انواع سایبان برای بالکن : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع سایبان برای بالکن را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به انواع سایبان منزل- قیمت سایبان بالکن- انواع سایبان چتری- انواع سایبان پنجره- مدل سایبان حیاط- چادر بالکن- سایبان تاشو برای بالکن- قیمت سایبان بازویی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



انواع سایبان برای بالکن - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع سایبان منزل- قیمت سایبان بالکن- انواع سایبان چتری- انواع سایبان پنجره- مدل سایبان حیاط- چادر بالکن- سایبان تاشو برای بالکن- قیمت سایبان بازویی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع سایبان برای بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

انواع سایبان برای بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع سایبان برای بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سایبان منزل- قیمت سایبان بالکن- انواع سایبان چتری- انواع سایبان پنجره- مدل سایبان حیاط- چادر بالکن- سایبان تاشو برای بالکن- قیمت سایبان بازویی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع سایبان برای بالکن را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

انواع سایبان برای بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 3 دهه اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سایبان تراس وسایبان بالکن سایبانی است که مشتری آنرا برای محافظت از گرما ویا سرما در فصل زمستان ویا تابستان استفاده می نماید.سایبان بالکن به دو صورت متحرک با موتور ومتحرک بدون موتور در بازار وجود دارد. سایبان بالکن ویا تراس متحرک با موتور مزایای بیشتری نسبت به سایه بان متحرک دستی داشته، به همین دلیل محوبیت بیشتری دارد.سایه بان تراس به دلیل کارآمد بودنش بسیار پرطرفدار شده است.سایه بان تراس و یا بالکن برای محافظت از گیاه و گیاه نیز کاربرد دارد و با متراژ مختلف قابلیت تولید را دارد و دارای تنوع رنگ وجنس مختلف می باشد.

ویژگی سایه بان بالکن

  • به راحتی می توانید از فضای بلا استفاده بالکن منزلتان استفاده کنید.
  • سایه بان تراس و بالکن با موتور برقی نیز قابلیت باز وبسته شدن دارند .
  • این سایه بان زیبایی زیادی به فضای بالکن ویا تراس می دهد.
  • روکش سایه بان بالکن وتراس در مقابل سرماوگرما مقاوم هستند.
  • 5-سازه سایه بان مذکورضد زنگ هستند.

قیمت سایبان بالکن وقیمت سایه بان تراس

قیمت سایه بان تراس و قیمت سایه بان بالکن با توجه به نوع سایه بان و اندازه سایه بان مورد استفاده (اندازه محیط نصب سایه بان) قابل تغییر است.

آیا سایه بان بالکن و سایه بان تراس را در همه بالکن ها و تراس ها می توان نصب نمود ؟

سایبان بالکن وسایه بان تراس را در همه بالکن وتراس ها نمی توان نصب نمود. ومی بایست محل نصب وموقعیت بالکن وتراس توسط تیم فنی این شرکت ارزیابی گردد ؛تا مشخص گردد که آیا قابلیت نصب وجود دارد یا قابلیت نصب وجود ندارد.

آیا سایبان بالکن وسایه بان تراس دارای ضمانت وگارانتی می باشد؟

بله سایه بان بالکن دارای ضمانت و گارانتی می باشد. این ضمانت بر اساس جنس و نوع سایه بان انتخابی دارای ضمانت های مختلف می باشد.

GyPpVxQnul

انواع سایبان برای بالکنو محصولات ما مجموعه متنوعی از انواع پوشش ثابت و متحرک است. تا به امروز سعی کردیم که نیاز اکثریت خریداران را با رعایت اصل تنوع مرتفع سازیم.

بهترین نقطه ای از منزل که می تواند محل استراحت و یا صرف صبحانه و شام باشد تراس و بالکن است. ولی اگر همین تراس در ساعاتی از روز که در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارد دارای پوشش سایه مناسب نباشد به مکانی آزار دهنده برای شما تبدیل می شود. اما چه می توان کرد؟

چه سایبانی می توان گذاشت که هم جلوی نور را نگیرد و یا به معنای دیگر ثابت نباشد و هم اینکه در ساعتی که به آن نیاز داریم پوشش مناسبی برای تراس باشد.بهترین پیشنهاد ما سایبان تراس به صورت متحرک است ولی چرا ؟ به چند علت می توان سایبان هوشمند متحرک را به عنوان بهترین انتخاب برگزید:

انواع سایبان برای بالکن طراحی و تولید شده در مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با بیش از 30 سال تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان برای بالکن در خدمت شما عزیزان می باشد.

در بسیاری از مجتمع های مسکونی و آپارتمانها به دلیل تغییر در طراحی نمای ساختمان نمی توان از پوشش های ثابت استفاده کرد ولی سایبان های متحرک و سایه باتیس این مشکل را برای شما برطرف کرده است.

سایبان ها به دو صورت متحرک و ثابت هستند . این سایبان بصورت خیلی ساده در مکان تراس شما نصب شده و اگر متحرک باشند بصورت هوشمند باز و بسته می شود همچنین شما می توانید در ساعتی که به آن نیاز دارید با فشار دادن یک دکمه آن را باز یا جمع کنید.

سایبان تراس تولید شده توسط سایه گستر آسیا به صورت های مختلفی طراحی و نصب میشود  که ما این کار را در طبق سلیقه مشتری و با بالاترین سطح کیفی و کمی انجام می دهیم.

YgxMMYwQnn

 

xkpq4Z7rNh

rjKujayxnh

سایبان شیشه ای یکی دیگر از نماهای شیشه ای است که می تواند در محیط های مختلفی اجرا شود. هدف اصلی سایبان هایی که از جنس شیشه هستند ،افزایش زیبایی و لوکس بودن محیط و کاهش نور خورشید است.شیشه های سایبان می تواند در مدل ها؛ طرح ها و با ابعاد و دیتیل متفاوتی اجرا شوند. برای مثال می توانید برای زیبایی تراس و همچنین جلوگیری از نفوذ نور به آن از شیشه های سندبلاست و یا ساتینا برای سایبان استفاده کنید.

سایه ای خنک در تراس، آلاچیق و یا فروشگاه و لذت خوردن یک صبحانه دلچسب در زیر سقفها و سایبان های متحرک

کاربرد های سایبان شیشه ای

استفاده از شیشه برای سایبان میتواند کاربرد های متعددی داشته باشد، از جمله:

  • سایبان حیاط خانه و ویلا
  • سایه بان پارکینگ
  • سایه بان فروشگاهی
  • سایه بان خود پرداز
  • پایانه های مسافربری
  • سایه بان شیشه ای ویژه مراکز تجاری دارای فضای باز
  • سایبان پنجره های ساختمان
  • سایه بان بالکن و تراس
  • سایه بان کولر
  • و هر فضایی که نیازمند محافظی برای نور خورشید است.

B0GZoTDUYo

0pBkOow0iT

با توجه به کاربری سایبان در محیط های مختلف و بر اساس ابعاد شیشه، نوع اتصالات و روش نصب آن متفاوت خواهد بود.برای مثال معمولا برای سایبان های پارکینگ و پایانه های مسافربری ، با توجه به اینکه ابعاد شیشه بزرگ است و نیاز است برای نگه داشتن شیشه ها از سازه های فلزی و یا کابل های کششی استفاده شود.

یا مثلا برای سایه بان تراس و پنجره که از جنس شیشه استفاده می شود ، به دلیل کوچکتر بودن سایز شیشه ها ، از اتصالات مخصوص استفاده می شود و نیازی به سازه و استراکچر فلزی نیست.

انواع سایبان برای بالکن-  در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top