سقف متحرک برای تراس : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف متحرک برای تراس را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به سقف متحرک پاسیو- سقف کاذب متحرک- سقف متحرک پارچه ایی- قیمت سایبان تراس- قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک برقی- سقف متحرک گلخانه ای که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف متحرک برای تراس - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک پاسیو- سقف کاذب متحرک- سقف متحرک پارچه ایی- قیمت سایبان تراس- قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک برقی- سقف متحرک گلخانه ای خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک برای تراس را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف متحرک برای تراس - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک برای تراس در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک پاسیو- سقف کاذب متحرک- سقف متحرک پارچه ایی- قیمت سایبان تراس- قیمت سقف متحرک پارچه ای- سقف پارچه ای جمع شونده- سقف متحرک برقی- سقف متحرک گلخانه ای با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک برای تراس را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف متحرک برای تراس طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

A4u3f83264

سقف متحرک برای تراس ، فضای خود را بهینه کنید.

در روزهای بهار یا تابستان که هوا بسیار دلپذیر است بیشتر ما تمایل داریم که عمده زمان خود را در فضای باز بگذرانیم و از هوای خوب و نور خورشید لذت و بهره ببریم. در این شرایط نوعا رستوران یا کافی شاپ هایی که تراس بزرگ یا روف گاردن داشته باشند توجه ما را جلب می کنند و انتخاب چنین مکانی روز دلپذیری را برای ما رقم خواهد زد.

اما  با تمام  ویژگی های مثبت تراس ها و پاسیو ها و حیاط ها، با سرد شدن  یا حتی گرم شدن زیاد هوا و رسیدن زمستان اوج تابستان شرایط بسیار متفاوت می شود. در هوای مطبوع تراس ها مملو از جمعیت هستند اما اوقات دیگر خالی می مانند و رستوران ها و کافه ها مزایای استفاده ازتراس ها را دست می دهند.

آیا شما صاحب رستوران یا کافه هستید؟ آیا این وضعیت متفاوت هر فصل بر شرایط شما تأثیر می گذارد؟

وقت آن رسیده است که با استفاده از سقف متحرک برای تراس رستوران خود را به مکانی لوکس تغییر دهید. بهترین زمان سال برای کسب و کار شما چه زمانی است؟ نه باد ، نه باران؟ برای لحظه ای تصور کنید که همیشه، هر روز و در تمام سال این شرایط مطلوب برای شما مهیا باشد. این تراس را 365 روز در سال، سود آور کنید. فصل ها از این پس نباید مشکلی برای تجارت شما باشند. از هر فصلی از سال، روز و شب بهره ببرید و دردسرهایی را که باعث محدود شدن استفاده از تراس رستوران شما شده را فراموش کنید.

8zI6jsrAgK

با استفاده از فناوری نوین و مقرون به صرفه سقف متحرک برقی و سایبان های جمع شونده، شما می توانید حیاط رستوران خود را به وسیله سقف و دیوار متحرک بپوشانید و فضای باز محیط خود را به محیطی قابل کنترل تبدیل کنید و در تمام سال از آن بهره ببرید، می توان سیستم سقف متحرک تراس را در تراس یا پاسیو شما اجرا کرد  تا از مشتری های شما، دربرابر تغییرات آب و هوایی محافظت کند و فضایی لوکس و کاربردی برای رستوران شما ایجاد نماید.

با استفاده از سقف متحرک برای تراس ، شما می توانید در تمام طول سال از سقف تراس و پاسیوی خود استفاده کنید و مشتریان شما می توانند در روزهای آفتابی و روزهای برفی نیز از تراس رستوران شما لذت ببرند.

آیامی خواهید پاسیوی شما به طور دائم محصور شود؟

یا اینکه  شما یک سقف متحرک برای تراس می خواهید تا بتوانید در روزهای آفتابی آن را باز کنید و در صورت نامطلوب شدن هوا ، سقف را ببندید؟ شما ممکن است تصمیم بگیرید و یک سایه بان ساده انتخاب کنید ، اما سرمایه گذاری در یک سقف متحرک برای تراس قطعا شما را در جایگاه بهتری نسبت به رقبا قرار می دهد.

تراس هایی که مسقف هستند اما دیوار ندارند، ایوان خوانده می شوند و در کشور ما از گذشته تا به امروز کاربرد داشته اند. به کمک یک دیوار متحرک شیشه ای ، مانند سازه های بالکنی ، گیوتینی و ... می توان حالتی مدرن به این فضای آشنا (ایوان) داده و تراس را تبدیل به فضایی دلباز و در عین حال برای همیشه قابل استفاده کرد.

تراس های بدون سقف

اگر در تراس هیچ ساختاری ندارید که سقف یا دیوار ها را پوشش دهد و می خواهید تراس خود را برای چهار فصل قابل استفاده کنید، بهترین گزینه استفاده از سازه های متحرک است. برای پوشاندن دیوارها می توانید شیشه های کشویی و شیشه های عمودی متحرک نصب کنید و برای سقف متحرک برای تراس ، یکی از انواع  سقف های متحرک پارچه ای ، شیشه ای یا آلومینیومی را نصب کنید. این سقف ها با بالاترین کیفیت و با بهترین متریال ساخته می شوند و بسیار کاربردی هستند.

معماری سقف متحرک برای تراس

در راستای ایجاد سایه در تراس یکی از منازل، کارفرما با مشاوره رایگانی که با شرکت سقف متحرک سایه گستر آسیا داشت کارفرما با توجه به مزایا سقف متحرک در نهایت تصمیم به نصب سایبان سقف متحرک برای تراس در فضای بالکن خود کرد. طراحان با توجه به متراژ بالکن به طراحی سایبان متحرک بالکن به فرم تحت با زاویه مناسب کردن تا به راحتی آب باران و برف از روی سقف متحرک پارچه ای خارج شده و آسیبی به این سایبان لاکچری وارد نشود با توجه به اینکه کارفرما خواهان هر چه زیباتر شدن سقف جمع شونده برقی بود شرکت سایه گستر آسیا نورپردازی منحصر به فردی را بر روی سقف اتوماتیک مدرن نصب کردند.

سقف متحرک برای تراس - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top