نصب سقف متحرک : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع نصب سقف متحرک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف متحرک- سقف متحرک فلزی- اجرای سقف متحرک برقی- سقف برزنتی متحرک- سقف های متحرک بالکن- سقف برقی متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف متحرک پشت بام که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



نصب سقف متحرک  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک- سقف متحرک فلزی- اجرای سقف متحرک برقی- سقف برزنتی متحرک- سقف های متحرک بالکن- سقف برقی متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف متحرک پشت بام خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع نصب سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

نصب سقف متحرک  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع نصب سقف متحرک  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک- سقف متحرک فلزی- اجرای سقف متحرک برقی- سقف برزنتی متحرک- سقف های متحرک بالکن- سقف برقی متحرک- سقف پارکینگ متحرک- سقف متحرک پشت بام با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از نصب سقف متحرک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

نصب سقف متحرک توسط مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان در اسرع وقت و همچنین توسط کادر متخصص و حرفه ایی با 30% تخفیف و ضمانت نامه بالاترین سطح کیفی و کمی اجرا می گردد.

شرکت سایه گسترآسیا با توجه به تک محصولی بودن و تمرکز مستقیم و مداوم بر روی سایبان برقی و نصب سقف متحرک به عنوان اولین و بزرگ ترین مجموعه ی ارایه کننده ی سایبان برقی و سقف برقی متحرک ، ارایه ی خدمات کارساز به مشتریان و پاسخ گویی موثر به نیاز آنان را رکن اصلی توسعه ی فعالیت های خود در زمینه نصب سقف متحرک قرار داده است.

نصب سقف متحرکدر پارکینگ های رو باز جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به اتومبیل ها ، حیاط منازل، محل بار گیری و تخلیه بار در کارخانه ها و کار گاه ها ، پوشاندن محیط جلوی رستوران ها و بستنی فروشی های بیرون بر جهت تسهیل ارائه سرویس به مشتریان، پوشاندن محوطه جلوی فروشگاه ها جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و تسهیل بازدید ویترین توسط مشتریان و .. می باشد.

نصب سقف متحرکو سایه بان برقی ریموت دار با موتور ایتالیایی محصولی جدید از شرکت سایه گستر آسیا می باشد که قابل استفاده کنار استخرها . روی تراسها. وسط ویلاها و کنار زمینهای بازی ( دو طرفه ها). روی پنجره و سردرب مغازه ها (نصب سقف متحرک یکطرفه ها جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به ویترین مغازه ها و جلوگیری از بارش باران کاربرد دارد.

قیمت نصب سقف متحرک برقی در سایه گستر آسیا 30% زیر قیمت بازار و با مجرب ترین نیروهای شرکت انجام می پذیرد لازم به یادآوری می باشد که این شرکت دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان و پیوسته در زمینه نصب انواع سقف متحرک می باشد.

قیمت نصب سقف متحرک (Prices of removable electric ceilings) پیش از توضیح درباره عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت سقف برقی متحرک می خواهیم به توضیحی کوتاه درباره این محصول بپردازیم. سقف برقی متحرک برای افزایش دامنه قسمت مسقف در یک محوطه به کار می رود.

امروزه استفاده از سقف برقی متحرک در محوطه رستوران ها، کافی شاپ ها، تالار ها و … به منظور استفاده از فضای آزاد متداول شده است. علاوه بر آن سقف برقی متحرک از عوامل آزار دهنده طبیعی مانند نور خورشید و … جلوگیری می کند. بعد از برطرف شدن عوامل آزار دهنده طبیعی می توان با باز نمودن سقف برقی متحرک از هوای کاملا آزاد بهره برد.

مجموعه سایه گستر آسیا با کادر مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع سقف برقی متحرک توانسته است با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین سقف برقی را تولید کند .برای اطلاع از لیست قیمت محصولات مجموعه سایه گسترآسیا با مشاورین بخش فروش ما در تماس باشید.

nB4XNa3JRf

عوامل موثر بر قیمت نصب سقف متحرک

همان طور که می دانید قیمت سقف برقی متحرک با توجه به متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سازه ، نوع پوشش سقف ، برقی یا ثابت بودن سازه، برند و شرکت طراحی و تولید کننده آن تعیین می شود .ما در ادامه به بررسی کامل عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی می پردازیم . در تعیین قیمت سقف برقی متحرک عواملی چون موارد زیر تاثیرگذار خواهد بود :

  • جنس پارچه سقف برقی متحرک همانند پارچه پی وی سی ساده، پارچه سقف برقی پی وی سی چند لایه و …
  • کیفیت تجهیزات به کار برده شده در ساخت سقف متحرک برقی
  • تجهیزات جانبی به کار برده شده در ساخت سقف برقی متحرک
  • سیستم روشنایی به کار برده شده در سقف اتومات متحرک

خرید سقف برقی متحرک

با دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه قیمت نصب سقف متحرک می توانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.برای خرید سقف برقی نیاز به کسب اطلاعات و مشاوره در این زمینه می باشید.مجموعه سایه گستر آسیا با کادر حرفه ای و مشاوران متخصص در زمینه خرید و فروش شما را راهنمایی خواهند کرد.

نصب سقف متحرک- نکات مهم و اساسی در زمان خرید سقف برقی متحرک این است که باید قبل از خرید کیفیت محصول ، ابعاد و اندازه سقف برقی، نوع و کاربری محصول ، میزان قیمت و هزینه نصب و راه اندازی آن بررسی شود و با توجه به این موارد محصول انتخابی خریداری شود.

بسیاری از مشتریان بدون در نظر گرفتن این موارد اقدام به خرید انواع سقف برقی محترک می کنند و پس از نصب و راه اندازی آن از انتخاب خود پشیمان خواهند شد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت سایه گستر آسیا با کارشناسان بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

نصب سقف برقی متحرک

پس از اطلاع از قیمت سقف برقی متحرک و خرید این محصول می توانید از سایر خدمات مجموعه سایه گستر آسیا که مربوط به سقف برقی می شود بهره مند شوید.نصب و اجرا سایبان یا سقف برقی متحرک به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید و یا جلوگیری از بارش باران و برف در روزهای سرد و گرم سال استفاه می شود.

نصب سقف متحرک- از این سازه برای پوشش فضای باز بیرون ساختمان های مسکونی تراس دار ، ساختمان های اداری ، تفریحی و گردشگری استفاده می شود.نصب و راه اندازی سقف برقی متحرک باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود تا در زمان باز و بسته شدن آن مشکلی به وجود نیاید.کارشناسان مجموعه سایه گستر آسیا با برخورداری از دانش فنی و تجربه خود می توانند در کوتاه ترین زمان سقف برقی را در محل مورد نظر نصب نمایند.

مجموعه سایه گستر آسیا با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی و سایبان ثابت چتری، سایبان بازویی با موتور، سایبان برقی دوطرفه، طراحی و تولید انواع سقف برقی و ثابت در طرح و مدل های مختلف با کمترین هزینه و زمان ممکن خدمات برتر و با کیفیتی را در اختیار مشتریان محترم خود قرار می دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از هزینه های جانبی خدمات مجموعه سایه گستر آسیا می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش و مشاوره در تماس باشید.همکاران ما با صبوری و دقت فراوان به تمام سوالات مشتریان گرامی در خصوص انتخاب و خرید بهترین محصول تولیدی توسط مجموعه سایه گستر آسیا کمک خواهند کرد.

نصب سقف متحرک رستوران

نصب سقف متحرک رستوران (Installing a movable restaurant roof) گزینه ای مناسب برای پوشش فضای باز رستوران می باشد که امروزه نسبت به سال های قبل بیشتر از سازه های سایبان و سقف های متحرک برقی در رستوران و کافه ها استفاده می شود.از پرفروش ترین محصولات سایه گستر آسیا سقف برقی رستوران و کافی شاپ می باشد.

نصب سقف متحرک- نصب سقف متحرک رستوران در مجموعه سایه گستر آسیا توسط افراد مجرب و حرفه ای با ابزار آلات پیشرفته در کمترین زمان ممکن با دقت و حساسیت بالا و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای موجود انجام می شود.چنان چه قصد سفارش محصولات سایه گستر آسیا را دارید به سایت یا نمایندگی های رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید.

مزایای نصب سقف متحرک رستوران

رستوران و کافه هایی که دارای فضای باز بیرون هستند در اکثر اوقات مخصوصا در فصل بهار و تابستان میزبان مشتریان خود در فضای باز می باشند.افراد تمایل دارند برای گذراندن اوقات خوش در کنار دوستان و خانواده هوای ازاد را انتخاب کند.از مزایای نصب سقف متحرک رستوران می توان به پوشش فضا و در امان ماندن افراد در زمان بارندگی یا تابش مستقیم نور خورشید اشاره کرد.

نصب سقف متحرک- سقف متحرک علاوه بر زیبایی و جذاب بودن دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد دیگری است.تنوع در طرح و رنگ و مدل،مجهز به سیستم هوشمند باز و بسته شدن از راه دور،مقاومت و استحکام بالای سازه و .. همه از مزایای مهم خرید سایبان برقی و نصب سقف متحرک می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا در تماس باشید.

مراحل نصب سقف متحرک رستوران

مراحل نصب و راه اندازی سقف برقی رستوران در مجموعه سایه گستر آسیا توسط افراد با تجربه و فنی انجام می شود .این افراد با بررسی تمامی شرایط محیطی و رعایت ایمنی و استانداردهای لازم سازه را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی می کنند.

نصب سقف متحرک- برای مشاهده مراحل تولید سایبان برقی یا نصب آن در محل می توانید به سایت سایه گستر آسیا مراجعه کنید.کلیه پروژه های انجام شده توسط تیم حرفه ای سایه گستر آسیا در هر شهر و نطقه از ایران را می توانید مشاهده کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام پرسش های مطرح شده از سوی مشتریان و ارائه خدمات برتر به آن ها می باشند.

قیمت سقف متحرک رستوران

سقف متحرک رستوران سازه ای مقاوم و مستحکم جهت پوشش فضای باز بیرون ساختمان می باشد که از متریال با کیفیت و مرغوب تهیه و تولید می شود.عوامل و فاکتورهای مختلفی برای تعیین قیمت سقف متحرک رستوران وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

PWKvWk9y7A

نصب سقف متحرک- قیمت سقف برقی رستوران را با توجه به مواد اولیه به کار رفته در تهیه و تولید سازه،جنس و نوع پوشش سقف متحرک،نصب موتور الکتریکی یا تجهیزات مدرن و هوشمند بر روی سازه جهت باز و بسته کردن از راه دور،ابعاد و اندازه سقف و … مشخص می شود.

برای دریافت لیست قیمت محصولات سایه گستر آسیا می توانید به سایت رسمی شرکت طراحی و ساخت سایبان ثابت و سایبان برقی فول باکس سایه گستر آسیا مراجعه فرمایید. مشاورین ما در مجموعه سایه گستر آسیا با صبر و حوصله بسیار شما عزیزان را در زمینه انتخاب و خرید محصولات راهنمایی خواهند کرد.

انتخاب و خرید سقف متحرک برای رستوران

نصب سقف متحرک- برای انتخاب و خرید بهترین سقف متحرک برای کافه یا رستوران بهتر است مشاوره ای در این زمینه با کارشناسان فنی داشته باشید.شرکت های معتبر طراحی و تولید انواع سایبان اتوماتیک و سایبان ثابت در کشور هستند که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای موجود محصولات متنوع و زیبایی را برای فروش روانه بازار می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید سقف های برقی رستوران یا کافی شاپ های روباز می توانید به سایت سایه گستر آسیا مراجعه فرمایید.مشاورین و کارشناسان بخش فروش مجموعه مشتریان گرامی را راهنمایی خواهند کرد.

ویژگی های سقف متحرک رستوران

سقف متحرک سازه ای مقاوم و مستحکم در برابر شرایط جوی متفاوت می باشد که دارای ویژگی و مزایای فراوان می باشد.از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این سازه می توان به ظاهر زیبا و شیک سقف برقی ،کیفیت و استقامت زیاد سازه،مقرون به صرفه بودن و مجهز به سیستم هوشمند تغییر موقعیت و زاویه اشاره کرد.

نصب سقف متحرک- هم چنین عایق صدا و مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت از جمله آفتاب و گرد و غبار شدید،تگرگ و باران و .. از ویژگی های سقف های متحرک می باشد.برای اطلاع از لیست قیمت محصولات طراحی شده مجموعه سایه گستر آسیا می توانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.

هزینه راه اندازی و نصب سقف متحرک رستوران

طراحی و تولید انواع سازه های سایبان برقی و ثابت نیاز به مهارت و تجربه فراوانی دارد که در مجموعه سایه گستر آسیا کلیه این امور زیر نظر کارشناسان فنی و مجرب بدون ایجاد کوچکترین مشکل انجام می شود.هزینه سایر خدمات مربوط به سقف های برقی با در نظر گرفتن مواردی از جمله نوع سازه، ابعاد و اندازه های سازه سایبانی و دستمزد افراد محاسبه و تعیین می گردد.

فروش سقف متحرک مناسب برای رستوران

فروش محصولات با کیفیت شرکت طراحی و تولید انواع سایبان برقی بازویی و سایبان ثابت سایه گستر آسیا زیر نظر کارشناسان فروش انجام می شود .آن دسته از افرادی که قصد خرید محصولات سایه گستر آسیا را دارند می توانند با مراجعه به سایت یا نمایندگی های رسمی سایه گستر آسیا محصول انتخابی خود را ثبت سفارش و خریداری کنند.

ساخت و نصب سقف متحرک

ساخت و نصب سقف متحرک (Construction and installation of movable roof):سقف متحرک یا جمع شونده و یا تاشو یکی از سازه هایی است که در صنعت ساختمان سازی مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. به علت افزایش جمعیت و گران بودن قیمت ساختمان و مصالح ساختمانی، سقف تاشو کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی جدید پیدا کرده است. ساخت و نصب سقف متحرک به علت استفاده آسان و کاربردی و همینطور زیبا بودن آن رواج بسیاری پیدا کرده است.

نصب سقف متحرک- سقف تاشو انواع مختلفی دارد که هم از نظرنوع پوشش و هم از جهت امکانات و متراژ با هم متفاوت هستند. از جهت اندازه، ساخت و نصب سقف متحرک را در سایزهای مختلف موجود است. مثل ساخت و نصب سقف تاشو برقی برای یک پاسیوی کوچک خانگی تا ساخت و نصب سقف جمع شو برای یک رستوران بزرگ مجلل.

خصوصیت اصلی سقف متحرک برقی این است که استفاده از هر مکان روبازی را ممکن می‌سازد. سقف برقی ساختمان را متناسب با هر شرایط آب و هوایی می‌سازند. سقف تاشو برقی برای محیط های مختلفی استفاده می‌شود.

از جهت نوع پوشش سقف متحرک را از انواع پوشش ها می‌سازند مانند شیشه ای، پارچه ای و پلی کربنات.

نصب سقف متحرک- سقف تاشو پارچه ای که معمولا سبک تر از انواع دیگر سقف متحرک است، یک سقف تاشو مقرون به صرفه است که در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد. جنس پارچه این نوع سقف را از پی وی سی می‌سازند که در برابر باد و باران و همینطور آتش سوزی مقاوم است. ساخت و نصب سقف متحرک پارچه ای به علت سبک بودن آن به سهولت و آسانی انجام می‌گیرد.

سقف متحرک پارچه ای علاوه بر اینکه فضا را زیبا می‌کند باعث جلوگیری از عبور گرد و غبار وهمینطور ورود هوای گرم و سرد به محیط زیر سقف می‌شود. از طرفی با طراحی یک ریموت و یا یک دکمه، عمل باز و بسته شدن سقف به راحتی انجام می‌پذیرد. البته در برخی از انواع سقف پارچه ای، با هدف کاهش هزینه برای مشتری عمل جمع و باز شدن سقف، مکانیکی و یا دستی انجام می‌شود.

ساخت و نصب سقف متحرک پارچه ای برای بسیاری از مکانها انجام می‌گیرد از جمله  رستوران، استخر، پاسیو، بالکن، ، حیاط خلوت، تراس، روف گاردن، پارکینگ و کافه.

A67I6mUJxo

نصب سقف متحرک- سقف متحرک ممکن است از جنس شیشه و یا پلی کربنات باشد. جنس شیشه ای و پلی کربنات سقف تاشو از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. شفافیت این دو نوع از سقف های متحرک موجب جذابیت آنها شده است. سقف متحرک شیشه ای و پلی کربنات نور خورشید را از خود عبور می‌دهد و همینطور باعث استفاده بهینه از انرژی می‌شود.

سقف جمع شونده شیشه ای و پلی کربنات به علت رویت فضای اطراف و استفاده از نور خورشید پر طرفدار و کاربردی است. سقف تاشو اتوماتیک پلی کربنات نسبت به نوع شیشه ای آن از وزن سبک تری برخوردار است که این ویژگی باعث ساخت و نصب آسان آن می‌شود. شیشه های سقف متحرک شیشه ای را معمولا سکوریت می‌کنند که در هنگام شکستن خطرآفرین نشوند.

نصب سقف متحرک- از خصوصیات دیگر سقف متحرک پلی کربنات، فیلتر شدن اشعه ماورابنفش و مضر خورشید توسط ورق های پلی کربنات است. ورق های پلی کربنات از سری سازه های ترموپلاستیک هستند که در محصولات مدرن و پیشرفته ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. این سقف ها از انعطاف زیادی برخوردارند.

خاصیت فیلتر کردن اشعه مضر خورشید توسط سقف جمع شونده پلی کربنات ساخت و نصب سقف را برای استخرها بسیار مناسب می‌گرداند.

ساخت و نصب سقف متحرک ارزان

سقف جمع شونده متحرک سازه ای زیبا و پیشرفته است. این سازه یک مکان غیر مسقف بدون کاربری را به یک فضای مسقف زیبا، لاکچری و کاربردی تبدیل می‌کند. ساخت و نصب سقف متحرک ارزان برای یک فضای کم کاربرد بدون سقف ایده ای بسیار مناسب است. ساخت و نصب سقف جمع شو شیشه ای برای استخر، نه تنها نور طبیعی را به داخل عبور می‌دهد بلکه در زیبایی و حفاظت آن نیز موثر است.

نصب سقف متحرک- سقف تاشو متحرک پلی کربنات مانند سقف شیشه ای متحرک دارای شفافیت است ولی به دلیل وجود ورق های پلی کربنات که از وزن کمی برخوردارند،  نصب آن راحت است. سقف جمع شو پلی کربنات برای استخر و پاسیو یک انتخاب درست است زیرا سنگینی سقف متحرک شیشه ای را ندارد ولی از استحکام زیادی برخوردار است.

1jheriKJwl

ساخت و نصب سقف متحرک ارزان در بازار موجود است که نصب و اجرای آن  زیر نظر متخصصین ماهر انجام می‌شود. نصب سقف جمع شو دارای مراحل مختلفی است.

  • در ابتدا محل مورد نظر توسط کارشناسان و مهندسان ماهر بررسی و اندازه گیری می‌شود و همینطور از نظر شرایط اقلیمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • بعد از مرحله اندازه گیری و بررسی اولیه نوبت به طراحی سازه می‌رسد که به دست طراحان خبره انجام می‌شود. طراحان بر اساس شرایط آب و هوایی و مکانی محل پروژه بهترین طراحی را برای سقف جمع شو انجام می‌دهند.
  • در مرحله آخر اجزای سقف بر روی هم سوار شده و نصب و اجرای سقف به پایان می‌رسد.

نصب سقف متحرک- معمولا ساخت و نصب سقف متحرک ارزان در پوشش پارچه ای آن صورت می‌گیرد که به سبب سبک بودن سازه نیازی به ستون های سنگین و بزرگ نیست و ساخت و نصب آن به سهولت انجام می‌شود. سقف تاشو برقی را باید از نمایندگی های معتبر این سازه خریداری کرد تا در کیفیت اجزای آن دقت لازم به عمل آمده باشد.

اگر اجزای سقف برقی ارزان دارای کیفیت بالایی نباشد، اجرای سقف دچار مشکل می‌گردد و ممکن است در مدت کوتاهی بعد از نصب سقف جمع شو برقی اجزای سقف فرسوده شود. قیمت سقف جمع شو برقی را باید از فروشندگان معتبر جویا شد، زیرا ممکن است اجزای یک سقف تاشو اتوماتیک دارای کیفیت بالایی نباشد و قیمت پایین آن گمراه کننده شود.

نصب سقف متحرک- قیمت سقف متحرک پلی کربنات مقرون به صرفه است. کاربرد و طرفدار سقف متحرک پلی کربنات به  علت سبک تر بودن و نصب آسان و راحت آن نسبت به سقف تاشو شیشه ای بیشتر است. برای نصب سقف تاشو برقی ساختمان باید از کارشناسان ماهر این رشته کمک گرفت تا در مرحله بهره وری سقف برای کاربران مشکلی ایجاد نشود.

نصب سقف متحرک  -  در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top