سقف استخر پلی کربنات : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف استخر پلی کربنات را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر سرپوشیده- قیمت سقف ثابت استخر- قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف استخر باغ- قیمت پوشش استخرکه تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف استخر پلی کربنات - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر سرپوشیده- قیمت سقف ثابت استخر- قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف استخر باغ- قیمت پوشش استخر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف استخر پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف استخر پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف استخر پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف استخر- بهترین پوشش برای سقف استخر- سقف استخر سرپوشیده- قیمت سقف ثابت استخر- قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف استخر باغ- قیمت پوشش استخر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف استخر پلی کربنات را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف استخر پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

در صورتی که برای استخر شنای خانه خود سقف نصب نکنید، هر بار که تصمیم به استفاده از استخر را داشته باشید، ناچار خواهید بود آن را تمیز کنید و این کار پر زحمتی است. شما می‌توانید پوششی را برای استخر در نظر بگیرید که استخر یک محیط مجزا داشته باشد. انواع مختلف سقف استخر را می‌توانید انتخاب کنید که یکی از آنها سقف استخر پلی کربنات است که مزایای مخصوص به خود را دارد.

انواع سقف استخر پلی کربنات را می‌توانید پیدا کنید و برای استخر خانه خود استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که رنگ و طرحی را که انتخاب می‌کنید، علاوه بر مقاومت بالا با محیط اطراف همخوانی لازم را داشته باشد. از طرف دیگر می‌توانید از انواع سقف متحرک استخر استفاده کنید و در صورت لزوم آن را کنار بزنید و از آفتاب تابستان لذت ببرید.

rMC7P9faAx

مزایای سقف استخر پلی کربنات

1.به اندازه کافی قوی هستند و مقاومت در برابر 900 کیلوگرم بار توزیع شده در شعاع 1.5 متری را دارند

2.مقاوم در برابر سرعت باد تا 230 کیلومتر / ساعت. بنابراین، انتخاب مناسبی برای محیط‌های بادخیز هستند

3.فیلترهای UV، تمام اشعه‌های مضر UV را مسدود می‌کنند که ممکن است مواد شیمیایی استخر را تجزیه کرده و باعث آفتاب سوختگی یا از دست دادن رنگ وسایل شوند

4.سبک وزن هستند و باعث می‌شوند، فرایند حمل و نقل و نصب آنها آسان شود

5.دارای گزینه‌های قابل تنظیم هستند و به راحتی می‌توانید آنها را شخصی سازی و سفارشی کنید

6.با استفاده از این نوع از سقف متحرک، برگ درختان و دیگر آلاینده‌ها به محیط استخر وارد نمی‌شوند

7.ساخت آنها آسان است.

در حقیقت، شما دلایل کافی برای نصب یک محوطه استخر شنا از جنس پلی کربنات را دارید. انتخاب ورق پلی کربنات و آلومینیوم یک اتفاق تصادفی نیست. هدف اصلی این است مواد با خواص شیمیایی و فیزیکی برتر را با هم ترکیب کنید به طوری که عملکرد مطلوب آنها را تضمین کنید. این مورد، به ویژه با توجه به نیازهای متغیر کاربران نهایی امری حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید، ورق‌های پلی کربنات نسبت به خراش آسیب پذیر هستند و حتی اگر با پوشش ضد خراش عرضه شوند، شما همچنان باید با احتیاط آنها را حمل کنید.

توجه: مهم است که از فرایند نصب توصیه شده پیروی کنید.

درب محوطه استخر شنای تلسکوپی

سقف استخر پلی کربنات - درب محوطه استخر یک بخش مهم است. درب به شما این امکان را می‌دهد که کاربران استخر شنا را کنترل کنید. به این معنی که هر زمان که شما قصد استفاده از استخر خود را ندارید، می‌توانید درب استخر را قفل کنید. این یک تدبیر امنیتی مهم در محدوده استخر شنا است. درب محوطه استخر را می‌توان از ورق پلی کربنات و میله‌های آلومینیومی اکسترود شده ساخت.

سقف استخر پلی کربنات - بسته به اندازه محوطه (مشخصات پروفیل‌های بالا یا پایین)، شما می‌توانید آن را در انتهای دورتر یا فقط در قسمت بالای استخر نصب کنید. همچنین، این درب‌ها در طرح‌ها و سبک‌های مختلف در دسترس هستند. این بر عهده کاربر نهایی است که طراحی محوطه را سازگار با بقیه بخش‌ها تعیین کند. به عبارت دیگر، برای محوطه‌های کم ارتفاع، توصیه می‌شود که گزینه‌ای را انتخاب کنید که بر روی سطح به صورت کشویی حرکت می‌کنند.

در حالی که برای محوطه‌های مرتفع، شما می‌توانید آن را در انتهای دور استخر نصب کنید. به طور معمول، درب باید به سمت بیرون باز شود. داشتن یک درب به تنهایی کافی نیست و باید دارای یک مکانیزم قفل مناسب باشد. بدین معنی که مکانیزم قفل باید دارای یک تکنولوژی قفل کودک باشد. به این معنا که بچه‌ها نتوانند به راحتی آنها را باز کنند. همچنین باید در طول فرآیند نصب احتیاط کافی را داشته باشید. این امر زمانی که می‌خواهید موقعیت دقیق قفل درب را تعیین کنید از اهمیت زیادی برخوردار است.

AncWltbcBL

سقف استخر پلی کربنات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top