انواع سقف شیشه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع سقف شیشه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



انواع سقف شیشه ای - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع سقف شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

انواع سقف شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع سقف شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کف شیشه ای- نظریه سقف شیشه ای- قیمت سقف شیشه ای نشکن- دیتیل سقف شیشه ای- قیمت سقف متحرک شیشه ای- آب بندی سقف شیشه ای- سقف شیشه ای اسپایدر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع سقف شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

objFPl9t6a

انواع سقف شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف شیشه ای به شیشه های قاب شده در چوب، فولاد، آلومینیوم و یا هرماده دیگری گفته می شود که به عنوان سقف درخانه یا فضای اداری قرار داده می شود. سقف شیشه ای یک روش ایده آل برای شیک نشان دادن یک خانه است. این سقف از شیشه های با کیفیت بسیار خوب، نشکن، شفاف و رنگی ساخته می شود. سقف شیشه ای آنقدر زیبا است که حتی فکر کردن به آن هم هیجان انگیز است. سقف های شیشه ای در تغییر و زیبایی بخشیدن به یک ساختمان بسیار موثر هستند و از جمله تأثیرگذارترین راه های به کارگیری شیشه در ساختمان محسوب می شوند.

انواع سقف شیشه ای -  این سقف ها دارای انواع مختلفی است که برای هر نوع کاربری و با هر هزینه ای که شما داشته باشید می توانید نوعی از آن را خریداری کنید.

سقف های شیشه ای در چه مدل هایی طراحی و اجرا می شوند؟

در حال حاضر فناوری ساخت و تولید شیشه بسیار پیشرفته شده است؛ به طوری که فعالان این حرفه می توانند سقف هایی را با اندازه ها و طرح های خیلی مختلف طراحی و نصب کنند. این بدان معنی است که سقف های شیشه ای تقریباً می توانند در هر فضایی طراحی شوند و بسیار ظریف و یا بسیار چشمگیر باشند و می توانند به صورت بسته، باز، کشویی و یا با عملکرد ثابت و متحرک طراحی شوند. همچنین در ساخت آن ها می توان تقریباً از هر نوع شیشه ای شامل شیشه های تک، دو یا سه جداره استفاده کرد و در برابر زلزله، باد، باران، برف و بارهای حرارتی مقاومت کافی را داشته باشند.

1I0Ou8Ddc1

انواع سقف شیشه ای -  اگر می خواهید سقف شیشه ای شما اجازه ورود هوای تازه را به درون بدهد، باید سقف باز شونده یا متحرک را انتخاب کنید. این سقف ها با اشکال مختلفی از جمله لولایی و کشویی وجود دارند و بسته به نوع طرح می توانند برای فضای پشت بام نیز استفاده شوند. سقف های متحرک می توانند به صورت دستی و یا از راه دور کنترل شوند.

انواع سقف شیشه ای -   سقف های شیشه ای متحرک بیشتر برای کافی شاپ و رستوران به کار برده می شوند. اگر نگرانی اصلی شما تنها نور است، نه ورود و خروج هوا بنابراین ممکن است نیازی به سقف بازشونده نداشته باشید. یک سقف شیشه ای ثابت، که یک فضای زیبا و یکپارچه است برای سقف شیشه ای بسته کاملاً مناسب است. همچنین این سقف ها برای نصب شیشه در سقف های بلند که دسترسی به آن ها برای نگهداری دستی سخت است، مفید هستند. سقف شیشه ای ثابت قابلیت باز شدن ندارد و برای منازل مسکونی مناسب است.

انواع سقف شیشه ای -  سقف شیشه ای که به صورت یک قاب کامل طراحی می شود بسیار زیباتر از سقفی است که توسط شیشه های تکه ای قاب بندی و طراحی شده باشد. سقف شیشه ای با چند قاب زمانی مناسب است که بخواهید بین طبقات یک ساختمان ارتباط نوری برقرار کنید. یک نوع بی نظیر از سقف شیشه ای مدلی است که در آن شیشه ها با تیرهای شیشه ای میکس و نصب می شوند که نتیجه ای خیره کننده را در پی دارد. این تیرهای میانی بسیار مقاوم و از جنس لمینت هستند و نصاب آن ها اندازه و مقاومت مورد نیاز آن را بررسی کرده و بعد اقدام به نصب آن ها می کنند. در این حالت می توان از حداکثر نور تابیده شده استفاده کرد.

wupPS6kePa

استفاده از انواع سقف شیشه ایچه مزایایی را در پی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیشه هایی در حال تولید شدن هستند که دارای فناوری خود تمیزکنندگی می باشند. اگر چنین سقف های شیشه ای ساخته شوند، می توانند تأثیر زیادی در روند پیشرفت سقف شیشه ای داشته باشند. از طرف دیگر، سقف های شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و اگر از شیشه های جدید در ساخت آن ها استفاده شود، تمیز کردن سقف شیشه ای مشکل نخواهد بود. این شیشه ها در برابر آب مقاوم هستند و در لایه های مختلف پوشانده شده اند تا در برابر گرد و غبار مقاوم باشند. به کار بردن سقف شیشه ای فواید و مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از آن ها را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

تابش نور به درون ساختمان در تمام مدت روز:

انواع سقف شیشه ای  ورود نور طبیعی به منزل را تقویت می کنند. می دانیم که برای حفظ سلامتی بدن خود نیاز به ویتامین دی داریم و بدن ما می تواند این ویتامین را از طریق نور خورشید جذب کند. با نصب سقف شیشه ای تمام مدت می توانیم در طول روز از این نور استفاده کنیم. سقف شیشه ای یکی از موثرترین روش های بهره مندی از نور طبیعی خورشید است. این سقف ها با ایجاد یک درگاه در سقف ساختمان به سمت آسمان، باعث می شوند فضای داخلی ساختمان غرق نور شود. سقف شیشه ای یک گزینه ایده آل برای تعادل رنگ و روشنایی دکوراسیون منزل بر حسب نیاز است.

انواع سقف شیشه ای یک عایق صوتی بسیار قوی است:

این نوع سقف، آلودگی صوتی را کاهش می دهد؛ زیرا شیشه از کیفیتی برخوردار است که می تواند صدایی را که با دسی بل زیاد منتشر می شود، مهار کند و بنابراین به شما امکان می دهد پس از یک روز خسته کننده در محیط کار، از فضای آرام در خانه لذت ببرید. سقف شیشه ای نسبت به سقف های عایق پلاستیکی سرو صدای بسیار کمتری از عوامل بیرونی را منتقل می کنند. به طور مثال زمانی که قطرات باران روی عایق پلاستیکی ببارد به گونه ای سر و صدا ایجاد می کند که انگار بیرون طوفان و تگرگ است، اما بالعکس اگر همان باران روی سطح شیشه ای فرود بیاید اهل منزل اصلا حتی متوجه بارش باران نخواهند شد.

KDnnum62hi

انواع سقف شیشه ای در تابستان و زمستان مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد:

با به کارگیری سقف شیشه ای، به دلیل ویژگی هایی که این محصول دارد، کاهش مصرف انرژی بسیار چشمگیر خواهد بود. از این رو، استفاده از یک صفحه شیشه ای می تواند عایق و محافظی فوق العاده موثر در برابر گرما و سرما باشد. بررسی ها نشان داده اند خانه هایی که در تابستان از سقف های شیشه ای استفاده کرده اند، نسبت به خانه هایی که عایق پلاستیکی نصب کرده اند خنک تر هستند. درست است که پلاستیک در زمستان موجب گرمای بیشتر می شود اما در تابستان، خود معظلی محسوب می شود.

 با نصب انواع سقف شیشه ای از انجا که شیشه عایق حرارتی نیست، خانه به طور طبیعی در تابستان خنک خواهد بود. در فصل زمستان نیز نیاز کمتری برای روشن کردن سیستم گرمایشی خواهید داشت. این شیشه به عنوان محافظ در برابر نفوذ عوامل خارجی عمل می کند و بدون اینکه اعضای خانواده احساس کنند به تهویه هوا یا بخاری های اتاق نیاز دارند، دما کنترل می شود. برای خانه های بزرگ - آنهایی که معمولاً در زمستان قبض مصرفی قابل توجهی دارند – این مورد می تواند باعث صرفه جویی زیادی درهزینه باشد.

با به کار بردن انواع سقف شیشه ای در ساختمان خود، ارزش آن را افزایش دهید:

هر چه آپشن های جدیدی به منزل خود اضافه کنید ارزش آن بالاتر رفته و موجب درآمد زایی بیشتری برای شما می شود. به کارگیری انواع سقف شیشه ای در منزل، نوعی زیبایی بصری و جلوه ای مجلل به وجود می آورد به خصوص اگر طراحی آن را به گونه ای انجام دهید که نمای منحصر به فردی را برای سقف ایجاد کند. در نتیجه این کار موجب افزایش ارزش مالی ملک شما می شود.

UoMnFeqyNm

انواع سقف شیشه ای  نسبت به نمونه های سنتی نیاز به نگهداری و تمیزی کمتری دارند. سقف های مسطح سنتی با آب و هوای مرطوب دچار نشتی شده و نیاز به تعمیر دوره ای دارند. اغلب برای سهولت در تمیزی سقف شیشه ای آن ها را به گونه ای نصب می کنند که دارای شیب باشند این کار موجب می شود که بارش باران نیز خود یک تمیز کننده برای شیشه محسوب شود و گرد و غبار و برگ های روی آن را پاک کند.

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش:

انواع سقف شیشه ای می تواند تابش اشعه ماوراء بنفش را در داخل محل زندگی محدود کند. پس به دنبال تولیدکنندگانی باشید که محافظت در برابر این اشعه ها را تضمین کنند، زیرا قرار گرفتن در معرض زیاد نور خورشید می تواند به سلامتی آسیب برساند.

انواع سقف شیشه ای ممکن است چه معایبی داشته باشد؟

از معایب سقف شیشه ای تنها می توان گفت که اگر احیانا قسمتی از آن دچار ترک شود، امکان دارد مجبور شوید تمام قاب را تعویض کنید و این در مقایسه با اینکه سقف خود را از آجر، چوب و یا فولاد بسازید هزینه برتر است. دیگر اینکه اگر با دقت و به درستی نصب نشود، امکان نشت آب از آن وجود دارد. اشکال دیگر آن این است که شیشه حالت ذره بینی دارد و اگر کف پارکتی زیر آن باشد احتمال سوختن آن وجود دارد.

sqz6bNhpDr

انواع سقف شیشه ای - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top