سقف کاذب استخر سرپوشیده : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف کاذب استخر سرپوشیده را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به طرح کناف سقف استخر- سقف استخر خانگی- اجرای سقف استخر- طرح سقف استخر- قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف کناف برای استخر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف کاذب استخر سرپوشیده - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع طرح کناف سقف استخر-سقف استخر خانگی-اجرای سقف استخر-طرح سقف استخر-قیمت سقف استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-سقف کناف برای استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کاذب استخر سرپوشیده را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف کاذب استخر سرپوشیده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف کاذب استخر سرپوشیده در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح کناف سقف استخر-سقف استخر خانگی-اجرای سقف استخر-طرح سقف استخر-قیمت سقف استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-سقف کناف برای استخر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف کاذب استخر سرپوشیده را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف کاذب استخر سرپوشیده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف کاذب استخر سرپوشیده  

در این مطلب در مورد سقف کاذب استخر سرپوشیده  به تفکیک توضیحاتی خدمتتان ارایه می شود. زیرا کسب و کارها با توجه به بودجه و هزینه های خود از طراحان دکوراسیون داخلی و معماران محوطه کمک می گیرند تا علاوه بر هر چه زیباتر کردن فضای خود را بتوانند گسترش دهند. یکی از موارد سقف کاذب استخر سرپوشیده  است، که با توجه به فاکتورهای متفاوت، سقف کاذب استخر سرپوشیده  نسبت دیگر سایبان ها متفاوت خواهد بود.

همیشه سقف استخر سرپوشیده ، همان سقف اصلی سوله با آهن کشی نه چندان زیبا است که خود باعث میشود زیبایی بصری محیط کاهش پیدا کند. توجه به این نکته ضروری است که زیبایی محیط های ورزشی همچون استخر برای جذب افراد بسیار مهم و حیاتی است؛ به تازگی صاحبان باشگاه های ورزشی و استخر به این موضوع واقف شده اند و تلاش خود را برای زیبا تر کردن محیط استخر و باشگاه کرده اند. یکی از اقلامی که بر زیبایی محیط اثر شگرفی دارد سقف کاذب میباشد.

انتخاب سقف کاذب برای استخر ، بسیار حساس میباشد. چون علاوه بر رطوبت باید گازهای تولیدی از کلر داخل آب و تاثیرات آن بر روی سقف کاذب و همچنین انقباض و انبساط بسیار شدید و بالای این محیط را نیز مورد توجه قرار دارد. پس باید یک محصول با مقاومت بالا در برابر عوامل گفته شده در عین زیبایی ظاهری انتخاب کرد.

iy7hlW2FxR

1- یکی از ساده ترین نوع سقف کاذب مناسب استخر ، سقف کاذب pvc میباشد.مزیت های سقف کاذب پی وی سی برای استخر شامل موارد زیر میباشد:

  • شما میتوانید از پانل طولی و یا تایل 60*60 استفاده نمایید.
  • استفاده از پانل طولی این امکان را موقع نصب فراهم میکند که طرح های قوس دار و شکل متفاوتی از سقف کاذب را به نمایش بگذارید.
  • همچنین سقف کاذب پی وی سی از نظر قیمت ، هزینه ی بسیار پایین تری به نسبت دیگر محصولات سقف کاذب دکوراتیو مناسب استخر دارد.
  • تنوع رنگ در این محصول بسیار بالا میباشد .

2- سقف کاذب کشسان ، تنوع طرح و رنگ بسیار بالاتری به نسبت پی وی سی دارد . یکی از جدیدترین و زیباترین سقف کاذب مناسب محیط های مرطوب، سقف کشسان میباشد. شما میتوانید با سقف کشسان طرح یک آسمان را به صورت مجازی به نمایش بگذارید. همچنین یک آسمان شب پر ستاره را با سقف کشسان برای استخر سرپوشیده ی خود انتخاب نمایید. و یا میتوانید از طرح های ساده و رنگی سقف کشسان به صورت قوس دار و متفاوت اجرا نمایید.

Bewd4UeEY6

سقف کاذب استخر سرپوشیده - امروزه به جهت تشویش های ذهنی و افکارهای خستگی در طول روز، نیاز به ارامش در منزل وجود دارد، یکی از المان هایی که باعث زیباتر شدن و از بین رفتن افکار مزاحم خواهد شد، وجود استخر در منازل است، اینکه این المان چقدر تاثیر مثبت خواهد گذاشت بستگی به دکوراسیون استخر دارد، از دیرباز یکی از کارهای تخصصی شرکت آذران دکور Azaran decor اجرا سقف های کاذب بود است که در آن بخش توضیحات داده شده است که چه نمونه هایی را میتوانیم اجرا کنیم، از درخواست ابتدای تا طراحی و تا تحویل انواع مختلف سقف ها در اندازه ها و سبک های متنوع.

اکنون نیاز است که در مورد سقف استخر صحبت کنیم. خارج از بحث ویلاسازی ها که به شکل قوی در حال شکل گرفتن است در جای جای ایران عزیز در حال شکل گیری است، در داخل تهران نیز در داخل مجتمع ها و ویلاها شرکت ما توانسته است رضایت مشتری را جلب کند و هر آنچه که در مورد سقف استخر نیاز داشته باشد را خدمتگزاری نماید. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به بحث استخر نگاه کنیم، حتما سقف های روز باز و سقف های بسته را به تک تک اشاره خواهیم کرد.

aDCoHl7RZz

سقف کاذب استخر سرپوشیده و یا پاسیوها

زمانی که شما در حال مطالعه این مقاله هستید قطعا یا استخر و یا پاسیویی دارید که نیاز است پوشش سقف آن توسط تیم طراحان ما و فرزندان شما عزیزان که خدمتگزار شما هستیم انجام وظیفه کنیم. بنابراین در قدم اول توضیحات در مورد سقف کاذب خواهم داد. اولین مطلبی که به ذهن میرسد این است که محیط های استخر به جهت رطوبت بالایی که دارند نیاز است که متریال قوی نصب شود، بر آن شدیم که متریال سقف کاذب پی وی سی pvc را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. این پوشش نه تنها برای تمامی مکان های خصوصی و عمومی قابل نصب است بلکه در استخرها به خودی خود یک متریال کامل قوی است.

امروز به جهت اینکه مواد تشکیل دهنده و مصالح به کار رفته در پانل های پی وی سی کاملا در مقابل رطوبت حافظ هستند، بنابراین بهتر است در مورد این موضوع صحبت کنیم،

ارزانترین سقف یا پوشش سقف استخری

پانل های پی وی سی در طول 6 متر و عرض های 20 تا 40 سانت بسیار مناسب هستند برای سقف های استخر، همیشه در این چند ساله که شرکت سایه گستر آسیا به صورت تخصصی کار سقف استخر انجام میدهد، پانل های پی وی سی را معرفی کرده است که البته به لطف خدا با رضایت 100% مشتری ها از پروژه خارج شده ایم.

این پانل ها کاملا ضد آب هستند و با توانایی انعطاف پذیری بالا قابلیت نصب کردن در سقف های استخر و پاسیوها را خواهند داشت. همانطور که میدانید از اتلاف انرژی و برون رفت گرمایش در محیط استخر هم جلوگیری میکند و قیمت به صرفه اقتصادی دارد یعنی از متر مربع 30 هزار تومان شروع خواهد شد تا 45 هزار تومان، بنابراین لطفا واسطه های را کنار بگذارید و مستقیم از کارخانه اقدام به خرید دیوارپوش و سقف پوش pvc نمایید.

0Ttg3US8cg

پوشش pvc برای سقف استخر

سقف استخر نه تنها زیبایی بصری خاص خودش را دارد بلکه جهت وارد نشدن گرد و غبار و نیز باد و باران و از بالا به پایین و نیز جهت خارج نشدن انرژی بسیار حائز اهمیت است، خوب کسانی که استخر میسازند حتما با آهن کشی ها متعدد سعی دارند که سقف و فضای استخر را مستحکم کنند، اکنون استخر اماده است ولی بدون سقف و فضای بی روح، تیم شرکت سایه گستر آسیا با داشتن معمارهای درجه یک اقدام به طراحی پوشش سقف در مدل های مختلف خواهد نمود.

سقف کاذب استخر سرپوشیده - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top