قیمت سایبان پارچه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سایبان پارچه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت آلاچیق پارچه ای- قیمت پارچه برزنتی سایبان- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه های کششی- قیمت سایبان برزنتی- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت برزنت کره ای که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



قیمت سایبان پارچه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت آلاچیق پارچه ای- قیمت پارچه برزنتی سایبان- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه های کششی- قیمت سایبان برزنتی- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت برزنت کره ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آلاچیق پارچه ای- قیمت پارچه برزنتی سایبان- قیمت پارچه pvc- قیمت پارچه های کششی- قیمت سایبان برزنتی- خرید اینترنتی پارچه سایبان- قیمت پارچه پی وی سی- قیمت برزنت کره ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

قیمت سایبان پارچه ای

در این مطلب در مورد قیمت سایبان پارچه ای به تفکیک توضیحاتی خدمتتان ارایه می شود. زیرا کسب و کارها با توجه به بودجه و هزینه های خود از طراحان دکوراسیون داخلی و معماران محوطه کمک می گیرند تا علاوه بر هر چه زیباتر کردن فضای خود را بتوانند گسترش دهند. یکی از موارد سایبان پارچه ای است، که با توجه به فاکتورهای متفاوت، قیمت سایبان پارچه ای نسبت دیگر سایبان ها متفاوت خواهد بود.

چگونگی محاسبه قیمت سایبان پارچه ای

یکی از عواملی که در این روزهای ایران بر روی تصمیم کارفرمایان موثر است قیمت تمام شده محصول خریداری شده است. قیمت سازه های چادری نسبت به سایبان های دیگر مقرون به صرفه خواهد بود زیرا با تنوعی که این سایبان چادری دارد، معماران و طراحان می توانند با توجه به فضای افراد طراحی های خلاقانه و منحصر به فردی را برای محوطه کارفرمایان ایجاد نماید. از جمله فاکتورهایی که می توانند بر روی قیمت سازه چادری موثر باشد کیفیت متریال های مورد استفاده در سازه چادری است.

تاثیر کیفیت متریال بر روی قیمت سایبان پارچه ای

کیفیت متریال های مورد استفاده در این سایبان چادری که به عنوان آلاچیق، پارکینگ و …. است بر روی قیمت آلاچیق چادری ، قیمت سایبان پارکینگ و … اثر خواهد گذاشت، زیرا هر چه مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سایبان چادری با کیفیت تر باشد قیمت سایبان پارچه ای بالاتر می رود. شرکت سایه گستر آسیا در مشاوره رایگانی که در زمینه قیمت سازه های چادری به کارفرمایان می دهد طرح ها و متریال های متفاوتی را به افراد پیشنهاد می دهد که در نهایت کارفرمایان یکی از این متریال ها را بنا به بودجه مدنظر خود می توانند انتخاب نمایند.

vABXzXueUg

قیمت سایبان پارچه ای

در تعیین قیمت سازه پارچه ای فاکتور های مختلفی اثرگذار هستند. بطور کلی در بحث هزینه های ساخت می توان سازه چادری را به دو دسته تقسیم بندی نمود :

۱- سازه های چادری از پیش طراحی شده (استاندارد)

۲- سازه های کششی سفارشی

عوامل اثر گذار در تعیین هزینه و قیمت تمام شده ساخت هر دو دسته مشابهت هایی با هم دارند ولی میزان تاثیر این فاکتورها در قیمت تمام شده متفاوت می باشد. بطور کلی می توان گفت که سازه های پیش طراحی شده ارزان تر می باشند.

هزینه سایبان پارچه ای پیش طراحی شده

این سازه های پیش مهندسی با فرم مشخص دارای ابعاد استاندارد و کاربری های مشخص شده می باشند. فرم های کایت ، اینورس ، پارادایس ، سان شید ، هگزا ، تترا با ابعاد ۳*۳ الی ۶*۶ با کاربری سایبان و آلاچیق و همچنین فرم های آرک و دیپر با ۴*۵ الی ۵*۱۵ بصورت تعریف شده می باشند.

قیمت سایبان پارچه ای بر اساس مجموع مساحت پارچه مصرفی و سازه فولادی بکار برده شده در سازه تعیین می گردند. و قیمت اعلامی به مشتری بر اساس واحد سازه سفارشی می باشد و قیمت متری محاسبه نمی گردد.

تفاوت فرم های استاندارد سایبان پارچه ای

قیمت ثابت فرم ها با یکدیگر نیز تفاوت دارند ، فرم های مانند خیمه نسبت به فرم آرک میزان پارچه بیشتری برای یک ابعاد ثابت مصرف می کنند و هزینه دوخت و … نیز بالطبع افزایش پیدا خواهد کرد. لذا مثلا برای یک ابعاد ۵*۵ انتخاب فرم ارک بجای سانشید می تواند هزینه های تامین سایه شما را کاهش بدهد

جنس پارچه کششی مصرفی سایبان پارچه ای

قیمت سایبان پارچه ای -  هرچه کیفیت پارچه مصرفی برای ساخت پارچه کششی و پوشش سایبان مصرفی از برند معروف تر ، مقاومت کششی بالاتر ، گرم پارچه بیشتر استفاده شود. هزینه تمام شده سازه بالاتر خواهد رفت. لزوما استفاده از پارچه های کششی با مقاومت بسیار بالا برای اینگونه سازه ها که ابعاد محدودی دارند. و تحت نیروهای خاص سازه ای قرار نمی گیرند. لزوما به معنای بهتر شدن کیفیت سازه نمی باشد. پارچه های با قدرت تحمل کشش بسیار بالا معمولا برای سایبان چادری سفارشی که از نظر ابعاد بسیار بزرگ تر از سازه های پیش طراحی شده هستند. مورد استفاده قرار می گیرند.

E2uwFffPiR

انتخاب رنگ هایی بغیر از رنگ سفید برای پوشش سازه پارچه ای می تواند. به علت کم بودن موجودی در بازار و عمومیت نداشتن می تواند. هزینه های بیشتری را به مشتری تحمیل نماید.

جنس پروفیل های سازه سایبان پارچه ای

پروفیل مورد استفاده در سازه کششی ST37 و با روکش رنگ الکترواستاتیک یا اپوکسی می باشد. در صورت درخواست برای نوع دیگر از رنگ و یا سازه سبک آلومینیومی هزینه های بیشتری به پایه قیمت استاندارد اضافه می شود. ارتفاع سرگیر استاندارد ۲۴۰ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. تغییر و افزایش در ارتفاع استاندارد منجر به افزایش پروفیل مصرفی و سنگین تر شدن سازه می شود. که نیازمند بازنگری در طراحی و قیمت های اعلام شده می باشد.

قیمت سایبان پارچه ای -  اتصالات CNC پلاسما شده و از فولاد ST52 برای ساخت آنها استفاده می گردد. ضعف در اتصالات و کاهش کیفیت ساخت می تواند سازه را ضعیف سازد و قیمت تمام شده را کاهش دهد. روکش های رنگ و یا لعاب آب کروم که بر روی اتصالات داده می شود در کیفیت نهایی کار موثر است و یکی از فاکتور های اثر گذار در قیمت تمام شده اتصالات سازه کششی می باشند.

mZCd65Okvs

قیمت سایبان پارچه ای - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top