سایبان پارچه ای متحرک : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سایبان پارچه ای متحرک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت سایبان پارچه ای - قیمت سقف پارچه ای متحرک - اجرای سقف متحرک برقی - قیمت آلاچیق پارچه ای - سایبان آلاچیق - سقف پارچه ای حیاط - سایبان پارچه ای حیاط - سازه پارچه ای که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سایبان پارچه ای متحرک  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان پارچه ای - قیمت سقف پارچه ای متحرک - اجرای سقف متحرک برقی - قیمت آلاچیق پارچه ای - سایبان آلاچیق - سقف پارچه ای حیاط - سایبان پارچه ای حیاط - سازه پارچه ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان پارچه ای متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سایبان پارچه ای متحرک  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان پارچه ای متحرک  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان پارچه ای - قیمت سقف پارچه ای متحرک - اجرای سقف متحرک برقی - قیمت آلاچیق پارچه ای - سایبان آلاچیق - سقف پارچه ای حیاط - سایبان پارچه ای حیاط - سازه پارچه ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان پارچه ای متحرک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

سایبان پارچه ای متحرک - اجرای سایبان پارچه ای متحرک ؛ انواع و کاربرد سایبان پارچه ای متحرک توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با سابقه درخشان بیش از 30 سال در طراحی و تولید و اجرای انواع سایبان پارچه ای متحرک

ویژگی های سایبان پارچه ای متحرک میتوان به صرفه و اقتصادی بودن آن اشاره کرد

سایبان پارچه ای متحرکاز نظر کاربری های مختلفی در صنعت اقتصادی استفاده دارد و همچنین به سبب سبکی سازه و محیطی دنج و باز برای خاص کردن رستوران ها در مقایسه با دیگر سقف سازی رستوران ها به صرفه می باشند.

مقایسه سایبان پارچه ای متحرک با سقف پارچه ای ثابت

از محدودیت ها و چالش هایی که در سایبان پارچه ای متحرک در مقایسه با سقف پارچه ای ثابت وجود دارد می توان موارد زیر را بیان کرد:

فرم های طراحی شده برای سایبان پارچه ای متحرک محدود بوده است چرا که مکانیزم حرکتی این سقف متحرک چادری به صورت فضای هندسی منظم به شکل مربع و مستطیل است و مانند سقف های پارچه ای ثابت از تنوع فرم در طراحی برخوردار نیستند

مقاومت سایبان پارچه ای متحرک در برابر طوفان و بادهایی با شدت ۶۰ کیلومتر بر ساعت است. بنا براین در برابر طوفان و بادهایی که با سرعت های بالاتر از ۶۰ کیلومتر بر ساعت باشند این سایبان پارچه ای آسیب خواهد دید از این رو در مقایسه با سایه بان پارچه ای ثابت، مقاوت خیلی کمتری در برابر وزش باد خواهند داشت.

مقاومت سایبان پارچه ای متحرک در برابر برف در حدود ۷۰ کیلوگرم بر مترمربع است از این رو این سقف متحرک چادری در مناطقی که بارش برف بالاست مناسب نخواهد بود بنا براین مقاومت این سازه متحرک در مقایسه با سازه پارچه ای ثابت خیلی پایین است.

اگر چه سایبان پارچه ای متحرک را می توان در اقلیم های متفاوت استفاده کرد ولی با توجه به هزینه نسبتا بالا در مقایسه با سقف پارچه ای ثابت استفاده از این سقف در مناطقی که شدت بالای نور خورشید، بارش بالای برف و شدت باد بالا است مقرون به صرفه نخواهد بود. زیرا نسبت به هزینه ای که برای نصب این سازه کششی متحرک می شود نمی توان به خوبی از آن استفاده کرده و امکان آسیب دیدگی این سازه در این نوع مناطق آب و هوایی بسیار بالا خواهد بود.

Yw03cA44Ze

ویژگی های مهم سایبان پارچه ای متحرک طراحی و تولید شده در مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تولید کنندگان در سطح کشور

یکی از متریال های بسیار زیبا که می تواند به عنوان المان دکوراتیو استفاده کرد سایبان پارچه ای متحرک است که علاوه بر زیبایی می توان فضای باز را از گزند باد و باران محافظت کند، از طرفی سایبان پارچه ای متحرک به علت اینکه یکی از متریال های ساختمانی سبک است می تواند عوارض احتمالی در هنگام وقوع زمین لرزه را تا حدود زیادی از بین ببرد.

از طرفی افرادی که در زیر سایبان پارچه ای متحرک قرار می گیرند می توانند به راحتی ارتباط نزدیکی با فضای خارج داشته باشند چرا که این سقف متحرک دارای یک سقف نازک است از این رو افرادی که در زیر این سایبان متحرک در زمان های بارش باران هستند می توانند از صدای برخورد باران با این سقف و بارش باران لذت ببرند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این سایبان پارچه ای متحرک هرچه زیبا کردن فضای خارجی با استفاده از پارچه هایی به جنس PVC  و سازه های آلومنیومی است که در کنار این متریال ها می توان از نورپردازی با لامپ های LED استفاده کرد که فضای داخلی این سازه متحرک را می تواندهرچه زیبا تر کند.

نکته پایانی درباره این سایبان پارچه ای متحرک بسیار زیبا این است که در هنگام نصب سقف پارچه ای متحرک نیازی نیست که حق قانونی را به شهرداری و مراجع دولتی پرداخت کرد.

سایبان پارچه ای متحرک -مزایا سازه پیش ساخته برای سقف متحرک تولید شده در مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید سایبان پارچه ای متحرک در ایران

سایبان پارچه ای متحرک دارای استاندارد های ضد حریق می باشد اما به این معنی نیست که اصلا آتش نمی گیرد یا پارچه ی آن نسوز است بلکه دارای استاندارد های تایید شده از اُروپا و استاندارد های بین المللی حریق کالیفرنیا است.

این سایبان پارچه ای متحرک دارای پارچه مجهز به مواد آتش خاموش کن بوده و در صورت بروز حریق از پوسته مواد خفه کننده منتشر نمی شود. از پارچه مواد مذاب و شعله ور شده فرو نمی ریزد و پوسته آتش را گسترش نمی دهند.

قیمت سایبان پارچه ای متحرک طراحی شده در مجموعه سایه گستر آسیا دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای 30% تخفیف ویژه و استثنایی را دارا می باشد.

به طور کلی سایبان پارچه ای متحرک بر اساس متریال هایی که در این سازه متحرک استفاده می شود متفاوت خواهد بود، از این رو قیمت واحد که بر اساس یک متر مربع است در سقف متحرک با ابعاد کوچک نسبت به ابعاد بزرگ تر متفاوت است چرا که در این نوع سقف متحرک پارچه ای، موتور، ریموت، رسیور، گیربکس عقب، شافت انتقال نیرو، قفل ها و تنظیم کننده های جلو و چرخ های بکار رفته در ابعاد کوچک و بزرگ مشترک است و با سرشکن کردن قیمت این موارد در سقف متحرک چادری اتوماتیک، اختلاف قیمت در سایه بان اتوماتیک در ابعاد کوچک و بزرگ به وجود خواهد آمد.

از طرفی علاوه بر موارد نام برده که بر قیمت این سقف اتوماتیک موثر است متریال پروفیل های آلومینیومی مورد استقاده قرار می گیرد که اصلی ترین و گرانترین متریال این سازه کششی است که بر قیمت نهایی این سازه متحرک برقی موثر است از این رو با توجه به اینکه در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک بزرگ ضایعات کمتری در استفاده از این متریال گران وجود خواهد داشت، قیمت این سایبان چادری در ابعاد بزرگ و کوچک تفاوت خواهد کرد.

در ادامه به روایتی دیگر در مورد تعاریف و مشخصات سایبان پارچه ای متحرک خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشید.

سایبان پارچه ای متحرک محصولی جدید و پیشرفته به منظور اضافه نمودن فضایی مسقف و کاربردی برای یک فضای باز با قابلیت کنترل دما و نور محیط می باشد. برخی از کاربردهای سقف اتوماتیک در رستورانها، کافی شاپ ها، هتل ها، پوشش استخرهای روباز، بالکن، تراس، روف گاردن و… جهت اضافه نمودن فضای قابل استفاده در تمام فصول سال بدون در نظر گرفتن گرما،سرما، نور خورشید و باران می باشد.

اجرای سقف متحرک، امکان استفاده بهینه از فضایی با قابلیت آب بند و هوابند و بهره گیری از محیط های بلا استفاده را به صاحبان ملک می دهد. این نوع سقف دارای قابلیت اضافه نمودن سنسور باد و باران و سیستم های روشنایی و نورپردازی می باشد.

سایبان پارچه ای متحرک این سقف برقی ها از پایداری رنگ و عمر مفید بسیار خوبی برخوردارند و تابش مستقیم آفتاب ، سرما ، گرمای شدید و شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی تاثیری بر دوام سقف متحرک ندارد. این تیغه های سقف برقی متحرک بخصوص برای سقف متحرک پارکینگ ساختمانهایی که درب وروردی آن و درب ضد سرقت واحدهای آن طرح چوب میباشد توصیه می شود.

بطور کلی میتوان با استفاده از تیغه کرکره های سقف برقی ترکیب و دیزاین زیبایی برای نمای ساختمان ایجاد کرد که هماهنگی مناسبی با محیط اطراف و یا طبعت داشته باشد . شایان ذکر است قیمت سقف برقی متحرک بسیار متنوع می باشد و جهت دریافت قیمت سقف برقی می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

 

cQS934mBTq

سایبان پارچه ای متحرک:  مزایای استفاده از سایبان پارچه ای متحرک تولید شده در سایه گستر آسیا با 30% تخفیف لطفا جهت دریافت هرگونه مشاوره قبل خرید سایبان پارچه ای متحرک با متخصصین ما مشورت نمایید.

۱) استفاده از سقف متحرک برای جلوگیری از اشراف و دید مستقیم مکانهای مجاور

۲) سقف متحرک برای جلوگیری از تابش اشعه های مضر نور خورشید و در عین حال قابل استفاده از نور آن جهت حمام آفتاب به صورت هوازی ( مشابه استخرهای روباز)

۳) قابل استفاده بودن محل مورد نظر با نصب سقف متحرک در فصول مختلف سال و عدم مزاحمت انواع بارش

۴) امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط با کمک سقف متحرک

۵) جلوگیری از ورود خاک و برگ در هنگام وزش باد و تمیز ماندن محیط مورد نظر با نصب سقف متحرک

۶) قابلیت انتخاب اسکلت سازه ی سقف متحرک با توجه به تنوع طرح های موجود

۷) قابلیت انتخاب رنگهای آنتی استاتیک سقف متحرک جهت اسکلت سازه، و رنگهای موجود جهت پوششها با توجه به تنوع موجود

۸) امکان استفاده از سقف متحرک در کلیه ساعات شبانه روز با توجه به سیستم متحرک بودن سازه و سیستم LIGHTING قابل نصب در هر سه نوع پوشش

۹) قابل اجرا بودن کلیه سیستمهای سقف متحرک به صورت یکطرف و دوطرفه ( چسبیده به سمت دیوار – وسط محوطه)

۱۰) ظاهر زیبای سقف متحرک در مقایسه با دیوارهای حایل که برای جلوگیری از اشراف و دید مجاورین تا کنون بکار گرفته می شده است.

سایبان پارچه ای متحرک:  سایبان پارچه ای چیست؟

همان طور که می دانیم سایبان پارچه ای متحرک ، یک سقف جمع شونده () می باشد که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود .می توان این را نیز بیان کرد که سایبان ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا، هتل و غیره نمایی زیبا می بخشند. پارچه سایبان ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و غیره می باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان  از هر یک استفاده می شود .پارچه ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می شود.

تاریخچه سایبان پارچه ای متحرک

اولین سایبان ها در تمدن مصر باستان مشاهده شده است که در اشعاری از شاعران آن زمان که به تاریخ ۵۰ سال قبل از میلاد بر می گردد دیده شده است سایبان هایی عظیم که بر روی الوارهای بزرگ متصل می شدند که از سایه ی آنها در نور آفتاب وگرمای شدید استفاده می شد که جنس اکثر سایبان ها کتان بوده است. از اوایل قرن نوزدهم، رفته رفته سایبان ها تغییر کرد تا به امروز که جدید ترین متد ها در آنها جهت آسایش مشتری استفاده شده است.

مزایای استفاده از سایبان پارچه ای متحرک

در سایبان هایی که خاصیت جمع شونده بودن دارند، این امکان برای مالک ایجاد می شود تا در زمان های تابش شدید خورشید یا رگبار شدید سایبان را باز کنند و حفاظتی در مقابل موارد مذکور ایجاد کنند. طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که هوای زیر سایبان می تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد. همچنین عدم ورود نور آفتاب مستقیم به فضای داخل اماکن موجب جلوگیری از گرمای زیاد و استفاده بیستر از تهویه هوا می شود که می توان به این نکته اشاره نمود که خود موجب کاهش هزینه های تهویه هوا می شود.

انواع سایبان پارچه ای ثابت و متحرک

همان طور که اشاره کردیم سایبان ها دارای دو نوع ثابت و متحرک (دستی –برقی یا موتوردار) می باشند که به اختصار به آنها می پردازیم.

سایبان ثابت

از نوع سایه بان هایی می باشد که ثابت است مانند انواع سقوف پارکینگ یا مکان هایی که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نیست.

سایبان متحرک

سایبان متحرک به دو مدل سایبان متحرک دستی و سایبان برقی (موتوردار) تقسیم می شود .

سایبان متحرک دستی

که از اسم آن پیداست برای بالا یا پایین بردن آن از یک میل لنگ استفاده می کنند.

سایبان برقی

این نوع سایبان ها دارای یک موتور می باشند که وظیفه بالا و پایین بردن را به عهده دارد ، حرکت موتور را می توان از طریق یک ریموت ، کنترل کرد و با فشار یک دکمه سایبان را بالا یا پایین برد.

اما چرا استفاده از سایبان ها به خصوص سایبان برقی یکی از موارد مورد توجه در معماری داخلی شده است ؟

امروزه جهت استفاده حداکثر از محیط اعم از اماکن تجاری عمومی یا منازل از سایبان ها استفاده می شود که نصب آسان آنها این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید از فضای مدنظر خود هم چون تراس، بالکن، پارکینگ های بدون سقف، با کنترل میزان نور آفتاب یا محافظت در زمان بارش لذت ببرید. دلیل استفاده بیشتر از سایبان برقی مدیریت آنها از طریق ریموت کنترل می باشد که این امکان را برای هر مصرف کننده ایجاد می کند که در هر زمان بتواند به راحتی آنها را بالا و پایین ببرد.

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه سایه گستر آسیا تماس بگیریم؟

سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین تولید کنندگان پارچه در سطح خاورمیانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. شما برای سفارش و خرید انواع پارچه و سایبان پارچه ای و غیره میتوانید از طریق قسمت تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top