قیمت سقف متحرک حیاط خلوت : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سقف متحرک حیاط خلوت را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت سقف پاسیو متحرک-گرفتن سقف حیاط خلوت-قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کشویی حیاط خلوت-قیمت سقف کشویی حیاط خلوت-اجرای سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کاذب حیاط خلوت-سقف شیروانی متحرک که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



قیمت سقف متحرک حیاط خلوت - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف پاسیو متحرک-گرفتن سقف حیاط خلوت-قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کشویی حیاط خلوت-قیمت سقف کشویی حیاط خلوت-اجرای سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کاذب حیاط خلوت-سقف شیروانی متحرک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف متحرک حیاط خلوت را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف متحرک حیاط خلوت در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف پاسیو متحرک-گرفتن سقف حیاط خلوت-قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کشویی حیاط خلوت-قیمت سقف کشویی حیاط خلوت-اجرای سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کاذب حیاط خلوت-سقف شیروانی متحرک با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف متحرک حیاط خلوت را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

سقف متحرک حیاط خلوت (Removable courtyard roof) اگر برای مکان‌های بدون سقف ساختمان خود به دنبال پوششی هستید که منزل شما را در برابر عوامل طبیعی مانند برف، باران، گردوغبار ونور خورشید حفط کند؛ در اینجا قصد داریم سقف متحرک حیاط خلوت را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع سقف متحرک حیاط خلوت

سقف‌های متحرک در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند؛ شما باید با انواع آن آشنا شوید تا بهتر بدانید کدام سقف مناسب فضای دلخواهتان است. انواع سقف متحرک حیاط خلوت عبارت است از: سقف متحرک پلی کربنات، سقف متحرک پارچه‌ای، سقف متحرک شیشه‌ای. در زیر به صورت جداگانه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

سقف متحرک حیاط خلوت پلی کربنات

سقف متحرک پلی کربنات با ورق‌های غیرقابل شکننده پلی کربنات با پروفیل‌های آلومنیومی در رنگ‌های مختلف ساخته شده و شما می‌توانید آن را در دو نوع ثابت و متحرک سفارش دهید. از امکاناتی که سقف متحرک پلی کربنات دارد می‌توان به پنجره تهویه هوا و عدم دید از بیرون و داخل اشاره کرد.

در این سقف برای روزهای بارانی و برفی مجرای برای عبور آب تعبیه شده که آن را کاملا آبندی و هوابندی می‌کنند تا آب و یا هوا از طریق این مجرا عبور نکند؛ با این که  امکان عدم دید دارد اما می‌تواند امکان نور دهی بالای 90 درصد را داشته باشد.

سقف متحرک پلی کربنات کاملا مناسب برای حیاط خلوت‌ها، پاسیو، آشپزخانه و کتابخانه می‌باشد؛ در اجرای این سقف از چسب آکواریوم استفاده می‌شود پس باید در مکان‌های که نیاز به آب‌بندی 100درصد ندارند نصب شود؛ اجرای سقف متحرک پلی کربنات در کمترین زمان صورت می‌گیرد به طوری که در یک روز 10 متر مربع نصب می‌شود

نکاتی که درمورد این سقف بهتر است بدانید اینکه هیچ آلودگی برای محیط ندارد؛ اما به لحاظ قیمت گرانتر از دیگر سقف‌های متحرک می‌باشد. در عین حال در مقابل شرایط آب و هوایی مقاومت بالا و طول عمر بسیار زیادی دارد.

5REjnGd4kO

سقف متحرک حیاط پارچه‌ای

سقف متحرک پارچه‌ای به لحاظ قیمت ارزانترین سقف متحرک است اما مقاومت چندانی در برابر شرایط جوی ندارد. مثلا با بارش برف سنگین و یا وقوع طوفان‌های شدید دوام و مقاومتی نخواهد داشت؛ برای حل این مشکل نیز می‌توانید هنگام بروز چنین مسائل آب و هوایی آن‌ها را در حالت جمع قرار دهید. در این صورت به شما ضرری نخواهد رسید.

سقف متحرک حیاط حبابی

سقف متحرک حبابی نیز یکی از انواع سقف‌های متحرک حیات خلوت و پاسیو می‌باشد، همچون شیشه دارای زیبایی ظاهری و شفاف بسیار بالای بوده اما اگر زمانی بر اثر اتفاق خاصی خرد شود مانند شیشه تبدیل به تیکه‌های تیز و برنده نمی‌شود.

با این حال در مقابل حرارت و آتش سوزی و حتی خرد شدن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همجنین در مقایسه با سقف متحرک شیشه‌ای هزینه نصب و اجرای مقرون به صرفه‌ای دارد

سقف متحرک شیشه‌ای حیاط

سقف‌های متحرک شیشه‌ای که از جنس شیشه سکوریت و فریم آلومینیومی ساخته شده و به دلیل شفافیت و زیبایی که به محیط می‌بخشند طرفداران خاص خود را دارند؛ شیشه سکوریت دارای مقاومت بسیار بالای در مقابل تغییرات آب و هوایی می‌باشد.

از مزایایی که سقف متحرک شیشه‌ای دارد این است که در برابر نور خورشید شفافیت خود را از دست نمیدهد برخلاف سقف پلی کربنات که با گذشت زمان در مقابل نور خورشید به زردی نزدیک می‌شود. ولی هزینه اجرای سقف متحرک شیشه‌ای  نیز بسیار بالاست اما طول عمر زیادی دارد.

اجرای سقف متحرک حیاط خلوت

اجرای سقف متحرک حیاط خلوت متناسب با انواعی مختلفی که دارد متفاوت می‌باشد؛ مثلا نصب سقف متحرک آلومینیومی در اکثر محیط‌های مانند: رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، ویلاها و غیره قابل اجراست، اما شما به تنهایی نمی‌توانید نصب سقف متحرکحیاط خلوت خود را انجام دهید بلکه نیاز دارید تا با متخصصین این زمینه مشورت کرده و کار را به آنان بسپارید.

9GlazmGw2C

نصب و اجرای سقف متحرک حیات خلوت که از جنس پارجه باشد نیاز به داشتن مجوز از شهرداری ندارد زیرا این سقف به عنوان یک محصول کاربردی و کاملا ارگونومیک شناخته شده و در ساخت سقف متحرک پارچه‌ای از آخرین فناوری روز دنیا استفاده کرده‌اند

مدل سقف متحرک حیاط خلوت

مدل سقف متحرک حیاط خلوت به دو صورت برقی و یا دستی ساخته می‌شوند؛ اما در مدل سقف متحرک دستی به دلیل اینکه دسترسی به سقف برای باز و یا بسته کردن آن کمی دشوار به نظر میرسد زیاد توصیه نمی‌شود. اما برخی از این سقف‌ها توسط ریموت کنترل می‌شوند بدین صورت که هر وقت که شما اراده کنید می‌توانید آن را باز و یا بسته کنید و این کار تنها با فشار دادن دکمه ریموت انجام می‌شود.

یکی از مدل‌های سقف برقی که زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشد این است که از چارچوب این سقف بع عنوان تکیه‌گاهی برای گیاهان استفاده کنید. که این کار علاوه بر زیبایی که دارد آرامش و لذت بردن از طبیعت را برایتان به ارمغان خواهد داشت.

یا می‌توانید به جای گیاه از پارچه‌های زیبا برای تزیین آن استفاده کنید که بهترین پارچه برای این کار شید است زیرا به راحتی باز و بسته می‌شود؛ نورپردازی نیز یکی از مدل‌های است که شما می‌توانید برای سقف متحرک خود در نظر بگیرید که این کار بخصوص برای شب زیبایی و روشنایی خاصی به محیط شما می‌بخشد.

سقف متحرک حیاط آلاچیق

برای سقف متحرک حیاط آلاچیق از نورگیرهای حبابی و یا  سقف متحرک پارچه‌ای جهت پوشش سقف استفاده می‌کنند؛ در زیر مشخصات کامل سقف متحرک حیاط آلاچیق را برای شما بیان می‌کنیم:

صراحی شیبدار سقف متحرک آلاچیق برای خروج کامل آب باران، نورپردازی آلاچیق سقف متحرک برای استفاده از آن در شب، استفاده از دو رنگ متصاد برای زیبا سازی محوطه، انتخاب رنگ سفید برای پارچه کششی آلاچیق سقف برقی، انتخاب رنگ مشکی برای سازه از طرف کارفرما،

نورگیرها از دو قسمت پایه از جنس فابیر گلاس مسلح ( رزین و الیاف شیشه) و حباب از جنس ورق اکرولیک که توسط پیچ و مهره  به پایه نصب می‌شود، استفاده از بازشو در نورگیرها از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته‌ی جک جهت تهیه هوا و دسترسی به سطح بیرونی نورگیر حبابی جهت نظافت و تعمیراتی که ممکن است پیش بیاید.

سقف متحرک آلاچیق باید به گونه‌ای باشد که از هدر رفتن انرژی سرمایی و گرمایی جلوگیری کند زیرا در محیط‌های که به نور طبیعی و آب بندی نیاز دارد استفاده می‌شود که علاوه بر آلاچیق در مکان‌های مانند: آشپزخانه‌ها، حیاط خلوت، پاسیو، مجموعه‌های تجاری-اداری، سوله، پل‌های عابر پیاده، استخرها و مجموعه‌های ورزشی، هتل‌ها، پارکینگ‌ها، گاخانه‌ها و بیمارستان‌ها نیز قابل نصب و اجرا می‌باشد.

قیمت سقف متحرک حیاط

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به این عوامل تعیین کننده قیمت سقف متحرک برای شما اشاره می‌کنیم. کارشناسان قبل از این که مرحله نصب سقف متحرک حیاط خلوت را اجرا کنند از محل پروژه دیدن کرده و مساحت آن را تخمین می‌زنند تا متناسب با میزان آن اندازه قطعات را تعیین کنند.

دومین عامل قیمت گذاری سقف متحرک علاوه بر میزان استفاده از قطعات؛ نوع پوششی است که شما برای سقف خود انتخاب می‌کنید که این پوشش شیشه‌ای، پلی کربنات یا پارچه‌ای باشد هزینه هر کدام از آنها متفاوت است. و در آخر باید گفت که این سقف‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از اینها نیز به دلیل اینکه زمان و هزینه و ابزارهای خاص خود را دارد در کاهش و یا افزایش قیمت سقف متحرک حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.

سقف حیاط خلوت متحرک در سایه گستر آسیا

سقف متحرک حیاط به گونه ای طراحی شده که در مواقع نیاز به صورت ریلی باز شده و به فضای بیرون سقف متحرک دسترسی خواهید داشت. جنس ورق پلی کربنات درجه یک میباشد که سقف متحرک طی یک روز کاری در سایه گستر آسیا ساخته شد.

DaBKQq8YbT

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

عوامل مختلفی باعث می شود تا هزینه ساخت سقف حیاط خلوت افزایش یا کاهش یابد. از جمله این عوامل می توان به چند مورد مهم اشاره نمود:

1) متریال: متریال قابل استفاده در سقف حیاط خلوت شامل موارد زیر می‌شود:

-متریال پلی کربنات در سقف متحرک: در بعضی از سازه ها از متریال پلی کربنات به جای شیشه و یا پارچه جهت پوشش سقف استفاده می شود. اینگونه سقف ها نیز قابلیت متحرک بودن را داشته و به راحتی با یک موتور می توان آن را باز و بسته نمود.

-متریال شیشه در سقف های متحرک: این نوع سقف بیشتر برای فضاهای بسیار بزرگ قابل استفاده بوده و برای فضاهایی مانند حیاط خلوت توصیه نمی شود.

-متریال آلومینیومی: این نوع سقف ها نیز برای پوشش حیاط خلوت بسیار مناسب هستند. به سادگی قابل تنظیم بوده و حرکت آن نیز به صورت محوری می باشد.

2) برقی یا دستی بودن: بسته به این که سقف متحرک چگونه باز و بسته شوند قیمت سقف متحرک حیاط خلوت متفاوت است. بعضی از سقف ها با استفاده از یک موتور الکتریکی کوچک به سادگی توسط ریموت کنترل می شوند. اما در بعضی دیگر باز و بسته کردن سقف تنها با دست انجام می شود.

3) متراژ سقف: به علت محدودیت در ساخت سقف های متحرک تنها از این نوع سقف می توان در فضاهایی تا متراژ مشخصی استفاده نمود. به همین سبب متراژ سقف در قیمت سقف متحرک حیاط خلوت بسیار موثر است.

4) لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات: توجه نمایید که در این سقف ها از یراق آلات و لوازم جانبی زیادی جهت کاربری بهتر استفاده می شود. برای همین استفاده از این تجهیزات با کیفیت بالا اگر چه بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت اضافه می کند اما تا سال ها خیال شما را از کیفیت کار انجام شده راحت می نماید.

5) رنگ و طرح مورد نظر: بعضی از افراد برای ایجاد هماهنگی بیشتر در سازه خود از طرح ها و رنگ های متفاوتی در سقف متحرک استفاده می نمایند. برای همین سفارشی سازی سقف با طرح و رنگ مورد نظر مشتری بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت سقف پاسیو متحرک-گرفتن سقف حیاط خلوت-قیمت سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کشویی حیاط خلوت-قیمت سقف کشویی حیاط خلوت-اجرای سقف حیاط خلوت در مشهد-سقف کاذب حیاط خلوت-سقف شیروانی متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top