قیمت سقف متحرک پارچه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سقف متحرک پارچه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف های جمع شونده- قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف شیشه ای- قیمت اجرای سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- قیمت سقف متحرک استخر- قیمت سقف پارکینگ متحرک- اجرای سقف متحرک برقی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



قیمت سقف متحرک پارچه ای  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف های جمع شونده- قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف شیشه ای- قیمت اجرای سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- قیمت سقف متحرک استخر- قیمت سقف پارکینگ متحرک- اجرای سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف متحرک پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک پارچه ای  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف متحرک پارچه ای  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف های جمع شونده- قیمت سقف متحرک شیشه ای - قیمت سقف شیشه ای- قیمت اجرای سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک پاسیو- قیمت سقف متحرک استخر- قیمت سقف پارکینگ متحرک- اجرای سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف متحرک پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف متحرک پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 3 دهه اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

معرفی انواع سقف پارچه ای

تنوع آب و هوایی در شهرها و کشورهای مختلف سبب می شود. که در هر منطقه و براساس کاربرد از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. دو نوع پوشش پارچه ای در ایران استفاده می شود یک مدل سقف متحرک و دیگری سقف ثابت است. 

سقف متحرک پارچه ای چیست ؟

قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای است. که بر روی یک ریل های آلومینیومی حرکت می کند. نیروی محرکه این سقف متحرک توسط یک موتور الکتریکی بوجود می اید. در سقف متحرک از دو ویژگی انعطاف و جمع شدگی پارچه و وزن بسیار کم آن استفاده می شود. برای کاهش بیشتر نیروی مورد نیاز برای حرکت سقف متحرک پارچه ای در بخش های مکانیکی ان پروفیل های الومینیومی بکار می رود.

سقف ثابت پارچه ای چیست ؟

سقف پارچه ای  نوع جدیدی از سازه ها هستند که در آن پوشش سقف  یک غشا چادری هست. سقف پارچه ای مقاومت خود را توسط کشش ایجاد شده در جهات محتلف تامین می شود. اساس عملکرد سقف پارچه ای بر اساس مقاومت کششی در سطح آن می باشد.

yORv8LiDim

سقف متحرک برقی سازه ای زیبا و لوکس برای انواع فضاها بوده که قیمت آن بسته به نوع سقف برقی متفاوت خواهد بود که در ادامه به انواع و محدوده قیمت سقف های متحرک برقی خواهیم پرداخت.

قیمت سقف متحرک برقی شیشه ای:

لوکس ترین، ایمن ترین و بهترین نوع سقف متحرک برقی بوده که با توجه به استفاده از شیشه لمینت سکوریت دوجداره مرغوب علاوه بر زیبایی ظاهری محیطی آب بند و هوا بند برای شما ایجاد کرده که امکان استفاده در هرگونه شرایط آب و هوایی را فراهم می‌آورد و قیمت آن بر حسب متراژ و نوع شیشه درخواستی متفاوت بوده که برای استعلام قیمت میتوانید در این صفحه درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت سقف متحرک برقی پلی کربنات:

نمونه اقتصادی سقف متحرک شیشه ای بوده که بسیاری از ویژگی‌های آن را داشته ولی از نظر ایمنی و طول عمر کمی ضعیف تر میباشد و قیمت آن با توجه به تنوع زیاد رویه میتواند تغییر کند البته ژانوس از فریم های اختصاصی و رویه های درجه یک بهره میگیرد.

قیمت سقف متحرک برقی پارچه ای طراحی و تولید شده در سایه گسترآسیا دارای 30% تخفیف واقعی و با بهترین متریال موجود در بازار و همچنین ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش می باشد.

این نوع از سقف در صورت بالا بودن متراژ گزینه ای مقرون به صرفه بوده که از دو مدل ذکر شده بالا ارزان تر بوده ولی هوابند کامل نیست و در مقابل شرایط خاص آب و هوایی همچون برف سنگین و طوفان مقاوم نیست. این مدل گزینه انتخابی بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ‌ها میباشد که برای متراژهای بالا بسیار مقرون بصرفه بوده و اقتصادی میباشد. برای محاسبه قیمت میتوانید از طریق لینک زیر درخواست ثبت کنید تا متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و قیمت را اعلام کنند.

قیمت سقف متحرک برقی یا اتوماتیک وابسته به نوع سقف و رویه متفاوت بوده که هرکدام از انواع سقف برقی متحرک نیز دارای ویژگی‌های خاصی میباشند. انواع سقف متحرک برقی در سه دسته شیشه ای و پلی کربنات و پارچه ای دسته بندی شده که قیمت به ترتیب ذکر شده از بالا به پایین بوده. البته قیمت سقف متحرک پلی کربنات و پارچه ای نزدیک به هم بوده و انتخاب با مشتریان میباشد.

سایه گستر آسیا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه سازه های متحرک ساختمانی تولید کننده و وارد کننده هر سه نوع سقف بوده و از بهترین نوع مواد اولیه بهره گرفته تا کاری لوکس و ماندگار را ارائه دهد.

قیمت سقف متحرک در نوع شیشه ای از حدود 4 میلیون تومان با شیشه لمینت سکوریت دوجداره 10 میل، قیمت سقف پلی کربنات برقی از 1 میلیون و 900 و برای سقف پارچه ای متحرک با پارچه اروپایی از متر مربعی 1 ملیون و 800 هزار تومان بوده که قیمت برای متراژهای کوچک افزایش یافته و به گونه دیگری محاسبه خواهد شد.

مقایسه ویژگی دو مدل سقف

تفاوت در طول دهانه :

قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف متحرک به علت محدودیت در تولید یک تکه پروفیل های الومینیومی در نهایت می تواند ۱۰ متر طول را پوشش دهد. و برای طول های بیشتر نیاز به اتصال چند سقف متحرک با موتور های الکتریکی مجزا می باشد. بر خلاف آن در سقف پارچه ای ثابت می توان براحتی با تامین کشش و سازه های فولادی دهانه های بزرگ تا ۳۰ متر را براحتی پوشش داد. برای طول دهانه های بزرگتر از ان نیازمند محاسبات پیچیده مهندسی می باشد.

هزینه نگهداری :

سقف متحرک پارچه ای به علت داشتن قطعات مکانیکی و لزوم رسیدگی به آنها نیازمند بازدید های دوره ای متوالی می باشد. در صورت بروز مشکل برای سیستم های برقی و قطعات مکانیکی متحرک هزینه نگهداری بالایی دارد. و در بعضی موارد نیاز هست سقف متحرک بعد از چند سال بطور کامل اورهال شود. سقف پارچه ای ثابت فاقد سیستم های مکانیکی می باشد. و فقط کافیست در سال یک نوبت اتصالات پیچ و مهره ای آن کنترل شود. و با ابزارهای ساده ممکن است.

عمر مفید :

عمر مفید چادر های بکار رفته در سقف های ثابت پارچه ای بین ۱۵ الی ۲۵ سال می باش . همین چادر ها در سقف متحرک طول عمر مفید بین ۱۰تا۱۵ سال خواهند داشت. باز و بسته شدن مرتب پارچه عمر ان را کاهش می دهد.

شستشو :

قیمت سقف متحرک پارچه ای- شستشوی سقف پارچه ای ثابت بسیار اسان می باشد و براحتی توسط فشار آب و مواد شوینده قابل شستشو می باشد. سقف های متحرک در پروفیل های زیرین خود جهت تامین نور سیم کشی برق دارند و در قسمت عقب کار موتور الکتریکی و متعلقات ان قرار دارد. برخورد اب در هنگام شستشوی با سیستم های الکتریکی خطرناک بوده و موجب بروز حادثه می شود.

سقف ثابت بعلت قابلیت تحمل وزن انسان در تمام نقاط ان می تواند دسترسی برای شستشو در همه نقاط پوشش پارچه را فراهم نماید ولی این ویژگی در سقف متحرک وجود ندارد.

قدرت تحمل برف :

سقف متحرک می تواند براحتی تا ۳۰ کیلوگرم برف را در هر متر مربع تحمل نماید. این ویژگی برای سقف ثابت حداقل ۱۰۰ کیلوگرم بر هر متر مربع می باشد.

قابلیت نورپردازی :

قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف های متحرک بعلت داشتن پروفیل های خطی در زیر و وجود نورهای LED ، نقطه ای COB و خطی SMD فضای زیرین خود را بطور یکنواخت روشن می کنند. در سقف ثابت این قابلیت نورپردازی یکنواخت وجود ندارد و تنها می توان در گوشه های کار یا ستون میانی و هرجا که سازه فلزی وجود داشته باشد نور پروژکتور نصب نمود.

t9vQnOlDFT

تنوع طرح :

سقف های متحرک فاقد تنوع خاصی هستند. و یک سطح کاملا صاف می باشند که دارای شیب می باشد. اما سقف ثابت پارچه ای قابلیت اجرای طرح های خاص معماری را دارد. و تنوع فرم و طرح بالایی دارد.

سرعت باد :

سقف های متحرک به علت وزن کم الومینیوم و ضعیف تر بودن اتصالات مکانیکی حداکثر می تواند ۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت باد را تحمل نماید. این عدد برای سقف ثابت پارچه ای که از پروفیل های سنگین فولادی استفاده می کند حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

JUgbUygxPr

مقایسه کاربرد دو سقف :

این دو سقف بر اساس تفاوت ویژگی هایی که بایکدیگر دارند. و نیز تفاوت در مشخصات و هزینه ها کاربری مختلفی دارند. سقف های متحرک بیشتر در تراس رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و برای فضاهایی که قابلیت تیپ سازی دارند بسیار مناسب می باشند. اگر فضای مستطیل یا مربع شکل دارید و سقف متحرک گزینه مناسب تری می باشد.

قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف ثابت قابلیت پوشش بهتری برای فضاهایی با نقشه نامنتظم را دارد. با سقف ثابت پارچه ای براحتی می توان یک فضای نامنتظم مثل وید یک مرکز خرید را مسقف کرد. اگر وجود ستون در فضای داخلی مزاحم فعالیت های شماست مانند سالن های ورزشی حتما از سقف های ثابت استفاده کنید.

سقف های ثابت به علت نیاز برای تامین کشش در فرم های خیمه و هایپر ( زین اسبی ) نیاز به اختلاف ارتفاع قابل توجه دارند. در مقابل سقف متحرک فقط نیاز به یک شیب ۱۰% بین ابتدا و انتهای خود دارد. و برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع یا اشراف از دید طبقات بالاتر را دارند بسیار مناسب می باشند.

اگر منطقه پروژه شما در بیشتر زمان سال اب و هوای مطبوع و مناسبی دارد و یا مکان شما دارای زیست شبانه است.  استفاده از سقف متحرک پارچه ای این قابلیت را به شما می دهد تا در صورت نیاز با باز کردن سقف از هوای تازه استفاده کنید. و یا در شب بتوانید نور ستارگان را ببینید. این مورد یه عنوان یک ویژگی مهم در جذب مشتری برای تراس رستوران و کافی شاپ اهمیت دارد.

قیمت سقف متحرک پارچه ای- در استفاده غیر تجاری از باز و بسته کردن سقف متحرک پارچه ای برای مراقبت و تامین سایه در استخر های روباز مورد استفاده قرار می گیرد. با بستن سقف متحرک بر روی استخر می توان در صورت نیاز اشراف بند هم برای استخر داشت.

ویژگی مهم سقف متحرک پارچه ای

یکی از ویژگی های مهم سقف متحرک تعریف ان بعنوان سقف موقت در قوانین شهرداری و شهرسازی می باشد. اگر ساختمانی دارید که نمی توانید با سقف ثابت چادری زیربنای ان را اضافه کنید . سقف متحرک پارچه ای گزینه مناسب برای شماست. 

ویژگی دیگر مهم سقف متحرک امکان اب بندی و هوا بندی آسان ان می باشد. در فرم های دکوراتیو سقف ثابت مانند هایپر اصولا نمی توان فضای زیرین را ایزوله نمود.

مقایسه قیمت سقف متحرک و ثابت

به طور کلی قیمت سقف متحرک پارچه ای بر اساس متریال هایی که در این سازه متحرک استفاده می شود متفاوت خواهد بود، از این رو قیمت واحد که بر اساس یک متر مربع است در سقف متحرک با ابعاد کوچک نسبت به ابعاد بزرگ تر متفاوت است چرا که در این نوع سایبان متحرک پارچه ای، موتور، ریموت، رسیور، گیربکس عقب، شافت انتقال نیرو، قفل ها و تنظیم کننده های جلو و چرخ های بکار رفته در ابعاد کوچک و بزرگ مشترک است و با سرشکن کردن قیمت این موارد در سایبان متحرک چادری، اختلاف قیمت در سایه بان اتوماتیک در ابعاد کوچک و بزرگ به وجود خواهد آمد.

 

58xfepkVcN

قیمت سقف متحرک پارچه ای- از طرفی علاوه بر موارد نام برده که بر قیمت این سقف مت موثر است متریال پروفیل های آلومینیومی مورد استقاده قرار می گیرد که اصلی ترین و گرانترین متریال این سازه کششی است که بر قیمت نهایی این سازه متحرک برقی موثر است از این رو با توجه به اینکه در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک بزرگ ضایعات کمتری در استفاده از این متریال گران وجود خواهد داشت، قیمت این سایبان چادری در ابعاد بزرگ و کوچک تفاوت خواهد کرد.

بطور کلی می توان گفت هزینه تمام شده برای یک سقف متحرک در متراژ ۱۰۰ متر مربع ۱٫۵ برابر سقف ثابت پارچه ای خواهد بود.

قیمت سقف متحرک پارچه ای  -  در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top