هزینه اجرای پوشش‌ های متحرک برحسب مساحت پروژه که سقف بر روی آن قرارگرفته است محاسبه می‌ شود. ناگفته نماند نوع متریال سقف و متراژ پروژه، تأثیر مستقیمی بر روی هزینه نهایی دارد.

هزینه تقریبی سقف متحرک برحسب یک مترمربع

    پایین‌ ترین : ۳۰۰٬۰۰۰ تومان

    میانگین : ۸۰۰٬۰۰۰ تومان

    بالاترین : ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان

​توجه : مقادیر ارائه شده در این محتوا برحسب قیمت های رایج در بازار می باشد و ممکن است با هزینه هایی خارج از این محدوده ها نیز مواجه شوید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top